Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako varatulle ihastukselle kertoa tunteistaan?

Vierailija
18.09.2016 |

Tilanne siis tämä:
Minulla ja eräällä miehellä on ollut työpaikalla pientä flirttiä. Jossain vaiheessa viaton flirtti muuttui "vakavammaksi". En uskaltanut viedä asiaa pidemmälle, koska olemme samassa työpaikassa. Ajattelin, että jos jotain tunnustaisin tai etenisin asian suhteen niin jutun epäonnistuttua olisi vaivaantunutta tavata työpaikalla.

Nyt sitten kyseinen mies on vaihtamassa työpaikkaa. Ajattelin, että jos olen nyt hiljaa niin kadunko sitä joskus. Vaikka en saisi ihastumiselle vastakaikua niin eipä tosiaan tarvitsisi jännittää näkemistä pakkien jälkeen.

Olen miettinyt ja pyöritellyt asiaa kauan. Jos olet ollut samanlaisessa tilanteessa, niin kerro miten tilanne eteni. Kerroitko suoraan ihastumisesta vai kierrellen?

Mies on lapseton ja naimisissa. Minua 12 vuotta vanhempi. Itse olen 25.

Mitä mieltä mammat?

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta nostan. Jos luet tätä ap, niin miten kävi? Muutkin vastaavaa kokeneet kertokaa kokemuksia. En viitsi aloittaa uutta ketjua, kun on niin ikuisuusaihe, että vanhoja ketjuja löytyy kyllä.

Vierailija
142/150 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Mitä kuvittelet,että tuollainen reilusti yli 10vuotta vanhempi mies näkee sinussa? Kunhan vähän leikkii.

Kunnioita naista sen verran ja lopeta moinen touhu. Tuo on tosi ällöttävää..missä moraali sulla ja miehellä? Aseta itsesi naisen asemaan. Haluaisitko olla samassa tilanteessa? Jos et,niin mieti vielä hetki kertomistasi. Itse pidän tuollaisia ihmisiä alimpana elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Mitä kuvittelet,että tuollainen reilusti yli 10vuotta vanhempi mies näkee sinussa? Kunhan vähän leikkii.

Kunnioita naista sen verran ja lopeta moinen touhu. Tuo on tosi ällöttävää..missä moraali sulla ja miehellä? Aseta itsesi naisen asemaan. Haluaisitko olla samassa tilanteessa? Jos et,niin mieti vielä hetki kertomistasi. Itse pidän tuollaisia ihmisiä alimpana elämässä.

Rauhoitu nyt. Tämähän on vanha ketju. Ehkä ap on onnistunut jatkamaan elämäänsä. Onko sinulle käynyt joskus niin, että varattu alkaa kiinnostaa?

Vierailija
144/150 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta toisin päin. Olen iloinen ja naurava ihminen. Miespuolinen työkaveri tuli sitten kertomaan tunteistaan (olen siis naimisissa ja lapsia), kun me olemme kuulemma flirttailleet vakavastikin. Oli todella ahdistavaa, että tämä työkaveri oli kokenut flirttinä huulenheiton ja juttelun. Sanoisin, että likainen olo. Oli todella vaikeaa jatkaa samassa työpaikassa tämän jälkeen. Kun aloin odottamaan kuopusta, en äitiysloman jälkeen enää palannutkaan samaan toimipisteeseen. Oli sen verran ahdistavaa.

Vierailija
145/150 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä hei!!

Löysin sattumalta vanhan keskustelun ja ajettelin päivittää.

Kävi siis niin etten vuonna 2016 edennyt asian suhteen. Se vaan jäi ja niin pois päin.

Viime vuonna tiemme kohtasivat hetkeksi ja siitä se lähti. Yhdessä ollaan!

Vierailija
146/150 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä hei!!

Kävi siis niin etten vuonna 2016 edennyt asian suhteen. Se vaan jäi ja niin pois päin.

Kiva kuulla :-)

Vierailija
147/150 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
148/150 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄPIT IRTI VARATUISTA! Älä ole hölmö! 

Vierailija
149/150 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä hei!!

Kiitos päivityksestä! Miten miehen vaimolle kävi?

Vierailija
150/150 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pidä kertoa. kuten jo edellinenkin sanoi, katsot tilanteen sitten jos tämä ihastus eroaa. muuten sitten katselet uutta miestä itsellesi.

Vanha ketju, mutta kommentoin. Itse odottelin, että oma ihastukseni olisi täysin vapaa. Tiesin sen verran, että oli suhteessa, joskin ehkä epävarmassa, mutta ajattelin, että kuitenkin 100% varattu. Välillä olin aistivinani, että kiinnostus olisi molemminpuolista. Olinkin aivan murtunut, kun sain tietää, että on eronnut lopullisesti entisestään ja on nyt toisen kanssa. Olisi pitänyt ilmaista oma kiinnostukseni heti . Yritin sitä ennemminkin peitellä tosi pitkään, kun luulin hänen olevan tosissaan edellisen kanssa. Nyt kaduttaa. Enää en voi tehdä mitään, sillä hän  jo asuu tuon nykyisen kanssa, eli suhde todell vakava. Tätä tulen katumaan todella pitkään, etten kertonut. Ei ehkä olisi tapahtunut mitään, mutta ei tarvitsisi ainakaan jossitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi