Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
301/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt maailmaa kaada, mutta yleensä ärsyttää vieraat, jotka kysyvät tyyliin saanko yhden hajustamattoman kosteuspyyhkeen lapselleni tai saisiko mieheni syödä yhden soijajukurtin kaapistanne, varmasti löytynee sellainen?

Tai sitten, että tätä hedelmäsalaattia on todella hankala syödä tällaisella ottimella hae kaapistasi LEIKKELEHAARUKKA, ok? Ja kun vastaa, että ei ole, niin vieras minuutin päästä. Voisitko oikeasti hakea sitten jonkin vastaavan välineen kuin leikkelehaarukka. 

No kun ei ole!

Itse en kysele ylimääräisiä kylässä, otan omat erikoistavarat mukaan. 

Samaistuin ja sain hyvät naurut 😂

Mulla oli kaveri, joka pizzaa haettuamme joka helvetin kerta kysyi yhtä epäuskoisen kuuloisesti: "Eikö sulla oo pizzapyörää?"

No ei vieläkään ole, eikä tule. Sitten hän joka kerta likasi hyvän leikkuuveitseni leikkaamalla pizzansa viipaleiksi. Itse syön pizzan ihan vain käsin repimällä, enkä tarvitse mitään välineitä. Pientähän tuo veitsen likaaminen on, mutta tiesi mulle joka kerta lisää tiskiä.... lautanenkin piti erikseen vielä ottaa, kun ei pizzalaatikosta voinut syödä.

Elän ihan onnellista elämää vieläkin ilman sitä vitun pizzapyörää.

Jos sinä olet juntti, niin ystäviesikin tulisi olla? Kuka vaatii muita syömään pitsaa suoraan laatikosta, eikä edes veitseä saa kättää leikkaamiseen? Tämä kuuluisi ennemmin ketjuun oudoimmat kyläpaikat.

Vierailija
302/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskoo ken haluaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt maailmaa kaada, mutta yleensä ärsyttää vieraat, jotka kysyvät tyyliin saanko yhden hajustamattoman kosteuspyyhkeen lapselleni tai saisiko mieheni syödä yhden soijajukurtin kaapistanne, varmasti löytynee sellainen?

Tai sitten, että tätä hedelmäsalaattia on todella hankala syödä tällaisella ottimella hae kaapistasi LEIKKELEHAARUKKA, ok? Ja kun vastaa, että ei ole, niin vieras minuutin päästä. Voisitko oikeasti hakea sitten jonkin vastaavan välineen kuin leikkelehaarukka. 

No kun ei ole!

Mulla oli kaveri, joka pizzaa haettuamme joka helvetin kerta kysyi yhtä epäuskoisen kuuloisesti: "Eikö sulla oo pizzapyörää?"

No ei vieläkään ole, eikä tule. Sitten hän joka kerta likasi hyvän leikkuuveitseni leikkaamalla pizzansa viipaleiksi. Itse syön pizzan ihan vain käsin repimällä, enkä tarvitse mitään välineitä. Pientähän tuo veitsen likaaminen on, mutta tiesi mulle joka kerta lisää tiskiä.... lautanenkin piti erikseen vielä ottaa, kun ei pizzalaatikosta voinut syödä.

No mä en koskaan ole repinyt kyllä pizzaa, ihan käytän veistä sen leikkaamiseen. Ja todellakin otan lautasen palan alle. Mielestäni on hiukan sekopäistä käytöstä nillittää astioiden käytöstä ruokaillessa.

Joo, en nillitä. Tuo pizzapyörän kyseleminen joka kerta sai vaan jo niin koomiset mittasuhteet. Ja aina yhtä epäuskoinen äänensävy. Ihan kuin pizzapyörä olis joku vessapaperiin verrattavissa oleva elämän perusedellytys.

Veitsen likaaminen harmitti siksi, koska mulla ei silloin opiskelijana ollut muita hyviä leikkuuveitsiä. Jos tarvitsin veistä seuraavana päivänä, oli pakko tiskata ensin.

Vierailija
304/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jota tapailin, tuli luokseni viettämään viikonloppua. Hän tuli jo torstai-iltana ja minulla oli perjantaina aamuvuoro. Erehdyin sanomaan hänelle, että saat syödä mitä ikinä haluat ja löydät. Kun tulin kotiin, mies istui puolialasti läppärini ääressä ja tuijotti sen pimeää näyttöä. Pohdin, että oliko hän koko aamuvuoroni ajan istunut siinä tuijottamassa. Olin muka jättänyt hänelle läppärin auki, mutta se oli vissiin sammunut ja vaatinut salasanaa. Myöhemmin hän käveli ympäri asuntoa kädessään partaäijä-jogurtti, jota söi suoraan purkista ja laittoi takaisin jääkaappiin. Oli pakko hänen vierailunsa jälkeen heittää koko purkki menemään. Muutenkin mies oli vähän omituinen.

Vierailija
305/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole!

No mä en koskaan ole repinyt kyllä pizzaa, ihan käytän veistä sen leikkaamiseen. Ja todellakin otan lautasen palan alle. Mielestäni on hiukan sekopäistä käytöstä nillittää astioiden käytöstä ruokaillessa.

Joo, en nillitä. Tuo pizzapyörän kyseleminen joka kerta sai vaan jo niin koomiset mittasuhteet. Ja aina yhtä epäuskoinen äänensävy. Ihan kuin pizzapyörä olis joku vessapaperiin verrattavissa oleva elämän perusedellytys.

Veitsen likaaminen harmitti siksi, koska mulla ei silloin opiskelijana ollut muita hyviä leikkuuveitsiä. Jos tarvitsin veistä seuraavana päivänä, oli pakko tiskata ensin.

Miten yhden veitsen tiskaaminen voi muka olla jotenkin ylivoimainen tehtävä? Max. puolen minuutin homma!

Vierailija
306/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole!

Miten yhden veitsen tiskaaminen voi muka olla jotenkin ylivoimainen tehtävä? Max. puolen minuutin homma!

Tietysti kun tiskaamaan aletaan, niin kerralla tiskataan kaikki altaassa olevat tiskit, eikä vain yhtä tiskiä. Hassu.

Vierailija
307/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole!

Tietysti kun tiskaamaan aletaan, niin kerralla tiskataan kaikki altaassa olevat tiskit, eikä vain yhtä tiskiä. Hassu.

Tuskin tällä logiikalla kun ei saa astioita ruokaillessa käyttää, hirveästi tiskiä tulee.

On ihan ok yksin kotona ollessaan porsastella, mutta sen odottaminen vierailta on moukkamaista. Jos ei ole valmis opiskelijanakaan tiskaamaan sitä yhtä vitun veistä käytön jälkeen niin näkisin viisaammaksi pidättäytyä kutsumasta vieraita luokseen lainkaan.

Vierailija
308/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden yön pois kotoa kun kävin mökillä katsomassa että sielä on kaikki hyvin. Mies oli sillä väliin päättänyt kutsua ystäviään saunomaan ja kaljoittelemaan. Voi luoja mikä näky ja haju oli syntynyt vuorokauden aikana. Vaaleat matot likaisia kengistä, kusta kylppärin lattialla. Kukkapenkkeihin oksenneltu, joukossa myös tupakantumppeja, ja tyhjiä tölkkejä.. Keittiönpöydällä käytettyjä nuuskapusseja... Lattiat tahmeita ym..

Tämä siis varmasti vaikuttaa siltä että asuisimme läävässä ja mieheni on juoppo. Näin ei kuitenkaan ole. Vaan mieheni ystävät ovat jotain niin käsittämättömän huonoja käytökseltään että olen ihmetellyt kuinka nuo 40-55 vuotiaat KEHTAA toisen kotiin tulla sikailemaan!!?? Kyllä siinä itku meinasi tulla. Sanoin miehelleni että toista kertaa en siivoa jälkiä. Menee ystäville laskut perässä jos näin vielä käy. Ja TIETENKIN minä sain siitä kamalan ämmän maineen.

Oneksi asumme sen verran maalla että naapurit eivät ole ollet näkemässä näitä miehen "ikuisesti teini " ystäviä.. Jotka edellen kuuntelee Klamydiaa!

Vierailija
309/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään työkaverin kanssa välillä tulee vietettyä aikaa harrastuksen kautta. Hän parkkeeraa meille harrastuksen jälkeen ja on hieman kömpelö vieras. Ensimmäisellä kerralla kysyi saako laimata tietokonettani nopeaan, jotta saa varattua liput jonnekin. Kyllä se minulle kävi. Vaan kuinka alkoikaan tietokoneeni haukkuminen, kuinka hidas onkaan käynnistymään ja käpymallia. Lippujen varaaminen kesti melkein tunnin, kun hänen piti toiselle kaverilleen samalla viestitellä ja kysyä paikkoja ja lähetellä kuvia paikoista..

Seuraavalla kerralla kylään tullessa hän ilmoitti, että haluaa vaihtaa sisutusta tupakeittiö/olohuone-akselilla. Vastasin ettei käy, olen ihan tyytyväinen näinkin. Istui pari tuntia sohvalla miettien, mihin minkäkin huonekalun laittaisi. En jaksanut edes kommentoida.

Joskus tein pitkän työpäivän jälkeen lapsille eineslasagnesta ruokaa, johon tuunasin vihanneksia ym sekaan. Nauroi ja valitti, ettei kukaan voi tuommoista syödä ja miksen osaa tehdä lasagnea alusta asti. No, minulla on 4 pientä lasta, joiden kanssa haluan viettää aikaa enkä viettää koko iltaa keittiössä keitellen eri kastikkeita.

Tyyppi kommentoi usein ulkonäköäni. En ole mikään ruusu, mutta kukka kumminkin, eli pidän itseni suht siistinä. Kerran olin meikannut perusarkimeikin ja laittanut hiukset nätisti nutturalle, niin minut nähdessään ensimmäiseksi töksäytti ja nauroi jotain röllistä. Paras oli kumminkin se, kun kysyi tuleeko mieheni yöksi kotiin (reissutyössä). Sattui kumminkin tulemaan ja toveri vastasi, "Harmi, olisin tullut teille yökylään". Mitä?! Arkipäivänä vielä :D

Vapaa-ajalla tosiaan menemme meiltä n 2 kertaa viikossa yhdessä harrastukseen, joten tätä käyttäytymistä ei voi oikein välttää.

Vierailija
310/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nukkumassa yöllä vuoteessani ja yht'äkkiä heräsin siihen että mieheni kuristi minua. Nyt en uskalla nukkua edes samassa huoneessa.

Vierailija
311/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nukkumassa yöllä vuoteessani ja yht'äkkiä heräsin siihen että mieheni kuristi minua. Nyt en uskalla nukkua edes samassa huoneessa.

Ette asuneet yhdessä?

Vierailija
312/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni ja hänen silloinen avovaimonsa olivat meillä kylässä. Veljen avokki kävi vessassa ja sieltä kuului kamala pamaus. Ihan selvästi kuuli kun jotain tippui lavuaariin. Vähän ajan päästä avokki hiippaili syyllisen näköisenä vessasta pois ja oli nolona koko illan. Seuraavana aamuna huomattiin että lavuaarissa oli halkeama.

Avokki oli ilmeisesti uteliaisuuttaan kurkistanut lavuaarin yläpuolella olevaan peilikaappiin ja siellä säilytettiin isohkoa painavaa purkkia joka oli aina tippumaisillaan kun kaapin ovi avattiin. Minä ja mies tietysti tiedettiin se ja osattiin avata ovi varovasti, pidettiin kättä edessä ettei purkki pääse tipahtamaan. Veljen avokki ei tietenkään tiennyt eikä osannut varoa... Minusta oli aika tökeröä alkaa penkomaan uteliaana toisten kaappeja.

Aika tyhmä paikka säilyttää sitä purkkia...

Varmasti niiden mielestä joilla haluttaa katsoa toisten kaappeihin.

Lavuaarin yläpuolella on yleensä kaapin ovien sisäpuolella peilit, mistä näkee itsensä eri suunnista hyvässä valossa. Voisin kuvitella että itsellenikin tällainen moka voisi sattua, vaikka en tiedä olenko jäänyt kiinni. Pahoittelen, ei ole ollut tarkoitus ratsata kaappeja vaan käyttää niitä peilejä. 

Vierailija
313/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yleensäkin on tökeröä olla kylässä kuin kotonaan, jos kotona on tapana sotkea ja rikkoa tavaroita olemalla vain kömpelö. Meillä on miespuolisia kavereita, joiden jäljiltä AINA on jotain sotkettu tai hajalla. Yhtä naispuolista kaveria lukuunottamatta nämä sotkija-hajottajat on aina miehiä. Milloin pudotellaan laseja lattioille, kun ollaan ensin laskettu ne paikkaan (kuten kaiteet yms) josta ne TIETENKIN putoaa, tai läikytetään limsaa vierashuoneen lattialle ja JÄTETÄÄN se lammikko siihen laminaatille eikä puhettakaan että käytäisiin pyytämässä rättiä tai edes sanomassa että nyt kävi tämmönen vahinko. Tai rynkytetään riippukeinua kolmen miehen voimin ja nauretaan katketakseen kun saumat repeää. Tai läästitään jotain halloweenmaskia naamaan uuden maton päällä ja sotketaan niitä värejä siihen mattoon, eikä edes yritetä poistaa tahroja! En mä rikottavaksi/laittavansa ole tavaroita kotiini kantanut! Mieheni on onneksi mun puolella tässä ja katsoo tiettyjen tyyppien "perään" esimerkiksi siten että antaa heille kaapista halvemmat IKEA-juomalasia viinanjuontiin eikä päästä niitä itse kaapille ottamaan juomalasia, koska kuitenkin ottavat sieltä sen merkkilasin jonka tietenkin rikkovat eikä tietystikään tuo seuraavalla kerralla tullessaan uutta hajonneen tilalle :( Itse jos kylässä jotain sotken niin heti myöskin siivoan, tai jos rikon, niin hankin uuden samanlaisen tilalle tai katson voinko korjata; sitä kutsutaan toisen kodin kunnioittamiseksi.

Vierailija
314/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaveripariskunta saapuu yökylään niin neiti lainailee shampoot, hoitoaineet, suihkugeelit ja naamanpesuaineet. Myös hiustuotteet, harja ja kampa lainataan. Usein myös vierailee meikkipussilla ja käyttää mun meikkejä ja siveltimiä oman meikin tekoon. Tosi raivostuttavaa! Välillä piilota vierailun ajaksi jotain meikkejä tms mitä haluan pitää vain henkilökohtaisessa käytössä.

Mun luona tällainenkin kaveripariskunta yökyläilis tasan kerran.

Vierailija
315/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa tuommoset kirjoitti:

Mun mielestä yleensäkin on tökeröä olla kylässä kuin kotonaan, jos kotona on tapana sotkea ja rikkoa tavaroita olemalla vain kömpelö. Meillä on miespuolisia kavereita, joiden jäljiltä AINA on jotain sotkettu tai hajalla. Yhtä naispuolista kaveria lukuunottamatta nämä sotkija-hajottajat on aina miehiä. Milloin pudotellaan laseja lattioille, kun ollaan ensin laskettu ne paikkaan (kuten kaiteet yms) josta ne TIETENKIN putoaa, tai läikytetään limsaa vierashuoneen lattialle ja JÄTETÄÄN se lammikko siihen laminaatille eikä puhettakaan että käytäisiin pyytämässä rättiä tai edes sanomassa että nyt kävi tämmönen vahinko. Tai rynkytetään riippukeinua kolmen miehen voimin ja nauretaan katketakseen kun saumat repeää. Tai läästitään jotain halloweenmaskia naamaan uuden maton päällä ja sotketaan niitä värejä siihen mattoon, eikä edes yritetä poistaa tahroja! En mä rikottavaksi/laittavansa ole tavaroita kotiini kantanut! Mieheni on onneksi mun puolella tässä ja katsoo tiettyjen tyyppien "perään" esimerkiksi siten että antaa heille kaapista halvemmat IKEA-juomalasia viinanjuontiin eikä päästä niitä itse kaapille ottamaan juomalasia, koska kuitenkin ottavat sieltä sen merkkilasin jonka tietenkin rikkovat eikä tietystikään tuo seuraavalla kerralla tullessaan uutta hajonneen tilalle :( Itse jos kylässä jotain sotken niin heti myöskin siivoan, tai jos rikon, niin hankin uuden samanlaisen tilalle tai katson voinko korjata; sitä kutsutaan toisen kodin kunnioittamiseksi.

Miksi päästät heidät kotiisi? Itse viskaisin pihalle.

Vierailija
316/471 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen viesti tuota pizzaepisodia sivuten, vähän OT:

pizzan ja muiden vastaavien (pannukakku esimerkkinä) leikkaamisen ylivoimaisesti paras välinen on sakset! Veitsi on melkeinpä yhtä huono kuin sellainen pizzaleikkuri, kauheeta nylkyttämistä eestaas. Saksilla homma sujuu sekunneissa.

Vierailija
317/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta pizzaa te oikein syötte kun on muka niin hankala leikata? :D Kyllä se aika helposti veitsellä pitäisi mennä paloiksi. 

Meillä leikkuuveitsi pestään joka käytön jälkeen eikä kestä kun se max. 30 sekunttia. 

Vierailija
318/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tästä aikaa joku viitisen vuotta ainakin, mut naispuolinen serkkuni (silloin reilu 30v) oli kylässä vanhempieni luona, jossa minä niinikään. Siinä oltiin olohuoneessa isommalla porukalla niin, että hän istui seinustan soffalla, minä vähän matkan päässä siitä nojatuolilla ja loput porukat huoneen toisessa päädyssä olevan pöydän äärellä. Yhdessä vaiheessa kuunnellessani pöydän äärellä istuvan porukan juttuja aloin tajuamaan, että tämä sohvalla istuva serkkuni kaiveli jatkuvasti nenäänsä, siis siitä ei tullut loppua. Sit kun siinä vähän aikaa ikäänkuin vaivihkaa seurailin hänen keskittyneitä touhujaan, tajusin että hän ihan tosissaan kaiveli nenästään könttejä, pyöritteli niitä palloiksi ja ampui pitkin huonetta. Vähän järkytti vielä kun hän on sellainen "hieno" ihminen. Kerroinpa mutsillekin, mut eipä hän uskonut kun ei omin silmin nähnyt.

Vierailija
319/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo jättää joka paikkaan laseja joissa on n. 2 cm vettä pohjalla. Aina juodessaan ottaa yyden ja jättää sen johonkin. Parin päivän kyläilyn jälkeen niitä laseja löytyy joka paikasta.

Heidän lapsilleen annetaan juomaksi aina maitoa. Näitäkään laseja ei juoda ikinä tyhjäksi, jonka jälkeen ne laitettaisiin luontevasti astianpesukoneeseen. Sen sijaan lasiin jää se tilkka maitoa, ja lasi laitetaan jääkaappiin. Ja sinne se myös jää. Sitten jääkaappi on täynnä näitä lasten lähmimiä maitotilkkalaseja, seuranaan yleensä pari lautasellista ruokaa joita on vähän maisteltu. Ja tietysti se käytetty lusikka tai haarukka siinä lautasella. Sanomattakin selvää että näitä jämiä ei koskaan syödä tai juoda, ne unohtuvat kunnes joku muu laittaa ruoat biojätteeseen ja astiat koneeseen.

Vierailija
320/471 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Huoltomiesten jalkineet on työturvallisuus syistä pidettävä jalassa työsuorituksen ajan. Terveydenhuollon kustannukset ja sairaslomat ovat paljon suurempi kustannus kuin matonpesu. Jos olette tilaneet huoltomiehen kotiinne, rullatkaa matot pois tai vastatkaa pesukustannuksista. Ihmisten terveyden, turvallisuuden ja hyvinvoinnin kuuluu mennä maton- tai lattianpesun edelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi