Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksköhän toiset naiset kokee mut uhkaksi?

Vierailija
05.03.2006 |

En iske varattuja miehiä...joskus juttelen miespuoleisille tutuille...nämä naiset hermostuu siitä kovasti,vaikka esittäydyn aina....en tajua...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai ymmärrän,että jos joku nainen tulisi juttelemaan omalle miehelleni ja kääntäis mulle selän niin varmasti mua ärsyttäis....kyse nyt ei kuitenkaan ollut siitä...ja siksi esittäydyin yms.että se nainen tajuis etten ole milläänlailla kiinnostunut kyseisestä miehestä. ...ehkä hän sitten oli epävarma.Siltikin kannattais ottaa ensin selvää ennenkuin roikkuu lähes hiuksissa..

Vierailija
22/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myös puhut.. tällä tavalla.. ehkä sulle pyöritellään silmiä... kun kuullostat niin pirun.... oudolta..? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkui hiuksissa, mulkoili, mitä?

Saan kirjoituksestasi sellaisen kuvan että olet aika estottoman oloinen hölösuu, jolta menee ohi se, mitä itse viestii huomaamattaan muille, muutakin kuin sen, mitä tarkoittaa.

Ja miksi kenenkään mulkoiluun pitää suhtautua mitenkään muuten kuin rakkaudella? Jos he nyt edes mulkoilivat. Ehkä luulit vaan? Ehkä heillä oli hyvä juttu kesken, eikä häiriötä olisi kaivattu? Ehkä et omalta hölinältäsi huomaa, ettei ollut sopiva hetki mennä siihen pölisemään?

Et vaikuta kovin hienovaraisia viestejä lukevalta ihmiseltä.

Siis, olisiko niin, että et huomaa tai osaa lukea muiden lähettämiä sanattomia viestejä?

Vierailija
24/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nämä avmuorit, jotka kirjoittelevat tyyliin; miksi mut koetaan uhaksi, miksi työpaikan naiset ei tykkää minusta, miksi miespuolisten työkavereiden vaimot ei tykkää minusta, miksi naiset ylipäätään ei tykkää musta.. ym.ym.

Vastaus, minkä ap yleensä kyllä varsin hyvin tietää: Olet tyrkky. Ja se ärsyttää. Usein myös miehiä. Miehet on vaan loppupeleissä aika saivartelevia ja kohteliaita, ni ne ei sano sulle mitään suoraan. Vaimoilleen/tyttöystävilleen voi sitte ihmetellä ja vähä naureskellakin kotona. Toki on myös niitä miehiä jotka lähtee tyrkyn mukaan.

Haluat ap nyt vaan ilmeisesti lukea kirjoituksia, missä kehutaan ulkonäköäsi/olemustasi muihin, kateellisiin naisiin nähden. Tästä voisin vetää johtopäätöksen, että sun itsetunto on aika nollissa. Kellään samoja ajatuksia?

Vierailija
25/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja halasi jne. Sehän mut silloin tavallaan siihen " otti" ,eli en tunkenut kenenkään keskusteluihin.

Vierailija
26/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lle.

Tiedän tällaisia muijia, mm. luokallani oli yksi tyttö, joka aina selitti sen, että joku ei pitänyt hänestä sillä, että tämä eipitäjä oli kateellinen. Vaikka itse tunsin monta, jotka eivät hänestä pitäneet ja eivät varmasti olleet kateellisia. Juuri tuo asenne sai monet olemaan pitämättä. Tuo ap:n ' kaikki muijat on varmaan kateellisia mulle kun mä juttelen niiden miehille, jotka varmasti pitää mua kauniina' on se syy, miksi ap:tä mulkoillaan.

Vierailija:

kaikki nämä avmuorit, jotka kirjoittelevat tyyliin; miksi mut koetaan uhaksi, miksi työpaikan naiset ei tykkää minusta, miksi miespuolisten työkavereiden vaimot ei tykkää minusta, miksi naiset ylipäätään ei tykkää musta.. ym.ym.

Vastaus, minkä ap yleensä kyllä varsin hyvin tietää: Olet tyrkky. Ja se ärsyttää. Usein myös miehiä. Miehet on vaan loppupeleissä aika saivartelevia ja kohteliaita, ni ne ei sano sulle mitään suoraan. Vaimoilleen/tyttöystävilleen voi sitte ihmetellä ja vähä naureskellakin kotona. Toki on myös niitä miehiä jotka lähtee tyrkyn mukaan.

Haluat ap nyt vaan ilmeisesti lukea kirjoituksia, missä kehutaan ulkonäköäsi/olemustasi muihin, kateellisiin naisiin nähden. Tästä voisin vetää johtopäätöksen, että sun itsetunto on aika nollissa. Kellään samoja ajatuksia?

Vierailija
27/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo kaksi kertaa, kun sinulle on noin käynyt, ei olisi mitään. OIkeasti kauniille naisille, joita miehet kuolaa, käy noin sen tuhat kertaa useammin.

Vierailija:

olivat tiskillä...olin ohi kävelemä..

ja halasi jne. Sehän mut silloin tavallaan siihen " otti" ,eli en tunkenut kenenkään keskusteluihin.

Vierailija
28/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut täällä sitä ehdotti syyksi...Enkä tod hakenut mitään itsetunnon kohotusta täältä...enkä sieltäkään.Kyse oli kaverin kanssa juttelusta...vai eikö mies ja neinen voi olla ystäviä? En tietoisesti tyrkyttänyt itseäni tälle miehelle...enkä muille....Ihmetystä vain herätti tämän naisen hyökkäävä asenne.Ja lisättäköön,että tämä mies on naimisissa,eikä suinkaan tämän naisen kanssa. ap

Vierailija
29/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystävän/vaimon edessä, niin silloin kohtelias, toisen naisen parisuhdetta kunnioittava ihminen vaihtaa PARISKUNNAN kanssa MUUTAMAN sanan ja häipyy.

Tässä on tyrkyn ja reilun naisen ero mielestäni. T.40

Vierailija
30/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi siihen KAVERINA...Koska olen hänen ystävänsä tyttöystävä...

Vierailija
31/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisit uhka jollekin miehen ystävälle, jos kerran mies on jo naimisissa toisaalla. Taidat mennä nyt vähän jo sekaisin itsekin näissä sepityksissäsi.

Vierailija
32/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muut täällä sitä ehdotti syyksi...Enkä tod hakenut mitään itsetunnon kohotusta täältä...enkä sieltäkään.Kyse oli kaverin kanssa juttelusta...vai eikö mies ja neinen voi olla ystäviä? En tietoisesti tyrkyttänyt itseäni tälle miehelle...enkä muille....Ihmetystä vain herätti tämän naisen hyökkäävä asenne.Ja lisättäköön,että tämä mies on naimisissa,eikä suinkaan tämän naisen kanssa. ap

Vierailija
33/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen mitään ongelmaa...eikä todella ole syytäkään..Jos itse näet parhaan ystäväsi miehen baarissa ja juttelet,niin tyrkytätkö silloin itseäsi vai?

Vierailija
34/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pyysi siihen KAVERINA...Koska olen hänen ystävänsä tyttöystävä...

Vierailija
35/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit tällaista tapahtuneen aiemmin, mitä kuvittelet sen syyksi?

Jos et kerran hae tällä egobuustausta.

Vierailija
36/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän miehen,kun eivät kerta seurustele..Eikö minulla silloin ole yhtälainen oikeus puhua tälle miehelle? Ja mies kun sanoi että kiva nähdä ja mitä kuuluu....ettekö olisi itse sit vastannu vai? Kunnioitan kyllä toisten parisuhteita...tässä kun ei vaan ollut lainkaan kyse siitä

Vierailija
37/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain ihan mukava tyyppi.

Vierailija
38/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ap haluaisit tosiaan vaan, että sulle sanottais että olet niin vastustamattoman kaunis ihminen ja kaikki miehet lankeaa sun jalkoihis kateellisten naisten katsellessa. Hahahahaa luulet vaan oikeesti:) Taidat tosiaan olla vähän ärsyttävä ihminen ja susta ei ehkä siksi pidetä

Vierailija
39/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty voi olla että ap on sorttia " niin viaton niin viaton" ja haluaa nyt kuulla juuri noita että " sä olet niin ylivoimainen" -juttuja.

Sitten on ihan mahdollista, että ap on keskusteleva ja iloinen ihminen, joka on mielellään muille ihmisille miellyttävä. Se saatetaan tulkita juuri noin kuten tässä on tullut esiin.

Mulla on kokemusta vähän samasta. Aikoinani muutin tänne umpimieliselle paikkakunnalle mieheni perässä, eikä mulla ollut ketään kaveria. Toivoin kovasti että saisin jotain tuttavia minäkin. Luonnollisesti mieheni vaihtoi baarissa, kaupassa jne kuulumisia tuttaviensa kanssa jotka useimmiten olivat miehiä. Yritin osoittaa olevani kiinnostunut näistä tapaamistani ihmisistä, kenties vaikkapa heidän vaimonsa tai tyttöystävänsä voisi olla minullekin uusi kaveri. Toivoin kovasti että heitäkin tulisi paikalle ja meidän esiteltäisiin. No he tulivatkin, eivät olleet näkevinäänkään minua, mulkoilivat minua vihaisesti eivätkä todellakaan intoutuneet keskusteluun yrityksistäni huolimatta. Olin varmaan juuri ärsyttävä tyrkky. Olin vaan niin yksinäinen ja ulkopuolinen.

Vierailija
40/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on hieman itsekehulta haiskahtava, joten olisit voinut vielä lisätä, että ' En tarkoita itseäni, vaan yleisesti naisia.' tai muutajotain.

Älä yritä siis - ihan selvästi tässä nyt hait buustia. Ihan mielenkiinnosta -minkä ikäinen olet? Tuollaisia ajatuksia on yleensä lukioikäisillä ja nuoremmilla.

Vierailija:

tämän miehen,kun eivät kerta seurustele..Eikö minulla silloin ole yhtälainen oikeus puhua tälle miehelle? Ja mies kun sanoi että kiva nähdä ja mitä kuuluu....ettekö olisi itse sit vastannu vai? Kunnioitan kyllä toisten parisuhteita...tässä kun ei vaan ollut lainkaan kyse siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi