Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SINKKU, miksi ET ole nettideittisivustoilla tai sovelluksissa?

Vierailija
21.09.2016 |

Haluaisin kuulla ketkä muut ovat lopettaneet tai eivät ole aloittaneetkaan.

Miksi lähditte/ette menneet?
Millainen parisuhdehistorianne on ja viihdytekö yksin?

Itse lopetin 3,5 vuoden ja lukemattomien deittien jälkeen, kun en tavannut ketään, jonka kanssa olisi mennyt kiinnostus yksiin. Jomman kumman puolelta aina lopahti kiinnostus. En jaksa enää, alkoi tuntua väsyttävältä ja ahdistavalta edes odottaa, että jotain tapahtuisi. Muutamia parin kuukauden yritelmiä tuona aikana.

Olen ollut parisuhteessa pienin tauoin 15-38 -vuotiaana. Nyt 41 ja yksin. Kaipaan suhdetta, mutta ilmeisesti haen vääränlaisia/kiinnostun vääränlaisista miehistä, ihan siis kiltit perusjampat ovat aina olleet mielestäni parasta.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio enää hakea parisuhdetta. Naimisissa ehdin olla 15v, sitten riitti. Yhden illan naisia, tai harvakseltaan tavattavia naisia pelkästään panomielessä, eikä sekään ole päällimmäisenä mielesessä enää

Vierailija
22/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en edes halua "löytää" ketään. Ja joka tapauksessa 99% tapaamistani miehistä on epäkiinnostavia, en halua tuhlata aikaani ravaamalla treffeillä. Jos sattumalta tulee täydellinen mies vastaan, hyvä niin, mutta etsimään en ala. Parisuhde ei ole minulle tärkeä.

Just näin olin kirjottamassa. Oon niin tyytyväinen elämääni näin, että aika erityistapaus pitäisi kohdalle osua että parisuhteeseen suostuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies olla sinkku? Vai onko sinkku aina nainen, ja yksin kulkeva mies poikamies?

Kuulostan varmaan mielenvikaiselta, mutta en ole korjannut itseäni tarpeeksi hyvään kuntoon vielä, että kehtaisin lähteä etsimään uutta onnea. Edellisestä monivuotisesta suhteesta on jo pari vuotta vierähtänyt.

Kroppa alkaa olla... siedettävä, ei missään nimessä hyvä mutta voin olla taas alasti tuntematta häpeää. Ensi kesään mennessä pitäisi olla ok, nk rantakunnossa. Minulle tärkeä asia vaikka ei tulevalle kumppaniehdokkaalle olisi.

Työpaikka ja siitä saatu korvaus vaatisi todellakin parannusta, ihan ok mahdollisuudet tämänkin toteuttamiseen talven aikana.

Mielessä olisi vielä paljon rempattavaa. Kirjan luin viimeksi toissakesänä, itsekuri on edelleen heikohko, ja olen turhan itsekeskeinen. Laiskuus on isoin ongelma, nytkin pitäisi tehdä jotain hyödyllistä eikä roikkua naisten palstalla.

M38

Vierailija
24/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään deittisivustoilla koska olen 56-v, ylipainoinen, työtön ja minulla on mielenterveysongelmia

Vierailija
25/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kiinnostua tuosta jos se oli mielenkiintoisesti rajattu. Esim. syksyn uudet opiskelijat tai kaupunkiin viimeisen vuoden aikana muuttaneet vastavalmistuneet. Koska heidän joukostaan joka tapauksessa etsin seuraa. Mutta siellä pitäisi olla sitten kaikkien, myös niiden ujojen jotka ovat oikeasti kiinnostavampia kuin noiden palveluiden himokäyttäjät...

Vierailija
26/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla? Ei ole kiinnostanut tähän mennessä.

Vierailija
27/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän saa pyytämättäkin. Lisäksi häpeän itseäni, tilannettani ja kehoani, enkä kykene normaaliin kanssakäymiseen esim. treffitilanteessa.

Vierailija
28/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Koska en tapaile avohoitopotilaita tai muuten psyykkisesti epävakaita

Aika vaikea uskoa, että kaikki käyttäjät olisivat tällaisia.

Vierailija
29/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ehkä säälittävintä mitä tiedän heti alastoman suomen jälkeen vai mikä se sivu on mihin postataan alastonkuvia :D

Täytyy myöntää, että exä meinasi jäädä kelkasta jo suhteen alkumetreillä, kun hän kertoi käyttäneensä suomi24 deittisivua. En jotenkin osannut nähdä häntä enää miehekkäänä, vaan epätoivoisena rääpäleenä. Suhde kaatuikin lopulta siihen, että hän todella oli sellainen epätoivoinen nahjus, jolle kelpasi kuka vain kunhan sai.

Vierailija
30/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Koska en tapaile avohoitopotilaita tai muuten psyykkisesti epävakaita

Aika vaikea uskoa, että kaikki käyttäjät olisivat tällaisia.

Ei ehkä mutta riittävän suuri prosentti minulle.

Vierailija
31/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion aloittaa Tinderin käytön, kunhan saan otettua itsestäni sellaisen kuvan, jonka kelpuutan. Aina kuvassa tuntuu mättäävän joku, koska en ole mikään malli, joka osaa vetää luonnollisen ja iloisen ilmeen käskystä. Jos sattuu tulemaan hyvä ilme, niin sitten tausta näkyy väärin tai hartiat näyttävät kapeilta. Helvetin hankala ottaa itsestään kuvaa kännykällä, että hartiat näyttäisivät luonnolliselta. Itselaukaisun onnistuu toki virittämään, mutta tuolla tavoin kuvaaminen on hidasta ja korjauksia on hankala tehdä. Huomaa vain, että tullut helvetin monta kuvaa, joissa kaikissa on sama vika. 

Vierailija
32/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana yksi melkein kymmenen vuotta kestänyt suhde. Suhteesta ei jäänyt mitään traumoja, mutta ei ole sen jälkeen vaan kertakaikkiaan kiinnostanut etsiä seuraa, vaan olen todennut viihtyväni parhaiten yksin. Introvertti olen toki aina ollut, mutta se on yllättänyt, etten ole kokenut edes minkäänlaista ihastumista tai mielenkiintoa katsoa, löytyisikö jostain joku.

Tosin se nyt ei varmasti erityisesti nosta miesten osakkeita silmissäni, että ainoat minua ulkona lähestyvät miehet ovat olleet minua 20 vuotta vanhempia. Voisivat nekin jättää rauhaan, kun ikäisenikin niin kerran tekevät.

Vierailija
33/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lisää: harva varmaan etsii veren maku suussa mitään, jos on yhtään täysijärkinen. Varmasti itselläni tai kohtaamillani miehillä olisi joku, jos olisi joku "pakko" seurustella. Se, että kaipaan toista ihmistä elämää jakamaan, on ikävä juttu, kun sitä toista ei ole, mutta kivasti se elämä menee näinkin, edes deittailematta. Itselleni netti on kotonaviihtyvänä aika lailla ainoa paikka, jossa voi tavata miehiä.

Tuo yllä oleva tuli mieleeni siitä, että osa korostaa, että ei ota ketään, ellei todella kolahda, eikä siksi ole nettideiteillä. Halusin siis sanoa, että minäkään eikä moni muukaan, vaikka onkin deittaillut. Joskus tuntuu että nämä nähdään jonain ääripäinä. Joko etsit epätoivoisena tai elät onnellisena sinkkuna. Itselleni puuttuva parisuhde ei ole mikään maata kaatava asia, vaikka en siitä riemuitsekaan. Elämä voi olla hyvää silloinkin, jos jokin sellainen asia puuttuu, joka olisi mukava olla olemassa. 

Vierailija
34/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut muutaman kerran, mutta itseä kiinnostavaa seuraa ei löydy. Haluan, että treffikumppanin kanssa on yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja jaamme yhteiset arvot. Nettideittisivustoillakin suurin osa yhteydenottajista hakee seksiä tai on liian vanhoja tai työttömiä/epäsiistejä tai muuten epäkiinnostavia. Profiilin lukeminen monelle on ylivoimaista varsinkin jos profiilissa pitää kuvaa. Uskon, että löydän itselleni sopivan miehen muualta kuin nettideittisivustolta.

Vierailija
35/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias homomies. Olen yhdellä homoille yms suunnatulla sivustolla jäsenenä, mutta saan vain kahdenlaisia kutsuja 1.) seksikutsut homomiehiltä 2.) seksikutsut "100% heteroilta" mukana älä-kerro-vaimolle- viesti

Parisuhdetta etsin niin edellämainitut ei kiinnosta. Mihinkään Tinderiin mun on turha mennä koska suurin osa miehistä etsii siellä naista kuitenkin.

Vierailija
36/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua pariutua. Miksi oletetaan, että kaikkien ihmisten päämääränä on löytää parisuhde ja perustaa perhe? Miksi omasta halustaan yksin asuvaa pidetään onnettomana? Minua parisuhteet ei ole koskaan kiinnostanut enkä halua asua kenenkään kanssa. Juuri näin on hyvä :) T.33N aseksuaali vela

Vierailija
37/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua pariutua. Miksi oletetaan, että kaikkien ihmisten päämääränä on löytää parisuhde ja perustaa perhe? Miksi omasta halustaan yksin asuvaa pidetään onnettomana? Minua parisuhteet ei ole koskaan kiinnostanut enkä halua asua kenenkään kanssa. Juuri näin on hyvä :) T.33N aseksuaali vela

Minä en ainakaan oleta. En tietääkseni mitenkään viitannut siihen, että kaikki haluaisivat suhdetta. :) Ihan vain olin kiinnostunut ihmisten motiiveista, kaikista mahdollisista. 

ap

Vierailija
38/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tietsikkaa töiden tekemiseen. Live-seuran haen sieltä missä se on aitoa.

Vierailija
39/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh joten en viitsi edes yrittää. Muuten kyllä kokeilisin vähintään.

Vierailija
40/86 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kiinnostua tuosta jos se oli mielenkiintoisesti rajattu. Esim. syksyn uudet opiskelijat tai kaupunkiin viimeisen vuoden aikana muuttaneet vastavalmistuneet. Koska heidän joukostaan joka tapauksessa etsin seuraa. Mutta siellä pitäisi olla sitten kaikkien, myös niiden ujojen jotka ovat oikeasti kiinnostavampia kuin noiden palveluiden himokäyttäjät...

Miksi haluaisit hakea uusia opiskelijoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi