Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

401/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli vanhempien luona nuohooja noin vaan rontostellut sisään ja makuuhuoneeseen kun toiset olivat vielä heräilemässä

402/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei nyt liity kyläilyyn sinänsä mutta serkkuni tuli kotikaupunkiini juhlimaan kun siellä oli jotkun festarit, ajattelin että olisi mukava tutustua joten voisimme tavata kaupungilla ja pitää hauskaa. Tämä serkku oli kavereineen kaupunkiin tullut juhlimaan.

Tapasin sen kaupungilla ja menin samaan kuppilaan. Niin tämä serkku ja sen kaverit ravaa ympäri baaria vessaan pois vessasta vessaan pois vessasta ei hetkenkään paikallaan ei saatu juteltua ja typerä kaverinsa rääky ja valitti jotain ja haukku minut lesboksi. Oli kyllä niin paska ilta, ei ne osanneet hauskaa pitää ja mä olin pelkkää ilmaa, tuli kyllä paha mieli ja jos mua ei kaivattu ni ois voinu sen etukäteen sanoa.

Lähdin aika pian kotiin. Vaikuttivat typeriltä lapsellisilta bimboilta.

Enpä enää kyllä aio vartavasten nähdä vaivaa että tähän serkkuun koittaisin tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mikään merkittävä, korkeintaan outo tapa ystävälläni:

Kyläilemme usein ystäväporukalla toistemme luona syömässä. Tapana on, että isäntäperhe hoitaa ruuan, ystävät tuovat juomat. Jotkut pullot saattavat jäädä avaamatta ja ne jätetään "talolle". Yksi meistä ei tee näin. Jos hänen viinipullonsa on jäänyt avaamatta, hän vie sen mukanaan. Tätä on jatkunut jo vuosia, ja vaikka muut toimivat toisin, hän ei koskaan ole hoksannut, että pullon voisi jättääkin. Lasillinen hyvää viiniä voisi maistua isäntäväelle vieraiden lähdettyä tai seuraavana päivänä, kun koti on siivottu, tiskit tiskattu ja koti palautettu arkikuntoon. Mutta ei. 

Kyseessä on hyvä ystävä, fiksu ja hauska ihminen. Hänellä on vain sosiaalisessa kanssakäymisessä joitakin sokeita pisteitä. 

Vierailija
404/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla tuppaa olevan meillä sellainen tapa, että tahalleen tiputtelee räkäpapereitaan pitkin lattiaa. Hänen kodissaan en niitä ikinä näe. Meillä kyllä. Kerran niitä nostelin roskiin, mutta nyt olen tajunnut kenen jäljiltä ne on. Myös hänen karkkipaperit ym. jäävät olohuoneen lattialle.

Vierailija
405/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopilla tuppaa olevan meillä sellainen tapa, että tahalleen tiputtelee räkäpapereitaan pitkin lattiaa. Hänen kodissaan en niitä ikinä näe. Meillä kyllä. Kerran niitä nostelin roskiin, mutta nyt olen tajunnut kenen jäljiltä ne on. Myös hänen karkkipaperit ym. jäävät olohuoneen lattialle.

Ihan normi käytöstä anopilta. Osoittaa sulle, että hän pitää kotianne vähempiarvoisena omaansa verrattuna. Tuleeko anpppi myös kylään silloin kun hän haluaa?

Vierailija
406/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen veljen vaimo kun tulee meille yökylään, ei laita rikkaa ristiin auttaakseen vaikka heillä neljä lasta. Ei myöskään juttele, mikäli sattuu olemaan pahalla tuulella eli ei useimmiten koko vierailun aikana. Muutaman kerran nukkunut lähes koko vierailun ajan, väsynyt tietysti saa olla mutta lähteäkö silloin kylästelemään mikäli ei hereillä pysy? Mikäli kyseessä esim. lapsemme juhlat, lähtee kesken juhlan pihalle kävelemään koska "ei tunne ketään mukanaolijoista"

Kuulostaa siltä, että taustalla on jotain vakavaa eli pyytäisin ap;ta ymmärtämään laajemmin . Tämä yllä lainaamani tekstisi on kuin meidän kuvaus meidän perheestä. Tiedätkö miksi käytökseni on tuollaista?

Inhoan yli kaiken näitä vierailuja miehen siskon luo. Mies pakottaa minut ja lapset vierailuihin uhkailemalla. Kyllä, se herttainen veli on hirviö kotonamme. Mies huutaa ja uhkailee ja pakottaa vierailuihin ja juhliin. Miksikö en sitten halua näihin sukujuhliin ja tapahtumiin? Olen itse henkisesti loppu ja avioliittomme on lähes kuollut ja avioero melkein haettuna. Mieheni eli se velikulta pettää minua , on jäänyt monta kertaa kiinni ja uhkailee minua jos uskallan hakea eroa. Olen naimisissa sen hirviöveljen kanssa vain koska en halua menettää lapsiamme ja taloudellinen tilanteeni hankaloituisi. On vastenmielistä edustaa sukumme perhejuhlissa mieheni rinnalla. Hän osaa esittää muille maailman parasta ja korkeasti koulutettua aviomiestä ja kotona esiin tulee hirviö.

Eli tuo vaimo tuskin on omissa oloissaan kiusallaan vaan taustalla on jotain muuta mitä et vielä tiedä.

Rahan takia siedät tuollaista paskaa ja pakotat myös lapset elämään tuollaisessa ympäristössä?

Oletko kuullut sanontaa vanhempien parisuhde on lasten koti.

Lapsia et eron myötä menetä, Suomessa muutenkin äidin oikeudet ovat valtavat verrattuna isään. Vaikka olisi millainen äiti, niin lapset määrätään äidille. Aina se ei ole hyvä, mutta tapauksessasi varmasti.

Vierailija
407/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi käytöstä anopilta. Osoittaa sulle, että hän pitää kotianne vähempiarvoisena omaansa verrattuna. Tuleeko anpppi myös kylään silloin kun hän haluaa?

Ei sentään onneksi. Välimatkaa sen verran, että vierailuista pitää sopia kuukausia aiemmin. En usko että vähempiarvoisena. Olen niin tiptop siivousintoinen, että luulen liittyvän siihen. Ehkä testaa reaktionopeuttani ja osaanko antaa olla.

Vierailija
408/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/asuminen/2016092922389052_an.shtml

Iltalehti arvatenkin poiminut juttuidean tästä ketjusta. Ja taisihan siellä olla viesti nro 394:n kirjoittama vastauskin ;)

Tuula perkele 😁

Vierailija
409/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää se kun tulee vieraita kylään ja kun he käyvät vessassa, niin kuulee kuinka pönttö vedetään, mutta sitä ääntä ei kuulu että pesisivät käsiään toimituksen jälkeen.

Sitten tulevat kusilla/paskaisilla käsillään nojailemaan seiniin ja tuoleihin, Ja kahvi/ruokapöytään. Yök.

Vierailija
410/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jo pahasti dementoitunut täti alkoi laulaa tuu tuu tupakkarulla-tuutulaulua sohvalla nokosia ottaneelle 14-vuotiaalle :D

Vierailija
411/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Mä harjaan hampaani aina sohvalla esim. TV:tä katsellessa tai sitten tykkään muuten vaan kävellä ympäri kämppää samalla, varmaan moni muukin...? Tommoset helposti "unohtuu" päälle vieraillessakin, en kylläkään itse näe siinä mitään pahaa.

Täällä yksi tepastelija! 

Täälläkin! Tai olin ennen. Nykyään niin väsynyt, että istun pöntöllä, kansi kiinni.

Ei sitä roisku joka paikkaan kuten joku sanoi kun pesee hampaansa suu kiinni. Tarviiko niitä hampaita pestä kitarisoja esitellen?

Vierailija
412/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä lattiasta näkee onko huoltomies käynyt asunnossa poissa ollessasi

Vierailija
413/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin muutettu mieheni kanssa toiseen kaupunkiin töiden perässä. Miehen kaveri tuli silloisen avovaimonsa kanssa meille viikonlopuksi, olivat siis yötä. Toisena iltana kuulin kun miehen kaveri puhui avokilleen todella törkeästi. Huoritteli jne. Tätä ei selkeästi oltu tarkoitettu meidän korviin, mutta kaveri ei tajunnut että kuului minulle asti vaikka yrittikin puhua hiljaa. Sattuneesta syystä syystä oli aika nihkeä loppuvierailu minun osaltani. Sanoin omalle miehelleni vierailun jälkeen että se mies ei ole enää tervetullut minun kotiini, jatkossa saavat hoitaa kaveruutensa jossain muualla. 

Vierailija
414/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muutettu mieheni kanssa toiseen kaupunkiin töiden perässä. Miehen kaveri tuli silloisen avovaimonsa kanssa meille viikonlopuksi, olivat siis yötä. Toisena iltana kuulin kun miehen kaveri puhui avokilleen todella törkeästi. Huoritteli jne. Tätä ei selkeästi oltu tarkoitettu meidän korviin, mutta kaveri ei tajunnut että kuului minulle asti vaikka yrittikin puhua hiljaa. Sattuneesta syystä syystä oli aika nihkeä loppuvierailu minun osaltani. Sanoin omalle miehelleni vierailun jälkeen että se mies ei ole enää tervetullut minun kotiini, jatkossa saavat hoitaa kaveruutensa jossain muualla. 

Lisään vielä että kaveri ei ole enää avokkinsa kanssa yhdessä. Ei nimittäin jäänyt huorittelun tasolle, nainen sai maistaa nyrkkiä aina silloin tällöin. Älysi lopulta lähteä. Onneksi.

Vierailija
415/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti arvatenkin poiminut juttuidean tästä ketjusta. Ja taisihan siellä olla viesti nro 394:n kirjoittama vastauskin ;)

Ai kauhee. :D

Ja tässä toinen ketju, josta on otettu fraaseja: http://www.vauva.fi/keskustelu/2642323/liian_hyvin_viihtyvat_yovieraat

Olenkin aina ihmetellyt, kuka lukija muka aina on noin innoissaan lähettelemässä anekdootteja elämästään Iltalehteen. Nyt se selvisi: ei kukaan.

Vierailija
416/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kutsunut naispuolisen kollegani kylään ensimmäistä kertaa. Olin tietenkin siivonnut ja järjestänyt kodin ennen hänen tuloaan niin kuin teen tottakai aina. imuroinut lattiat yms. Kun tämä nainen oli päässyt ovesta sisään  ja ottanut takin pois alkoikin hän ensitöikseen kysellä minulta milloin olen viimeksi siivonnut täällä ja olenko ikinä pyyhkinyt pölyjä? olin aika sanaton. olisin ehkä ymmärtänyt jos hän olisi ruvennut aivastelemaan tai yskimään ja pöly olisi käynyt hänen henkeensä (vaikkapa todella paha pölyallergia ) mutta ei mitään sellaista tapahtunut ihan pokkana vaan arvosteli pölyisyyttä. ilmeisesti mun tv:n ja tv tason pölyisyys oli aivan liikaa hänen silmilleen. 

tekisi mieli mennä tarkistamaan tämän kaverin yksiön pölyisyystaso joku kerta :D

Vierailija
417/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri perheineen oli meillä syömässä ja heidän vuoden ikäinen lapsensa alkoi haista sen verran, että kaveri halusi nousta pöydästä ja vaihtaa vaipan. Ennen kuin ehdin kissaa sanoa, oli lapsi nostettu keittiön tasolle vaipan vaihtoa varten. Käytetyn vaipan kaveri heivasi siihen viereen, missä oli myös jälkiruuat odottamassa. Hämmennys oli sen verran iso, etten kyennyt sanomaan mitään muuta kuin että roskis on tiskipöydän alla. Sentään tajusi siirtää vaipan sinne... Kaverin ja miehensä mielestä tällainen toiminta oli kai ihan normaalia, vaikka seinän takana olisi ollut kylppärikin. 

Meidän omat lapset on jo kouluikäisiä, mutta ei kyllä heidän vaippaiässä olisi tullut mieleenkään vaihtaa vaippaa toisten keittiössä - ja vielä kesken ruokailun! No kieltämättä kaveriperheen kotona on melko vapaata meininkiä (lue: ei sääntöjä tai normaaleja käytöstapoja), mutta kai sitä edes kylässä voisi ottaa muut huomioon.

Vierailija
418/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli anoppi kerran kylässä viettämässä rapujuhlia perheemme kanssa ja anoppi innostui juomaan boolia niin että tuli ihan kunnolla känniin. Ilta sujui oikein iloisissa tunnelmissa, mutta aamulla suihkuun mennessäni huomasin ruskeita rantuja suihkuverhossa. Suihkuverho on melkein kiinni vessanpöntössä joten humalainen anoppi oli vahingossa (?) pyyhkinyt perseensä verhoon paperin asemesta. Ai kun kiva.

Vierailija
419/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika. Kaikki nuo jutut ovat tästä ketjusta.

Vierailija
420/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta muutama viesti ylempänä olevasta vaipanvahtojutusta eräs tuttavapariskunta, joka oli meillä kylässä pienen lapsensa kanssa. Istuimme olohuoneessa, ja yhtäkkiä nenään nousi voimakas pissan haju. Lapsi oli siis pissannut sohvalle, sillä heillä oli menossa kuivaksi opettelu, eli vaippoja ei enää käytetty. Äiti alkoi vaan nauramaan että hupsista, tuolla tavalla käy vähän väliä! En syytä lasta, sillä eihän tuossa iässä vielä osaa täysin pidätellä, tai aina ilmaista vessaan menon tarvetta, mutta kyllä vanhempien olisi pitänyt tajuta, että jos kylään mennään ja vaarana on housuun pissaaminen, niin silloin laitetaan ne vaipat jalkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi