Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** *** EX-Haahujen VIIKKO 10 *** ***

05.03.2006 |

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä odotan, milloin on minun vuoroni napata sairaalakassi kainaloon.

Ihanaa vauva-arkea koko perheelle!

Vierailija
62/98 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen, pienen linnun

kannoit alla sydämen.

Nyt on onni täydellinen,

syliisi saat ottaa sen.

Tunnet käden, pienen, hennon,

tunnet posken pehmeän.

Voisko olla kauniimpaa

kuin alku uuden elämän.

Ihania uutisia!!

Kiitos joannalle lohdutuksen sanoista, sinä aina jaksat tukea ja lohduttaa! Tänään pieni onkin sitten jumpannut muutaman hiljaisen päivän edestä. On se vaan ihmeellistä..

Sinulla itselläsi alkaa viikot vain huveta, joko jännittää synnärille meno? Toivottavasti miehesi pääsee kotiin ennen synnytystä!

Kirjoittelit omasta neuvolalääkäristäsi. Minulla on sellainen tilanne, että kun käyn tutkimuksissa äitipolilla, niin aina sattuu eri henkilö.. onneksi neuvolassa on kuitenkin ollut tähän saakka sama henkilö. Th on ihan kiva, mutta ei niin kiva kuin se ihan eka. Jotenkin toivoisin th:n olevan järkevä ja aikuismainen. En kamalasti pidä hössöttäjä-tyylistä (ei sillä että nykyinen th olisi) mutta.. en osaa selittää..

Mutta nyt oikein hyvää viikonloppua!

T. wbm 19+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt taitaa todellakin olla viimeset kerrat kun odotuspuolelle kirjoitan.Heräsin viime yönä klo 3 siihen että peppuni oli märkä...ja nukuin verilammikossa :( Vessanpönttöön putosi ehkä 6cm halkaisijaltaan oleva pyöreä verinenklöntti,jonka oletan olevan istukka.Sikiö ei ole tullut ulos.Verta tullut lorottamalla mutta nyt aamun jälkeen niukkojen menkkojen verran.

Tayssin ensiapuun soittelin ja ne oli vähän sitä mieltä että VOIN ODOTTAA ARKIPÄIVÄÄ!!!!!!Ja katin kontit.Lopulta gynen päivystäjä otti tietoni ja sanoi että tule jossain vaiheessa.Tämä on vähän liian deja´vu juttu,edellinen sikiöhän oli lienee menehtynyt samoihin aikoihin...

Toimin yöllä kuin robotti,huolehdin vain petarin ja lakanan pesusta.Olo on ihan ulkopuolinen.Mutta tulen vielä kertomaan mitä sanottiin sitten ea.ssa.

Femmis -ei enää raskaana-

Vierailija
64/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi halunnut tällaista uutista lukea : ´( olen sanaton ja surullinen.

Voisinpa jotenkin lohduttaa ja kietoa käteni ympärillesi, sanat vain juuttuvat kurkkuun.. Olet ajatuksissani ja toivon sinulle voimia ja jaksamista! Hyvä, ettet antanut periksi vaan pääsit gynelle jo heti tänään! Minä en ymmärrä miksi sinun olisi pitänyt odottaa ensi viikkoon, kun tarvitset hoitoa nyt. Kuka haluaisi elää epätietoisuudessa niin kauan!

Lämmin halaus wbm:lta

Vierailija
65/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sanat vähissä! Ihan sydäntä kylmää vieläkin kun luin juttusi! Miten voikin olla niin epäoikeudenmukaista tämä elämä!! Iso hali ja paljon voimia siihen hetkeen että asia iskee tietoisuuteen. Toivottavasti ne edes siellä päivystyksessä toimivat oikein-tsemppiä sinne!! Ja vielä odottaa maanantaihin, huh huh!! Ei voi muuta sanoa kuin että täällä ollaan kun haluat purkaa tuntojasi! Voi kyynel vaan..

peebee

Vierailija
66/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuhan tässä tulee, kun lukee kirjoitustasi!! Eihän sen näin pitänyt mennä ja sullahan alkoi jo kivasti olla viikkojakin!! Ihan sanattomaksi itseni tunnen, joten toivottavasti edes virtuaalinen halaus auttaa vähän!! *halii*

Pääsetköhän nyt johonkin tutkimuksiin? Mielenkiinnolla ja jännityksellä odottelen kuulumisiasi... Yhä peukkuja pidellen!! db db

Mellu

Vierailija
67/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaaleanpunaisesta nyytistä!! Ihanaa vauvantuoksuista arkea teille!!

Mellu

Vierailija
68/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sanoisin. Aivan sanattomaksi vetää. Olen todella todella pahoillani *halaus*. Ehkä pientä toivonkipinää voisi vielä pitää yllä.

Onnittelut tiitiäiselle vauvelista ja mikähän se toinen nikki nyt olikaan, hänelle onnittelut myös.

(" Ukko" alko kiukutella, kun olen tässä koneella, vaikka just tähän tulin. Hitto, kun ei sais yhtä viestiä kirjoittaa <:-(

neronja rv14+6 (muutapa tässä nyt ei ehdi kirjoittaa, kun pitää kotihommia jatkaa...)

Vierailija
69/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Tiitiäiselle ja n1979 onnittelut pikku-prissessoista! ja tervetuloa tuonne vauvapuolelle ex-haahujen kuukausipinoihin!

Femmis; Täälläkin tippa linssissä luin sun viestiä, ajattelin, että ei voi olla totta, säähän olit jo niin pitkälläkin. Lohdutushaleja

Nette

Vierailija
70/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle femmis... Tää ei voi olla totta, ei sulle saa tapahtua näin. Olen todella pahoillani. Iso virtuaalihalaus *halaa*.

Sydämelliset onnittelut tiitiäiselle ja n1979 pikkuneideistänne!!! Oikein ihanaa vauva-aikaa teidän koko perheillenne!

Äh, nyt tyttö huutelee jo sängystään äitiä...

masunasu 14+1, muistaakseni

ps. tulen paremmalla ajalla kirjoittelemaan kuulumisia... Olemme olleet koko perhe vatsataudissa :/.

Vierailija
71/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko taas jotain naputella,vaikka pää onki tyhjä kuin Haminan kaupunki :) Femmiksen puhelu sai hiukan sekaisin...Mutta saapa itse kertoa...

Täällä alkaa vihdoin kaikki taudit olla ohi.Mullakin nenä enää vähän vuotelee,mutta se on pientä siihen 24/h tukkoisuuteen ja aivasteluun verrattuna.Äsken pääsin pitkästä pitkästä aikaa kirppikselle.Mulla olikin jo pahat vieroitusoireet :) Ja taas jäi matkaan kaikkee kivaa pienelle.Mä oon kyllä ikuinen vauvanvaate/tarvike friikki.Vaunujakin tekis mieli taas vaihtaa.

Joo,se ajatus ei nyt sitten tosiaankaan kulje =) Palaan astialle taas,jos joskus vaikka kulkis ;)

Sari,pesue ja pieni 15+3

Vierailija
72/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA tietysti vauvan saaneille!!!!

Vierailija
73/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaksikin kiitos kaikille teille ihanille lohdutuksista,ne olis tosiaan auttanu JOS olis tarvinu,MUTTA: VAUVA ELÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Se veri on peräisn hematoomasta,joka siis nyt vasta huomattiin.Se on istukan reunassa pienen kananmunan kokoinen.Lisää jonkin verran km-riskiä ja tulee vuotelemaan jatkossakin kunnes toivottavasti kutistuu pois.

Siis härregud,eipä tullut mieleen kun lamikoissani räpistelin että homma oliskin noin.

Ja iäksi vauvalle saatiin 13+4,heh,että katsotaan mitä sanotaan maanantain np-ultrassa.

Saan siis jatkaa,vaikka ei tää kyllä ainakaan lievittäny pelkoa,mutta eletään nyt näin.

Femmis 12+5

Vierailija
74/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkin tästä tuli iloinen lauantai!

Nette, täällä vaan pyörii teidän kuulumisia lukemassa, vaikka pitäis olla jo aivan eri puolella

Vierailija
75/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin Nette tossa ylempänä kirjoitti, niin tästä tuli iloinen lauantai kuitenkin!! Olet ollut mielessäni koko päivän!! Vaikka en 100% uskonutkaan keskenmenoon, niin olo on silti niin onnellinen ja helpottunut puolestasi!! Ihanaa!!

Ja kyllä varmasti kaikki menee hyvin jatkossakin, pääset varmaan erikoistarkkailuun sen hematooman takia!! :)

Halein, Mellu kera iiiiiiiiison vatsan

Vierailija
76/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, jopas säikäytit ihan kunnolla, mieskin kyseli että mitäs minä nyt niin kovasti allapäin huokailen.. Mutta onneksi iloisia uutisia! Oli minullakin pieni aavistus tosta hematooma jutusta, kun olen lukenut aiemmin sellaisista, mutta en uskaltanut onnea kiusata ja siitä kirjoittaa-onneksi se oli se!

Tiitiäiselle onnea ja iloa tuhat sataa kiloa pikkuprinsessan kanssa!

Ja nyt helpottunein mielin viikonlopun viettoon ;)

peebee ja papunen 12+1

Vierailija
77/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää olla odottamisen yhtä vuoristorataa, voi herra jestas sentään! Ihan kuin km/km:jen jälkeen odottaminen ei olis jo muutenkin sitä, mutta sitten vielä tuollainen järkyttävä mutta kuin ihmeen kaupalla onnellisesti päättynyt kokemus lisää, huh! Ajattelinkin jo vähän, että Sartsun viestissä ei ollut kovinkaan negatiivinen sävy... Ei ole kyllä ihmeitten aika vielä ohi. Toivotaan nyt, Femmis, että raskautesi sujuu tästä eteenpäin onnellisesti ilman mitään säikäyksiä!!!

ON: Omassa navassa ei mitään ihmeempää. Torstai ja perjantai oltiin mummolassa. Sinne ajellessa tuntui, että aivan kuin vauveli olisi liikkunut. Kovin vahvasti se siltä tuntui, mutta en tiedä, oliko sitten totta. Tuo kuitenkin helpotti jotenkin oloa ja antoi lisätoivoa siitä, että kaikki voisi olla edelleen kunnossa. Torstaina käytiin uimahallissa ja jotenkin aivan ujostutti, että jos joku huomaa, että mulla on pieni vauvamasu. Aika hassua. Kai sitä nykyään on niin arka, että haluaisi pitää vauvamasunsa mahdollisimman pitkään salaisuutena. Tosin sitten jos ja kun pääsisin riskiviikoista yli, niin sitten kyllä esittelisin masuani ylpeänä enkä yrittäisikään piilottaa sitä!

Tänään on taas ollut pahaa oloa ja irtokarkkia tekisi mieli, mutta kun lähin kauppa on 17 km päässä, niin eipä tule pelkkien karkkien takia lähdettyä;-). Itkukin on edelleen herkässä. Äskenkin yks lastenohjelma meinas panna itkemään. Kamalan väsynytkin olen tänään ollut. Saas nähdä, olenko saanut hb:tä yhtään nousemaan. Voi olla etten, kun niin väsyttää.

Tässä kai tärkeimmät. Hauskaa lauantai-iltaa kaikille!

neronja rv14+6

Vierailija
78/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävin kurkkimassa HAAHUISSA... Siellä oli kanssa iloisia uutisia, SWEHINA oli plussannut!!

Eli SWEHINA jos luet tämän niin tuhannesti onnea ja tarrasukkia pikkuiselle!! Ja tervetuloa tälle puolelle!! ;)

Mellu ~ taas

Vierailija
79/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aamupäivällä viestisi ja itkin niin valtoimenaan, etten saanut kertakaikkiaan mitään kirjoitetuksi (luin myös tuo aivan kauhean surullisen maaliskohtalon samalla).

Ihan mielettömän ihanaa, että kaikki onkin sinulla hyvin ja pikkuisesi on ja voi hyvin!

Tämäpä tämä on, että lopulta sitä ei voi sittenkään tietää. Voin vain yrittää kuvitella, miltä sinusta tuntui ja mikä käsittämätön helpotus tuo on. Ehkäpä jopa uskomattoman käsittämätöntä.

Onnea valtavasti vielä kerran!

Aapeli ja papu 26+1

Vierailija
80/98 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisko joku mut tälle puolelle :o) huomasin että olin vielä vaan kuumeilupuolella.

Nipsunen

Itse 29 vee mies 32 vee tyttö 3vee espoosta. Km 4/05, 5/05, 9/05, 10/05 kemiallinen ja nyt

LA 20.10

ON:

Ultrassa olin tossa kerran jo ja taas katsotaan ensi viikon torstaina. Lääkäri on aika varovainen kun historia on mitä on... mutta tämä raskaus ainakin tuntuu samanlaiselta kun tuo onnistunut. En ole edes jaksanut kirjotella pariin viikkoon koska oksettaa, väsyttää, oksettaa, väsyttää. Seitsemän aikaan nukkumaan ja mikään ei meinaa mennä alas. Äsken sain kylmiä purkkipersikoita syötyä, ja murot ja omenamehu menee yleensä. Leipä ällöttää, jauhelihan tekeminenkin ruoaksi etoo... Mutta niin kauan kun on huono olo on toivoa, joten täytyy olla iloinen! Vaikka pää pöntössä muutama viikko jos se auttaa asiaa.

Kiva kuulla hyviä ultrakuulumisia ja syntyneitä pikkuisia!

Femmikselle haleja, onneksi selvisit säikähdyksellä, vaikka KAMALA sellainen. Huh, itsekin tulee kytättyä joka vessareissulla paperia...

Neronjalle: mulla esikoisen aikaa muutettiin kahteen otteeseen Jorvissa ihan parin päivän takia, ja olin ihan sekaisin laskuissa. Sitten neiti vielä syntyi pari viikkoa etukäteen, enkä ollut edes kassia ehtinyt pakata itselle.

Silloinkin muuten mulla alkoi tulla verta ihan loristen ja säikähdin, mutta se oli vaan normaaliin synnytykseen kuuluvaa. Tuli joskus mieleen km aikoihin että liittyykö toisiinsa nuo asiat.

Loppusuoralla olijat: kivaa että teitä on paljon haahuissa. toivoa on ja toivottavasti kohta nyytit on jo sylkyssä

Muuten nyt en muista kenellä mutta neuvolalääkäri ei löytänyt kohdunkaulaa: mulla jälkitarkastuksessa neuvolalääkäri ei löytänyt kohdunsuuta myöskään!! että tosi hyodyllinen tarkastus. Yksityinen gyneni sille joskus vähän naureskeli, kun se on ihan helpossa paikassa niin että itsekin sen löydän...

Mukavaa viikonloppua!