Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako varatulle ihastukselle kertoa tunteistaan?

Vierailija
18.09.2016 |

Tilanne siis tämä:
Minulla ja eräällä miehellä on ollut työpaikalla pientä flirttiä. Jossain vaiheessa viaton flirtti muuttui "vakavammaksi". En uskaltanut viedä asiaa pidemmälle, koska olemme samassa työpaikassa. Ajattelin, että jos jotain tunnustaisin tai etenisin asian suhteen niin jutun epäonnistuttua olisi vaivaantunutta tavata työpaikalla.

Nyt sitten kyseinen mies on vaihtamassa työpaikkaa. Ajattelin, että jos olen nyt hiljaa niin kadunko sitä joskus. Vaikka en saisi ihastumiselle vastakaikua niin eipä tosiaan tarvitsisi jännittää näkemistä pakkien jälkeen.

Olen miettinyt ja pyöritellyt asiaa kauan. Jos olet ollut samanlaisessa tilanteessa, niin kerro miten tilanne eteni. Kerroitko suoraan ihastumisesta vai kierrellen?

Mies on lapseton ja naimisissa. Minua 12 vuotta vanhempi. Itse olen 25.

Mitä mieltä mammat?

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa kertoa. Jäätyisin jos hän itse sanoisi jotain sen suuntaista. Mutta muistuttaisin vaimostaan.

Vierailija
82/150 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sanon ukkomiehelle kahden kesken että oletpa sinä komea, tai mukavaa seuraa tms, niin onko se vikittelyä? Ei, jos toinen ei lähde siihen mukaan.

Samaa mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
84/150 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ylläty jos vaimo vähän virnistelee mikäli joskus törmättee mutta eihän siihen kuole! Se mikä ei tapa sattuu niin saatanasti.

Joopa joo. Varmasti jonkun akan virnuilut ketään kiinnostaa.

Vierailija
85/150 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelepa, jos tuo mies TIETOISESTI vaihtaa työpaikkaa, koska ei halua olla töissä paikassa, jossa joutuu ahdistaviin, siis oikeasti ahdistaviin, tilanteisiin. Hän saattaa kokea, ettei tuollainen ihastuminen kummaltakaan puolelta ole tuossa tilanteessa oikein, on lojaali omaa vaimoaan kohtaan, rakastaa vaimoaan, ei halua pettää häntä, ja pelkää, että nyt on jo lian vaarallisilla vesillä, joten vaihtaa työpaikkaa päästäkseen sinusta eroon!!!! Mies haluaa suojella oman liittonsa, suojella vaimoaan pettymyksiltä. Mies on hyvin voinut kertoa sinusta kaiken ulkonäköä myöten vaimolleen (minun mieheni on tehnyt niin!) ja he ovat yhdessä työpaikan vaihdoksen takana. Vaikka täällä on vastaamassa miehiä ja naisia, pettäjiä, jotka tuputtavat omaa "kaikki miehet pettävät" -ideologiaansa, niin heidän väitteensä eivät pidä paikkaansa! Tälläkin palstalla on tullut vastaan monia miehiä, jotka ovat kertoneet itse olevansa ehdottoman uskollisia! Heille tyypillinen piirre on, että ovat avoimia omalle vaimolleen, myös kaikista ihastuksista, jopa omista tyhmyyksistään, eli esim oma mieheni on kertonut jopa omat flirttisanansa minulle, samoin sen toisen, katseet ja keskustelut, huoneen, missä tapahtunut, jopa paikalla olleet ihmiset nimeltä, tai jos ovat olleet kahden, koska on halunnut täyttä avoimuutta, ja että minä (vanhoista asioista mustasukaisuudesta kärsien) voin 100%:sti luottaa häneen! Hän on todellinen MIES, ei mikään työpaikan sutturoiden vieteltävissä oleva petollinen aviorikollinen!

Ihastumisia ja tunteiden paloa tulee ja menee, yksipuolisia ja molemminpuolisia, mutta todellinen rakkaus ei ole pelkkä tunne, vaan luja päätös olla tietyn ihmisen kanssa. Avioliittoon vihittäessä luvataan julkisesti olla puolisolleen uskollinen, ja joka sen lupauksen rikkoo, tekee aviorikoksen ja pettää toisen luottamuksen. Mitä tahdot muiden tekevän itsellesi, tee sinä samoin heille. Jos toivot, että sinut petetään, petä (esim jonkun varatun kanssa, olet osallinen pettämiseen tietäessäsi toisen olevan varattu)! Jos toivot, että sinua kohtaan ollaan uskollisia, niin ole itsekin uskollinen. Kuka voi pettäjään luottaa? Se sama mies, joka "kyllästyi" vaimoonsa, kyllästyy pian taas seuraavaankin vaimoonsa., jne. Tilastollisesti juuri nämä kiertopalkintomiehet pariutuvat ja eroavat kaikista eniten. Uskolliset ja puolisoonsa avoimet välit pitävät taas säilyttävät liittonsa kaikista kriiseistäkin läpi!

Vuosisadan munavahtipalkinto myönnetty. Onnekas mies.

Vierailija
86/150 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap miehelle tunteistasi. Ihastuminen on positiivinen tunne ja sen voi avoimesti jakaa.

Pettämisestä jauhajat muistakoon, että mies tekee aivan itse päätöksen omasta uskollisuudesta ja liitossaan pysymisestä.

Vierailija
87/150 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelepa, jos tuo mies TIETOISESTI vaihtaa työpaikkaa, koska ei halua olla töissä paikassa, jossa joutuu ahdistaviin, siis oikeasti ahdistaviin, tilanteisiin. Hän saattaa kokea, ettei tuollainen ihastuminen kummaltakaan puolelta ole tuossa tilanteessa oikein, on lojaali omaa vaimoaan kohtaan, rakastaa vaimoaan, ei halua pettää häntä, ja pelkää, että nyt on jo lian vaarallisilla vesillä, joten vaihtaa työpaikkaa päästäkseen sinusta eroon!!!! Mies haluaa suojella oman liittonsa, suojella vaimoaan pettymyksiltä. Mies on hyvin voinut kertoa sinusta kaiken ulkonäköä myöten vaimolleen (minun mieheni on tehnyt niin!) ja he ovat yhdessä työpaikan vaihdoksen takana. Vaikka täällä on vastaamassa miehiä ja naisia, pettäjiä, jotka tuputtavat omaa "kaikki miehet pettävät" -ideologiaansa, niin heidän väitteensä eivät pidä paikkaansa! Tälläkin palstalla on tullut vastaan monia miehiä, jotka ovat kertoneet itse olevansa ehdottoman uskollisia! Heille tyypillinen piirre on, että ovat avoimia omalle vaimolleen, myös kaikista ihastuksista, jopa omista tyhmyyksistään, eli esim oma mieheni on kertonut jopa omat flirttisanansa minulle, samoin sen toisen, katseet ja keskustelut, huoneen, missä tapahtunut, jopa paikalla olleet ihmiset nimeltä, tai jos ovat olleet kahden, koska on halunnut täyttä avoimuutta, ja että minä (vanhoista asioista mustasukaisuudesta kärsien) voin 100%:sti luottaa häneen! Hän on todellinen MIES, ei mikään työpaikan sutturoiden vieteltävissä oleva petollinen aviorikollinen!

Ihastumisia ja tunteiden paloa tulee ja menee, yksipuolisia ja molemminpuolisia, mutta todellinen rakkaus ei ole pelkkä tunne, vaan luja päätös olla tietyn ihmisen kanssa. Avioliittoon vihittäessä luvataan julkisesti olla puolisolleen uskollinen, ja joka sen lupauksen rikkoo, tekee aviorikoksen ja pettää toisen luottamuksen. Mitä tahdot muiden tekevän itsellesi, tee sinä samoin heille. Jos toivot, että sinut petetään, petä (esim jonkun varatun kanssa, olet osallinen pettämiseen tietäessäsi toisen olevan varattu)! Jos toivot, että sinua kohtaan ollaan uskollisia, niin ole itsekin uskollinen. Kuka voi pettäjään luottaa? Se sama mies, joka "kyllästyi" vaimoonsa, kyllästyy pian taas seuraavaankin vaimoonsa., jne. Tilastollisesti juuri nämä kiertopalkintomiehet pariutuvat ja eroavat kaikista eniten. Uskolliset ja puolisoonsa avoimet välit pitävät taas säilyttävät liittonsa kaikista kriiseistäkin läpi!

Tämä oli loppujen lopuksi aika hyvä pointti. Minusta tuntuu, että itse jollain tasolla tein näin kerran.

Vierailija
88/150 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa. On täysin mahdollista, että hän on kulissiavioliitossa ja etsii kaltaistasi ihmistä. yolo

Vierailija
89/150 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama tilanne. Pahinta on, että miehen vaimo vaikuttaa aika kamalalta riivinraudalta, joka ei tippaakaan arvosta sitä, minkälainen aarre hänellä on. Siis tämä sen perusteella, mitä mies paljastaa sivulauseissa. Minä kyllä arvostaisin, kerään vain rohkeutta siirtoon. Sydäntä kyllä särkee, kun kuulen niitä juttuja.

Vierailija
90/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosisadan munavahtipalkinto myönnetty. Onnekas mies.

Hajosin :D

Vierailija
91/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän sama tilanne. Pahinta on, että miehen vaimo vaikuttaa aika kamalalta riivinraudalta, joka ei tippaakaan arvosta sitä, minkälainen aarre hänellä on. Siis tämä sen perusteella, mitä mies paljastaa sivulauseissa. Minä kyllä arvostaisin, kerään vain rohkeutta siirtoon. Sydäntä kyllä särkee, kun kuulen niitä juttuja.

Pidän sulle peukkuja!

-ap

Vierailija
92/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kerro todellakaan. Saa käyttää päätä

Vierailija
93/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän tunnetusti puhuvat aina totta. Varsinkin vaimoistaan.

Vierailija
94/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ollut sille vain hauska pikku flirtti. En kertoisi.

Kyllä varatutkin osaa flirtata ihan vaan huvikseen eikä niillä ole mitään aikeita jättää vakikumppaniaan. Itsekin harrastan sellaista joskus. 

Vierailija
95/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taasen en ymmärrä tuollaisia rakkaudettomassa liitossa kitujia, paitsi jos välit ovat silti ystävälliset & toisia kunnioittavat ja on tehty yhdessä lapsia, jotka halutaan kasvattaakin yhdessä.

Jos jonkun tulisi kerätä johonkin rohkeutta, niin miehen ja eroon. Miten kukaan voi olla ihastunut tuollaiseen selkärangattomaan nysväkkeeseen ja ottaa itselleen tehtäväksi järjestää hänelle siirron yhdestä parisuhteesta toiseen ilman että miehen itsensä tarvitsisi tehdä itse mitään aloitteita tai omia valintoja?

Vierailija
96/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kertoa. Mies voi olla kumppanilleen hyvinkin lojaali ja kertoa hänelle lähentely-yrityksistäsi, jolloin sinusta tulee heidän kummankin silmissä pelle.

Usko pois. Kuten 1 kirjoittaa, pidä tunteesi omana tietonasi. Niin myös suojaat itsesi parhaiten.

Onkohan niin lojaaleja miehiä edes olemassa? :OO

On. Mun kumppani kertoi työpaikalla häntä ahdistelleesta naisesta, niin ollaan kyllä pikkusen naureskeltu koko tapaukselle. En siis sillein vihanen oo ollu kellekään, kun se nainen on vähän semmoinen.. noh, reppana :D

Vierailija
97/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on kertonut näistä naisista, jotka ovat ihastuneet hänen. Sitten ollaan yhdessä niitä päivitelty ja ihmetelty. =D Uskokaa pois, että miehet kyllä kertoo vaimoilleen. Ei ne malta olla siitä hiljaa jos joku muu nainen vähän osoittaa huomiota. 

Vierailija
98/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin vastaavassa tilanteessa, koska haluaisin itse tietää, jos joku - siviilisäädystä riippumatta olisi minuun ihastunut. Vaikkei jutusta ikinä mitään tullutkaan, tahdon ajatella, että tuokin mies voi "yhyy yhyy kukaan ei tykkää musta"-hetkinään muistaa, että on häneen ainakin joskus joku ollut ihastunut.

Vierailija
99/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni on kertonut näistä naisista, jotka ovat ihastuneet hänen. Sitten ollaan yhdessä niitä päivitelty ja ihmetelty. =D Uskokaa pois, että miehet kyllä kertoo vaimoilleen. Ei ne malta olla siitä hiljaa jos joku muu nainen vähän osoittaa huomiota. 

Siis onko miehesi jotenkin huono, kun aiheuttaa ihmettelyä, että joku häneen ihastuu?

Vierailija
100/150 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ihan ymmärrä mitä hauskaa siinä on, että joku ihastuu? Miksi sille virnuillaan ja sitä päivitellään? Onko teille vaimoille muka niin ihme että teidän mieheenne voi joku ihastua? Ettekö tekin aikoinaan ihastuneet omaan mieheenne? :D

Ja voin myöntää että kerrotaan miehen kanssa toisillemme myös tuollaiset ihastumisjutut, jos niitä tulee vastaan. MUTTA EI VIRNUILLEN, TOISESTA PILAA TEHDEN. :) Minusta on rohkeaa, jos kertoo tunteistaan toiselle, vaikka tietää ettei välttämättä (todennäköisesti?) saa vastakaikua. Se ei ole pilkan tai häpeän asia tai naureskelun syy. Miksi olisi?

t. Vaimo, jonka mielestä oma puoliso on aika mahtava tyyppi, enkä ihmettele vaikka joku mun puolisoon joskus ihastuisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme