Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksköhän toiset naiset kokee mut uhkaksi?

Vierailija
05.03.2006 |

En iske varattuja miehiä...joskus juttelen miespuoleisille tutuille...nämä naiset hermostuu siitä kovasti,vaikka esittäydyn aina....en tajua...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa käyny noin...ja olen kyllä aikaisemminkin jutellu miehille...vastaavaa ei ole ennen käynyt monien ravintolavuosien aikana...ja lisäys...mies tuli myöh.sanomaan että se on ihan skitso akka...että ehkä kaikki vika ei ollut vain minussa...Mun mielipide nyt vain on että tämä nainen alkoi aivan turhan takia rähisemään.

Vierailija
42/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin uskoa enemmän siihen, että ihmiset lähestyvät tuntemiaan varattuja ihmisiä rehellisin elkein. Minä ainakin olen todella ystävällinen monelle mieheni kaverille, koska nämä onvat kerrassaan niin mukavia tyyppejä. Olen ystävällinen ja vieraanvarainen ilmanmuuta myös heidän tyttöystävilleen. Koska itse olen naimisissa, ei mieleeni tule, että minua heti epäiltäisiin iskupuuhissa olevaksi. Vaikka eihän se avioliitto mitään estä, mutta minä henk.koht olen valintani tehnyt enkä todellakaan katsele muita miehiä heitä kalastellakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt taisit vähän hakea huomiota ja ihailua tolla alotuksellasi. Kun kerta kyseinen nainen ei käyny ihan täysillä. :) Se on ihan ookoo.. Kaikki me tarvitaan positiivistakin huomiota joskus.

Vierailija
44/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hermostuu julkisesti baarissa jostain " turhasta tyrkystä" on kyllä melko absoluuttisen naurettavaa... Oli toinen nainen sitten liikkeellä millä asialla hyvänsä, joko osoittaa hänen iskuaikeiden hermostuttavan itseään tai sitten tekee vilpittömän ihmisen edessä itsestään vaan tyhmän pirttihirmun. Mä olisin tuossa tilanteessa joko ihan coolina paikallani tai pysyisin kauempana mutta missään tilanteessa en säntäisi miehen käsipuolen roikkumaan ja sitä pussailemaan.

Vierailija
45/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sanaa antaa ap:n ilmi - minut, eli hän ei ajatellut tilannetta yleensä. ja uhkaksi, eli hän välittömästi oletti, että naiset pitävät häntä uhkana - tuskin sen takia kuitenkaan, että hän on ruma ja tyhmä.

AP -MIKÄ ON IKÄSI?

Tämä ei ole kuittailua, haluan vaan tietää, että missä iässä moisia asioita mietitään.

Vierailija
46/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja reilu mies.Tottakai olen silloin ystävällinen ja juttelen.Oli tosiaan ehkä huono sanavalinta alotuksessa,mutta en tod. mitään ylistystä hakenut...Miehen vaimolle juttelen ihan yhtä paljon kun nähdään.Yhtä reilu ja mukava ihminen hänkin.

Vierailija
47/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä vaan hän käsitti,että olen iskemässä tätä miestä..Ja tein kyllä selväksi etten ole.

Vierailija
48/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit AP liihottelee paikalle ja sirkuttelee sille sen miehelle. No, tää muija on tietysti ihan paskana siitä uutisesta, jonka oli kuullu ja on naama norsun vtulla ja tietty myös APlle. Sitten AP, eiyhtäänpinnallisena narsistina, olettaa, että tämä muija kokee APn joksikin uhaksi tms. ja alkaa vielä selittää kuinka hän on vaan kaveri ja kaveri ja kaveri...

Ihmisillä voi olla oikeitakin ongelmia.

Vierailija:

Jostain syystä vaan hän käsitti,että olen iskemässä tätä miestä..Ja tein kyllä selväksi etten ole.

Vierailija
49/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytteli hinkkaamisesta yms. vaikka en koskenut koko mieheen halausta lukuunottamatta.Sanoin kuka olen ja että on mies kotona,että nyt ymmärsi ihan väärin.Lähdin sitten kyllä pois..Mutta kertokaa nyt ihmeessä mitä mun olisi sit pitäny tehdä?Leikkiä ettei tunneta vai?

Vierailija
50/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halauskin oli ihan kaverillinen...joidenkin on täällä vaan nyt ilmeisesti hankala tajuta,että oli ihan rehelliset aikeet kummallakin.Ja tän skitso akka jutun sanoi se mies,en minä!

Vierailija
51/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siteeraan nyt mummiani; " meitä on moneen junaan ja jotkut on jääneet asemalle" Turhaan tätä pähkäilemme. ;) Hyvää yötä! T.40/jotan muitakin numeroita.

Vierailija
52/52 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin harvoin kun enää nyk.missään käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi