Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä viehättää naisessa eniten kauniit kasvot - vartalo ei niin tärkeä

Vierailija
20.09.2016 |

Olen huomannut, että miehiä usein kokemukseni mukaan viehättää naisessa eniten kauniit kasvot. Minulla on kauniit, persoonalliset, pyöreähköt kasvot ja olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa. Minua lähestyvät ja minusta kiinnostuneet miehet ovat olleet komeita, älykkäitä ja hauskoja tyyppejä. Olen 167 senttiä pitkä ja painoni on vaihdellut vuosien varrella kovasti välillä 62-89 kiloa. Kaikissa painoissa ollessani miehet ovat ihastuneet minuun ja osoittaneet muutenkin kiinnostusta. Olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnut.

Olenkohan ihan yksin tämän huomioni kanssa? Vai onko tämä vain sattumaa?

Tietenkään ulkonäkö ei ole ainoa asia, joka naisessa miestä kiinnostaa. Tämä avaus nyt koskee vain ulkonäköä. :)

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä vartalon, mutta kasvoilta olen aika perustavallinen. Kadulla en herätä mitään huomiota tai missään harrastuksissa, koska pukeudun peittävästi. Jos laitan päälleni vartalonmyötäisen mekon, hiukset kauniisti ja hymyilen aurinkoisesti, saan erittäin paljon huomiota. Onhan se toisaalta kivaakin, mutta kivaa olisi olla arjessa kaunis ihan tällaisena kuin olen eli bändipaita päällä ja farkut jalassa, koska arki kuitenkin kattaa 99% ajasta.

Jatkan vielä sen verran, että jos sinulla on hyvä vartalo, olet ennen muuta haluttava ja se taas ainakin itsestäni tuntuu vähän alentavalta.

Vierailija
62/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vartalo, rumat kasvot -> saat seksiä

Huono vartalo, kauniit kasvot -> saat parisuhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Itselläni on ruma naama ja hyvä kroppa - joskus on käynyt niin, että joku mies tulee lähelle tsekkaamaan naamani ja lähteekin sitten äkkiä livohkaan. 

Vierailija
64/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Itse olen tullut siihen tulokseen että miehiä kiinnostaa hauskat, avoimet, helposti lähestyttävät naiset. Ulkonäöllä ei hirvesti väliä, kunhan ei ole susiruma.

Olen 166cm/52kg, ihan nätti naamasta. Kaverini on kymmenen senttiä lyhyempi ja kymmenen kiloa painavampi. Kumpi meistä vetää miehiä puoleensa? Nykyään myös minä mutta aikaisemmat 15 vuotta kaverini.

Viime vuosiin asti olen ollut naama väärinpäin, vaikeasti lähestyttävä, sulkeutunut nainen. Kaverini minun vastakohta. Viime vuoden aikana olen saanut itsetuntoni kuntoon ja hymyilen paljon enemmän. Miehiä on ruvennut pyörimään ympärillä enemmän ja olen tullut siihen tulokseen että se on ainostaan omasta elämänasenteestani kiinni.

Vierailija
65/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Olen kauniskasvoinen ja kiltin näköinen nainen. Vartalossa on paljon vikoja, mutta aina on miehiä riittänyt. Olen myös luonteeltani helposti lähestyttävä, mikä myös auttaa.

Vierailija
66/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuka pitää itseään tavallisena tai jopa rumana on kaunis.

Jos pynttää liikaa niin on överi kaunis. Se taas vanhentaa naista.

Vierailija
67/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

89kg naisena voi alkaa nähdä aika monet miehet komeina ja hauskoina. Ihminen hahmottaa viehättävyyttä osin suhteuttaen sitä omaan tasoonsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi