Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
141/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta: meidän perheessä koko jääkaappi on aina kaikkien käytössä, myös vieraiden. Se on kuitenkin RUOKAA!!! Miksei sitä saisi syödä. Suutun, jos multa ruvellaan kyselemään että voinko ottaa ton tai tota... Tämä siis niille jotka valittavat kun vieraat on käynyt kaapilla tai syöneet yöllä salaa jugurtit.. Ehkä heillä on ollut yöllä nälkä..

Vierailija
142/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä jäin yksin kotiin viikonloppuna kun vanhemmat lähtivät kylään sukulaisiin enkä halunnut lähteä mukaan kun piti lukea kokeisiin. Kaverini tuli kylään koulun jälkeen ja tiedän että hän ei saanut kotona paljon mitään erikoisuuksia koska ovat iso perhe joten olin varannut hänelle keksejä, leivonnaisia ja mutta hyvää. Kun hän oli syönyt kaikki tarjottavat hän kysyi että saako ottaa yhden hedelmän enkä kehdannut kieltää vaikka ne olivatkin minulle viikonlopuksi enkä ollut mitenkään tarjonnut niitä vaan olivat ihan eri paikassa keittiössä. Nämä hedelmät olivat vielä ns kalliita erikoisia koska en pitänyt perus banaaneista ja omenoista. Hedelmän syötyään kaverini vaan meni röyhkeästi ottamaan uuden ja uuden kunnes koko kuljo oli tyhjä! En kehdannut nuorena ja arkana sanoa hänelle mitään mutta kyllä harmitti sillä en kortittomana ja autottomana päässyt helposti kauppaan ostamaan lisää mitään ja hedelmiä oli varattu paljon koko viikonlopun ajaksi. En ymmärtää miten hän pystyikin syömään niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole kovin paha, mutta eräät yövieraat tuhlaavat vettä todella paljon. Käsiä pestään pitkään, kulutetaan käsisaippuaa todella paljon ja suihkussa vettä juoksutetaan huolettomasti hyvin pitkään niin, että pahimmillaan lämminvesivaraajasta loppuu vesi (tätä ei oman perheen kesken tapahdu ikinä). Epäilen myös, että käyttävät minun hiustenhoitotuotteitani. Kotona jokainen saa olla suihkussa niin pitkään kuin haluaa, mutta kylässä mielestäni voisi vähän ajatella myös muiden sähkö/vesilaskua ja sitä, että muutkin haluaisivat peseytyä lämpimällä vedellä.

Vierailija
144/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista huoltomiehistä. Asun opiskelija-asunnossa ja meillä voi huoltoasioista tehdä vain vikailmoituksen, ja huoltomiehet käyvät paikalla kun käyvät, ennalta ilmoittamatta. Kerran kävi niin, että meidän eteisen kaapin tanko tippui alas, joten tein huoltoilmoituksen. Tyhjensin eteisen jo ennakkoon kaikista takeista, matoista, kengistä yms. Eteisen kaappi on heti ensimmäisenä vastassa, kun ovesta tulee sisälle. Kaikki oli siis valmista huoltomiehen tuloa varten.

Eräänä päivänä (pari viikkoa huoltoilmoituksen teon jälkeen) tulin kotiin yliopistolta, niin huomasin, että tanko on korjattu. Samalla huomasin, miten lattiaa pitkin meni hiekkaisen kuraiset jäljet eteisen lattiaa eteenpäin meidän käytävälle, olohuoneen poikki ja makuuhuoneeseemme. Sielä oli matolla tepastelu. Ihmettelen, että miksi ihmeessä. Soitin asuntosäätiöön ja kysyin, että miksi eteisen kaappia korjaamaan tullut huoltomies on käynyt myös olohuoneessamme ja makuuhuoneessamme, jossa huoltomies on selkeästi älynnyt jättäneensä jälkiä mattoomme, sillä tahroja oli hinkattu. Mitään selitystä ei saatu. Vissiin oli meidän muu asunto ja sisustus kiinnostanut :D

Huoltomiehistä puheenollen, meiltä hajosi joskus opiskelija-asunnossa jääkaappi. Soitettiin huoltomies, joka tuli paikalle viimeisen päälle humalassa. Yritti käynnistää jääkaappia, vaikka sanoin, että johto nyt ei ole seinässä. Ilmoitin asiasta ja seuraavana päivänä tuli pari selvin päin olevaa, ja toivat uuden jääkaapin.

Kerran kutsuin huoltomiehen korjaamaan keittiönhanan. No huoltomies tuli ja oli puheliasta sorttia... Korjasi hanan ja sitten huomasi kun kylpyhuoneen ovessa pieni reikä! NO siitä tämä huoltomies päätti ottaa elämän tehtäväksi minulle uusi kylpyhuoneen ovi. Minä , että ei tuo nyt minua ole haitannut... Ei ei auttanut huoltomies päätti lähteä varastolta hakemaan uutta ovea heti! Kysyin miten kauan siinä menee niin käyn suihkussa... No kerkesin juuri tulla suihkusta ja laittaa vaatteet päälle kun huoltomies"rane" seisoi siinä uuden oven kanssa JEEE!  Siinä sitten alkoi oven asennus ja samalla sitten puhetta piisasi... kertoi koiristaan, asunnostaan, harrastuksistaan. Ovi oli paikoillaan kaikki ok! NO tämä huoltomies sitten testaa miten ovi menee kiinni ja auki nopealla kädenliikkeellä! Samalla paukauttaa työkalupakin kulman läpi ovesta!  :D  

Tuota tuota... jos minä haen sen uuden oven nyt heti ja asennan sen? Tuota tuota.... No sain lopulta ehjän oven.

Vierailija
145/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisperhe majoittui kesälomareissullaan meillä pari yötä: äiti, isä ja 7-vuotias tytär. Eivät osallistuneet mihinkään mitenkään, eivät siivonneet jälkiään ja heille olisi koko ajan pitänyt olla tuomassa välipalaa ja ruokaa - kaikille eri aikaan! Meillä perhe syö pöydässä ateriat samaan aikaan, lukuunottamatta jotain välipaloja. Mutta tällä sukulaisperheellä meni niin, että kaikki olisi pitänyt ruokkia eri aikoihin silloin, kun kullakin sattui olemaan nälkä. Ja olettivat siis minun passaavan, itse eivät laittaneet tikkua ristiin. Lisäksi valittivat ihan häpeilemättä, kun ei nyt sattunut olemaan oikean merkkistä levitetettä tai oikean makuista mehua tarjolla. 7-vuotias tyttö sai elää kuin pellossa, vanhemmat eivät rajoittaneet villikon touhuja mitenkään. Sotkun ja metelin määrä oli käsittämätön ja meidän 5-vuotias tyttömme oli todella hämmentynyt sukulaislapsen touhuista.

Tokana iltana kihisin jo kiukusta ja mietin, että onneksi perhe jatkaa matkaansa seuraavana aamuna. Yöllä heräsin kamalaan kissan rääkymiseen... Sukulaistyttö 7 vee oli päättänyt ottaa meidän kissan viereensä nukkumaan ja yritti väkisin pitää sitä kiinni. Kissa huusi kauhuissaan kun sitä vedettiin hännästä ja revittiin turkista. Vierailun aikana olin varmasti ainakin kymmeneen kertaan sanonut, että kissa viihtyy omissa oloissaan ja sitä voi silittää sitten, JOS se itse haluaa tulla tutustumaan. Meni hermot ja käskin jättää kissan välittömästi rauhaan. Olisi pitänyt saarnata enemmänkin, mutta en siinä väsyneenä ja hämmentyneenä tajunnut. Sukulaisperheen isä ja äiti olivat tietysti myös heränneet ja ihmettelivät minulle närkästyneinä, että minkä takia pitää tulla mesoamaan, kun heidän tyttö vain halusi kissasta unikaverin!! Tyttö taas ei millään tavalla kunnioittanut minua tai käskyjäni, vaan näytteli kieltään ja ilveili...

Loppu yö nukuttiin joten kuten ja aamulla perhe poistui mielenosoituksellisesti kamalan metelin ja kolinan kera, lähtiessään tyhjensivät puoli jääkaappia. Ei ole oltu yhteyksissä...

Vierailija
146/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Huoltomiehien on pidettävä työkenkiä sisälläkin työturvallisuuden vuoksi AINA tehtävästä riippumatta. Tämä on työturvallisuussäädöksissä.

esim varpaat murtuneet hellaa siirrettäessä jne.

Vierailija
147/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloisen poikaystäväni luona yötä ja siellä punkkasi sinä yönä myös hänen kaverinsa. Minä nukuin poikaystävän kanssa hänen sängyssä ja tämä kaveri vieressä lattialla. Yöllä havahdun siihen kun tämä pervopena pitää peittoani ylhäällä ja kyylää mun takapuolta (oli alushousut kyllä). Olin hieman järkyttynyt ja riuhtaisin vaan peiton takas päälleni ja yritin nukkua.

Kaiken kruunasi aamulla se kun kerroin tästä poikaystävälle niin hän vaan nauroi eikä sanonut kaverilleen mitään.

Semmonen kiva poikaystävä.

Vierailija
148/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat toivat kysymättä koiransa mukanaan. Se oli narttu, jolla oli juoksut. Veivät sänkyyn ilman juoksusuojaa, kun kuulemma osasi itse pitää huolta puhtaudestaan...not.

(Enkä ole koiravihaaja. Päinvastoin, mutta meidän koiralla kyllä oli juoksuhousut kotonakin).

Vierailija
149/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä kaverillani (ei olla enää hirveästi tekemisissä tuosta varastelusta ja muistakin jutuista johtuen), joka ei nyt kuitenkaan ollut mitenkään niin läheinen, että olisi mitenkään päin "sopivaa" käytöstä, oli ärsyttäviä tapoja käydessään kylässä.

Meni aina itse jääkaapille, naposteli sieltä suuhunsa jos sattui jotain sopivaa löytymään tai sitten nurisi, että eihän täällä ole kuin valo. Availi itse kaappeja ja saattoi suihkutella hajuvesiäni ym.

Kerran kävi paskalla vessassa, eikä pessyt käsiä sen jälkeen. (Pienessä yksiössä, jossa vessa on ihan lähellä, valitettavasti ei jää arvailujen varaan kävikö paskalla ja pesikö käsiään..) Meillä oli leffan katselu kesken ja leffaherkkuina sipsejä. Vessatoimituksensa jälkeen tuli muina naisina syömään sipsejä, itselleni ei kyllä oikeen enää sen jälkeen maistunut..

Hänellä myös oli tapana "lainailla" kaikennäköistä omaisuuttani kysymättä minulta ja ilman aikomustakaan palauttaa. Kerran lähti mukaan tietokonepeli, kerran käsilaukku.. Teki samaa myös muille kavereille, välillä vei jotain ihan älytöntäkin, kuten puoliksi syötyjä suklaalevyjä. Muutamalta vei rahaa. En tiedä oliko kleptomaani, mutta ainakin siltä vaikutti. Vielä kiinni jäädessäänkin koitti viimeiseen asti kieltää ja vihaisena luovutti muiden tavarat takaisin..

Mulla on yksi naispuolinen tuttu, hänellä on tapana avata vessassa käynnin jälkeen hana. Ei välttämättä edes huljauta käsiä sen alla, avaa vaan, että muut luulee, että kädet on pesty. Minä taas satun pitämään sipseistä ja niitä usein on ollut tarjolla illan istujaisissa yms. Nopeasti jää syömättä, kun tämä tuttu pari kertaa siitä pussista tai kulhosta niitä ottaa. Kouhaisee kourallisen, syö toisella kädellä kourastaan ja sen jälkeen imeskelee sormensa oikein "ymmSMAK!", "slurpsSMAK!". Ja sitten uusi kourallinen ja sama sormien imeksintä välissä. 

Vierailija
150/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydettiin ystäväpariskunta firman mökille kanssamme viikonlopun viettoon. Mökki on hyvä, palvelukeskuksessa sijaitseva eikä mikään alkeellinen erämaamökki. Matka on aika pitkä, mutta he halusivat tulla omalla autolla, ei samalla kyydillä. Heillä oli mukanaan kaikki omat kamppeet, peitot, tyynyt jne vaikka mökillä oli hyvät, siistit, uudehkot varusteet. Kun heille tuli nälkä, kävivät kaupassa, tekivät itselleen ruoan ja söivät sen. Hämmentyneenä tehtiin sitten miehen kanssa meille muuta syötävää. Viikonlopun ajan heillä oli koko ajan omaa ohjelmaa tyyliin: nyt nypitään kulmakarvat, eikä mikään yhteinen tekeminen kiinnostanut. Minä olin ajatellut, että yhdessä kokkaillaan ja tehdään jotain mukavaa. Ei pyydetty toista kertaa mukaan.

Vierailija
151/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joskus yökyläillessään sanoi suihkun jälkeen lainanneensa mun sheiveriä. Mun mielestä jotenkin todella ällöttävää ja epäkohteliasta, ei tulisi ikinä mieleen tehdä noin. 😒

Vierailija
152/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän jo aikaisemmin mutta se jostain syystä katosi, kai tää nyt sitten tulee kahdesti mutta pistetään kuitenkin... Pari vuotta sitten hostasin etkoja luokkakokouksellemme, sen jälkeen oli tarjoitus lähteä läheiselle terassille iltaa istumaan.

Eräs pojista tuli paikalle myöhässä, ja oli jo valmiiksi pienessä seitinohuessa. Hän lampsi paskaiset kengät jalassa sisään, lysähti olkkarin sohvalle ja ojensi jalkansa vaalealle matolleni. Vähän kitkeränä huomautin, että ne kengät voisi kyllä jättää eteiseen, mutta hän vastasi vain nauraen "Eääh, ei niitä Jenkeissäkään koskaan pois oteta!" Hän suostui riisumaan kengät vasta kun minä ja pari muutakin totesimme, että nyt ei ollakaan enää Jenkeissä, ja sittenkin hän tuhahti "No okei saatana! Ootte te ihme porukkaa", ja paiskasi ne syrjään.

Hän pääsi siis Jenkkeihin johonkin urheiluyliopistoon, ja se on kuulemma muutenkin noussut hänellä pahemman kerran päähän. Harmi sinänsä, vielä peruskouluaikoina hän oli niin suloinen ja kiva poika.

Vierailija
153/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli viiniasiantuntija kylään :D

Oli kyse siis treffeistä ja kutsuin miehen meille. Tarjosin viiniä ja mies haukkui sen ihan pystyyn. Istuin silmät selälläni ihan hiljaa ja naukkailin viinini. Ei saanut toista kutsua. Ilta päättyi lyhyeen.

En ikinä itse viitsisi vieraisilla haukkua tarjottavia vaikka en pitäisikään. 

Vierailija
154/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena likkana juotiin kaverin kanssa valkovenäläisiä ja toikkaroitiin tuhannen tuiterissa kohti keskustaa kun äkisti alkoi tulla tosi heikko olo ja mentiin meikäläiselle. No, yritin olla oksentamatta ja kaveri hakkasi selkään että "kyl se siit helpottaa", ja hihitteli ja laski housut kinttuun ja lorotti matolleni. Jatkoi siitä yksin juhlimaan...

Toisen kerran porukkaa oli etkoilla luonani ja tämä samainen kusijatar jäi poikaystävänsä kanssa kämppääni kun tuli taas hieman huono olo. Oli talvi, ja  yöllä kotiintullessani ikkunat olivat apposen auki ja kesyrotillani viiksikarvoissa jääpuikkoja. Pahoittelivat kyllä jälkeenpäin, ja taisin jotain mutista "kovin raikkaasta kämpästä".

Mitä hittoa? Selviskö sun rotat hengissä? Ne kun helposti vilustuvat. :/

Kyllä selvis. Kolmisen vuotta eli se toinen, ja se toinen taas, no, olin matkoilla ja sattuneesta syystä lähti avonaisesta ikkunasta livohkaan (hoitovastuussa olevan kuningasajatus antaa rottien maistaa vapauden tuulia ja samalla tuulettaa pieni, kuuma kotini ja vessareissun jälkeen olikin paikalla enää yks rotta). Oli sitten kiivennyt pihalla jonkun tupakalla olleen miehen olkapäälle ja kumpikin oli pelästynyt... Suloinen råtta se oli. Harmitti isosti.

Ihana! ☺️ Mullakin oli kerran kesyrotta ja varsin ihana tapaus oli, vaikka muut olikin aina sillein, että "Rotta???? Hyi yäk, ällöä!!!!!" Mä en oo osannu koskaan inhota rottia tai tommosia muita pikkujyrsijöitä. Meillä ollut lapsesta asti hamstereita, marsuja ja kaneja ja rotta olikin sitten luonnollinen jatke tuohon ketjuun. 😍🤗

Vierailija
155/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista huoltomiehistä. Asun opiskelija-asunnossa ja meillä voi huoltoasioista tehdä vain vikailmoituksen, ja huoltomiehet käyvät paikalla kun käyvät, ennalta ilmoittamatta. Kerran kävi niin, että meidän eteisen kaapin tanko tippui alas, joten tein huoltoilmoituksen. Tyhjensin eteisen jo ennakkoon kaikista takeista, matoista, kengistä yms. Eteisen kaappi on heti ensimmäisenä vastassa, kun ovesta tulee sisälle. Kaikki oli siis valmista huoltomiehen tuloa varten.

Eräänä päivänä (pari viikkoa huoltoilmoituksen teon jälkeen) tulin kotiin yliopistolta, niin huomasin, että tanko on korjattu. Samalla huomasin, miten lattiaa pitkin meni hiekkaisen kuraiset jäljet eteisen lattiaa eteenpäin meidän käytävälle, olohuoneen poikki ja makuuhuoneeseemme. Sielä oli matolla tepastelu. Ihmettelen, että miksi ihmeessä. Soitin asuntosäätiöön ja kysyin, että miksi eteisen kaappia korjaamaan tullut huoltomies on käynyt myös olohuoneessamme ja makuuhuoneessamme, jossa huoltomies on selkeästi älynnyt jättäneensä jälkiä mattoomme, sillä tahroja oli hinkattu. Mitään selitystä ei saatu. Vissiin oli meidän muu asunto ja sisustus kiinnostanut :D

Oliko ne sitten vaan ihan hiljaa puhelimessa, kun kysyit syytä?

Vierailija
156/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän OT, mutta mielestäni tökerö käytöstä..

Kaverini tunki itsensä väkisin luokseni silloin kun mulla oli synttärit (täytin 30-v). En siis ollut aikeissa pitää mitään juhlia tms, ainoastaan tehdä vähän parempaa ruokaa, juoda shampanjaa ja istua iltaa tuttavaperheen kanssa, joilla hiukan alle 2 v lapsi. Oma lapseni oli jo 6-vuotias ja tällä väkisin luokseni toiselta paikkakunnalta vääntäytyneellä kaverillani parivuotias lapsi.

Olin siis kertonut etukäteen että voit toki tulla, mutta meillä on sitten tämä toinen ystäväperhe tulossa kylään. Ei haitannut, tuli silti. Yllättäen oli "unohtanut synttärilahjan kotiin" (kuten aina, oli kyse velan takaisinmaksusta, synttärilahjasta, mistä tahansa, hän unohti muka aina asian..) mutta lähettäisi sen vaikka postitse seuraaalla viikolla, selitti kuinka oli ostanut sitä ja tätä.. JEPJEP.

Tuttavaperheen rouva oli nähnyt suurta vaivaa hankkiessaan kalliita ruoka-aineksia joista lahjaksi väsäsi meille illallista. Tämä kylääntunkija-kaveri nyrpisteli nokkaa, ei pitänyt oikein mistään tarjoiluista ja ihmetteli että eikö lapsille ole mitään tarjottavaa (meillä lapset syö samaa kuin aikuiset ilman ongelmia), että hänen pojalleen pitää olla nakkeja. Hänen lapsensa söi vain valmisruokaa, meillä taas panostettiin luomuun ja puhtaaseen ruokaan. Lähti kesken illallisen valmistuksen sitten mielenosoituksellisesti lähikauppaan ostamaan "jotain syötäväksi kelpaavaa". 

Avasimme viinipullon ruokailun yhteydessä. Tässä vaiheessa repesi helvetti. Kylääntunkija kaverini vauhkosi että HÄNEN lapsensa aikana ei sitten alkoholia juoda pisaraakaan. Minä ilmoitin tyynesti että kyllä me minun 30-v synttäreillä ruoan kanssa lasi viiniä juodaan, se on ihan normaalia aikuisten käytöstä. Kaverini lämmitti nakkeja mikrossa, meni toiseen huoneeseen syömään niitä lapsensa kanssa ettei tämän tarvitse todistaa aikuisten ryyppäämistä. Huom. me joimme sen yhden viinipullon neljään aikuiseen eli ei ihan tolkutonta ryyppäämistä ollut. Tämä naikkonen Istui mököttämässä koko illan toisessa huoneessa ja varjeli kullannuppuaan aikuisten alkoholinkäytöltä. Oma tyttäreni ihmetteli suuresti tätä, olihan hän pienestä pitäen nähnyt vanhempien juovan viiniä ruoan kanssa, meidän koskaan kuitenkaan tulematta humalaan. Tämä kaverini joka paheksui tätä käytöstämme , oli tunnettu tolkuttomasta ryyppäämisestään.Kun lapsi oli hoidossa, hän veti itsensä aivan kuutamolle ja räkäkänniin.

No, tuon kiukuttelun ja mielenosoituksen vuoksi välimme viilenivät ja lopulta hiipuivat. Kuulin jälkeen päin tämän kaverini arvostelleen että meillä oli hirveää ruokaa jota ei lapselle voinut kuvitella antavansa ja kuinka me muut olimme silminnähden humalassa. No, illallinen koostui muistaakseni alkukeitosta joka oli mustajuurikeitto, pääruoasta joka oli nieriää ja sitruunarisottoa, sekä juustokakkua jälkkäriksi. Mikän näistä ei ollut liian mausteista ja jopa tuo tuttavaperheen vajaa 2-v maisteli kaikkea.

Jäi kurja fiilis siitä että ensin väkisin tungetaan itsensä toisen juhliin, tullaan tyhjin käsin (oltiin sovittu että kaikki kustantaa jotain) ja sitten vielä kiukutellaan päälle.

Vierailija
157/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomiehistä puheenollen, meiltä hajosi joskus opiskelija-asunnossa jääkaappi. Soitettiin huoltomies, joka tuli paikalle viimeisen päälle humalassa. Yritti käynnistää jääkaappia, vaikka sanoin, että johto nyt ei ole seinässä. Ilmoitin asiasta ja seuraavana päivänä tuli pari selvin päin olevaa, ja toivat uuden jääkaapin.

Kerran kutsuin huoltomiehen korjaamaan keittiönhanan. No huoltomies tuli ja oli puheliasta sorttia... Korjasi hanan ja sitten huomasi kun kylpyhuoneen ovessa pieni reikä! NO siitä tämä huoltomies päätti ottaa elämän tehtäväksi minulle uusi kylpyhuoneen ovi. Minä , että ei tuo nyt minua ole haitannut... Ei ei auttanut huoltomies päätti lähteä varastolta hakemaan uutta ovea heti! Kysyin miten kauan siinä menee niin käyn suihkussa... No kerkesin juuri tulla suihkusta ja laittaa vaatteet päälle kun huoltomies"rane" seisoi siinä uuden oven kanssa JEEE!  Siinä sitten alkoi oven asennus ja samalla sitten puhetta piisasi... kertoi koiristaan, asunnostaan, harrastuksistaan. Ovi oli paikoillaan kaikki ok! NO tämä huoltomies sitten testaa miten ovi menee kiinni ja auki nopealla kädenliikkeellä! Samalla paukauttaa työkalupakin kulman läpi ovesta!  :D  

Tuota tuota... jos minä haen sen uuden oven nyt heti ja asennan sen? Tuota tuota.... No sain lopulta ehjän oven.

Tää oli hauska! 😆

Vierailija
158/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli tämän kaveri mukanaan, kun tuli käymään. Tuo alkoi rapsuttamaan kissaani todella kovakouraisesti ja minä en uskonut silmiäni. Ei selvästi ollut koskaan ollut lemmikkien kanssa missään tekemisissä. Onneksi kissa lähti menemään ennen kuin minun piti puuttua.

Vierailija
159/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli viiniasiantuntija kylään :D

Oli kyse siis treffeistä ja kutsuin miehen meille. Tarjosin viiniä ja mies haukkui sen ihan pystyyn. Istuin silmät selälläni ihan hiljaa ja naukkailin viinini. Ei saanut toista kutsua. Ilta päättyi lyhyeen.

En ikinä itse viitsisi vieraisilla haukkua tarjottavia vaikka en pitäisikään. 

Ei tuollainen ihminen ajattele asiaa siltä kantilta. Jos hän on viiniharrastaja, niin hän arvostelee nimenomaan tuotetta, eikä sinua. Ei tuo viini ole sinun tekemääsi, joten miksi loukkaantua jos sitä haukutaan? Tosin onhan tuo aika turhaa käytöstä jos pöydässä ei ole muita alan harrastajia. Ehkä hän yritti tehdä vaikutuksen tietämyksellään.

Vierailija
160/471 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverillani oli tämän kaveri mukanaan, kun tuli käymään. Tuo alkoi rapsuttamaan kissaani todella kovakouraisesti ja minä en uskonut silmiäni. Ei selvästi ollut koskaan ollut lemmikkien kanssa missään tekemisissä. Onneksi kissa lähti menemään ennen kuin minun piti puuttua.

No olipas kyllä aika tökeröä! Miten kehtasi? 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän