Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
341/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaveri tuli kylään silloisen tyttöystävänsä kanssa. Nukkuivat olohuoneen vuodesohvalla. Yöllä heräsin aivan järkyttävän koviin panoääniin. Sohvan mekanismi säesti aktia vielä vikinällään. En puhunut asiasta mitään..

Vierailija
342/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme kyllä maalla mutta jotenkin ihmetyttää että monille on itsestännselvää että myös koira on tervetullut kylään (sisälle). Yksi söi poikani lenkkarit iltapuhteena eteisessä odotellessaan kun me muut söimme päivällistä. Saimme kyllä uudet lenkkarit seuraavana päivänä mutta eihän tuo kivaa ole. Toinen koira (eri vieraat) juoksi ympäri kämppää ja ehti ahmia suklaata rasiasta, jäi silti henkiin. Kolmas pureskeli vauvan leluja ja omistajat vain naureskelivat, ehdin pelastaa ne suuremmilta tuhoilta. Mulla on ymmärrystä sille että lapset vähän sotkevat ja ehkäpä joskus jotain rikkovatkin mutta että koirat! Nykyisin on kaksi kissaa, pahoitellen ilmoitan että koirat saavat jäädä ulos...

Oletpä sinäkin järjenjättiläinen..koirat ovat vähän kuin pieniä lapsia varsinkin nuorina ja jotkut vanhempinakin vielä. Kyllä niillekkin pitää jotain tekemistä löytyä eikä nyhjöttää yksin eteisessä. Opettele seuraavan kerran sanomaan vieraillesi, että ottavat koiralleen tekemistä mukaan.

Väärin. Etkö lukenut tuon aiemman kommentoijan aloitusta? Koirat eivät todellakaan ole automaattisesti tervetulleita toisten koteihin. Ne eivät ole rinnastettavissa pieniin lapsiin, vaan ne ovat elämiä, eikä kyläpaikalla ole mitään velvollisuutta alkaa viihdyttämään tai vahtimaan toisten koiria, jotta ne eivät tekisi tuhoja heidän kodissaan. 

Itsellä kaksi koiraa, jotka yleensä kulkevat mukanani myös kyläpaikoissa ja osaavat kyllä käyttäytyä, mutta ei silti tulisi mieleenkään ottaa niitä mukaan sellaisiin kyläpaikkoihin joihin eivät ole tervetulleita, mutta sitähän ei voi tietää jos ei asiasta ole sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... Mitähän kauheaa sitä itse on tehnyt kylässä käydessään? Täältä voi taas lukea kaiken, mitä ei saa tehdä. No ainakin olen avannut ne kylppärin tai vessan peilikaapin ovet katsoakseni, miten hiukset on. Silloin näkee väkisinkin, mitä siellä on, vaikkei tutkikaan. Olen myös etsinyt vessapaperia. Roskista olen joskus vessassa kaivannut, ja ellei sellaista löydy, olen käärinyt roskani (eli siteen tai phs:n) vessapaperin sisään ja vienyt sitten keittiön roskikseen. En ole varma, oliko tämäkin jonkun mielestä töykeää, olisi pitänyt kai viedä laukussa takaisin kotiin.

Vierailija
344/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt maailmaa kaada, mutta yleensä ärsyttää vieraat, jotka kysyvät tyyliin saanko yhden hajustamattoman kosteuspyyhkeen lapselleni tai saisiko mieheni syödä yhden soijajukurtin kaapistanne, varmasti löytynee sellainen?

Tai sitten, että tätä hedelmäsalaattia on todella hankala syödä tällaisella ottimella hae kaapistasi LEIKKELEHAARUKKA, ok? Ja kun vastaa, että ei ole, niin vieras minuutin päästä. Voisitko oikeasti hakea sitten jonkin vastaavan välineen kuin leikkelehaarukka. 

No kun ei ole!

Itse en kysele ylimääräisiä kylässä, otan omat erikoistavarat mukaan. 

Samaistuin ja sain hyvät naurut 😂

Mulla oli kaveri, joka pizzaa haettuamme joka helvetin kerta kysyi yhtä epäuskoisen kuuloisesti: "Eikö sulla oo pizzapyörää?"

No ei vieläkään ole, eikä tule. Sitten hän joka kerta likasi hyvän leikkuuveitseni leikkaamalla pizzansa viipaleiksi. Itse syön pizzan ihan vain käsin repimällä, enkä tarvitse mitään välineitä. Pientähän tuo veitsen likaaminen on, mutta tiesi mulle joka kerta lisää tiskiä.... lautanenkin piti erikseen vielä ottaa, kun ei pizzalaatikosta voinut syödä.

Elän ihan onnellista elämää vieläkin ilman sitä vitun pizzapyörää.

No mä en koskaan ole repinyt kyllä pizzaa, ihan käytän veistä sen leikkaamiseen. Ja todellakin otan lautasen palan alle. Mielestäni on hiukan sekopäistä käytöstä nillittää astioiden käytöstä ruokaillessa.

Joo, en nillitä. Tuo pizzapyörän kyseleminen joka kerta sai vaan jo niin koomiset mittasuhteet. Ja aina yhtä epäuskoinen äänensävy. Ihan kuin pizzapyörä olis joku vessapaperiin verrattavissa oleva elämän perusedellytys.

Veitsen likaaminen harmitti siksi, koska mulla ei silloin opiskelijana ollut muita hyviä leikkuuveitsiä. Jos tarvitsin veistä seuraavana päivänä, oli pakko tiskata ensin.

Pakko kysyä... MIKÄ tuon veitsentiskaushomman takana oli?? Keksin muutaman vaihtoehdon, mutta kaikki ovat yhtä järjettömiä...

A. Uusavuttomuus - ei vaan osaa tiskata yhtä veistä käyttöön silloin kun sitä tarvii

B. Piheys - siihen kuluu se ylimääräinen TIPPA astianpesuainetta

C. Maailmanhalailu - siihen kuluu pari desiä vettä ihan turhaan

D. Kiire - siihen kuluu 15 sekuntia ylimääräistä aikaa

E. Jääräpäisyys - isomummokin aina pesi koko tiskialtaallisen kerrallaan ja siksi minäkään en voi pestä yhtä veistä erikseen silloin kun tarvin sitä!

Itsekin olen säästäväinen ihminen ja yritän myös olla tuhlaamatta luonnonvaroja aivan ylenpalttisesti, mutta kohtuus nyt kaikessa! :D

Toivottavasti et sentään ihan oikeasti ehdottanut vieraallesi, että tämä repisi pizzastaan paloja käsin ja söisi pahvilaatikosta. :D En ole ikinä ennen kuullut - edes täällä AV:n pahimmissa kauhutarinoissa - emännnästä (vai isännästä) jota nyppii jopa se että vieraat käyttävät normaaleja astioita ja aterimia syömiseen.

Vierailija
345/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli kun tulee vaimonsa ja lastensa kanssa käymään, niin heillä on käytössään koko yläkertamme johon mahtuvat nukkumaan. Vaimolla on tapana järjestellä siellä huonekaluja ja vaihdella tavaroiden paikkaa keittiössäkin. Että voi ottaa päähän! Muutettiin tähän taloon vuosi sitten, ja heti ensimmäisellä vierailullaan oli muija vaihtanut järjestystä yläkerrassa, vaikka olin kovalla vaivalla sisustanut ja laittanut yläkerran nätiksi. 

Talo on myös heidän jäljiltään aina ihan hirveässä kunnossa, ja sitten valitetaan kun on sotkusta. Alkaa kiehumaan kun ajattelenkin.

Vierailija
346/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasta pizzaa te oikein syötte kun on muka niin hankala leikata? :D Kyllä se aika helposti veitsellä pitäisi mennä paloiksi. 

Meillä leikkuuveitsi pestään joka käytön jälkeen eikä kestä kun se max. 30 sekunttia. 

Samaa ihmettelen. Kotipitsan pitsat on valmiiksi leikelty, ei tarvitse kuin irrottaa pala ja nauttia.

Tai sitten ostat sen fucking pizzapyörän niin se voi sitten lojua tiskissä oletettavasti vaikka viikon tai millon nyt astioita pesetkään.

MIKSI, kun Kotipitsan pitsat on valmiiksi leikattu?!?!

Vierailija
347/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni ja hänen silloinen avovaimonsa olivat meillä kylässä. Veljen avokki kävi vessassa ja sieltä kuului kamala pamaus. Ihan selvästi kuuli kun jotain tippui lavuaariin. Vähän ajan päästä avokki hiippaili syyllisen näköisenä vessasta pois ja oli nolona koko illan. Seuraavana aamuna huomattiin että lavuaarissa oli halkeama.

Avokki oli ilmeisesti uteliaisuuttaan kurkistanut lavuaarin yläpuolella olevaan peilikaappiin ja siellä säilytettiin isohkoa painavaa purkkia joka oli aina tippumaisillaan kun kaapin ovi avattiin. Minä ja mies tietysti tiedettiin se ja osattiin avata ovi varovasti, pidettiin kättä edessä ettei purkki pääse tipahtamaan. Veljen avokki ei tietenkään tiennyt eikä osannut varoa... Minusta oli aika tökeröä alkaa penkomaan uteliaana toisten kaappeja.

Aika tyhmä paikka säilyttää sitä purkkia...

Varmasti niiden mielestä joilla haluttaa katsoa toisten kaappeihin.

Lavuaarin yläpuolella on yleensä kaapin ovien sisäpuolella peilit, mistä näkee itsensä eri suunnista hyvässä valossa. Voisin kuvitella että itsellenikin tällainen moka voisi sattua, vaikka en tiedä olenko jäänyt kiinni. Pahoittelen, ei ole ollut tarkoitus ratsata kaappeja vaan käyttää niitä peilejä. 

Mäkin usein kurkkaan kylässä ollessa näistä sisäpeileistä miltä hiukset näyttää takaa/sivusta, sisällä olevat tavarat ei kiinnosta. Jos ahdistaa ajatus muista tällä tavoin "tonkimassa" peilikaappia niin kannattaa varmaan ne pukamavoiteet ja muut jemmata parempaan piiloon.

Toki tuosta tipahtamisesta olisi voinut sanoa vaikka noloahan se varmaan olisi ollut kun tommoinen ansoittaminen vihjaa siihen, että tässä talossa ei peilailu ole suotavaa. Minunkin mielestäni tyhmä paikka purkille ja itseään saa syyttää.

Kaappeihin kurkkimisella voi olla myös joku muu hyvä syy, esim yllättäen alkaneet menkat, jotkut ihmiset mielummin nappaa "huomaamatta" siteen kaapista kuin sotkee sohvat. Toisille voisi olla nolostuttavaa alkaa huudella sieltä vessasta siteiden perään ja itse ainakin suon vierailijoille sen että saavat ihan ilmoittamatta ottaa siteen jos menkat yllättää.

Ai onko ihmisillä vielä nykyään jotain siteitä vessassa..? Siirryin kuukuppiin yli 10 vuotta sitten eikä siteitä ole kuin jossain pölyisessä pussukassa vaatehuoneen ylähyllyllä "varuilta"..

Vierailija
348/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Tässä asiassa on suomalaisilla oppimista ilmeisestikin. Valitus ja matonpesulasku lähtee huoltofirmalle, tottakai.

Vierailija
349/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tyttöystävä, jota en ollut ennen tavannut, ihasteli uutta lipastoani ja alkoi ihan pokkana availla kaikkia pikku laatikoita, joissa säilytän siis mm. lääkkeitä, kirjeitä, alusvaatteita ja seksileluja

Vierailija
350/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Tässä asiassa on suomalaisilla oppimista ilmeisestikin. Valitus ja matonpesulasku lähtee huoltofirmalle, tottakai.

Et taida matkustella kauheasti. Muuten tietäisit, että suomalaiset on yksi harvoista kansoista, jotka ottavat kengät pois sisällä

Vierailija
351/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasta pizzaa te oikein syötte kun on muka niin hankala leikata? :D Kyllä se aika helposti veitsellä pitäisi mennä paloiksi. 

Meillä leikkuuveitsi pestään joka käytön jälkeen eikä kestä kun se max. 30 sekunttia. 

Samaa ihmettelen. Kotipitsan pitsat on valmiiksi leikelty, ei tarvitse kuin irrottaa pala ja nauttia.

Tai sitten ostat sen fucking pizzapyörän niin se voi sitten lojua tiskissä oletettavasti vaikka viikon tai millon nyt astioita pesetkään.

MIKSI, kun Kotipitsan pitsat on valmiiksi leikattu?!?!

Kuka tässä on Kotipizzan pizzoista puhunu?

Vierailija
352/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme kyllä maalla mutta jotenkin ihmetyttää että monille on itsestännselvää että myös koira on tervetullut kylään (sisälle). Yksi söi poikani lenkkarit iltapuhteena eteisessä odotellessaan kun me muut söimme päivällistä. Saimme kyllä uudet lenkkarit seuraavana päivänä mutta eihän tuo kivaa ole. Toinen koira (eri vieraat) juoksi ympäri kämppää ja ehti ahmia suklaata rasiasta, jäi silti henkiin. Kolmas pureskeli vauvan leluja ja omistajat vain naureskelivat, ehdin pelastaa ne suuremmilta tuhoilta. Mulla on ymmärrystä sille että lapset vähän sotkevat ja ehkäpä joskus jotain rikkovatkin mutta että koirat! Nykyisin on kaksi kissaa, pahoitellen ilmoitan että koirat saavat jäädä ulos...

Oletpä sinäkin järjenjättiläinen..koirat ovat vähän kuin pieniä lapsia varsinkin nuorina ja jotkut vanhempinakin vielä. Kyllä niillekkin pitää jotain tekemistä löytyä eikä nyhjöttää yksin eteisessä. Opettele seuraavan kerran sanomaan vieraillesi, että ottavat koiralleen tekemistä mukaan.

Väärin. Etkö lukenut tuon aiemman kommentoijan aloitusta? Koirat eivät todellakaan ole automaattisesti tervetulleita toisten koteihin. Ne eivät ole rinnastettavissa pieniin lapsiin, vaan ne ovat elämiä, eikä kyläpaikalla ole mitään velvollisuutta alkaa viihdyttämään tai vahtimaan toisten koiria, jotta ne eivät tekisi tuhoja heidän kodissaan. 

Itsellä kaksi koiraa, jotka yleensä kulkevat mukanani myös kyläpaikoissa ja osaavat kyllä käyttäytyä, mutta ei silti tulisi mieleenkään ottaa niitä mukaan sellaisiin kyläpaikkoihin joihin eivät ole tervetulleita, mutta sitähän ei voi tietää jos ei asiasta ole sanottu.

Ai tarvitsee oikein erikseen mainita, ettei koiria saa tuoda? Minulla on myös koira, eikä tulisi mieleenkään ottaa sitä mukaan kyläilemään. Ainoastaan silloin otan, jos kyläpaikasta erikseen pyydetään ottamaan koira mukaan. Jos kyse on yökyläilystä tai muuten pidemmästä vierailusta, niin kysyn saako koira tulla. Jos ei saa, niin hankin hoitajan tai jään kotiin.

Vierailija
353/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli ehkä lapseni hoitokaveri 5-vuotiaana, joka vei lelun mukanaan palauttamatta sitä ikinä. Tytöillä oli kivat leikit ja siinä oli kaikkea prinsessahörhelöä puettu päälle, helmiä kaulassa, tiaraa tukassa jne. Tuota vierasta tyttöä tultiin hakemaan ja siinä eteisessä otettiin nämä lainahöyhenet pois. Jostain syystä ei halunnut antaa kaulakorua. Ihan rihkamaahan se oli, mutta alkoi tapella itkien, ettei halua antaa sitä pois. Äitinsä yritti väkisin ottaa ja selitti, ettei voi viedä toisen leluja mukanaan. Lapsi vaan raivosi asiasta ja äiti tokaisi, että "no, me lähetetään tää myöhemmin postissa takaisin" ja ovi kolahti. HÄH? Kuinka munaton on äiti, joka ei saa 5-vuotiaalta toisen tavaraa pois? Vaikka väkisin? Antaa periksi tuollaisen. Minä en sanonut mitään, että "voi sen ottaa" ja omani seisoi kyynel silmässä oven kolahdettua. Otti lapsen luonnolle tosi paljon. Nyt on jo 13-vuotias ja muistaa tapauksen edelleen todella epäoikeudenmukaisena. Olen sanonut, että minun olisi pitänyt estää tapahtunut, mutta hämmennyin itsekin ja lähtivät niin hätäseen.

Vierailija
354/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin oli ehkä lapseni hoitokaveri 5-vuotiaana, joka vei lelun mukanaan palauttamatta sitä ikinä. Tytöillä oli kivat leikit ja siinä oli kaikkea prinsessahörhelöä puettu päälle, helmiä kaulassa, tiaraa tukassa jne. Tuota vierasta tyttöä tultiin hakemaan ja siinä eteisessä otettiin nämä lainahöyhenet pois. Jostain syystä ei halunnut antaa kaulakorua. Ihan rihkamaahan se oli, mutta alkoi tapella itkien, ettei halua antaa sitä pois. Äitinsä yritti väkisin ottaa ja selitti, ettei voi viedä toisen leluja mukanaan. Lapsi vaan raivosi asiasta ja äiti tokaisi, että "no, me lähetetään tää myöhemmin postissa takaisin" ja ovi kolahti. HÄH? Kuinka munaton on äiti, joka ei saa 5-vuotiaalta toisen tavaraa pois? Vaikka väkisin? Antaa periksi tuollaisen. Minä en sanonut mitään, että "voi sen ottaa" ja omani seisoi kyynel silmässä oven kolahdettua. Otti lapsen luonnolle tosi paljon. Nyt on jo 13-vuotias ja muistaa tapauksen edelleen todella epäoikeudenmukaisena. Olen sanonut, että minun olisi pitänyt estää tapahtunut, mutta hämmennyin itsekin ja lähtivät niin hätäseen.

Niin, lisään vielä, että sitä helyä ei koskaan tullut postissa takaisin....  Hoitokaveruuskin oli juuri loppunut samalla viikolla, joten ei ole nähty enää sitten

Vierailija
355/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen ystävä oli kylässä ja kävi vessassa. Menin hänen jälkeensä, ja pöntöstä tervehti järkyttävät paskaraidat. Siis en käsitä kenen hän ajatteli ne pesevän? Harja oli kyllä selvästi esillä.

Siis tämä järkyttää mua kerta toisensa jälkeen. Esim. Työpaikan vessassa tätä näkee niin usein! Miksi ei aikuiset ihmiset osaa ottaa muita huomioon?!

Minä voin selittää. Itse kauhistelin myös tätä aiemmin, sillä kuuraan aina jälkeeni jos pönttöön jotain jää. Mutta tuli sitten koettua se että kun olin kaverini luona kylässä niin hän valitti minulle siitä että olin jättänyt paskaraidat hänelle kun hän kävi jälkeeni vessassa. Olin käynyt niin kiireellä vessa tai olin ajatuksissani enkä ollut muistanut katsoa jälkeeni. Vetäisin vaan vessan ja äkkiä pois että kaverinikin pääsee vääntämään torttendaalista. Joskus sitä vaan unohtaa tai on ajatuksissaan tai tulee mielestään niin kaunis salamasukkula peräsuolesta ettei ajattele sen jättäneen jälkiä. Eivät kaikki edes halua katsoa pönttöön, koska heitä äklöttää. Mutta onhan tietysti niitä jotka ovat laiskoja tai joita ei kiinnosta tämä asia. Tai sitten itkettää istuvat pöntön perällä että paska osuu varmasti pörsliiniin ja valuu pitkään ja hartaasti jättäen mahdollisimman paksun ja kuohkean suklaaraidan. Näin on elämä minuakin opettanut.

Vierailija
356/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini viljelee asuntooni omia tavaroitaan, koska ei jaksa viedä niitä mukanaan. "Käsilaukkuun ei nyt mahdu" ja "painaa liikaa", hän selitti kun ei jaksanut ottaa elokuvaa tai kynsilakkaa mukaansa. Lähtiessään hän vielä painotti, että ETHÄN käytä kallista kynsilakkaani. Hän myös olettaa, että jättäessään vajaan limsapullon viikoksi jääkaappiini se säilyy siellä koskemattomana. Hän tuli luokseni, käveli jääkaapille ja huusi, että "kuka on juonu mun limsat?!" Itselläni on tapana jättää tuliaiset kyläpaikkaan, joten ei käynyt mielessäkään ettei sitä saisi juoda! Hän myös varastoi nuuskaa jääkaappiini kysymättä minulta lupaa. Kerran hän säilöi pussillisen (kevyitä) ostoksia pyykkikoriini, koska ei jaksanut kantaa mukanaan.

Lisäksi hänellä on todella paha atooppinen iho (raapii itseään jatkuvasti) ja hän tahrii aina lakanani vereen, koska ei viitsi ottaa omia lakanoita mukaan (sanomattakin varmaan selvää, että painavat ja vievät liikaa tilaa hänen laukussaan). Tämä ei olisi ongelma, jos hän ei tuppautuisi yökylään niin usein.

Kerran hän soitti minulle hätäisen puhelun ja paukkasi suoraan bileyön jälkeen luokseni. Sisälle päästyään hän painui bilevaatteissa suoraan sänkyyni lepäilemään ja kertoi juuri oksentaneensa bussipysäkille. Alkoi myös raapimaan päänahkaansa ja kroppaansa siinä. Olin vaihtanut pari päivää sitten lakanat, joten ärsytti. Muutenkin valitteli vain krapulaansa ja häipyi kun oli saanut tunteroisen levättyä. Eli tiivistettynä: hän pitää kotiani varastonaan ja levähdyspaikkanaan.

Vierailija
357/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini viljelee asuntooni omia tavaroitaan, koska ei jaksa viedä niitä mukanaan. "Käsilaukkuun ei nyt mahdu" ja "painaa liikaa", hän selitti kun ei jaksanut ottaa elokuvaa tai kynsilakkaa mukaansa. Lähtiessään hän vielä painotti, että ETHÄN käytä kallista kynsilakkaani. Hän myös olettaa, että jättäessään vajaan limsapullon viikoksi jääkaappiini se säilyy siellä koskemattomana. Hän tuli luokseni, käveli jääkaapille ja huusi, että "kuka on juonu mun limsat?!" Itselläni on tapana jättää tuliaiset kyläpaikkaan, joten ei käynyt mielessäkään ettei sitä saisi juoda! Hän myös varastoi nuuskaa jääkaappiini kysymättä minulta lupaa. Kerran hän säilöi pussillisen (kevyitä) ostoksia pyykkikoriini, koska ei jaksanut kantaa mukanaan.

Lisäksi hänellä on todella paha atooppinen iho (raapii itseään jatkuvasti) ja hän tahrii aina lakanani vereen, koska ei viitsi ottaa omia lakanoita mukaan (sanomattakin varmaan selvää, että painavat ja vievät liikaa tilaa hänen laukussaan). Tämä ei olisi ongelma, jos hän ei tuppautuisi yökylään niin usein.

Kerran hän soitti minulle hätäisen puhelun ja paukkasi suoraan bileyön jälkeen luokseni. Sisälle päästyään hän painui bilevaatteissa suoraan sänkyyni lepäilemään ja kertoi juuri oksentaneensa bussipysäkille. Alkoi myös raapimaan päänahkaansa ja kroppaansa siinä. Olin vaihtanut pari päivää sitten lakanat, joten ärsytti. Muutenkin valitteli vain krapulaansa ja häipyi kun oli saanut tunteroisen levättyä. Eli tiivistettynä: hän pitää kotiani varastonaan ja levähdyspaikkanaan.

Ja sinä sallit sen, ja tämä tyyppi luulee, että tykkäät seurasta niin paljon, että olet valmis olemaan aina käytettävissä. Stoppi moiseen. Röyhkeitä ihmisiä on, mutta sitä ei pidä sietää. 

Vierailija
358/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni ja hänen silloinen avovaimonsa olivat meillä kylässä. Veljen avokki kävi vessassa ja sieltä kuului kamala pamaus. Ihan selvästi kuuli kun jotain tippui lavuaariin. Vähän ajan päästä avokki hiippaili syyllisen näköisenä vessasta pois ja oli nolona koko illan. Seuraavana aamuna huomattiin että lavuaarissa oli halkeama.

Avokki oli ilmeisesti uteliaisuuttaan kurkistanut lavuaarin yläpuolella olevaan peilikaappiin ja siellä säilytettiin isohkoa painavaa purkkia joka oli aina tippumaisillaan kun kaapin ovi avattiin. Minä ja mies tietysti tiedettiin se ja osattiin avata ovi varovasti, pidettiin kättä edessä ettei purkki pääse tipahtamaan. Veljen avokki ei tietenkään tiennyt eikä osannut varoa... Minusta oli aika tökeröä alkaa penkomaan uteliaana toisten kaappeja.

Aika tyhmä paikka säilyttää sitä purkkia...

Varmasti niiden mielestä joilla haluttaa katsoa toisten kaappeihin.

Lavuaarin yläpuolella on yleensä kaapin ovien sisäpuolella peilit, mistä näkee itsensä eri suunnista hyvässä valossa. Voisin kuvitella että itsellenikin tällainen moka voisi sattua, vaikka en tiedä olenko jäänyt kiinni. Pahoittelen, ei ole ollut tarkoitus ratsata kaappeja vaan käyttää niitä peilejä. 

Mäkin usein kurkkaan kylässä ollessa näistä sisäpeileistä miltä hiukset näyttää takaa/sivusta, sisällä olevat tavarat ei kiinnosta. Jos ahdistaa ajatus muista tällä tavoin "tonkimassa" peilikaappia niin kannattaa varmaan ne pukamavoiteet ja muut jemmata parempaan piiloon.

Toki tuosta tipahtamisesta olisi voinut sanoa vaikka noloahan se varmaan olisi ollut kun tommoinen ansoittaminen vihjaa siihen, että tässä talossa ei peilailu ole suotavaa. Minunkin mielestäni tyhmä paikka purkille ja itseään saa syyttää.

Kaappeihin kurkkimisella voi olla myös joku muu hyvä syy, esim yllättäen alkaneet menkat, jotkut ihmiset mielummin nappaa "huomaamatta" siteen kaapista kuin sotkee sohvat. Toisille voisi olla nolostuttavaa alkaa huudella sieltä vessasta siteiden perään ja itse ainakin suon vierailijoille sen että saavat ihan ilmoittamatta ottaa siteen jos menkat yllättää.

Ai onko ihmisillä vielä nykyään jotain siteitä vessassa..? Siirryin kuukuppiin yli 10 vuotta sitten eikä siteitä ole kuin jossain pölyisessä pussukassa vaatehuoneen ylähyllyllä "varuilta"..

Niin, koska Sinä käytät kuukuppia, kaikkien muidenkin luonnollisesti pitäisi! Varsin hämmästyttävää ja pöyristyttävää, että joku muu käyttää siteitä vaikka Sinä käytät kuukuppia! Duh...

Vierailija
359/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomiehet voisivat käyttää työkenkien päällä sellaisia suojatossuja, kuten sairaaloissa ja asuntoesittelyissä. 

Vierailija
360/471 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan kysytty eikä sanottu? Vai ajattelitko että koirat oletusarvoisesti otetaan mukaan ja kyläpaikan ovella sitten saatat kuulla ettei koirilla ole asiaa sisälle? Siis jos emäntä/isäntä kehtaa enää siinä vaiheessa sanoa (minä todellakin kehtaisin mutta näkeehän sen taas tästäkin ketjusta että yllättävän monet antavat kyykyttää itseään ihan naurettavuuksiin asti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi