Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
321/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Huoltomiesten jalkineet on työturvallisuus syistä pidettävä jalassa työsuorituksen ajan. Terveydenhuollon kustannukset ja sairaslomat ovat paljon suurempi kustannus kuin matonpesu. Jos olette tilaneet huoltomiehen kotiinne, rullatkaa matot pois tai vastatkaa pesukustannuksista. Ihmisten terveyden, turvallisuuden ja hyvinvoinnin kuuluu mennä maton- tai lattianpesun edelle. 

Minä en halua matoilleni ja lattioilleni huoltomiesten kenkiä enkä hikisukkia enkä halua tehdä heidän työntekoaan hankalammaksi, joten teen heille vanhoista tai pesuun menossa olevista räsymatoista kulkuväylät, joita pitkin he voivat siirtyä sisä- ja ulkotilojenkin välillä kenkiä miettimättä. Kun on likaisemmasta hommasta kysymys, järjestän myös rapahaalareita kestävän istumapaikan paperitöitä varten. Ongelmia ei ole ollut, jollei lasketa mukaan sitä nuorta apupoikaa, joka pyysi päästä vessaan ja pääsi, mutta rikkoi sitten vessankannen kiipeillessään turvakengillään sen päällä näpelöimässä vanhanaikaista ilmanvaihtoluukkua.

Vierailija
322/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kavereistani on aina tulossa kylään, mutta ei koskaan pyydä vastavierailulle.Pahinta on lähinnä se, että hän tulee lapsensa kanssa meidän lapsiperheeseen aamusella eikä tajua lähteä ajoissa pois.Tuntuu kyllä täydeltä työpäivältä kun aamusta iltaan pitää heille seuraa,tarjoaa ruokaa ja kahvia.Kerran myös avasi jääkaapin ja arvosteli mitenkä vähän siellä on ruokaa ja kuitenkin itse sitä tyhjensi syömällä meillä.Tosi tökeröä mielestäni!Nyt en ole pitänyt yhteyttä sattuneesta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lauantai-iltana laittautumassa naispuolisen kaverini kanssa, kun hän kävi vessassani paskalla. Ei siinä mitään, mutta paskomisen jälkeen hän suihkutteli wc:ssä kallista hiuslakkaani ilmanraikastusmielessä. Oltiin kahdestaan, ei ois tarvinnut. Haistoin vessassa ripulin ja hiuslakan kimaran.

Vierailija
324/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Huoltomiesten jalkineet on työturvallisuus syistä pidettävä jalassa työsuorituksen ajan. Terveydenhuollon kustannukset ja sairaslomat ovat paljon suurempi kustannus kuin matonpesu. Jos olette tilaneet huoltomiehen kotiinne, rullatkaa matot pois tai vastatkaa pesukustannuksista. Ihmisten terveyden, turvallisuuden ja hyvinvoinnin kuuluu mennä maton- tai lattianpesun edelle. 

Minä en halua matoilleni ja lattioilleni huoltomiesten kenkiä enkä hikisukkia enkä halua tehdä heidän työntekoaan hankalammaksi, joten teen heille vanhoista tai pesuun menossa olevista räsymatoista kulkuväylät, joita pitkin he voivat siirtyä sisä- ja ulkotilojenkin välillä kenkiä miettimättä. Kun on likaisemmasta hommasta kysymys, järjestän myös rapahaalareita kestävän istumapaikan paperitöitä varten. Ongelmia ei ole ollut, jollei lasketa mukaan sitä nuorta apupoikaa, joka pyysi päästä vessaan ja pääsi, mutta rikkoi sitten vessankannen kiipeillessään turvakengillään sen päällä näpelöimässä vanhanaikaista ilmanvaihtoluukkua.

:D:D Kiitos.

Vierailija
325/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies kävi katsomassa vuotavaa wc-pönttöä, kun en ollut kotona. Soitti myöhemmin ja kertoi, että oli löytänyt kaapista astiapyyhkeen ja käyttänyt sitä johonkin. Oli siis kaivellut (ainakin) mun keittiönkaapit... Luulisi, että huoltomiehellä olisi noinkin tavallinen tarvike omasta takaa.

Vierailija
326/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vastarakastuneita nuoreja pareja ja parkkeerattiin anopille. Anopin sisar tuli herättelemään alasti. Tämä oli tuolloin about 45-v. . Kuulemma ihan jees.  Myöhemmin tosin kuulin, että hänellä oli paha alko-ongelma, joten kaipa se meni sen piikkiin. Tuomittu pedofiiili oli poikaystävänä. Tuohon aikaan en ymmärtänyt esim. alkkiksien käytöstä ja muusta sain kuulla myöhemmin.Luultavasti hänoli vetänyt siivut jo aamusta. Kuoli myöhemmin haimasyöpään.

Vierailija
327/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, jonka tekee mieli kahvia, mutta kahvin saadessaan hän ottaa siitä vain pari kulausta. Loppu menee viemäriin. Ja vaikka joka kerta kysyn, kuinka paljon sitä haluaa, hän aina "haluaa" sen ison kupillisen. Tuntuu typerältä, kun hän antaa 75 prosenttia kahvista jäähtyä ja unohtaa lopulta kupin vain jonnekin. En kuitenkan juo mitään juhlamokkaa, vaan oikeaa vähän hintavampaa kahvia. Sama ruoan kanssa, etenkin kun hän on juonut alkoholia. Ensin on niin kamala nälkä. Laitetaan tätä ja tota ja tuota pitää laittaa toi paljon. Sitten kun on lautaset nenän edessä, hän ottaa pari suupalaa ja päädyn itse syömään lähes kaiken tai heitän loput jääkaappiin.

Vierailija
328/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhden yön pois kotoa kun kävin mökillä katsomassa että sielä on kaikki hyvin. Mies oli sillä väliin päättänyt kutsua ystäviään saunomaan ja kaljoittelemaan. Voi luoja mikä näky ja haju oli syntynyt vuorokauden aikana. Vaaleat matot likaisia kengistä, kusta kylppärin lattialla. Kukkapenkkeihin oksenneltu, joukossa myös tupakantumppeja, ja tyhjiä tölkkejä.. Keittiönpöydällä käytettyjä nuuskapusseja... Lattiat tahmeita ym..

Tämä siis varmasti vaikuttaa siltä että asuisimme läävässä ja mieheni on juoppo. Näin ei kuitenkaan ole. Vaan mieheni ystävät ovat jotain niin käsittämättömän huonoja käytökseltään että olen ihmetellyt kuinka nuo 40-55 vuotiaat KEHTAA toisen kotiin tulla sikailemaan!!?? Kyllä siinä itku meinasi tulla. Sanoin miehelleni että toista kertaa en siivoa jälkiä. Menee ystäville laskut perässä jos näin vielä käy. Ja TIETENKIN minä sain siitä kamalan ämmän maineen.

Oneksi asumme sen verran maalla että naapurit eivät ole ollet näkemässä näitä miehen "ikuisesti teini " ystäviä.. Jotka edellen kuuntelee Klamydiaa!

Et siivoa TOISTA kertaa - eli siivosit näiden sikojen jäljet?! Minkä ihmeen takia?? Ihmekään ettei puolisosi kunnioita sinua, kun et itsekään.

Vierailija
329/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millasta pizzaa te oikein syötte kun on muka niin hankala leikata? :D Kyllä se aika helposti veitsellä pitäisi mennä paloiksi. 

Meillä leikkuuveitsi pestään joka käytön jälkeen eikä kestä kun se max. 30 sekunttia. 

Samaa ihmettelen. Kotipitsan pitsat on valmiiksi leikelty, ei tarvitse kuin irrottaa pala ja nauttia.

Vierailija
330/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi ystävä, jonka tekee mieli kahvia, mutta kahvin saadessaan hän ottaa siitä vain pari kulausta. Loppu menee viemäriin. Ja vaikka joka kerta kysyn, kuinka paljon sitä haluaa, hän aina "haluaa" sen ison kupillisen. Tuntuu typerältä, kun hän antaa 75 prosenttia kahvista jäähtyä ja unohtaa lopulta kupin vain jonnekin. En kuitenkan juo mitään juhlamokkaa, vaan oikeaa vähän hintavampaa kahvia. Sama ruoan kanssa, etenkin kun hän on juonut alkoholia. Ensin on niin kamala nälkä. Laitetaan tätä ja tota ja tuota pitää laittaa toi paljon. Sitten kun on lautaset nenän edessä, hän ottaa pari suupalaa ja päädyn itse syömään lähes kaiken tai heitän loput jääkaappiin.

Keität ilmeisesti pahaa kahvia? Löytyykö sokeria ja maitoa, jos hän niitä käyttää?

Vierailija
331/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos seuraavan kerran kaadat hänelle pikku kuppiin (1.5-2dl), jos hän alkaa protestoida vastaan niin sano et saa lisää kun kuppi on juotu tyhjäksi. Pienentyy hävikki kummasti. Itsekään en tykkää ruualla/ juomalla leikkimisestä ja/ tai tuhlaamisesta.

Vierailija
332/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keität ilmeisesti pahaa kahvia? Löytyykö sokeria ja maitoa, jos hän niitä käyttää?

No jos ei ekan kerran pahaa kahvia saatuaan tajua olla ottamatta yhtään kahvia tai mahdollisimman vähän, niin on kyseessä tyhmä ihminen. Yksi sukulainen keittää niin pahaa kahvia kuulemma että suurin osa sukulaisista on siirtynyt juomaan teetä hän luonaan.

Vierailija
333/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasta pizzaa te oikein syötte kun on muka niin hankala leikata? :D Kyllä se aika helposti veitsellä pitäisi mennä paloiksi. 

Meillä leikkuuveitsi pestään joka käytön jälkeen eikä kestä kun se max. 30 sekunttia. 

Samaa ihmettelen. Kotipitsan pitsat on valmiiksi leikelty, ei tarvitse kuin irrottaa pala ja nauttia.

Tai sitten ostat sen fucking pizzapyörän niin se voi sitten lojua tiskissä oletettavasti vaikka viikon tai millon nyt astioita pesetkään.

Vierailija
334/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen pizzakommentti oli siis tarkoitettu sille alkuperäiselle likaisesta veitsestä valittajalle :D

Vierailija
335/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D:D Kiitos.

?

Vierailija
336/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni ja hänen silloinen avovaimonsa olivat meillä kylässä. Veljen avokki kävi vessassa ja sieltä kuului kamala pamaus. Ihan selvästi kuuli kun jotain tippui lavuaariin. Vähän ajan päästä avokki hiippaili syyllisen näköisenä vessasta pois ja oli nolona koko illan. Seuraavana aamuna huomattiin että lavuaarissa oli halkeama.

Avokki oli ilmeisesti uteliaisuuttaan kurkistanut lavuaarin yläpuolella olevaan peilikaappiin ja siellä säilytettiin isohkoa painavaa purkkia joka oli aina tippumaisillaan kun kaapin ovi avattiin. Minä ja mies tietysti tiedettiin se ja osattiin avata ovi varovasti, pidettiin kättä edessä ettei purkki pääse tipahtamaan. Veljen avokki ei tietenkään tiennyt eikä osannut varoa... Minusta oli aika tökeröä alkaa penkomaan uteliaana toisten kaappeja.

Aika tyhmä paikka säilyttää sitä purkkia...

Varmasti niiden mielestä joilla haluttaa katsoa toisten kaappeihin.

Lavuaarin yläpuolella on yleensä kaapin ovien sisäpuolella peilit, mistä näkee itsensä eri suunnista hyvässä valossa. Voisin kuvitella että itsellenikin tällainen moka voisi sattua, vaikka en tiedä olenko jäänyt kiinni. Pahoittelen, ei ole ollut tarkoitus ratsata kaappeja vaan käyttää niitä peilejä. 

Mäkin usein kurkkaan kylässä ollessa näistä sisäpeileistä miltä hiukset näyttää takaa/sivusta, sisällä olevat tavarat ei kiinnosta. Jos ahdistaa ajatus muista tällä tavoin "tonkimassa" peilikaappia niin kannattaa varmaan ne pukamavoiteet ja muut jemmata parempaan piiloon.

Toki tuosta tipahtamisesta olisi voinut sanoa vaikka noloahan se varmaan olisi ollut kun tommoinen ansoittaminen vihjaa siihen, että tässä talossa ei peilailu ole suotavaa. Minunkin mielestäni tyhmä paikka purkille ja itseään saa syyttää.

Kaappeihin kurkkimisella voi olla myös joku muu hyvä syy, esim yllättäen alkaneet menkat, jotkut ihmiset mielummin nappaa "huomaamatta" siteen kaapista kuin sotkee sohvat. Toisille voisi olla nolostuttavaa alkaa huudella sieltä vessasta siteiden perään ja itse ainakin suon vierailijoille sen että saavat ihan ilmoittamatta ottaa siteen jos menkat yllättää.

Vierailija
337/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt maailmaa kaada, mutta yleensä ärsyttää vieraat, jotka kysyvät tyyliin saanko yhden hajustamattoman kosteuspyyhkeen lapselleni tai saisiko mieheni syödä yhden soijajukurtin kaapistanne, varmasti löytynee sellainen?

Tai sitten, että tätä hedelmäsalaattia on todella hankala syödä tällaisella ottimella hae kaapistasi LEIKKELEHAARUKKA, ok? Ja kun vastaa, että ei ole, niin vieras minuutin päästä. Voisitko oikeasti hakea sitten jonkin vastaavan välineen kuin leikkelehaarukka. 

No kun ei ole!

Itse en kysele ylimääräisiä kylässä, otan omat erikoistavarat mukaan. 

Samaistuin ja sain hyvät naurut 😂

Mulla oli kaveri, joka pizzaa haettuamme joka helvetin kerta kysyi yhtä epäuskoisen kuuloisesti: "Eikö sulla oo pizzapyörää?"

No ei vieläkään ole, eikä tule. Sitten hän joka kerta likasi hyvän leikkuuveitseni leikkaamalla pizzansa viipaleiksi. Itse syön pizzan ihan vain käsin repimällä, enkä tarvitse mitään välineitä. Pientähän tuo veitsen likaaminen on, mutta tiesi mulle joka kerta lisää tiskiä.... lautanenkin piti erikseen vielä ottaa, kun ei pizzalaatikosta voinut syödä.

Elän ihan onnellista elämää vieläkin ilman sitä vitun pizzapyörää.

No mä en koskaan ole repinyt kyllä pizzaa, ihan käytän veistä sen leikkaamiseen. Ja todellakin otan lautasen palan alle. Mielestäni on hiukan sekopäistä käytöstä nillittää astioiden käytöstä ruokaillessa.

Joo, en nillitä. Tuo pizzapyörän kyseleminen joka kerta sai vaan jo niin koomiset mittasuhteet. Ja aina yhtä epäuskoinen äänensävy. Ihan kuin pizzapyörä olis joku vessapaperiin verrattavissa oleva elämän perusedellytys.

Veitsen likaaminen harmitti siksi, koska mulla ei silloin opiskelijana ollut muita hyviä leikkuuveitsiä. Jos tarvitsin veistä seuraavana päivänä, oli pakko tiskata ensin.

Whaaat ihan uskomatonta! Pitääkö sun luona juoda vesikin suoraan hanasta? Nyt on kyllä laiskuus huipussaan ja järjenkäyttö unohtunut matkalle!

Vierailija
338/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt maailmaa kaada, mutta yleensä ärsyttää vieraat, jotka kysyvät tyyliin saanko yhden hajustamattoman kosteuspyyhkeen lapselleni tai saisiko mieheni syödä yhden soijajukurtin kaapistanne, varmasti löytynee sellainen?

Tai sitten, että tätä hedelmäsalaattia on todella hankala syödä tällaisella ottimella hae kaapistasi LEIKKELEHAARUKKA, ok? Ja kun vastaa, että ei ole, niin vieras minuutin päästä. Voisitko oikeasti hakea sitten jonkin vastaavan välineen kuin leikkelehaarukka. 

No kun ei ole!

Itse en kysele ylimääräisiä kylässä, otan omat erikoistavarat mukaan. 

Samaistuin ja sain hyvät naurut 😂

Mulla oli kaveri, joka pizzaa haettuamme joka helvetin kerta kysyi yhtä epäuskoisen kuuloisesti: "Eikö sulla oo pizzapyörää?"

No ei vieläkään ole, eikä tule. Sitten hän joka kerta likasi hyvän leikkuuveitseni leikkaamalla pizzansa viipaleiksi. Itse syön pizzan ihan vain käsin repimällä, enkä tarvitse mitään välineitä. Pientähän tuo veitsen likaaminen on, mutta tiesi mulle joka kerta lisää tiskiä.... lautanenkin piti erikseen vielä ottaa, kun ei pizzalaatikosta voinut syödä.

Elän ihan onnellista elämää vieläkin ilman sitä vitun pizzapyörää.

No mä en koskaan ole repinyt kyllä pizzaa, ihan käytän veistä sen leikkaamiseen. Ja todellakin otan lautasen palan alle. Mielestäni on hiukan sekopäistä käytöstä nillittää astioiden käytöstä ruokaillessa.

Joo, en nillitä. Tuo pizzapyörän kyseleminen joka kerta sai vaan jo niin koomiset mittasuhteet. Ja aina yhtä epäuskoinen äänensävy. Ihan kuin pizzapyörä olis joku vessapaperiin verrattavissa oleva elämän perusedellytys.

Veitsen likaaminen harmitti siksi, koska mulla ei silloin opiskelijana ollut muita hyviä leikkuuveitsiä. Jos tarvitsin veistä seuraavana päivänä, oli pakko tiskata ensin.

Et voi olla tosissasi?! Siis pitsa pitäisi repiä käsin ja syödä pahvilaatikosta, ja sitten valitat jonkun veitsen tiskaamisesta jossa oikeasti menee jotain kymmenen sekuntia jos sitä tarvit ennen kuin muita tiskejä jaksat tiskata. Kuuluisit siihen ketjuun jossa listattiin kokemuksia oudoista kyläpaikoista!

Vierailija
339/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni ja hänen silloinen avovaimonsa olivat meillä kylässä. Veljen avokki kävi vessassa ja sieltä kuului kamala pamaus. Ihan selvästi kuuli kun jotain tippui lavuaariin. Vähän ajan päästä avokki hiippaili syyllisen näköisenä vessasta pois ja oli nolona koko illan. Seuraavana aamuna huomattiin että lavuaarissa oli halkeama.

Avokki oli ilmeisesti uteliaisuuttaan kurkistanut lavuaarin yläpuolella olevaan peilikaappiin ja siellä säilytettiin isohkoa painavaa purkkia joka oli aina tippumaisillaan kun kaapin ovi avattiin. Minä ja mies tietysti tiedettiin se ja osattiin avata ovi varovasti, pidettiin kättä edessä ettei purkki pääse tipahtamaan. Veljen avokki ei tietenkään tiennyt eikä osannut varoa... Minusta oli aika tökeröä alkaa penkomaan uteliaana toisten kaappeja.

Aika tyhmä paikka säilyttää sitä purkkia...

Varmasti niiden mielestä joilla haluttaa katsoa toisten kaappeihin.

Lavuaarin yläpuolella on yleensä kaapin ovien sisäpuolella peilit, mistä näkee itsensä eri suunnista hyvässä valossa. Voisin kuvitella että itsellenikin tällainen moka voisi sattua, vaikka en tiedä olenko jäänyt kiinni. Pahoittelen, ei ole ollut tarkoitus ratsata kaappeja vaan käyttää niitä peilejä. 

Mäkin usein kurkkaan kylässä ollessa näistä sisäpeileistä miltä hiukset näyttää takaa/sivusta, sisällä olevat tavarat ei kiinnosta. Jos ahdistaa ajatus muista tällä tavoin "tonkimassa" peilikaappia niin kannattaa varmaan ne pukamavoiteet ja muut jemmata parempaan piiloon.

Minkä ihmeen takia sitä tukkaa pitää alkaa vieraiden luona tiirailemaan joka suunnasta? Tee se kotonasi, ennen vierailuasi! Pidän kaapissani mitä haluan, en todellakaan ala vieraita varten niitä järjestämään. Kaappien sisältö on kuitenkin henkilökohtaista, ja niiden sisälle ei vierailla ole mitään asiaa kurkkia. Jos näin meillä tekisit, varmaa olisi että nostaisin äläkän ja vierailu olisi kohdaltani ohi.

Vierailija
340/471 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vessassa edes ole peilikaappia mutta mitä perkelettä te siellä säilytätte jos se on niin vakavaa jos joku sinne kurkkaa? Valtionsalaisuudet? Pandoran lipas? Jimmy Hoffan ruumis?

Ja hiuksiaan ei saa peilailla edes silloin jos olisi yökylässä?

Ei, en tutki ihmisten peilikaappeja. Joillakin on vessapaperitkin piilotettu niin hyvin että sitä on joskus pakko etsiskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme