Ryhmähaastattelu tulossa, apua
Sain kutsun ryhmähaastatteluun kaupan alalle .jännittää aivan hulluna. Onko vinkkejä miten selvitä siitä? Millaisia tilanteita ne on yleensä? Miten valmistautua?
Kommentit (12)
Pillereitä naamaan niin maan prkleesti, niin hyvin se menee.
Otat osaa keskusteluun ottaen muut huomioon, hyvä katsekontakti ja perustellut mielipiteet, annat myös toisten puhua ja et lyttää toisten mielipiteitä. Positiivinen asenne. Näillä pääsee pitkälle. Tsemppiä!
Koeta vain käyttäytyä sosiaalisesti ja ole kohtelias.
Itse olen aina parhaimmillani kun olen nukkunut hyvin, ja sitten aamulla kuntoillut vähän. Olen silloin virkeä ja on helpompaa olla myös sosiaalinen. Myös helpompaa hallita hermoja :D Meditointikin auttaa paljon.
Onnea haastatteluun <3
Vierailija kirjoitti:
Otat osaa keskusteluun ottaen muut huomioon, hyvä katsekontakti ja perustellut mielipiteet, annat myös toisten puhua ja et lyttää toisten mielipiteitä. Positiivinen asenne. Näillä pääsee pitkälle. Tsemppiä!
Haetaanko näissä muka jotain joukkokeskustelutaitoja? Ymmärsin, että ideana on vain säästää aikaa ja esittää sama kysymys kerralla joukolle ja kukin vastaa sitten tapansa mukaan. Vaikuttaisi jotenkin teennäiseltä ja älyttömältä pistää joukko toisilleen tuntemattomia suomalaisia puhumaan jostain päivän polttavista keskustelunaiheista ja valita siten sopiva palkollinen siitä, joka parhaiten debatoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haetaanko näissä muka jotain joukkokeskustelutaitoja? Ymmärsin, että ideana on vain säästää aikaa ja esittää sama kysymys kerralla joukolle ja kukin vastaa sitten tapansa mukaan. Vaikuttaisi jotenkin teennäiseltä ja älyttömältä pistää joukko toisilleen tuntemattomia suomalaisia puhumaan jostain päivän polttavista keskustelunaiheista ja valita siten sopiva palkollinen siitä, joka parhaiten debatoi.
Niissä katsotaan myös ryhmätyötaitoja, ts. miten kukakin toimii ryhmässä. Niissä saa hyvin seulottua myös ihmiset jotka on suuna päänä ja jyrää muut alleen, sekä arat ja aloitekyvyttömät seinäruusut jotka ei uskalla sanoa mitään.
Kannattaa olla aktiivinen ja pyrkiä yhteistyöhön muiden ryhmähaastateltavien kanssa. Tehtävässä tarkastellaan miten suoriudut ryhmätyöstä ja millaisen roolin otat ryhmässä.
Tarkista minkälainen yrityskulttuuri paikassa on. Minut palkattiin trendipelle ylitsejyrääjän ohi paikassa jossa tiimihenki on kaikki kaikessa. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä katsotaan myös ryhmätyötaitoja, ts. miten kukakin toimii ryhmässä. Niissä saa hyvin seulottua myös ihmiset jotka on suuna päänä ja jyrää muut alleen, sekä arat ja aloitekyvyttömät seinäruusut jotka ei uskalla sanoa mitään.
Lukaisepa (jos et ole vielä ehtinyt) tämän päivän Iltasanomista professori Liisa Keltikangas-Järvisen juttu. Aika mielenkiintoista - ja paikkansapitävää tekstiä.
Pari kautta leijonanluolaa putkeen. Sitten ennen haastattelua baarin kautta, jos on rahat vähissä niin pussikaljaa. Mutta huom! Ei pahoja känniä...
Kiitos paljon 😊 kerron sitten miten tää meni että vois muille olla avuksi. Ap
Jos tykkäät ihmisistä ja olet sosiaalinen, niin hyvin se menee. Muuten saattaa vähän ahdistaa. En voi antaa neuvoja koska itse olin niin jäässä etten muista koko jutusta mitään.