Miehiä viehättää naisessa eniten kauniit kasvot - vartalo ei niin tärkeä
Olen huomannut, että miehiä usein kokemukseni mukaan viehättää naisessa eniten kauniit kasvot. Minulla on kauniit, persoonalliset, pyöreähköt kasvot ja olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa. Minua lähestyvät ja minusta kiinnostuneet miehet ovat olleet komeita, älykkäitä ja hauskoja tyyppejä. Olen 167 senttiä pitkä ja painoni on vaihdellut vuosien varrella kovasti välillä 62-89 kiloa. Kaikissa painoissa ollessani miehet ovat ihastuneet minuun ja osoittaneet muutenkin kiinnostusta. Olen aina saanut sen miehen, jonka olen halunnut.
Olenkohan ihan yksin tämän huomioni kanssa? Vai onko tämä vain sattumaa?
Tietenkään ulkonäkö ei ole ainoa asia, joka naisessa miestä kiinnostaa. Tämä avaus nyt koskee vain ulkonäköä. :)
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla on molemmat, hehe hehhh. Olen 169cm ja painan 58kg. Urheilullinen ja hoikka vartalo, ei tarvitse peitellä peppua ja vatsamakkaroita. Kauniit ja seksikkäät kasvot. No kaikki ei voi saada kaikkea.
En usko, että tuo on läheskään kaikkien miesten mielestä naisen ihannevartalo, ei ainakaan aikuisten miesten. Itse en ainakaan pidä piukasta poikapyllystä, eikä naisen vartalossa saa erottua lihakset.
Minä olen siis aikuinen mies ja allekirjoitan tuon aloittajan huomion. Kyllä, kasvot on ylivoimaisesti kaikkein tärkein osa naisen ulkomuodossa, sen jälkeen tulee kroppa.
Naisen ihannekroppa on minun mielestäni naisellisen muodokas. Mitkään isot rinnat ei tarvitse olla, mutta lantiossa pitää olla naisellista leveyttä, koska se nimenomaan on naisvartalon selkein tunnusmerkki rintojen ohella. Naisen vartalossa pitää myös olla pehmeyttä, eli rasvaa. Rasvattomaksi treeenatut naisvartalot ovat kammottavia ja vähäinen rasvaprosentti näkyy myös siinä kaikkein tärkeimmässä, eli naamassa, johon rasvattomuus tuo ryppyjä entistä nuorempana. Tämä ei siis tarkoittanut sitä, että ihannoisin lihavia, vaan että rasvaa pitää olla sopivasti tuomaan sitä naisellista pehmeyttä. Kuitenkin niin, että mieluummin muutama kilo ylipainoa, kuin alipainoa. Urheilullisuus ja kuntoilu ei tietenkään ole pahasta, kuntoilenhan itsekin, mutta se pitää olla järkevissä mitoissa, eikä se saa näkyä vartalossa ylitrimmauksen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset. Kasvot on tärkeimmät. Niitähän sitä katsotaan ja pussaillaan.
Höpö höpö. Kunhan on hyvä perse ja muutenkin timmi kroppa, niin se kompensoi paljon. Pussailu on yliarvostettua ja doggystyle-asennossa ei edes naama näy ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tätähän on tutkittukin. Pitkäaikaiseen parisuhteeseen miehet preferoivat kauniskasvoisia naisia, yhdenillan seksisuhteisiin taas kropaltaan timmejä mutta kasvoistaan vähemmän kauniita naisia. Ei ihme etteivät miehet ole kiinnostuneet minusta muussa kuin seksuaalisessa mielessä, kukaan ei ole koskaan halunnut seurustella kanssani eikä mikään ihmekään, kasvoni ovat ihan muodottomat ja taikinamaiset. Minulla ei ole selvästi erottuvaa leukaa eikä poskipäitä, minulla on myös ruma, possumainen nenä isoilla sieraimilla ja ihan superpienet silmät syvällä päässä, näytän siltä kuin minulla ei olisi silmiä päässä ollenkaan. Harmittaa sillä ei tähän asiaan voi ilman leikkauksia vaikuttaa eikä aina nekään auta :(
Ottaisitko huumorilla, jos uusi miestuttavuus yrittäisi vitsillä laittaa kännykkää lataukseen nenääsi :D
Naura vain mutta minulle tämä on ihan yhtä painajaista, hyvähän se on niiden vitsailla, jotka itse ovat ulkonäöllisesti ei-poikkeavan tai jopa viehättävän näköisiä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tätähän on tutkittukin. Pitkäaikaiseen parisuhteeseen miehet preferoivat kauniskasvoisia naisia, yhdenillan seksisuhteisiin taas kropaltaan timmejä mutta kasvoistaan vähemmän kauniita naisia. Ei ihme etteivät miehet ole kiinnostuneet minusta muussa kuin seksuaalisessa mielessä, kukaan ei ole koskaan halunnut seurustella kanssani eikä mikään ihmekään, kasvoni ovat ihan muodottomat ja taikinamaiset. Minulla ei ole selvästi erottuvaa leukaa eikä poskipäitä, minulla on myös ruma, possumainen nenä isoilla sieraimilla ja ihan superpienet silmät syvällä päässä, näytän siltä kuin minulla ei olisi silmiä päässä ollenkaan. Harmittaa sillä ei tähän asiaan voi ilman leikkauksia vaikuttaa eikä aina nekään auta :(
Ottaisitko huumorilla, jos uusi miestuttavuus yrittäisi vitsillä laittaa kännykkää lataukseen nenääsi :D
Tuskinpa olet mikään näyttävä ilmestys itsekään, joten jätä tuollainen lapsellinen pilkanteko kokonaan sikseen. Ei ole aikuisen eikä fiksun ihmisen käytöstä.
Mulla on tolkuttoman iso pää. Ja mun mies vitsailee että "pää on niin pieni, että se on lähes näkymätön".
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla on molemmat, hehe hehhh. Olen 169cm ja painan 58kg. Urheilullinen ja hoikka vartalo, ei tarvitse peitellä peppua ja vatsamakkaroita. Kauniit ja seksikkäät kasvot. No kaikki ei voi saada kaikkea.
Mä olen 170cm ja 53kg. Urheilullinen ja hoikka vartalo, peppuun olen tyytyväinen ja ei tarvitse peitellä vatsamakkaroita kun tilalla on vatsalihakset. Kasvot ei niin kovin kauniit. En tiedä riittääkö miehiä, olen monta vuotta ollut parisuhteessa ja kaikki tässä pienessä kaupungissa tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Mööh! Mua ei lähety kukaan - koskaan. Välillä ajattelen olevani pussiruma, joskus nätti. Olen kyllä pieni nainen (159/49) joten ehkä kaikki ei pidä tästä taskukoosta vaikka naama olisi sievä.
Minäkin tahdon huomiota! :)))))
Voi ei tuollainen taskuvenushan on täydellinen, tsemppiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa olet mikään näyttävä ilmestys itsekään, joten jätä tuollainen lapsellinen pilkanteko kokonaan sikseen. Ei ole aikuisen eikä fiksun ihmisen käytöstä.
No mua rumempaa on vaikea löytää. Asioihin pitää osata suhtautua huumorilla ja välittäen. Voisin angstata esim. mun jäätävän kokoisesta pömppömahasta tai sitten suhtautua siihen rakastavasti
Minulla on aina ollut todella kaunis vartalo, olen myös pitkä. Kasvot ehkä aika tavalliset tai hieman keskimääräistä paremmat. Koskaan miehet eivät ole olleet kummemmin kiinnostuneita. Eli pitänee paikkansa. Mutta minulle tuolla asialla ei oikeastaan ole väliä. Pidän itsestäni. Olen mielestäni geeniloton voittaja monella tavalla. En ole tällä pallolla miesten takia.
Itselleni molemmat ominaisuudet ovat tärkeitä, jos kumppani olisi hakusessa. Toisaalta itselleni tärkeämpää on hyvä kroppa kuin kasvot, jos olisi pakko valita.
Tuosta sinun johtopäätöksestäsi sellainen huomio, että jos olet(olet ollut) 167 cm ja 89 kg niin eihän Se tarkoita että olisit kropaltasi huono, minun mielestäni. Jos puhun ihanteestani, niin Se on hoikka ja kurvit oikeissa paikoissa. Todella hoikilla ei vain aina tahdo olla niitä kurveja... Jos taas olisi pakko valita, että hoikka muodoton vai tuhti, mutta naiselliset muodot omaava, niin ehdottomasti jälkimmäinen. Itsestäni isokokoinen nainen, jolla on muodokas lantio/peppu on jopa todella hot! M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset. Kasvot on tärkeimmät. Niitähän sitä katsotaan ja pussaillaan.
Höpö höpö. Kunhan on hyvä perse ja muutenkin timmi kroppa, niin se kompensoi paljon. Pussailu on yliarvostettua ja doggystyle-asennossa ei edes naama näy ;)
Olet mies makuuni! Tule käymään töiden jälkeen;)!
Niinpä tuo taitaa pitkälti olla. Minulla on ollut tosi hyvä kroppa, mutta naama aina ruma. Ei ole parisuhdetta ollut koskaan, miehet eivät minusta mitään vakavampaa halua, jonkin aikaa saattavat paremman puutteessa niin uskotella ja sitten lähtevät kauniimman matkaan.
Koskaan en ole saanut kehuja kasvoistani, mutta kropastani kyllä. No, nykyään olen sitten lihavakin jo, kun en enää jaksanut välittää. Alan olla vanhakin niin mitäpä tässä enää yrittämään.
n25
Ihan vinkkinä:
Lärvi näyttää paremmalta ilman sitä kolmoisleukaa..
Vierailija kirjoitti:
Niinpä tuo taitaa pitkälti olla. Minulla on ollut tosi hyvä kroppa, mutta naama aina ruma. Ei ole parisuhdetta ollut koskaan, miehet eivät minusta mitään vakavampaa halua, jonkin aikaa saattavat paremman puutteessa niin uskotella ja sitten lähtevät kauniimman matkaan.
Koskaan en ole saanut kehuja kasvoistani, mutta kropastani kyllä. No, nykyään olen sitten lihavakin jo, kun en enää jaksanut välittää. Alan olla vanhakin niin mitäpä tässä enää yrittämään.
n25
Vanha nyt et ainakaan ole, kropasta kannattaa pitää huolta itsesi, ei muiden vuoksi.
akat on aina just tuommosia ulkonäkö keskesiä jos toista oikiasti rakastaa niin se näyttää hyvälle vaikka painais 500kg ja kulukis jätesäkki päälä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä:
Lärvi näyttää paremmalta ilman sitä kolmoisleukaa..
Mitä jos on kaksari vaikka on hoikka? ;) Kolmoisleukaa en sentään omista.
Minua ovat pojat/miehet teinistä asti haukkuneet rumaksi. Onneksi keski-iässä ei enää edes huomata. Mulla on aina ollut ihan hyvä vartalo, mutta se on sivuseikka, jos kasvonpiirteitä pidetään rumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n25
Vanha nyt et ainakaan ole, kropasta kannattaa pitää huolta itsesi, ei muiden vuoksi.
Se hyvä kroppa aiheutti minulle enemmän harmia kuin iloa, koska silloin minusta kiinnostuivat miehet väliaikaisesti ja elättelin turhia toivoja. Nyt on paljon mukavampi, kun kukaan ei vahingossakaan katso minuun päin. Terveys ei ole oleellisesti heikentynyt, en ole sairaalloisen lihava, pullukka lähinnä, entiseen verrattuna selvästi lihonut.
n25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vaikutat iloiselta ja helposti lähestyttävältä?
Sekin vaikuttaa, että liikakilot tai muu "epätäydellisyys" tekee helpommin lähestyttävän. Kauniskasvoinen, hyvä Kemppainen, hyvin pukeutunut nainen voi jäädä ilman iskuyrityksiä, kun moni mies jänistää.
Hyvä Kemppainen on selkeä palstalegenda, vaikka oikea sana oli helposti pääteltävissä. :D