Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja seuraava voimaantuja pirautti iltapuluun: Emppu ei käytä rintaliivejä!

Vierailija
19.11.2022 |

Miksi ihan kaikesta pitää tehdä joku elämää suurempi asia? En käyttänyt itsekään nuorena rintsikoita, koska oli pienet rinnat. En ilmoittanut asiasta edes paikallislehdessä. Pakko varmaan nyt kirjoittaa aiheesta elämänkerta!

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emppu minkä teit!

Vierailija
2/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isoisoisä oli Emppu, eikä taatusti täyttänyt rintaliivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitukseen ei voi laittaa linkkiä?

Vierailija
4/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloitukseen ei voi laittaa linkkiä?

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009210931.html

Vierailija
5/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni isoisoisä oli Emppu, eikä taatusti täyttänyt rintaliivejä.

Varmaan oli Eino.

Vierailija
6/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattais kunnon lollottimet ja tekis sitten kannanoton tissiliivittömyydestä.

Helppohan se on olla ilman jos on joku mini a tai b kuppi.

Mukavuussyistä eka asia jonka aamulla puen on tissiliivit, ei näitten kanssa muuten selviäisi.

Jep! Itse olen pienennyttänyt rintani ja nyt voin ollakin ilman liivejä kotona.

Ei nämä niin pienet ole nytkään (D kuppi) että kodin ulkopuolelle lähtisin ilman liivejä.

Tosin tuossa jutussa ei pointti tainnut olla se ettei käytä liivejä.

Vierailija
7/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emppu on miehen nimi.

Vierailija
8/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattais kunnon lollottimet ja tekis sitten kannanoton tissiliivittömyydestä.

Helppohan se on olla ilman jos on joku mini a tai b kuppi.

Mukavuussyistä eka asia jonka aamulla puen on tissiliivit, ei näitten kanssa muuten selviäisi.

Jep, 75G ja melkeinpä askeltakaan en ota ilman liivejä. Näillähän löisi itsensä tajuttomaksi jos vaikka bussiin tulisi kiire :D.

Vierailija
9/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua millä tavalla liivittömyys on joku kannanotto ja miten se edistää tasa-arvoa. Mukavaa se varmaan pienirintaisille on mutta isommille ei.

Eikö tuo nyt nimenomaan oikein korosta sitä että naisella on rinnat? Kun käsittääkseni naisen rintoihin on jo vuosikausia pyritty suhtautumaan mahdollisimman neutraalina ruumiinosana.

Liivien tarkoitus useimmiten ei ole suhtautua rintoihin neutraalisti, vaan korostaa rintoja kokoamalla ja nostamalla niitä ylöspäin. Etenkin vanhemmilla naisilla rinnat häviävät olemattomiin ilman liivejä ja löysän paidan kanssa.

Jos taas ajatellaan asiaa rintojen tukemisen näkökulmasta, litistävät urheilutopit toimivat siinä tarkoituksessa paremmin kuin kaaritukihökötykset.

-Nainen, jonka rinnoista puhuttiin kylillä jo 1900-luvulla.

Vierailija
10/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua millä tavalla liivittömyys on joku kannanotto ja miten se edistää tasa-arvoa. Mukavaa se varmaan pienirintaisille on mutta isommille ei.

Eikö tuo nyt nimenomaan oikein korosta sitä että naisella on rinnat? Kun käsittääkseni naisen rintoihin on jo vuosikausia pyritty suhtautumaan mahdollisimman neutraalina ruumiinosana.

Miksi? Halutaan tappaa lopullisesti se pienikin syntyvyys kun mies ei saa kiihottua naisesta?

Vierailija
11/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tissittömät miehet eivät myöskään käytä rintaliivejä. Radikaalia!

Vierailija
12/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emppu ei varmaan käytä munasuojiakaan. On se hurja!

Vierailija
13/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liivien tarkoitus useimmiten ei ole suhtautua rintoihin neutraalisti, vaan korostaa rintoja kokoamalla ja nostamalla niitä ylöspäin. Etenkin vanhemmilla naisilla rinnat häviävät olemattomiin ilman liivejä ja löysän paidan kanssa.

Jos taas ajatellaan asiaa rintojen tukemisen näkökulmasta, litistävät urheilutopit toimivat siinä tarkoituksessa paremmin kuin kaaritukihökötykset.

-Nainen, jonka rinnoista puhuttiin kylillä jo 1900-luvulla.

Tämähän se on. Nainen saa itse valita haluaako hakea huomiota pukeutumisellaan vai pukeutuuko terveellisesti. Monet löysät vaatteet voi olla talvipakkasella lämpimiä mutta tiukat vähäiset vaatteet taas saa miesten päät kääntymään. Kesällä löysä hame on todella vilvoittava toisin kuin tiukat legginsit jne.

Vierailija
14/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä olis varmaan rahaa ottaa silikonit niin sitten voisi käyttää rintaliivejä.

Vierailija
15/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla isot rinnat, mutta kotona en koskaan käytä liivejä tai käyn kävelylenkillä ja kaupassa. Toimistolle laitan, kun siellä tulee käytyä. 

Vierailija
16/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja juttuja media nostaa puolen vuoden välein! Lukeeko joku noita me naiset voimaantumisjuttuja?

Vierailija
17/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi, ihan siitä syystä että on aika alhaista arvioida ammattimuusikon ulkonäköä, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
18/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpäs en ole koskaan käyttänyt rintaliivejä. Mä oon tosi voimakas mies!

Vierailija
19/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nuo rintaliivittömät ihmiset edes hae töitä!

Vierailija
20/73 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin asiattomaksi, ihan siitä syystä että on aika alhaista arvioida ammattimuusikon ulkonäköä, sukupuolesta riippumatta.

Rintojen koko vaikuttaa aika paljon siihen, onko tarvetta liiveille. En minäkään käyttäisi jos olisin hänen kokoaan. Korkeintaan jotain kauniita braletteja joita ei isorintaisille edes valmisteta