Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?
Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!
Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.
Kertokaahan tekin!
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Sain liikelahjaksi pullon samppanjaa ja sanoin säästäväni sen johonkin merkkitapaukseen. Paikalla ollut (työ)kaveri seurasi minua kotiin ja istuskellessamme iltaa kävi salaa siemaisemassa koko pullollisen sillä aikaa, kun yhdessä joimme pullon tavallisempaa viiniä. Sitä en tiedä, kuinka hän onnistui avaamaan pullon minun huomaamattani. Kaveri ei ollut käynyt kylässä luonani tuota ennen eikä ole käynyt tuon jälkeen, joten vierailun tarkoituksesta ei jäänyt epäselvyyttä.
Vielä omituisemmaksi tuon vierailun teki se, että kaveri oli onnistunut ottamaan kunnolla jo ennen kylään tulemistaan ja tuli lahjapullollisesta niin humalaan, ettei jaksanut itse soittaa taksia, saati sitten kävellä siihen. Tuossa talossa oli kameravalvonta, ja jos joku asukas sattui kääntämään valvontakanavan päälle, hän voi seurata tarkkaa mustavalkokuvaa ja ääntä siitä, kuinka nelikymppinen nainen punnertaa selvästi nuoremman näköistä (mutta samanikäistä, täytyy mainita), röyhelökauluksista homomiestä taksiin ja selittää kuljettajalle, että en minä tämän osoitetta tiedä, mutta jossain Espoossa se kai asuu ja varmaan osaa jossain vaiheessa kertoa osoitteensakin. Kaveri sammalsi taksikuskille, että "en mä mikään homo ole, ei kun hetero, usko nyt", ja nukahti. Oli kuulemma lopulta päässyt perille kotiinsa, en usko että muistaa reissusta kovin paljon.
:D Nauroin tälle tarinalle! Miten tuon työkaverin salajuopottelu oli edes mahdollista, vetikö siis koko pullon kerralla vai miten?! Tämä olisi ihan valmis juonitiivistelmän jonkun kesäteatterin farssiksiksi ;D
Kaikkein parhainta palvelua koin saavani silloin kun näin huoltomiehen puunaavan työkenkänsä puhtaiksi ja kiiltäväksi ennen meille tuloa.
Tämä on ehkä pieni juttu joidenkin mielestä, mutta mua ällötti kerran kun ystäväni tuli luokseni kylään ja tepasteli ympäri asuntoani paljain varpain. Mä inhoan varpaita noin muutenkin, joten tuokin olisi jo yksinään riittänyt, mutta sitten kun istuimme olohuoneessa niin hän nosti paljaat jalkansa nojatuoliin ja rupesi napsuttelemaan varpaankynsiänsä (siis jotenkin putsaili niiden alusia tai jotakin?). Se oli todella ällöttävää.
Amerikkalainen tuttu ensi kertaa käymässä ollessaan sanoi menevänsä suihkuun ja kävi kääntämässä veden virtaamaan. Istahti sitten pöydän ääreen ja jäi siihen muina miehinä. Kysyin että etkös ollu suihkuun menossa ja jos et niin kävisitkö laittamassa hanan kiinni. Selitti, että heillä New Yorkissa täytyy vettä valuttaa aika pitkään ennen kuin sieltä tulee kuumaa. Meillä oli just tehty putkiremppa ja kuumaa vettähän tulee kiertosysteemin takia heti. Epäili ja kävi kokeilemassa, ihmetteli kovin että miten on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.
Sisälle kengissä marssimisen ymmärrän, mutta viimeksi vessan korjaaja käveli kengillään suoraan valkoisen paksun lampaantaljan päältä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä pieni juttu joidenkin mielestä, mutta mua ällötti kerran kun ystäväni tuli luokseni kylään ja tepasteli ympäri asuntoani paljain varpain. Mä inhoan varpaita noin muutenkin, joten tuokin olisi jo yksinään riittänyt, mutta sitten kun istuimme olohuoneessa niin hän nosti paljaat jalkansa nojatuoliin ja rupesi napsuttelemaan varpaankynsiänsä (siis jotenkin putsaili niiden alusia tai jotakin?). Se oli todella ällöttävää.
Miksi ne paljaat jalat on niin hui kauhea? Sukathan ne vasta ryönää kerää ja imee sukkahikeä. Minä en käytä koskaan sukkia ja menen vieraisille myös ilman sukkia. Koskaan ei jalat haise kun ei hikoa sukissa ja ovat aina puhtaat. Eikö minulla ole silsaa tai muitakaan tauteja. En tosin nosta jalkoja sohvalle kyläsillä tai napsuttele likaa
Yksi söi yöllä mun kalliit lihat. Olin opiskelija.
Toinen pölli vessapaperia. Olin lähinnä huvittunut :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis tiedät, että vieras pölli vessapaperia eikä ollut käynyt jonkinlainen onnettomuus jonka jälkiä hän siivosi? Vai oliko pöllitty useampi rullallinen?
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen tuttu ensi kertaa käymässä ollessaan sanoi menevänsä suihkuun ja kävi kääntämässä veden virtaamaan. Istahti sitten pöydän ääreen ja jäi siihen muina miehinä. Kysyin että etkös ollu suihkuun menossa ja jos et niin kävisitkö laittamassa hanan kiinni. Selitti, että heillä New Yorkissa täytyy vettä valuttaa aika pitkään ennen kuin sieltä tulee kuumaa. Meillä oli just tehty putkiremppa ja kuumaa vettähän tulee kiertosysteemin takia heti. Epäili ja kävi kokeilemassa, ihmetteli kovin että miten on mahdollista.
Ei tuo nyt kamalan töykeältä kuulosta, koska kyseessä on ollut tietämättömyys.
Menee vähän off topic mut itse olin mieheni kanssa yhteisellä kaverillamme kylässä. Menin vessaan kakkoselle ja kännissä tajusin ettei ole saippuaa joten turvauduin shamppooseen joka oli erittäin miehistä, mietin loppuillan tuoksunko kovin miehekkäälle kun mentiin siitä baariinkin:D hinkkasin baarin vessassa käsiäni neutraalimmalla saippualla, kauhea kriisi oli:D
Anoppi alkoi puhua näkemistään poikien pippeleistä "kuinka sillä yhdellä oli niin iso".
Ex-mieheni sisko oli mielestäni liiankin välitön tapaus. Kerran meillä yön yli vieraillessaan hän kysyi, voisiko lainata minulta stringejä kun omat unohtuivat kotiin. En lainannut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis tiedät, että vieras pölli vessapaperia eikä ollut käynyt jonkinlainen onnettomuus jonka jälkiä hän siivosi? Vai oliko pöllitty useampi rullallinen?
Hyvä pointti, mutten ainakaan löytänyt hylsyä. Yksi rulla vain katosi. Tiedän kyseisen perheen olevan erittäin saita, ja vähän kiertelevän sääntöjä saadakseen säästöä. Silti se yksi vessapaperirulla ei kovin paljon säästöä tuota :D Ja ei mulla ole tapana pitää kirjaa vessapaperista. Kunhan satuin huomaamaan, kun olin juuri vaihtanut rullan ja nähnyt samalla kuinka monta on jäljellä.
Mieheni veli (ex)tyttöystävineen oli tullut meille eräisiin juhliin. Asuivat kaukana, joten yöpyivät meillä muutaman päivän syöden ja juoden laskuumme, mikä toki ei ollut ongelma, kyllähän sitä nyt sen kerran vieraita kestitsee, kun kerran käyvät. Tökeröä oli se, että kun pyysimme juhlapäivänä, voisivatko he tulla auttamaan hieman ruokien ym tarjolle laitossa, tämä tyttökaveri suputti langolle, että "ei tosiaankaan mennä, me olemme vieraana täällä!" Vierashuoneen ovi oli sen verran auki, että satuin kuulemaan. Mielelläni olisin kyllä ollut kuulematta, koska pöyristyin niin, että kihisin. No, lanko tuli kuitenkin, ei varmaan kehdannut olla auttamatta, mutta tämä likka istui huoneessa kuin tatti. Juhlimaan ilmestyi sitten viimeisen päälle laitettuna platookorkkarit jalassa. Ja kyse oli aikuisista ihmisistä.
Miespuolinen ystävä oli kylässä ja kävi vessassa. Menin hänen jälkeensä, ja pöntöstä tervehti järkyttävät paskaraidat. Siis en käsitä kenen hän ajatteli ne pesevän? Harja oli kyllä selvästi esillä.
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen ystävä oli kylässä ja kävi vessassa. Menin hänen jälkeensä, ja pöntöstä tervehti järkyttävät paskaraidat. Siis en käsitä kenen hän ajatteli ne pesevän? Harja oli kyllä selvästi esillä.
Siis tämä järkyttää mua kerta toisensa jälkeen. Esim. Työpaikan vessassa tätä näkee niin usein! Miksi ei aikuiset ihmiset osaa ottaa muita huomioon?!
Joskus vuosia sitten sukujuhlissa päihtynyt sukulaisnainen alkoi selvittää kikattaen minulle, 11-vuotiaalle tytölle, kuinka miehille ei pidä koskaan ostaa valkoisia alushousuja, koska miehet eivät pyyhi pissallakäynnin jälkeen, ja housuihin jää aina keltainen läiskä. Samoin jarruraidat ovat kuulemma enemmän sääntö tai poikkeus miesten alushousuissa.
Joo-o.
Yksi perhe käy meillä vuosittain samoihin aikoihin. Ekoina vuosina laitoin heille ruokia ja passasin muutenkin. Ilmeisesti ruoka ei ollut tarpeeksi hyvää tai muuten mieleen kun lähtivät aina ostoksille keskenään ja kävivät samalla syömässä jossain pikaruokalassa. Lopetin sitten passamisen, nukkumapaikat laitan mutta muuten ollaan ihan normaalisti aivan kuin ei vieraita olisikaan. Vieraat lukevat, pelaavat ja tekevät omia juttujaan.
Joka vuosi silti tulevat meille...syvästi ihmettelen miksi. Pari yötä on ok, kun on tilaa, mutta jos enemmän alkaisivat majoittumaan keksisin muuta puuhaa sille ajalle :)
N33 jatkaa ex-miehen siskosta:
Hän ilmoitti yleensä päivän varoajalla meille tulosta, vaikka saapui viiden tunnin ajomatkan päästä. Kunnon "emäntänä" laitoin kaiken valmiiksi vierailua varten, leivoin, laitoin ruokaa. Perille saapuessa alkoi siskon valitusvirsi "mä oon nyt viljattomalla/sokerittomalla/kesäkurpitsattomalla/jogurtittomalla dietillä ni en voi syödä tota". Viettekö mut kauppaan ostamaan banaaneita?". Oisko ton voinu ilmoittaa jo ennen tuloa niin ois voinu varata jotain sopivaa?
Veljeni vaimo matkusti meille satoja kilometrejä kylään. Mukana olivat perheen kaksi alle 3v lasta, veljeni ei ollut.
Asetuttuaan kylään (tähän meni vähän reilu tunti) veljen vaimo kysyi saako pestä meidän vessan. Joo toki, paitsi
a. vessa ei ole koskaan likainen (tykkään puhtaasta vessasta, ja lisäksi ekstraputsaan sen vieraita varten)
b. rouva oli matkustanut 500km pienten lasten kanssa, miten jaksoikin?
c. mistä se hammasharja, jonka rouva pyysi avukseen kuuraukseen?
Näinpä meidän vessa kuurattiin hammasharjalla lattiasta kattoon unohtamatta pöntön reunojen alustoja tai laattojen välejä.
En vaan vieläkään voi ymmärtää, miksi juuri vessa? Olisi edes tarjoutunut avustamaan ruoanlaitossa tai pöydänkattamisessa mikä oli ajankohtaista, mutta se vastakuuratun ja siistin vessan perusteellinen pesu???