SINKKU, miksi ET ole nettideittisivustoilla tai sovelluksissa?
Haluaisin kuulla ketkä muut ovat lopettaneet tai eivät ole aloittaneetkaan.
Miksi lähditte/ette menneet?
Millainen parisuhdehistorianne on ja viihdytekö yksin?
Itse lopetin 3,5 vuoden ja lukemattomien deittien jälkeen, kun en tavannut ketään, jonka kanssa olisi mennyt kiinnostus yksiin. Jomman kumman puolelta aina lopahti kiinnostus. En jaksa enää, alkoi tuntua väsyttävältä ja ahdistavalta edes odottaa, että jotain tapahtuisi. Muutamia parin kuukauden yritelmiä tuona aikana.
Olen ollut parisuhteessa pienin tauoin 15-38 -vuotiaana. Nyt 41 ja yksin. Kaipaan suhdetta, mutta ilmeisesti haen vääränlaisia/kiinnostun vääränlaisista miehistä, ihan siis kiltit perusjampat ovat aina olleet mielestäni parasta.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin pari kuukautta ja oli kyllä niin luokattomia kaikki oman ikäiset naiset tuolla suomi24:ssä että pistin tilini kiinni. Wt:tä, wt:tä kaikkialla.
=D
Ei laadukkaan naisen tarvitse "alentua" deittisovelluksiin tai s24. Seuraa saa tarvittaessa vaikka jos mistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yh joten en viitsi edes yrittää. Muuten kyllä kokeilisin vähintään.
Niin ja lisään vielä, että ilman Facebookia en voi kokeilla Tinderiäkään.
Muutamalla sivustolla oli profiili vuosia sitten, mutta suljin ne kun deittipalstoillakin naiset ovat järjestäänsä niin ahneita ja pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin pari kuukautta ja oli kyllä niin luokattomia kaikki oman ikäiset naiset tuolla suomi24:ssä että pistin tilini kiinni. Wt:tä, wt:tä kaikkialla.
Miten tilinsä saa suljettua?
Itsekin poistaisin jos tietäisin miten. Sivustot ovat varmaan täynnä kaltaisteni turhia ilmoituksia, joihin ei kukaan vastaa kenellekään eikä tule vastaamaan kenellekään. Saiteilla on yleisesti ala-arvoiset käyttöohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tilinsä saa suljettua?
Itsekin poistaisin jos tietäisin miten. Sivustot ovat varmaan täynnä kaltaisteni turhia ilmoituksia, joihin ei kukaan vastaa kenellekään eikä tule vastaamaan kenellekään. Saiteilla on yleisesti ala-arvoiset käyttöohjeet.
Koska olen särkenyt itseni niin pahasti kaikissa suhteissa ja tullut hylätyksi kerta toisensa jälkeen. Päätin ottaa vähintään vuoden kestävän tauon miehistä ja deittailuista ja opetella olemaan yksin. Haluan voittaa paskat käytösmallit, joita olen toistanut vuodesta toiseen ja miettiä vihdoin, että miksi ihastun aina vääriin ihmisiin ja hakkaan päätäni seinään kerta toisensa jälkeen. Nyt tuli pohja vastaan ja on ankaran itsetutkiskelun aika, muuten en kestä enää elää itseni kanssa enkä kenenkään muunkaan.
Juuri deletoin Tinder-profiilini. En jaksa kirjoitella diibadaabaa, harva kontakti johtaa tapaamiseen. Sinällään ihan positiivisia kokemuksia ollut, nyt vain tuntuu että tarvitsen taukoa. Ihanaahan se olisi kohdata joku erityinen siellä kassajonossa tai koiralenkillä, mutta taitaapa olla harvinaista.
Viimeisimmästä pitkästä parisuhteestani on aikaa kymmenen vuotta. Näiden sinkkuvuosieni aikana olen aina silloin tällöin ollut deittipalstalla, mutta aina se on sitä samaa. Ns. normaaleilta miehiltä ei tunnu yhteydenottoja tulevan, mä kiinnostan vain pelureita, ukkomiehiä, seksiseuran hakijoita ja isoisäni ikäisiä miehiä. Tai päihde-/mielenterveysongelmaisia.
Alussa kävin treffeillä useamman kanssa, myöhemmin enää vain valikoidusti. Nyt en ole enää vuosiin ollut nettisaiteilla, enkä usko enää menevänikään. En jaksa sitä pelailua, jatkuvaa uuteen ihmisiin tutustumista ja jatkuvaa pettymistä treffeillä. Tuntuu että kaikki miehet haluavat jo ensi treffeistä lähtien tuntea sitä kuuluisaa "kipinää", enkä minä edes ymmärrä mitä se on. Minä voisin mennä toisillekin treffeille mukavan miehen kanssa ja tutustua rauhassa ja odottaa sitä "kipinää", mutta nämä haluavat sen syttyvän ensikatseesta. Ehkä mä sitten oon vaan niin vastenmielinen, ettei mun kanssa ole mahdollista kokea tuota ensisilmäyksellä.
En tiedä. Elän siis yksin ja olen hyväksynyt asian että näin tämä tulee loppuelämäni olemaankin. Keskityn vain sinkkuuden hyviin puoliin ja jätän huomiotta ne huonot, joten ehkä tämän kanssa pystyy elämään. Eihän mulla muutakaan vaihtoehtoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla ketkä muut ovat lopettaneet tai eivät ole aloittaneetkaan.
Miksi lähditte/ette menneet?
Millainen parisuhdehistorianne on ja viihdytekö yksin?
Eipä ole koskaan tullut vastaan sellaista sivustoa, jonka kautta voisi tavata ihmisiä ihan oikeasti, eikä vaan virtuaalisesti. Yleensä saitin säännöissä kielletään kaikki yhteystietoihin tai tapaamispaikkoihin liittyvä viestintä ja kieltoa myös valvotaan siten ettei kyseisiä viestejä välitetä saitille tai toisille käyttäjille, vaan profiilin käyttäjä bannataan. Kolmea saittia kokeilin ja kaikilta tulin bannatuksi lähes heti. En siis käy ko saiteilla koska virtuaalideittailu ei kiinnosta eikä livedeittailuun anneta saitin ylläpitäjän toiminnan seurauksena mahdollisuuksia.
Suomessa on joko liian tiukka parituslainsäädäntö tai sitä tulkitaan liian tiukasti. Eihän kaikki treffailu edes liity seksiin mitenkään!
Minulla syy se, että haaveenani oli olla vain yhden miehen kanssa koko ikäni, jonka kanssa olisin kokenut kaiken ekaa kertaa mm. halaamisen ekan kerran miehen kanssa jne. ja se oli niin lähellä toteutua. Tämä mies valitsi kuitenkin toisen naisen joka oli parisuhteessa tuolloin ja nainen jätti silloisen miehensä sitten. Yksinäinen vanhuus edessä siis. N23
Olin deittisivustoilla joskus 5 vuotta sitten enkä mene enää ikinä. Jestas että ne miehet siellä oli yksinkertaista ja outoa porukkaa.
Olen tavannut kaikki kiinnostavimmat aina livenä. Tinder on sellainen kauniiden ihmisten ja pelimiesten sovellus ja nettideitissä taas törmää semmoisiin mörköihin (enkä tarkoita ensisijaisesti ulkonäköä) ettei ole tosikaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies olla sinkku? Vai onko sinkku aina nainen, ja yksin kulkeva mies poikamies?
Kuulostan varmaan mielenvikaiselta, mutta en ole korjannut itseäni tarpeeksi hyvään kuntoon vielä, että kehtaisin lähteä etsimään uutta onnea. Edellisestä monivuotisesta suhteesta on jo pari vuotta vierähtänyt.
Kroppa alkaa olla... siedettävä, ei missään nimessä hyvä mutta voin olla taas alasti tuntematta häpeää. Ensi kesään mennessä pitäisi olla ok, nk rantakunnossa. Minulle tärkeä asia vaikka ei tulevalle kumppaniehdokkaalle olisi.
Työpaikka ja siitä saatu korvaus vaatisi todellakin parannusta, ihan ok mahdollisuudet tämänkin toteuttamiseen talven aikana.
Mielessä olisi vielä paljon rempattavaa. Kirjan luin viimeksi toissakesänä, itsekuri on edelleen heikohko, ja olen turhan itsekeskeinen. Laiskuus on isoin ongelma, nytkin pitäisi tehdä jotain hyödyllistä eikä roikkua naisten palstalla.
M38
Ihan kuin omasta suusta. En lähde ulos ennen kuin painan alle 50-kg. Sitten on vielä toinen ongelma: näytän kuvissa rumalta.
Olen kyllä kokeillut deittisovelluksia avoimin mielin. Mutta tarjonta on lähestulkoon aina samanlaista... miehiä ei kiinnosta kuin pelkkä paneminen. En jaksa enää uskoa, että ne parisuhdetta hakevat tyypit tuollaisista paikoista löytyy.. Eikä ne ainaiset samat kehut tunnu missään, kun tietää että miehet sanoo ne samat sanat suurimmalle osalle naisista.
Mielummin kohtaisin sen tulevan puolison ihan face to face ja ihastuisin siten toisen olemukseen ja ulkonäköön, jota ei voi siinä tilanteessa muokata niinkuin netissä. :D En muutenkaan pidä parisuhdetta elämän tärkeimpänä tavoitteena, enkä halua laittaa onneani jonkun toisen "varaan."
Tottakai edelleen pidän silmät auki ja olen avoin uusille tuttavuuksille. Mutta en raivokkaasti hae seuraa, koska "kaikki muutkin." :) N25
Olen kokeillut S24-treffejä, facebookin sinkkusaitteja ja Tinderiä. Itse en koe olevani mielestäni tarpeeksi tasokas pinnalliseen Tinderiin ja muutenkin sen takana lymyävä ajatusmaailma kertakäyttökulttuurista ei ole minua varten enkä myöskään koe sen edustamia "arvoja" omikseni. Sieltä siis en voi 99,9999% löytää oman tasoistani seuraa. Omani tasoista seuraa en myöskään löydä S24-treffeiltä. Kun puhun "omasta tasostani" en tarkoita ulkonäköä vaan henkistä ja ajatusmaailmallista kompetenssia. Kaipaan ihan oikeasti mieheltä muutakin ulosantia kuin "kalja, tissi, hyvä perse, öhöh heheh" - kommentteja.
Ulkonäöllisesti noissa palveluissa on kyllä potentiaalia, mutta henkiseltä puolelta tarjonta onkin sitten jo ihan ala-arvoista. Minä edellytän mieheltä nimenomaan henkistä pääomaa ja sitä ei noista palveluista löydä. Siispä sinkkuna vaikka koko loppuelämä.
T. N29
Olin Tinderissä, mutta kukaan ei koskaan pyytänyt treffeille vaikka matcheja olikin paljon ja keskustelujakin käytiin paljon. Ei kiinnosta keskustella pitkään, koska face-to-face tapaaminen vasta kertoo, tuleeko hommasta mitään. En pyytänyt itse ketään, koska asuinmaassani katsotaan karsaasti, jos nainen on aloitteellinen.
Suomi24 tarjonta oli melko suppea koska asun pienellä paikkakunnalla, muutaman kanssa juttelin (vastausprosentti oli melko lähellä 0,2 tms) mutta kun ehdotin tapaamista naiset katosi linjoilta...
Tinderiä kokeilin pari kuukautta ja treffeillä kävin ehkä 10 naisen kanssa mut eihän siitä tullut mitään enempää, joko tapaamani naisilla oli hirveä vauvakuume joten mies kun mies kelpas (vaikka profiilissa luki että lapsia en halua?) tai sitten MT-ongelmia...
Yksi nainen vaikutti tosi kivalta ja tavattiin 4 kertaa (vähän ihastuin jopa), kunnes paljastui että sillä on jo poikaystävä...
Summa sumarum, poistin Tinderin /S24 Profiilin, ja jatkan yksin
M33
Vierailija kirjoitti:
Tulee vain paha mieli. Tinderissä ei tule matcheja ja nettideitti-ilmotukseen ei vastata. Sitten jos vastaan naisten ilmotuksiin, kukaan ei kirjota takaisin
Sama, jotenkin tuntuu, että naiset ei edes ole hakemassa sieltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee vain paha mieli. Tinderissä ei tule matcheja ja nettideitti-ilmotukseen ei vastata. Sitten jos vastaan naisten ilmotuksiin, kukaan ei kirjota takaisin
Sama, jotenkin tuntuu, että naiset ei edes ole hakemassa sieltä mitään.
On ne siellä mittauttamassa omaa tasoaan.