Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
1/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapasteli kuraiseet saappaat jalassa keittiöön. yök!

Vierailija
2/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosteli kahvipöydän tarjoiluja ääneen. "Hyi, nuo leipäjuustot haisevat aina niin pahalta. Eikö olisi mitään terveellistä kahviherkuksi, tarjoat pelkkiä sokerimakeisia."

Ja ei, ei ole vieras ollut tervetullut toista kertaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tästä keskustelusta liekki

Vierailija
4/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

Vierailija
5/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ilmoitti, että yksi hänen kaverinsa on tulossa meille kohta kylään, että voisinko pitää tälle kaverille seuraa siihen saakka, kunnes mieheni ehtii paikalle. Ovikellon soidessa menin avaamaan tälle kaverille ovea. Ehdin hädin tuskin aukaista oven, kun äijä ruiskautti spermat suoraan rinnuksilleni ja totesi: "sori, tulinko pahaan aikaan."

Vierailija
6/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Vierailija
7/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövieraana ollut kaveri kävi lainaamassa ominpäin puhtaat pikkarit mun vaatekaapista. Tepasteli sitten ne jalassa sanomatta mitään asiasta. Oli myös pessyt hampaansa mun hammasharjalla. Kiva!!!

Vierailija
8/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli toisesta kaupungista luonani yötä yksiössäni, ja toimitti kaikki asiansa vessassa ovi auki. Ilmeisesti se oli hänellä tapan kotonakin miehensäkin kanssa, mutta olin kyllä itse silti X(

Vierailija
9/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuttavapariskunta kylässä viikonlopun. Lauantaina lämmitettiin sauna. Ensin kävimme me naiset, sitten miehet. Laitoin meille lämpimiä voileipiä saunapalaksi. Kun miehet tulivat saunomasta ja käytiin pöytään, tämä tuttavamies istui viereeni, ja hän tuoksui aivan käyttämälleni naisten intiimipesunesteelle! Siinä on semmoinen jännä tuoksu, jonka tunnistan varmasti. Ehkä hän oli luullut sitä tavalliseksi saippuaksi. Ei tämä nyt iso juttu ollut, enkä viitsinyt mitään sanoakaan mutta pääni sisällä kyllä nauratti! :D

Vierailija
10/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Niinpä, mutta kaikeksi onneksi heissä on eroja. Jotkut huoltomiehet ovat hyvin kohteliaita ja riisuvat kengät ulko-ovelle. Kunpa voisikin aina valita sen jonka on hyväksi havainnut. ;)

Vierailija
11/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Meillä kosahti makuuhuoneesta yden valaisimen liitännät, jota huoltomies tuli ihmettelemään. Ne likaiset työkengät riisui pyynnöstäni eteiseen, mutta yhtä paskaiset tikkaansa parkkeerasi suoraan makuuhuoneen valkoiselle matolle. Mattopyykkireissuhan siitä tuli :(

Vierailija
12/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras meni vessaan ja minä jäin istumaan sohvalle. Yhtäkkiä alkaa nenään leijua paskan haju, mitä helvettiä - käyt kylässä paskalla etkä edes sulje vessan ovea perässäsi?!

Vierailija
13/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Meillä kosahti makuuhuoneesta yden valaisimen liitännät, jota huoltomies tuli ihmettelemään. Ne likaiset työkengät riisui pyynnöstäni eteiseen, mutta yhtä paskaiset tikkaansa parkkeerasi suoraan makuuhuoneen valkoiselle matolle. Mattopyykkireissuhan siitä tuli :(

No voi hitsi, ei sitten teistä kumpikaan hokannut ottaa mattoa pois alta. :)

Vierailija
14/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitteli kaksi viikkoa vierailunsa jälkeen mulle uusia kalliita rintsikoitaan. Hassu juttu, juuri kaksi viikkoa aiemmin olin hukannut omani, ihan samanlaiset.

Vierailija
15/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottanut mitään tarjottavia. Olin nähnyt vielä vaivaa, ei edes sanonut mitään tekosyytä, "voi vitsi kiitos mut söin just hirveesti tms", vaan hyvin selkeästi näytti nyrpeää naamaa ja istui kädet puuskassa pöydän ääressä. Veljen aikuisesta naisystävästä kyse. Oli aika vaivaannuttavaa, kun hän oli ainoa, joka ei koskenut mihinkään.

Vierailija
16/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös huoltomiehet paineli pitkin kämppää puhdistamassa ilmanvaihtoa paskaiset kengät jalassa. Oli vielä pahin kura-aika. Kämpässä kaksi pesulassa pesetettävää mattoa, joista toinen oli pakko pesettää tämän jälkeen. Tein valituksen, mutta siihen ei edes koskaan vastattu.

Kerran myös aika tuore äitikaveri tuli lapsineen kylään. Toinen lapsista lähinnä omi lapseni leluja, ei antanut lapseni tai pikkusiskonsa leikkiä millään ja mm. heitti lapseni ulos omasta huoneestaan. Lapsen äiti ei puuttunut mitenkään lapsen käytökseen. Sama äiti kävi läpi lapseni vaatteita (lipaston päällä odottamassa viikkausta) ja kauhisteli suurieleisesti miten paljon meillä oli merkkivaatteita(=muutama Molon ja Polarn o pyretin perusvaate). En kutsunut heitä toista kertaa kylään.

Vierailija
17/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain liikelahjaksi pullon samppanjaa ja sanoin säästäväni sen johonkin merkkitapaukseen. Paikalla ollut (työ)kaveri seurasi minua kotiin ja istuskellessamme iltaa kävi salaa siemaisemassa koko pullollisen sillä aikaa, kun yhdessä joimme pullon tavallisempaa viiniä. Sitä en tiedä, kuinka hän onnistui avaamaan pullon minun huomaamattani. Kaveri ei ollut käynyt kylässä luonani tuota ennen eikä ole käynyt tuon jälkeen, joten vierailun tarkoituksesta ei jäänyt epäselvyyttä.

Vielä omituisemmaksi tuon vierailun teki se, että kaveri oli onnistunut ottamaan kunnolla jo ennen kylään tulemistaan ja tuli lahjapullollisesta niin humalaan, ettei jaksanut itse soittaa taksia, saati sitten kävellä siihen. Tuossa talossa oli kameravalvonta, ja jos joku asukas sattui kääntämään valvontakanavan päälle, hän voi seurata tarkkaa mustavalkokuvaa ja ääntä siitä, kuinka nelikymppinen nainen punnertaa selvästi nuoremman näköistä (mutta samanikäistä, täytyy mainita), röyhelökauluksista homomiestä taksiin ja selittää kuljettajalle, että en minä tämän osoitetta tiedä, mutta jossain Espoossa se kai asuu ja varmaan osaa jossain vaiheessa kertoa osoitteensakin. Kaveri sammalsi taksikuskille, että "en mä mikään homo ole, ei kun hetero, usko nyt", ja nukahti. Oli kuulemma lopulta päässyt perille kotiinsa, en usko että muistaa reissusta kovin paljon.

Vierailija
18/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan tästä keskustelusta liekki

No jos jaksat paukuttaa niin täältä pesee

Vierailija
19/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaan ottaen sun kotisi on sen huoltomiehen työpaikka, ja sitä koskee koko joukko työturvallisuuslainsäädöntä. Josse jää kiinni siitä, että työpaikalla ilman turvakenkiä, sekä se itse että sen pomo saa sakot. Ja kun pomo saa sakot, se itse on vaarassa saada kenkää vähän toisessakin mielessä. Eli työmíehen kannalta sun mattosi ei VOI olla niin kallis, että ne kengät otettaisiin pois,. Kerää mattosi pois tai levitä suojakangas!

Vierailija
20/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaan ottaen sun kotisi on sen huoltomiehen työpaikka, ja sitä koskee koko joukko työturvallisuuslainsäädöntä. Josse jää kiinni siitä, että työpaikalla ilman turvakenkiä, sekä se itse että sen pomo saa sakot. Ja kun pomo saa sakot, se itse on vaarassa saada kenkää vähän toisessakin mielessä. Eli työmíehen kannalta sun mattosi ei VOI olla niin kallis, että ne kengät otettaisiin pois,. Kerää mattosi pois tai levitä suojakangas!

Huomaavainen huoltomies kysyi ennen naulan nakuttamista että onhan monaliisat poissa seiniltä. Etteivät vuan puttoo. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi