Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
381/471 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä sattunut vuosien varrella! Vakaviahan nämä ei ole mutta itseä ihmetyttää.. Tässä nyt mieleen tulevia: 

Kaveri oli kylässä koiransa kanssa ja koira repi kissojen leluja - omistaja ei puuttunut asiaan millään tavalla.

Samainen kaveri ja koira myös toisen kerran kylässä jolloin koira raahasi persustaan meidän suhteellisen uudella matolla, kaveri vaan siihen lässyttävällä äänensävyllä että "voiii, kutittaako vähän pyllyä". (Tykkään koirista ja  vaikka en itse omistakaan ainakaan vielä niin tiedän että suhteellisen normaalia toimintaa, mutta itse en ikinä antaisi oman koiran revittää persusta kenenkään toisen matolla..)

Olin tupakalla kaverini kanssa parvekkeella, yhtäkkiä räkäisi lattialle. Toinen kaveri viskasi tumpit ja tyhjän tupakkatopankin parvekkeen lattialle.

Vierailija
382/471 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveria yökylässä, astiat ja roskat pitkin kämppää, likaiset alusvaatteet olkkarin matolla. Maitopurkkeja tiskialtaassa, söivät myös ruoat ja joivat juomat kaapista kyselemättä.

Miehen molemmat vanhemmat kylässä kun pidettiin juhlakahvittelut, toinen sitten päätti ohjeistaa mitä pitää tehdä milloinkin, käskevään sävyyn jakeli ohjeita jatkuvalla syötöllä. Lopulta alkoi kutsua äitiäni toistuvasti mummoksi, vaikka äitini ei ole todellakaan ikäloppu, eikä meillä ole yhtään lasta.. Hävetti silmittömästi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/471 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen vielä lisäys.. Anoppi tuli käymään ja tokaisi tullessaan että "katoppas, kerrankin teillä on siistiä". Kyllä söi energiaa olla kommentoimatta mitään, loukkasi tosi pahasti, kun kuitenkin itse pidän itseäni siistinä ihmisenä, eikä toinen osapuolikaan sotkuisimmasta päästä ole.. Pyyhin tasot monta kertaa päivässä ja järjestelen kaikki eteisen kengistä lähtien jos sattuu silmään sotkua..

Vierailija
384/471 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Narkomaani-imuroijamiehestä" vielä sen verran, että vielä kummallisemman tilanteesta teki se että epäilen miehen ottaneen minusta kuvia kun oli saanut minut konttailemaan nolona pitkin lattioita ja siivoamaan läsnäollessaan. Muistin asian vasta nyt. Kyseessä oli siis oikeasti aika erikoinen tyyppi ja kyökkipsykologina ja muuta käytöstään miettiessäni luulen että tuokin tilanne liittyi jonkinlaiseen vallankäyttöön..?

Vierailija
385/471 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huojentava tieto, että imurityyppiä motivoi ajatus saada nähdä sinut pyllistelemässä.

Vierailija
386/471 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sottapytty jatkaa kirjoitti:

"Narkomaani-imuroijamiehestä" vielä sen verran, että vielä kummallisemman tilanteesta teki se että epäilen miehen ottaneen minusta kuvia kun oli saanut minut konttailemaan nolona pitkin lattioita ja siivoamaan läsnäollessaan. Muistin asian vasta nyt. Kyseessä oli siis oikeasti aika erikoinen tyyppi ja kyökkipsykologina ja muuta käytöstään miettiessäni luulen että tuokin tilanne liittyi jonkinlaiseen vallankäyttöön..?

Ehkä. Tai sitten halusi vain tsiikailla sun takamusta.

Vierailija
387/471 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta tullut sukulainen ihmetteli kovaan ääneen, kun poikansa piereskeli meidän olohuoneessa. Kailotti vaan kovaan ääneen: "Miten tuo poeka piereksii nuin paljon?"

Ei tullut varmaan mieleenkään kieltää julkista piereskelyä kylässä.

Vierailija
388/471 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö te mitä varten turvakengät ovat tarkoitettu? Mulla ei ainakaan ole iso asia siirtää mattoja pois, varsinkin kun etukäteen yleensä aina tietää että huoltomiehet ovat tulossa.

Jos kyseessä on makuuhuoneen lämpöpatterin ilmastus niin mihin siinä turvakenkiä tarvitaan.

Jos kyseessä on makuuhuoneeen lämpöpatterin ilmastus niin mihin siinä huoltomiestä tarvitaan?? Minä ainakin ilmaan itse ja olen nainen.

Vierailija
389/471 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt kyse kaverista jonka kanssa ei kovin usein nähdä. Haluaa käydä meillä suihkussa/saunassa ja se on ok. Mutta toistuvasti olen hänen vaatteensa löytänyt suihkuhuoneen lattialta sinne riisuttuna ja mytättynä. Tällöin jo saattanut kaveri lähteä. Olettaa kai, että minä ne sieltä pesen ja viikkaan..

Vierailija
390/471 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen savolaisen maatilan tytär. En tiennytkään etten siksi osaa keskustella maailmanpolitiikasta. Millainen tausta pitäisi olla?

Minä olen myös Savosta ja maalaistalosta! Ja olenpa tainnut puhua maailmanpolitiikasta...ja mikä pahinta Suomen Kuvalehtikin meille tuli...herra isä, mitenkä oon nyt toemina nuin viärin...

Vierailija
391/471 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen veljen vaimo kun tulee meille yökylään, ei laita rikkaa ristiin auttaakseen vaikka heillä neljä lasta. Ei myöskään juttele, mikäli sattuu olemaan pahalla tuulella eli ei useimmiten koko vierailun aikana. Muutaman kerran nukkunut lähes koko vierailun ajan, väsynyt tietysti saa olla mutta lähteäkö silloin kylästelemään mikäli ei hereillä pysy? Mikäli kyseessä esim. lapsemme juhlat, lähtee kesken juhlan pihalle kävelemään koska "ei tunne ketään mukanaolijoista"

Kuulostaa siltä, että taustalla on jotain vakavaa eli pyytäisin ap;ta ymmärtämään laajemmin . Tämä yllä lainaamani tekstisi on kuin meidän kuvaus meidän perheestä. Tiedätkö miksi käytökseni on tuollaista?

Inhoan yli kaiken näitä vierailuja miehen siskon luo. Mies pakottaa minut ja lapset vierailuihin uhkailemalla. Kyllä, se herttainen veli on hirviö kotonamme. Mies huutaa ja uhkailee ja pakottaa vierailuihin ja juhliin. Miksikö en sitten halua näihin sukujuhliin ja tapahtumiin? Olen itse henkisesti loppu ja avioliittomme on lähes kuollut ja avioero melkein haettuna. Mieheni eli se velikulta pettää minua , on jäänyt monta kertaa kiinni ja uhkailee minua jos uskallan hakea eroa. Olen naimisissa sen hirviöveljen kanssa vain koska en halua menettää lapsiamme ja taloudellinen tilanteeni hankaloituisi. On vastenmielistä edustaa sukumme perhejuhlissa mieheni rinnalla. Hän osaa esittää muille maailman parasta ja korkeasti koulutettua aviomiestä ja kotona esiin tulee hirviö.

Eli tuo vaimo tuskin on omissa oloissaan kiusallaan vaan taustalla on jotain muuta mitä et vielä tiedä.

Vierailija
392/471 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä mitään erikoista ole käynyt, mutta miehen ystävä oli kesällä käymässä ja baarista kun tuli niin johan alkoi. Mansikat jääkaapista suuhun ja osa tippuu valkealle lattialle, liiskaantuu ja sotkee, aamulla melko vitutuskäyrissä niitä hinkkasin pois. Aikoinaan edellisen mieheni ystävä sen sijaan haukkui ruoat pystyyn sanoen ettei ole eläessään syö nyt yhtä paskaa ruokaa. Kenties ärsyttävin oli kun hoidettiin kaverin kissaa ja kun kaveri toi sen meille, hyppäsi se hellan päälle ja alkoi heittelemään ruokaa pannusta lattialle. Kaveri nauroi ja sanoi, että se tekee tuota samaa heilläkin. Nappasin kissan alas ja sanoin että meillä ei muuten pöydillä olla. Ja tätä jo voisi luulla trolliksi, mutta eräs vieras rikkoi puutarhatuolin, heitti aidan yli pois ja väitti että ei meillä neljää tuolia ollutkaan vaan kolme. Myönsi sitten kuitenkin, että okei minä rikoin sen. Vituttaa vieläkin.

Vierailija
393/471 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen ystävä oli kylässä ja kävi vessassa. Menin hänen jälkeensä, ja pöntöstä tervehti järkyttävät paskaraidat. Siis en käsitä kenen hän ajatteli ne pesevän? Harja oli kyllä selvästi esillä.

Tämä. Voiko kylässä alkaa heilumaan kyläpaikan vessaharja kädessä? Kakin jälkeen heti pytyn pesu? Tästä on montaa käsitystä tai sitten jokin on mennyt ohi.

Vierailija
394/471 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-ihminen kirjoitti:

Minä vain-75 kirjoitti:

Lapsuudestani muistuu mieleen sellainen tapaus, että oli minun syntymäpäiväni ja täytin 5v. Meille tuli eräs sukulaisperhe kylään ja he toivat minulle nuken lahjaksi. Kesken kaiken tuon perheen tyttö alkoi vaatimaan, että hänen on saatava se nukke omaksi. Hänen vanhempansa yrittivät selittää tytölle, että eihän se käy, koska se on minun nukkeni, että tyttö voi myöhemmin saada kaupasta itselleen sellaisen nuken ja että minä tulen surulliseksi, jos hän ottaa sen minulta pois. Myös minun vanhempani yrittivät saada tätä tyttöä uskomaan, että eihän lahjaa voi pois ottaa ja että voimme vaikka leikkiä sillä nukella yhdessä. Se ei sille tytölle sopinut, vaan hän jatkoi mankumista koko sen ajan, kun he olivat meillä. Muutenkin hän käyttäytyi todella huonosti, esim. rikkoi tavaroita, haukkui muita vieraita ja kävi vähän väliä omin luvin ottamassa tarjolla olevia herkkuja niin että lopulta hänet piti viedä vessaan oksentamaan. Sitten kun tämä perhe lopulta lähti kello kymmenen aikoihin illalla, niin se tyttö sai kovan itkukohtauksen, koska hän tahtoi sen nuken itselleen ja hänen vanhempansa antoivat periksi niin että hän sitten lähti se nukke mukanaan, vaikka se oli käyty kaikessa hiljaisuudessa piilottamassa huoneeseeni ja josta se oli pakko hakea hänelle, koska hän itki ja raivosi niin kovasti. Tämä tyttö oli silloin 13v ja hän oli totaalisen hemmoteltu kakara toisin kuin 10v siskonsa, Hän on nykyäänkin aikuisena samanlainen tyranni, jonka on saatava kaikki, mitä hän haluaa.

Tää on ihan törkeyden huippu, mikä joitain aikuisia vaivaa!!!

Mutta tyttö ei ollut ainokainen. Mitä jos olisi ollut, miten olisi täällä sanottu?

Vierailija
395/471 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä jo voisi luulla trolliksi, mutta eräs vieras rikkoi puutarhatuolin, heitti aidan yli pois ja väitti että ei meillä neljää tuolia ollutkaan vaan kolme. Myönsi sitten kuitenkin, että okei minä rikoin sen. Vituttaa vieläkin.

Tämä oli hyvä. :D

Vierailija
396/471 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paras ystäväni aikoinaan varasti mun lattialle tippuneen korvakorun, myöhemmin sitten kertoi löytäneensä hänen asunnon lattialta. Ilmeisesti ihan keksi suunnitelman, että pudottaa sen korun lehden päältä lattialle ja sitten koru muka hukkuu. Sitä korua etsittiin yhdessä.

Vierailija
397/471 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.iltalehti.fi/asuminen/2016092922389052_an.shtml

Iltalehti arvatenkin poiminut juttuidean tästä ketjusta. Ja taisihan siellä olla viesti nro 394:n kirjoittama vastauskin ;)

398/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ottanut mitään tarjottavia. Olin nähnyt vielä vaivaa, ei edes sanonut mitään tekosyytä, "voi vitsi kiitos mut söin just hirveesti tms", vaan hyvin selkeästi näytti nyrpeää naamaa ja istui kädet puuskassa pöydän ääressä. Veljen aikuisesta naisystävästä kyse. Oli aika vaivaannuttavaa, kun hän oli ainoa, joka ei koskenut mihinkään.

niin miksi ihmeessä vieraita sitten pitää pakkosyöttää. mä en ainakaan syö mitään jos en halua.

399/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi perhe käy meillä vuosittain samoihin aikoihin. Ekoina vuosina laitoin heille ruokia ja passasin muutenkin. Ilmeisesti ruoka ei ollut tarpeeksi hyvää tai muuten mieleen kun lähtivät aina ostoksille keskenään ja kävivät samalla syömässä jossain pikaruokalassa. Lopetin sitten passamisen, nukkumapaikat laitan mutta muuten ollaan ihan normaalisti aivan kuin ei vieraita olisikaan. Vieraat lukevat, pelaavat ja tekevät omia juttujaan.

Joka vuosi silti tulevat meille...syvästi ihmettelen miksi. Pari yötä on ok, kun on tilaa, mutta jos enemmän alkaisivat majoittumaan keksisin muuta puuhaa sille ajalle :)

itsellä on syynä ujous ja muutenkin olen epäsosiaalinen. sekin kyllä joskus ajan kanssa helpottaa. myös jos olen dieetillä niin en syö

400/471 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen niin sosiaalisissa tilanteissa ongelmainen. Olen jännittäjä ja epävakaa persoonallisuushäiriö on ja en osaa käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa ja viihdyn yksin enkä ymmärrä sosiaalisia kirjoittamattomia sääntöjä.

Minä saatan juuri olla se joka käyttäytyy oudosti.Mutta ei mua oo pakko kutsua kylään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä