Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
261/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eläimetön perhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme kyllä maalla mutta jotenkin ihmetyttää että monille on itsestännselvää että myös koira on tervetullut kylään (sisälle). Yksi söi poikani lenkkarit iltapuhteena eteisessä odotellessaan kun me muut söimme päivällistä. Saimme kyllä uudet lenkkarit seuraavana päivänä mutta eihän tuo kivaa ole. Toinen koira (eri vieraat) juoksi ympäri kämppää ja ehti ahmia suklaata rasiasta, jäi silti henkiin. Kolmas pureskeli vauvan leluja ja omistajat vain naureskelivat, ehdin pelastaa ne suuremmilta tuhoilta. Mulla on ymmärrystä sille että lapset vähän sotkevat ja ehkäpä joskus jotain rikkovatkin mutta että koirat! Nykyisin on kaksi kissaa, pahoitellen ilmoitan että koirat saavat jäädä ulos...

Itsekin ihmettelen tätä koiraihmisten ajattelua, että mikäli koira elää heidän kodissaan sisällä kuin perheenjäsen, on se automaattisesti tervetullut mihin tahansa kotiin.

Ei meille. Ei minkäänlaisin säännöin. Sitten loukkaannutaan "mutta eihän Musti voi odottaa autossa, kotona, missä ikinä kahta tuntia."

Samalla laillahan lapsetkin otetaan mukaan (lapsettomiin) kyläpaikkoihin, eikä edes kysytä että sopiiko lapsi ottaa mukaan. Pahemmin lapset sotkevat ja rikkovat paikkoja kuin koirat. Lukuisia esimerkkejä on tässäkin ketjussa vaikka kuinka. Tosi epämukava sitten näiden seistessä ovella alkaa sanoa, että sori, meille ei lapsia oteta... Ihan varmasti menee herne nenään.

Ehdottomasti pitää aina kysyä, voiko koiran ottaa mukaan. Sille voi toinen olla allerginenkin. Ei ole verrattavissa lapseen.

t. koiranomistaja

Ja ei niitä lapsiakaan tarvitse joka paikkaan mukaan raahata, etenkin jos tietää jo etukäteen, että eivät osaa käyttäytyä ja jos kyläpaikan emäntä/isäntä ei pidä lapsista. Suurimmalla osalla on kuitenkin olemassa joku, joka voi silloin tällöin lapsia kyläilyn ajan hoitaa.

Ja mitä koiriin tulee, niin miten nämä koiralliset ihmiset käyvät töissä, ostoksilla jne.. jos koiraa ei voi hetkeksikään jättää yksin?

Vierailija
262/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomiehiltä on kiellettyä riisua jalkineita (samoin vaikka pyykkikoneen asentajilta) Se on valitettava määräys, jota on toteltava.

Ei kai noin tyhmää määräystä oo edes sääntö-Suomessa!

Asutaan omakotitalossa ja ainakin sähkäri ja nuohooja riisuu kengät. Muita huoltomiehiä ei ole tainnut käydäkään.

Me taas asumme kerrostalossa ja huolto/remonttityypit ovat ainakin läsnäollessamme riisuneet kenkänsä eteiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri (nainen) aikoinaan kylässä ollessaan istui sohvalla ja kaivoi nenäänsä ja tuputti kaikki (nenä)tavaransa sohvan viereen lattialle. Ja sitä räkäähän kyllä riitti 😨

Kiva oli sitä räkää siitä lattialta vierailun jälkeen siivota, kun pieneksi "räkävuoreksi" oli kasvanut.

*vieläkin oksettaa, 20v jälkeen!

Onpa törkeää. Räkähän pitää laittaa suuhun, se on kivaa pikkusuolaista eikä tule ikäviä sotkuja!

Vierailija
264/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on että se remomttimies sen matonpesun joutuu maksamaan jos paskaisilla kengillä marssii asiakkaan kotona.

Vierailija
265/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni oli luonani käymässä ja leivoimme, jonka jälkeen lähdin käymään parvekkeella. Kun tulin takaisin, hän laittoi likaisia astioita takaisin kaappiin! Huuhteli siis nopeasti, kulhoihinkin jäi kunnon taikinarannut... Sanoin että voin kyllä tiskatakin ne, jolloin hän huokaisi ja meni niskojaan nakellen olohuoneen puolelle.

Kyseiselle ihmiselle ympäristö on aikamoinen sydämen asia, eli ilmeisesti aikoi säästää vettä näin? 

Vierailija
266/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini alkoi valittamaan kovaan ääneen kuinka asunnossani on aivan hirveästi koirankarvoja. Ja niitä ei todellakaan ollut, koska olin imuroinut juuri ennen ystäväni tuloa ja koirasta lähtee todella vähän karvaa. Tottakai koiran omassa pedissä oli jonkun verran, mutta esimerkiksi sohvalla ei ollut johon ystäväni nokkaa nyrpistellen istui. Kitinä vaan jatkui ja lopulta meni hermot ja totesin, että jos niin häiritsee niin senkus otat imurin kauniiseen käteen ja alat huiskimaan. Siihen loppui marina...

Vierailija
267/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy silloin tällöin tuttavapariskunta yökylässä ja joka ikinen kerta aivan helvetillistä naimista. Odottavat niin kauan kunnes kuvittelevat meidän nukkuvan ja olettavat ettei ääni kuulu kerrosten välillä (meillä 3-kerroksinen talo). Rouva huutaa ihan helvetisti ja tämä mieheni kaveri ilmeisesti läiskii sitä persauksille kun rynkytyksen lisäksi kuuluu läiskintää. Vituttaa kuunnella tuollaista ja en haluakaan heitä oikeastaan kylään. Onneksi lapset ei ole ilmeisesti kertaakaan heränneet.

Vierailija
268/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kalliit kampaamotuotteet on niin monta kertaa lotrattu, että laitan ne piiloon kun tulee vieraita ja tarjolla on vain jotain halpaa wash and gota.

Vierailija
269/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni halusi jostain syystä kurkistaa vaatekaappiini. Tästä on jo aikaa, mutta muistaakseni siis ilman mitään syytä :D Kysyi vaan "voinko katsoa sun vaatekaappiin?"

Vierailija
270/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-opiskelukaverillani oli tapana ottaa tavaroita lainaksi omin luvin. Kerran oltuaan kylässä hän ovella ilmoitti minulle, että lainasi sitten 3 kirjaa. Katsoin vähän hölmistyneenä, kun raotti laukkuaan, jonne oli pakannut kirjat. Normaalitapohin olisi tietysti kuulunut kysyä, voiko lainata. Toisella kerralla hän oli yökylässä. Juttelimme illalla ja neuloin samalla Novita-lehdestä löytämälläni ohjeella sukkia, minkä hän hyvin näki. Seuraavana iltana yksin ollessani aloin ihmetellä, mihin lehti neulemalleineen oli kadonnut. Lopulta soitin hänelle ja kysyin, tietääkö hän asiasta. Vastasi, että, joo, otin sen lehden mukaan, kun siinä oli niin kivoja malleja.

Tästä neiti Itsekkyydestä riittäisi anekdootteja, vaan mitäpä niitä enää miettimään. 😀 Liekö ollut kateellinen tai jotain, kun aina piti saada se, mikä minulla oli. Emme ole enää tavanneet, mutta eipä ole ollut ikävä.

Vierailija
271/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri niin. Eräs kaverini pummi opiskeluaikoina viikon luonani ja kulutti kaikki vessapaperit, kun hänellä oli tapana kuivata kasvonsakin wc-paperilla. Lähtiessä ( en ollut silloin paikalla) oli nostanut siivouskaapista talouspaperirullan vessaan. Sen vertaa ei voinut hankkia, vaikka viikon asui ilmaiseksi ja kauppa oli ihan vieressä.

Vierailija
272/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan kukaan tökerö tunnistaa täältä omaa vastaavaa käytöstään?

Vierailija
273/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.

Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.

Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Varmaan kun vieras muina miehinä pani vaimoa. Tämä tuntui vielä vaimollikkin olevan ok, joten  mitä sitten minäkään sitä kieltämään. Tuntui vaan kieltämättä vähän oudolle.

Vierailija
274/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appivanhemmat...

-Tulevat kylään yleensä noin 45 min - tunnin etuajassa joka kerta.

-Töksäyttävät jo ovella että mikä kesti niin kauan oven avaamisessa, vaikka ei kestä.

-Suuttuivat kerran kun eivät emme tarjonneet kahvia (emme itse juo ollenkaan ja he tiesivät tämän) ja huusivat ovelta lähtiessään "no heippa sitten kerta täällä kahvia edes saa"

-Ovat juuri niitä ihmisiä, jotka menevät kaapeille ym omine nokkineen. Kerran anoppi meni sänkyymme makaamaan omalla luvallaan kysymättä mitään.

Olenkohan mä tässä se outo. Mä varautuisin aina olemaan juuri tuon tunnin aikaisemmin. Tai sitten sopisin tulemisen tuntia liian myöhään, että appivanhemmat tulis just sopivaan aikaan. Murukahvia mulla on aina kaapissa vieraiden varalta vaikken itse kahvia joisikaan.

Toi viimonen kohta, njoo... Siihen kyllä varmaankin yhdyn. Olishan se hivenen outoa jos anoppi yhtäkkiä mun sängylle pötsähtäis, sohvalle jos oikois jalat niin se ei haittais. Mielummin antaisin mun oman äitinikin mun sängylle pötkähtää päiväunille kuin anopin.

Vierailija
275/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini aina meille tullessaan availee laatikoita, ei siis pengo niitä, kunhan avaa ja katsoo mitä siellä on. En mitenkään käsitä että miksi tätä tekee, mutten siitä mitenkään loukkaannu. Tekee myös muita kummallisia asioita. Esimerkiksi joskus vaan meni siivouskaapille, otti sieltä ikkunanpesuaineen ja pesi yhden peilini. Ei selittänyt mitenkään miksi näin teki, enkä minäkään sitten kysynyt. Kai se oli sitten niin likainen. :D Haistelee myös kaikkia esineitä, en tätäkään ymmärrä ollenkaan. Ei mitenkään vahingollista käytöstä, mutta hiukan erikoista koska on toistuvaa.

Vierailija
276/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelija-asuntosäätiön asunnossa heräsin aikanaan siihen kun kaksi huoltomiestä ruuvasi lämpöpatteria vieressäni. Eivät olleet ilmoittaneet tulostaan mitään ja itse olin pelkät pikkuhousut jalassa.

Mieheni sisko vie usein tavaroitamme kysymättä "lainaksi", mutta ei koskaan palauta. Kerran oli lähtiessään vienyt suurimman osan jääkaappimme sisällöstä mukanaan. Huomasin asian vasta illalla kun tuli nälkä ja ruoat olivat hävinneet. Haluaa aina jäädä yökylään vaikka asuu muutaman kilometrin päässä. Kun tulee lähdön aika, ei ole kyytiä ja rahaa ja meidän pitää maksaa taksi.

Haluan pitää kylpyhuoneen tasot tyhjänä purkeista ja purnukoista. Suurin osa yövieraista järjestää omat kosmetiikkansa, hammasharjansa, meikkinsä yms kylpyhuoneemme pöydän täyteen, mikä häiritsee minua. Joillakin näyttää olevan repullinen kosmetiikkaa mukana parin päivän reissulle. Itsellä kaikki mahtuu pieneen meikkipussiin, vaikka laitan täyden tällingin lähes joka päivä. Ostan jotain vain kun edellinen loppuu.

Eräs vieras järjesteli kerran kaikki koriste-esineemme vinottain vaikka itse tykkään pitää tavarat kohtisuorassa.

Miten pääsit tuosta ihan ensimmäisestä tilanteesta pois? Jouduitko odottamaan koko patterinkorjausajan paljain rinnoin siellä viltin alla kun miehen köriläät kyyläilivät vieressä? 😬😆

Vierailija
277/471 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy silloin tällöin tuttavapariskunta yökylässä ja joka ikinen kerta aivan helvetillistä naimista. Odottavat niin kauan kunnes kuvittelevat meidän nukkuvan ja olettavat ettei ääni kuulu kerrosten välillä (meillä 3-kerroksinen talo). Rouva huutaa ihan helvetisti ja tämä mieheni kaveri ilmeisesti läiskii sitä persauksille kun rynkytyksen lisäksi kuuluu läiskintää. Vituttaa kuunnella tuollaista ja en haluakaan heitä oikeastaan kylään. Onneksi lapset ei ole ilmeisesti kertaakaan heränneet.

Ei varmaankaan läiski muuta kuin mahallaan rouvan persauksille. Meillä ainakin kuuluu kunnon läiske, kun mies ottaa takaapäin ja hänen mahansa läiskii vasten mun kankkuja. 😂

Vierailija
278/471 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, jota olin pitänyt hyvänäkin ystävänäni, tuli kolmisen viikkoa sitten katsomaan 1,5 kk vauvaani, esikoista. Hän on itse lapseton ja näin jälkikäteen ajateltuna taitaa potea kovaakin kolmenkympin kriisiä. Tässä valittuja paloja vierailuista:

"Ei vittu että sun tyttö näyttää ihan sun mieheltä...! No, onneks sun mies on ihan OK näköinen."

"Niin minkä nimen te nyt annatte sille?" (Minä: X X X Virtanen.) "X X X... musta Y on kaunis nimi."

"Tää kämppä just sopis hyvin mulle. Teille tää on kyllä tosi pieni. Vaikka esim. toi seinä pitäis laittaa uusiksi."

(Tyyppi, availtuaan ensin täysin varoittamatta kaikki mun kaapit - itsehän kuulun siihen koulukuntaan että toisten kaapeille EI mennä): "Aika outo järjestys sulla, miks sä oot esim. laittanut nää tänne?"

(Kun kerroin - hänen itsensä sitä ensin kysyttyään! - miten synnytys oli ollut pitkä ja vaikea): "No mutta munkin tutulla se oli ollut, sun pitäis silti pitää itseäsi onnekkaana, sillä on nykyään vain yksi reikä siellä, missä sillä aikaisemmin oli kaksi! Blaa blaa blaa..."

"En mä kyllä nyt haluis ees lapsia. Jäis niin paljon vuosilomia pitämättä." (Ha, niin vissiin! Kun kerroin neidille raskaudestani, ryntäsi hän vessaan tekstaamaan ja painostamaan työtöntä 40+ vässykkämiestänsä HETI lapsentekoon.)

Nämä muutamia poimintoja. Tyyppi myös viihtyi meillä kuutisen tuntia eikä ottanut mistään vihjeistä onkeensa häipyä, ei ennen kuin sai taivuteltua mut saattamaan itsensä juna-asemalle! Ei syönyt tarjottavia vaan käytti ns. oman käden oikeutta, tiedusteli epäsuorasti olenko nyt löystynyt alakerrasta ym.Vierailun aiheuttamasta typerryksestä toivuttuani ynnäilin yksipuolisen ystävyyssuhteeni plussat ja miinukset ja jäin pahasti pakkasen puolelle. Kyseinen neiti voi mun puolestani vaikka hypätä jorpakkoon (:

Vierailija
279/471 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
280/471 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrasta poikki kirjoitti:

Henkilö, jota olin pitänyt hyvänäkin ystävänäni, tuli kolmisen viikkoa sitten katsomaan 1,5 kk vauvaani, esikoista. Hän on itse lapseton ja näin jälkikäteen ajateltuna taitaa potea kovaakin kolmenkympin kriisiä. Tässä valittuja paloja vierailuista:

"Ei vittu että sun tyttö näyttää ihan sun mieheltä...! No, onneks sun mies on ihan OK näköinen."

"Niin minkä nimen te nyt annatte sille?" (Minä: X X X Virtanen.) "X X X... musta Y on kaunis nimi."

"Tää kämppä just sopis hyvin mulle. Teille tää on kyllä tosi pieni. Vaikka esim. toi seinä pitäis laittaa uusiksi."

(Tyyppi, availtuaan ensin täysin varoittamatta kaikki mun kaapit - itsehän kuulun siihen koulukuntaan että toisten kaapeille EI mennä): "Aika outo järjestys sulla, miks sä oot esim. laittanut nää tänne?"

(Kun kerroin - hänen itsensä sitä ensin kysyttyään! - miten synnytys oli ollut pitkä ja vaikea): "No mutta munkin tutulla se oli ollut, sun pitäis silti pitää itseäsi onnekkaana, sillä on nykyään vain yksi reikä siellä, missä sillä aikaisemmin oli kaksi! Blaa blaa blaa..."

"En mä kyllä nyt haluis ees lapsia. Jäis niin paljon vuosilomia pitämättä." (Ha, niin vissiin! Kun kerroin neidille raskaudestani, ryntäsi hän vessaan tekstaamaan ja painostamaan työtöntä 40+ vässykkämiestänsä HETI lapsentekoon.)

Nämä muutamia poimintoja. Tyyppi myös viihtyi meillä kuutisen tuntia eikä ottanut mistään vihjeistä onkeensa häipyä, ei ennen kuin sai taivuteltua mut saattamaan itsensä juna-asemalle! Ei syönyt tarjottavia vaan käytti ns. oman käden oikeutta, tiedusteli epäsuorasti olenko nyt löystynyt alakerrasta ym.Vierailun aiheuttamasta typerryksestä toivuttuani ynnäilin yksipuolisen ystävyyssuhteeni plussat ja miinukset ja jäin pahasti pakkasen puolelle. Kyseinen neiti voi mun puolestani vaikka hypätä jorpakkoon (:

Tuossa oli tietysti paljon tahdittomuutta kaverisi osalta mutta kuulostaa omaan korvaan vähän liioittelulta lopettaa ystävyys tuon takia. Ellei sitten ole tehnyt jotain pahempaa? Täällä ketjussa on aika monta tökerömpää esimerkkiä ollut. Miksi ylipäätään olette ystäviä,onko hänessä hyviäkin puolia? Minuakin joskus ärsyttää tuttavat jotka puhuvat ennen kuin ajattelevat mutta en nyt sentään jorpakkoon usuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi