Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
161/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä kaverillani (ei olla enää hirveästi tekemisissä tuosta varastelusta ja muistakin jutuista johtuen), joka ei nyt kuitenkaan ollut mitenkään niin läheinen, että olisi mitenkään päin "sopivaa" käytöstä, oli ärsyttäviä tapoja käydessään kylässä.

Meni aina itse jääkaapille, naposteli sieltä suuhunsa jos sattui jotain sopivaa löytymään tai sitten nurisi, että eihän täällä ole kuin valo. Availi itse kaappeja ja saattoi suihkutella hajuvesiäni ym.

Kerran kävi paskalla vessassa, eikä pessyt käsiä sen jälkeen. (Pienessä yksiössä, jossa vessa on ihan lähellä, valitettavasti ei jää arvailujen varaan kävikö paskalla ja pesikö käsiään..) Meillä oli leffan katselu kesken ja leffaherkkuina sipsejä. Vessatoimituksensa jälkeen tuli muina naisina syömään sipsejä, itselleni ei kyllä oikeen enää sen jälkeen maistunut..

Hänellä myös oli tapana "lainailla" kaikennäköistä omaisuuttani kysymättä minulta ja ilman aikomustakaan palauttaa. Kerran lähti mukaan tietokonepeli, kerran käsilaukku.. Teki samaa myös muille kavereille, välillä vei jotain ihan älytöntäkin, kuten puoliksi syötyjä suklaalevyjä. Muutamalta vei rahaa. En tiedä oliko kleptomaani, mutta ainakin siltä vaikutti. Vielä kiinni jäädessäänkin koitti viimeiseen asti kieltää ja vihaisena luovutti muiden tavarat takaisin..

Mulla on yksi naispuolinen tuttu, hänellä on tapana avata vessassa käynnin jälkeen hana. Ei välttämättä edes huljauta käsiä sen alla, avaa vaan, että muut luulee, että kädet on pesty. Minä taas satun pitämään sipseistä ja niitä usein on ollut tarjolla illan istujaisissa yms. Nopeasti jää syömättä, kun tämä tuttu pari kertaa siitä pussista tai kulhosta niitä ottaa. Kouhaisee kourallisen, syö toisella kädellä kourastaan ja sen jälkeen imeskelee sormensa oikein "ymmSMAK!", "slurpsSMAK!". Ja sitten uusi kourallinen ja sama sormien imeksintä välissä. 

Mistä tiedät ettei pese?

Vierailija
162/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin varmaankin lapsena tällainen outo tapaus. Tämä johtui vain siitä, että minut oli opetettu käyttäytymään tietyllä tavalla ja niin oli pakko tehdä, sillä jos olisin käyttäytynyt toisin ja vanhemmat olisivat saaneet tietää asiasta, olisin saanut rangaistuksen. Esimerkkejä lapsuuden kyläilysäännöistä:

- ei saanut ottaa tarjottavia, koska "ei pidä mennä syömään toisten ruokia". Ainoa poikkeus oli juhlat, jolloin sai ottaa yhden lajin jokaista ja erilaisia leikattavia asioita, kuten kakkua niin pienen siivun, kun suinkin pystyi leikkaamaan.

- isäntäperhe on kaikissa asioissa oikeissa eli vaikka isäntäperhe olisi esittänyt jonkun väärän väitteen, tuli olla heidän kanssaan samaa mieltä.

- isäntäperheen tuli aina voittaa eli jos vaikkapa kylässä pelasi isäntäperheen lasten kanssa lautapeliä tms. tuli vaikka huijata, jotta peli päättyi aina isäntäperheen lasten voittoon.

- omia suorituksia ja saavutuksia tuli aina vähätellä. Kun esimerkiksi voitin eräässä harrastamassani lajissa kilpailun, tuli kylässä aina vähätellä tyyliin "no, sen kisan taso oli huono" tai "no, kyllähän niitä vahinkoja sattuu" tms.

- kylässä piti kaikkeen pyytää lupa. Edes istuutuminen ei ollut sallittua ilman kehotusta tai luvan pyytämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi perhetuttu tuli kylään koiransa kanssa, koira alkoi heti hosumaan ympäriinsä ja meni syömään mun kissojen ruuat :D No ei se niinkään haitannut eikä koira tietenkään itse osaa ajatella että on kylässä, mutta outoa oli ettei se tuttu edes yrittänyt kieltää koiraansa tai kysyä että onko ok jos ne ruuat katoaa hänen lemmikin suuhun (oli ihan ok, mutta olisin kyllä itse kysynyt tai jotain).

Sitten vierailun lopuksi koira kusi eteisen matolle ja vieraan ainoa reaktio oli istua paikoillaan ja todeta "Noniin nyt se pissaa tuonne!!" :D Ei edes pahoitellut tai tarjonnut siivousapua, istui vaan ja katsoi kun minä hääräsin sen kusiläikän kimpussa.

Vierailija
164/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaverit jotka eivät tuo omia hygieniatuotteita mukana. Ei tulisi mieleenkään mennä kylään ilman shampoota, hoitoainetta, hammastahnaa ym ja sitten vaan käyttää kyläpaikan tuotteita. Valitettavasti melkein kaikki kaverini tekevät näin. Toinen on saunoja kyläilijät ketkä eivät tuo omia pyyhkeitä. Tottakai vieraat saavat pyyhkeet käyttöönsä mutta jos varta vasten tullaan vaan saunomaan ja istumaan iltaa muutamaksi tunniksi kyllä itse vien pyyhkeen mukana sillä ärsyttävää pestä ja silittää kerran käytetty pyyhe uudestaan vielä jos vieraita on useampia niin siinä onkin sitten paljon ylimääräistä tekemistä.

Vierailija
165/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä nyppijät  ärsyttävät suunnattomasti.

Joillain vierailla on tapana, että he esim. sohvalla istuessaan pöyhivät tukkaansa ja rapsuttavat päänahkaansa koko ajan. Ei mitenkään pienesti vaan todella isosti. Sohva ja lattia ympärillä on hiuksissa ja hilseessä. Tosi ikävä, jos sohvapöydällä on avoimessa astiassa ruokaa.

Varsinkin ruokapöydässä, kun pöydässä luonnollisesti on avonaisia ruoka-astioita, jotkut  antaumuksella kaivelevat kynsienalustojen likaa, nyppivät ihosuikaleita kynsivalleista, rapsuttavat jotain paikkaa. Yleensä nämä pitävät kyynärpäitä pöydällä, että nypittävä paikka on juuri ruoka-astioiden tai naapurin lautasen yläpuolella.

Siirrän tarjoiluvateja yleensä heistä poispäin vinkiksi, mutteivat tajua. Monesti, kun vieras on lähtenyt, heitän kaikki loput ruuat biojätteisiin.

Luonani ei käy enää vieraita, jotka käyvät vessassa ovi auki, penkovat paikkoja, "lainaavat" tavaroita, työntyvät jääkaapille jne. Tai niitä, jotka eivät tule sovittuun aikaan. Näitä nyppijöitä vielä jonkin verran on, mutta nekin tapaamiset olen siirtämässä ravintolaan. 

Myös finnejä puristellaan kovasti. Mm. sohvalla istuessa ja sitten pyyhitään sohvaan tuotokset.

Vierailija
166/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä nyppijät  ärsyttävät suunnattomasti.

Joillain vierailla on tapana, että he esim. sohvalla istuessaan pöyhivät tukkaansa ja rapsuttavat päänahkaansa koko ajan. Ei mitenkään pienesti vaan todella isosti. Sohva ja lattia ympärillä on hiuksissa ja hilseessä. Tosi ikävä, jos sohvapöydällä on avoimessa astiassa ruokaa.

Varsinkin ruokapöydässä, kun pöydässä luonnollisesti on avonaisia ruoka-astioita, jotkut  antaumuksella kaivelevat kynsienalustojen likaa, nyppivät ihosuikaleita kynsivalleista, rapsuttavat jotain paikkaa. Yleensä nämä pitävät kyynärpäitä pöydällä, että nypittävä paikka on juuri ruoka-astioiden tai naapurin lautasen yläpuolella.

Siirrän tarjoiluvateja yleensä heistä poispäin vinkiksi, mutteivat tajua. Monesti, kun vieras on lähtenyt, heitän kaikki loput ruuat biojätteisiin.

Luonani ei käy enää vieraita, jotka käyvät vessassa ovi auki, penkovat paikkoja, "lainaavat" tavaroita, työntyvät jääkaapille jne. Tai niitä, jotka eivät tule sovittuun aikaan. Näitä nyppijöitä vielä jonkin verran on, mutta nekin tapaamiset olen siirtämässä ravintolaan. 

Myös finnejä puristellaan kovasti. Mm. sohvalla istuessa ja sitten pyyhitään sohvaan tuotokset.

Ihan mielenkiinnosta. Missä ihmeen paikkakunnalla asut? Ovatko kaikki vieraasi/ystäväsi  vapaalla jostain hoitolaitoksesta?

Vierailija
167/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kaverit jotka eivät tuo omia hygieniatuotteita mukana. Ei tulisi mieleenkään mennä kylään ilman shampoota, hoitoainetta, hammastahnaa ym ja sitten vaan käyttää kyläpaikan tuotteita. Valitettavasti melkein kaikki kaverini tekevät näin. Toinen on saunoja kyläilijät ketkä eivät tuo omia pyyhkeitä. Tottakai vieraat saavat pyyhkeet käyttöönsä mutta jos varta vasten tullaan vaan saunomaan ja istumaan iltaa muutamaksi tunniksi kyllä itse vien pyyhkeen mukana sillä ärsyttävää pestä ja silittää kerran käytetty pyyhe uudestaan vielä jos vieraita on useampia niin siinä onkin sitten paljon ylimääräistä tekemistä.

Kyllä shampoot kuuluu talon piikkiin tulla. Hammastahna tietenkin oma, koska en halua toisten bakteerikantaa turhaan suuhuni. Pyyhkeetkin jos meinataan jatkaa siitä vaikkapa baariin, koska aika ikävä kantaa mukana jotain märkää pyyhettä. Tietenkin jos isolla porukalla tullaan, niin pitää ottaa huomioon pyyhkeiden rajallisuus.

Kuka ihmeessä silittää pyyhkeet?

Vierailija
168/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä shampoot kuuluu talon piikkiin tulla. Hammastahna tietenkin oma, koska en halua toisten bakteerikantaa turhaan suuhuni. Pyyhkeetkin jos meinataan jatkaa siitä vaikkapa baariin, koska aika ikävä kantaa mukana jotain märkää pyyhettä. Tietenkin jos isolla porukalla tullaan, niin pitää ottaa huomioon pyyhkeiden rajallisuus.

Kuka ihmeessä silittää pyyhkeet?

Munkin mielestä todella noloa valittaa siitä, että vieraat lainaavat shampoota ja hoitoaineita yms. pesuaineita. Tosi outoa ajatella tuossa tilanteessa sitä, miten rasittavaa on pestä pyyhe uudestaan. Paljon enemmän vaivaa syntyy jos joka paikkaan pitää viedä oma pyyhe. Toki itse ainakin vien jos on erityisesti saunomaan kutsuttu, mutta usein yökyläillessä kavereilla käydään jossain vaiheessa myös suihkussa ja silloin yleensä lainaillaan pesuaineet ja pyyhkeet. Ja jos joku saunavieras pyytää pyyhettä lainaan niin en todellakaan ajattelisi siitä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Vierailija
169/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraamme piiloutui sähkökaappiin. Oikeastaan oudointa oli se, että hän mahtui sinne ja sai vielä vedetyksi oven kiinni, sillä se on todella kapea tila.

Vierailija
170/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanha luokkakaveri, jonka kanssa ei niin hirveästi oltu tekemisissä, tuli käymään uudessa kotikaupungissani (johon olin opiskelujen jälkeen muuttanut ja jossa hänkin oli aiemmin asunut) ja ehdotti näkemistä. No mutta mikä ettei? Käytiin kahvilla, ajattelin, että se oli siinä se näkeminen, ei juttu kauheasti luistanut meillä ja mulla oli perus perjantai-illan suunnitelmia, ystävien kanssa hengailua ja iloista juopottelua mielessä. Sanoin siinä, että oli kiva nähdä, blaablaa, nyt oon näkemässä muita kavereita, koitin hyvästellä, mutta ei kun tämä änkee mukaan. Eihän siinä muu auttanut kuin ottaa, en tiedä miten olisin voinut sanoa, että et tule. Koko päivän ja illan hän sitten hengasi meidän kanssa, ei osannut jutella oikein mitään eikä muutenkaan hauskaa pitää. Ajattelin, että lähteehän se varmasti illaksi takaisin omaan kotikaupunkiinsa koska ei ole täällä yöpaikkaa. No ei lähtenyt. Mun luokseni tunki vielä jatkojen jälkeen yöksikin ja aamulla arvosteli kaikki ystäväni kovasanaisesti. Eipä ollut muuta sanottavaa kuin "osaathan tästä juna-asemalle, en jaksa lähteä saattamaan". Ymmärsi siinä vaiheessa onneksi vihdoinkin lähteä! Saman päivän aikana vielä tekstiviestiä perään kuinka hän on pahoittanut mielensä vierailusta.. Huh! Oli viimeinen kerta kun nähtiin. Ihme takertuja. 

Vierailija
171/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ole mieleen jäänyt kuin se kun muutama vuosi takaperin olin just ottanut lihapullat uunista kun ovikello plimputti ja siellä jäkitti lähellä asuva kaveri jonka vara-avaimet mulla olivat tallessa.

Tuli sisälle siksi aikaa kun aloin niitä avaimia kaivelemaan laatikoista, ja kun makkarista tulin huomasin että lihapullat olivat vähentyneet about neljäsosalla pellillistä. Seiso siinä lähettyvillä ihan coolina ihan ku en huomaisi että täys pellillinen olikin nyt mystisesti alkanu tyhjentymään :D

Vierailija
172/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei ole kovin paha, mutta eräät yövieraat tuhlaavat vettä todella paljon. Käsiä pestään pitkään, kulutetaan käsisaippuaa todella paljon ja suihkussa vettä juoksutetaan huolettomasti hyvin pitkään niin, että pahimmillaan lämminvesivaraajasta loppuu vesi (tätä ei oman perheen kesken tapahdu ikinä). Epäilen myös, että käyttävät minun hiustenhoitotuotteitani. Kotona jokainen saa olla suihkussa niin pitkään kuin haluaa, mutta kylässä mielestäni voisi vähän ajatella myös muiden sähkö/vesilaskua ja sitä, että muutkin haluaisivat peseytyä lämpimällä vedellä.

Mä olin teininä silloisella poikaystävälläni viikonloppuja yökylässä (asuttiin eri paikkakunnilla, vuoroviikkoina oltiin toisillamme yötä, asuttiin vielä lapsuudenkodeissamme) ja onnistuin tuplaamaan heidän vedenkulutuksensa ja vesilaskunsa.

Jaa että mitenkö? No ihan vaan siten, että poikakaverini perhe asui omakotitalossa ja heillä vesilasku muodostui käytön mukaan, kun taas minä koko ikäni isossa kaupungissa kerrostalossa asuneena en todellakaan tiennyt, että käyttövedestä pitäisi maksaa (jokaisessa asunnossa vesi sisältynyt vuokraan)!

Sen ekan kuukauden jälkeen sitten tiesin ja muistin jatkossa löträtä vähemmän, kun kuulin hänen vanhempiensa taivastelevan laskua suureen ääneen.

Eli ei kaikki löträys ole kiusaa ja ajattelemattomuutta, vaan voi olla puhtaasti tietämättömyyttä. Kannattaa mainita asiasta, ei kukaan ole ajatustenlukija...

Vierailija
173/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ilmoitti, että yksi hänen kaverinsa on tulossa meille kohta kylään, että voisinko pitää tälle kaverille seuraa siihen saakka, kunnes mieheni ehtii paikalle. Ovikellon soidessa menin avaamaan tälle kaverille ovea. Ehdin hädin tuskin aukaista oven, kun äijä ruiskautti spermat suoraan rinnuksilleni ja totesi: "sori, tulinko pahaan aikaan."

Taisit itse olla valmiiksi nelinkontin pylly pystyssä hänen tullessaan. Huusit jo eteiseen: "Äkkiä tänne, ukko tuloo kohta, ei oo paljo aikaa hukattavaksi..."

Vierailija
174/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena likkana juotiin kaverin kanssa valkovenäläisiä ja toikkaroitiin tuhannen tuiterissa kohti keskustaa kun äkisti alkoi tulla tosi heikko olo ja mentiin meikäläiselle. No, yritin olla oksentamatta ja kaveri hakkasi selkään että "kyl se siit helpottaa", ja hihitteli ja laski housut kinttuun ja lorotti matolleni. Jatkoi siitä yksin juhlimaan...

Toisen kerran porukkaa oli etkoilla luonani ja tämä samainen kusijatar jäi poikaystävänsä kanssa kämppääni kun tuli taas hieman huono olo. Oli talvi, ja  yöllä kotiintullessani ikkunat olivat apposen auki ja kesyrotillani viiksikarvoissa jääpuikkoja. Pahoittelivat kyllä jälkeenpäin, ja taisin jotain mutista "kovin raikkaasta kämpästä".

Mitä hittoa? Selviskö sun rotat hengissä? Ne kun helposti vilustuvat. :/

Ilmeisesti rotat oli haisseet niin, että oli pakko pitää ikkunat selällään.

Vierailija
175/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaan ystäväni mies söi HUULIRASVANI.

Hän lähti kahvipöydästä eteiseen kuulemma soittamaan puhelua ja minä sitten lähdin hakemaan samoihin aikoihin keittiöstä lisää tarjottavia pöytään. Keittiöstäni näkee eteiseen, ja jäin vähän sivusilmällä katsomaan siinä samalla kuin keittelin myös lisää kahvia.

Siinä sitten kyseinen mies seisoi vaan eteisessäni. Hän otti naulakossa olevasta takintaskustani huulirasvan ja katseli ympärilleen, ettei kukaan näkisi, muttei huomannut minua? tai sitten ei vaan välittänyt, miten vaan. Kuitenkin hän vaan haukkaa huulirasvastani suuren köntin (eli kaiken, mitä siitä oli jäljellä) ja alkaa syömään sitä? Hän laittoi putkilon takaisin taskuun ja rennosti tuli takaisin keittiöön hymyillen. Itse palattuani pöytään kyselin, että oliko ollut hyvä puhelu.

Ei hitto! Huutonaurut tälle! 😃

Anteeksi, naapurit 😞

Vierailija
176/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "en millään lähde luotasi vaikka kuinka yrität vihjata" -ilmiö toimii myös toisin päin. Mulla on kaveri joka varsinkin ennen alkoi vinkua joka kerta kun sanoin, että voisin tästä jo lähteäkin. Mistään pikavisiiteistä ei ollut kyse, vaan olin siellä tuntikausia. Nykyään onneksi harvemmin kuulee mitään, kun olen tarpeeksi monta kertaa sanonut suoraan että mä lähden nyt.

Todella rasittavaa, varsinkin kun kyse on ihan aikuisesta ihmisestä. Saatoin vaikka sanoa että pitää lähteä bussipysäkille ennen kuin alkaa sataa ja en tahdo kastua likomäräksi, kun ukkonenkin jyrisee jo aika lähellä ja taivas täynnä yönmustia sadepilviä... Ja tämä sanoo ihan pokkana, että älä nyt vielä lähde, ei tänään sada!

Vierailija
177/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yövieraana ollut kaveri kävi lainaamassa ominpäin puhtaat pikkarit mun vaatekaapista. Tepasteli sitten ne jalassa sanomatta mitään asiasta. Oli myös pessyt hampaansa mun hammasharjalla. Kiva!!!

Meillä ihan normaalia että lainataan toisten pikkareita jos toisen luona yötä ollaan tai mitä vaan vaatteita sattuu löytämään ja pitämään kivana, ja kyllä pestään kavereiden kesken myös toistemme hammasharjoilla hampaamme ja käydään paskalla ovi auki, yleensä kylläkin niin että muut meikkaa siinä samalla kun yks istuu paskalla :D suppeeta porukkaa täällä, tai sitten vaan huonoja kavereita.

Vierailija
178/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Kuinka ne tuollaisia osaisivat ajatella? Poikamiehet ei edes huomaa jos matto on paskainen, tai äiti pesee sen. Sitten sen peseekin vaimo. Koko aikana mies ei huomaa, että matolle tapahtuu jotakin tai että se on välillä poissa.

Meillä oli huoltomies jäljistä päätellen saapastellut paitsi matoilla, myös keittiön työtasoilla. Ilmastointia säädettiin.

Tähän miesten huomaamattomuuteen yksi tosi hyvä video :)

Vierailija
179/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#179 Itsekin inhoan suunnattomasti, kun lähtöä yritetään estellä. Tai moukat hidastelevat lähdön hetkellä jääden oven rakoon jauhamaan turhista viime hetken asioista, ja lirkuttelemalla niitä h*vtin kuluneita kliseitä: "Hei kiitti vielä ku kävit!" "Koitetaanko nähä taas PIAN!" "Oli TOSI KIVA nähä".. 

Sitten ihan pari konkreettista huomiota: siskollani on tukanlähtöä, ja meillä kylässä ollessaan hän pöyhi irtoavaa pehkoaan koko illan sohvan nurkassa nin että karvat ja hilse lensi. Seuraavana päivänä hänen lähdettyään löysin hänen jättämän muiston olohuoneen lattialta, sohvan takaa: järkyttävä hiuskasa. KIITOS. Huomattiin kyllä. Mieheni imuroi sen kasan.

Mutta tosiaan kaikista eniten vituttaa ne suustaan kiinni jäävät jaarittelijat ja saivartelijat, jotka varastavat ihmisten aikaa turhalla paskanjauhannallaan. Nykyään olen oppinut jo sen verran, että kun toiselta alkaa riistäytyä jaarittelu käsistä ja puheripuli alkaa, rehellisen itsekkäästi keskeytän ja poistun tilanteesta.

Vierailija
180/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusi pöntön ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi