Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
101/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vessan oven auki jättäneitä on pari käynyt. Jotenkin liitän sen seksualisiin tarpeisiin, Saavat siitä jotain kiksejä itselleen. Eivät tule uudelleen.

Vierailija
102/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoltomiehiltä on kiellettyä riisua jalkineita (samoin vaikka pyykkikoneen asentajilta) Se on valitettava määräys, jota on toteltava.

Ei kai noin tyhmää määräystä oo edes sääntö-Suomessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena likkana juotiin kaverin kanssa valkovenäläisiä ja toikkaroitiin tuhannen tuiterissa kohti keskustaa kun äkisti alkoi tulla tosi heikko olo ja mentiin meikäläiselle. No, yritin olla oksentamatta ja kaveri hakkasi selkään että "kyl se siit helpottaa", ja hihitteli ja laski housut kinttuun ja lorotti matolleni. Jatkoi siitä yksin juhlimaan...

Toisen kerran porukkaa oli etkoilla luonani ja tämä samainen kusijatar jäi poikaystävänsä kanssa kämppääni kun tuli taas hieman huono olo. Oli talvi, ja  yöllä kotiintullessani ikkunat olivat apposen auki ja kesyrotillani viiksikarvoissa jääpuikkoja. Pahoittelivat kyllä jälkeenpäin, ja taisin jotain mutista "kovin raikkaasta kämpästä".

Mitä hittoa? Selviskö sun rotat hengissä? Ne kun helposti vilustuvat. :/

Kyllä selvis. Kolmisen vuotta eli se toinen, ja se toinen taas, no, olin matkoilla ja sattuneesta syystä lähti avonaisesta ikkunasta livohkaan (hoitovastuussa olevan kuningasajatus antaa rottien maistaa vapauden tuulia ja samalla tuulettaa pieni, kuuma kotini ja vessareissun jälkeen olikin paikalla enää yks rotta). Oli sitten kiivennyt pihalla jonkun tupakalla olleen miehen olkapäälle ja kumpikin oli pelästynyt... Suloinen råtta se oli. Harmitti isosti.

Anteeksi, ei ollut tarkoitus nauraa mikäli rotalle kävi köpelösti tuossa kohtaamisessa mutta alkoi kieltämättä huvittaa ajatus säikähtäneestä miehestä tupakalla kun rotta raukka halusi vain tehdä tuttavuutta :D

Vierailija
104/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö te mitä varten turvakengät ovat tarkoitettu? Mulla ei ainakaan ole iso asia siirtää mattoja pois, varsinkin kun etukäteen yleensä aina tietää että huoltomiehet ovat tulossa.

Vierailija
105/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista huoltomiehistä. Asun opiskelija-asunnossa ja meillä voi huoltoasioista tehdä vain vikailmoituksen, ja huoltomiehet käyvät paikalla kun käyvät, ennalta ilmoittamatta. Kerran kävi niin, että meidän eteisen kaapin tanko tippui alas, joten tein huoltoilmoituksen. Tyhjensin eteisen jo ennakkoon kaikista takeista, matoista, kengistä yms. Eteisen kaappi on heti ensimmäisenä vastassa, kun ovesta tulee sisälle. Kaikki oli siis valmista huoltomiehen tuloa varten.

Eräänä päivänä (pari viikkoa huoltoilmoituksen teon jälkeen) tulin kotiin yliopistolta, niin huomasin, että tanko on korjattu. Samalla huomasin, miten lattiaa pitkin meni hiekkaisen kuraiset jäljet eteisen lattiaa eteenpäin meidän käytävälle, olohuoneen poikki ja makuuhuoneeseemme. Sielä oli matolla tepastelu. Ihmettelen, että miksi ihmeessä. Soitin asuntosäätiöön ja kysyin, että miksi eteisen kaappia korjaamaan tullut huoltomies on käynyt myös olohuoneessamme ja makuuhuoneessamme, jossa huoltomies on selkeästi älynnyt jättäneensä jälkiä mattoomme, sillä tahroja oli hinkattu. Mitään selitystä ei saatu. Vissiin oli meidän muu asunto ja sisustus kiinnostanut :D

Vierailija
106/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli uusien opiskelukaverien kanssa tyttöjen ilta. Jossain kohtaa iltaa yksi uusi tuttavuus tuli kysymään, olisiko lainaksi sidettä kun hänellä sattuivat kuukautiset yllättämään. Toki, neuvoin hänelle siteiden paikan ja illanvietto jatkui. Mutta kun hän tuli vessasta, hän ihan casuaalisti kohotti sidepakettiani, huikkasi kiitos! ja laittoi sen laukkuunsa. En ehtinyt edes tajuta mitä tapahtui, olin niin pökerryksissä etten tajunnut sanoakaan mitään. Eikä taatusti yrittänyt pölliä pakettia, kun oikein kiitti minua siitä ja odotti, että huomaan. Muut eivät tajunneet mitään. Oli vielä iso paketti suht hienoja siteitä, opiskelijana hieman kismitti.

Myöhemmin kuulin yhteiseltä opiskelukaveriltamme, että oli kylässä ollessaan pyytänyt voileipää. Tämä kaveri oli sanonut että ota vaan sieltä kaapista ja tehnyt jotain muuta samalla, niin vieras oli laittanut koko patongin reppuunsa, kun oli ensin syönyt siitä palan. Eikä siis taaskaan salaa. Muuten ihan normaali nuori nainen. En sitten tiedä, luuleeko tuon olevan yleinen tapa eikä kukaan saa hämmennykseltään mitään sanottua :D

Vierailija
107/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuttavuus oli ensimmäistä kertaa yökylässä. Ensinnäkään en olisi halunnut  että jää yöksi, mutta tämä ruinasi ja oli täysin liimautunut sohvaan kiinni. Suostuin sitten ja tämä kaveri tepasteli pikkuhoususillaan ympäri kämppää ja yöllä minun nukkuessa oli syönyt jääkaapin melkein tyhjäksi. Siis kilon juustostakin oli jäljellä enää pieni nysä! Eipä enää ole tervetullut luokseni. Naispuolisesta henkilöstä kyse.

Vierailija
108/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomiehiltä on kiellettyä riisua jalkineita (samoin vaikka pyykkikoneen asentajilta) Se on valitettava määräys, jota on toteltava.

Asutaan omakotitalossa ja ainakin sähkäri ja nuohooja riisuu kengät. Muita huoltomiehiä ei ole tainnut käydäkään.

Vierailija
109/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli uusien opiskelukaverien kanssa tyttöjen ilta. Jossain kohtaa iltaa yksi uusi tuttavuus tuli kysymään, olisiko lainaksi sidettä kun hänellä sattuivat kuukautiset yllättämään. Toki, neuvoin hänelle siteiden paikan ja illanvietto jatkui. Mutta kun hän tuli vessasta, hän ihan casuaalisti kohotti sidepakettiani, huikkasi kiitos! ja laittoi sen laukkuunsa. En ehtinyt edes tajuta mitä tapahtui, olin niin pökerryksissä etten tajunnut sanoakaan mitään. Eikä taatusti yrittänyt pölliä pakettia, kun oikein kiitti minua siitä ja odotti, että huomaan. Muut eivät tajunneet mitään. Oli vielä iso paketti suht hienoja siteitä, opiskelijana hieman kismitti.

Myöhemmin kuulin yhteiseltä opiskelukaveriltamme, että oli kylässä ollessaan pyytänyt voileipää. Tämä kaveri oli sanonut että ota vaan sieltä kaapista ja tehnyt jotain muuta samalla, niin vieras oli laittanut koko patongin reppuunsa, kun oli ensin syönyt siitä palan. Eikä siis taaskaan salaa. Muuten ihan normaali nuori nainen. En sitten tiedä, luuleeko tuon olevan yleinen tapa eikä kukaan saa hämmennykseltään mitään sanottua :D

Rupesi naurattamaan, miten joku voi olla noin tökerö?! :D

Vierailija
110/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luulenpa, että jotain vikaa on päässä.

Vierailija
111/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5 asentajan huoltofirma. Pikkukeikoilla jätetään aina kengät eteiseen, muuten sovitaan etukäteen että asiakas raivaa matot ym. pois. Lähtiessä siivotaan jäljet.

Vierailija
112/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen setä sytytti tupakan olohuoneen sohvalla istuessaan, eikä edes kysynyt että saako sisällä polttaa. Sanoin ihan ystävälliseen sävyyn, että voisiko hän mennä parvekkeelle, sillä meillä ei sisällä polteta, joten tästähän mies suuttui, ja haukkui minut tiukkapipoiseksi nalkuttajaksi ja mieheni vellihousu mammanpojaksi, joka ei uskalla "laittaa naistaan ojennukseen".

Vierailija
113/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri tuntui aina olevan jotain vailla, kun tuli kylään. Tarvitsi siteitä, kun oli menkat, toppia tai paitaa, kun oli sotkenut omansa, erikseen piti saada jotain juotavaa tai syötävää (ei niitä tarjottavia, joita olin varannut muille vieraille), kun oli niin kauhea nälkä (?!?), kirjoja ja levyjä lainaksi, kun ei ole mitään luettavaa/kuunneltavaa. Huomasin, että näissä oli vähän sama kaava, hän halusi päästä "luvan kanssa" tutkimaan kaappejani. Ei siis odottanut, että minä haen hänelle näitä tavaroita, vaan ryntäsi penkomaan kaappejani sanoen "voin itse ottaa"... Vessassa viipyi aina pitkään, ehkä kävi kaikki laatikot ja kaapit läpi. Uteliaisuutta tuo oli kai, mutta outoa mielestäni. En itse mene muiden kaapeille. Todella usein kävi myös niin, että lainatut tavarat, kirjat, levyt ja vaatteet jäivät hänelle ihan pysyvästi, jos ei niitä pyytänyt moneen kertaan takaisin. Vaatteet palautuivat usein pesemättöminä tai kulahtaneina, kun niitä olikin käytetty ahkerasti sen yhden hätätapauksen sijaan.  

Vierailija
114/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että kotisi jossa huoltotöitä tehdään, on huoltomiehen työpaikka. Jos tapahtuu vaikka joku työtapaturma, eikä huoltomiehellä ole asianmukaisia varusteita (eli esim. turvakenkiä), niin esimies saa sakot/syytteen työturvallisuuden vaarantamisesta, ja vakuutusyhtiön kanssa tulee ongelmia korvausten suhteen. Työpaikan on oltava turvallinen.

Vierailija
115/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö te mitä varten turvakengät ovat tarkoitettu? Mulla ei ainakaan ole iso asia siirtää mattoja pois, varsinkin kun etukäteen yleensä aina tietää että huoltomiehet ovat tulossa.

Jos kyseessä on makuuhuoneen lämpöpatterin ilmastus niin mihin siinä turvakenkiä tarvitaan.

Vierailija
116/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini kävi meillä vessassa jättäen oven auki, niin että vessaan näki. Hänen omassa kodissaan on sääntö, ettei vessan ovea saa laittaa lukkoon, tiirikoi kerran lukon auki, kun käytin hänen vessaa ollessani ala-asteella. Ja ei ole kyse kenenkään sairaudesta tai pikkulapsista, miksi näin tekee. En vaan tajua! :'D

Vierailija
117/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista huoltomiehistä. Asun opiskelija-asunnossa ja meillä voi huoltoasioista tehdä vain vikailmoituksen, ja huoltomiehet käyvät paikalla kun käyvät, ennalta ilmoittamatta. Kerran kävi niin, että meidän eteisen kaapin tanko tippui alas, joten tein huoltoilmoituksen. Tyhjensin eteisen jo ennakkoon kaikista takeista, matoista, kengistä yms. Eteisen kaappi on heti ensimmäisenä vastassa, kun ovesta tulee sisälle. Kaikki oli siis valmista huoltomiehen tuloa varten.

Eräänä päivänä (pari viikkoa huoltoilmoituksen teon jälkeen) tulin kotiin yliopistolta, niin huomasin, että tanko on korjattu. Samalla huomasin, miten lattiaa pitkin meni hiekkaisen kuraiset jäljet eteisen lattiaa eteenpäin meidän käytävälle, olohuoneen poikki ja makuuhuoneeseemme. Sielä oli matolla tepastelu. Ihmettelen, että miksi ihmeessä. Soitin asuntosäätiöön ja kysyin, että miksi eteisen kaappia korjaamaan tullut huoltomies on käynyt myös olohuoneessamme ja makuuhuoneessamme, jossa huoltomies on selkeästi älynnyt jättäneensä jälkiä mattoomme, sillä tahroja oli hinkattu. Mitään selitystä ei saatu. Vissiin oli meidän muu asunto ja sisustus kiinnostanut :D

Minulta hajosi ulko-oven lukko juuri ennen reissuun lähtöä, ja soitin siitä huoltoyhtiöön. Reissusta palatessa lukko oli korjattu. Huomioni kiinnittyi siihen, että tiesin jättäneeni vessaan wc-paperitelineeseen vain viimeisen rullan pienet rippeet, ja telineeseen oli ilmestynyt poissaoloni aikana vajaa rulla talouspaperia. Itse en talouspaperia käytä. Olikohan remppamiehellä tullut isompi hätä kesken työn, vai olikohan kohteliaana huomannut paperintarpeeni ja päättänyt korjata tämänkin epäkohdan ohimennen? :D En kyllä ymmärrä, miten ulko-oven lukon korjaaminen on vaatinut asuntoon sisään menoa, tuskin olisi tarvinnut edes väliovea avata :P

Vierailija
118/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän mummo, joka muuten oli ihana tapaus, piti sylkykuppia... Yöööhh oksennusrefleksi tulee jo tätä kirjoittaessa. Jos et halua samaa, lopeta lukeminen tähän! Siis piti sylkykuppia nojatuolinsa vieressä johon aina välillä sylkäisi. Sitten välillä aina joi siitä kupista.... En ole vielä ymmärtänyt tähän päivään mennessä miksi helvetissä, kun mummon perkele oli ihan nupistaan kunnossa. Saattoi olla joku kuivan suun syndrooma mitä mummo koitti hoitaa omalla syljellään :D Ei helkkari.

Vierailija
119/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään! On teillä melkoisia törkymöykkyjä ystävinä ja tuttavina.

Mistä te muuten tilaatte huoltomiehet, kun ne tuntuvat olen aina sontakäpäliä? Meillä on viime aikoina käynyt useampikin huoltomies asentamassa kodinkoneita, korjaamassa jotain laitetta jne. eikä yhdelläkään ole ollut likaiset kengät. Minusta on aivan itsestään selvää, että huoltomies pitää jalkineet jalassaan. Usein hän joutuu kesken kaiken hakemaan varastolta tai vain autoltakin joitain työkaluja. Jos hän joka kerran riisuu kengät sisään tullessaan ja taas laittaa ne jalkaansa ulos lähtiessään, niin turhaa aikaa kuluu. Sitten valittaisitte, kun ei huoltomies ehdi sitten koskaan tulla kääntämään sitä patterin termostaattia vähän suuremmalle. Ja kerätkää tosiaan ne aitopersialaiset kalliit mattonne pois lattialta etukäteen.

Vierailija
120/471 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättänyt vessanpytyn paskaseks ja kusitippoja reunalla. Ruvennut yhtäkkiä siivoon tiskipöytää. Mieshenkilö siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi