Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoa/tökeröä/kummallista vieras on tehnyt teillä ollessaan?

Vierailija
14.09.2016 |

Löysin samasta aiheesta vuosien takaisen ketjun, mutta se oli valitettavasti lukittu. Jatketaan tässä!

Itselläni ei ole tällaisia kokemuksia kuin yksi.
Mieheni kaveri oli meillä iltaa istumassa. Miehet istuivat olohuoneessa, ja minä laittauduin kylppärissä. Olin juuri asentamassa piilareita silmiini, kun ovi aukesi, tämä kaveri tuli sisään veti housut kinttuunsa, istui pöntölle muina miehinä ja ryhtyi vääntämään sitä itseään! Siinä mun vieressäni! Tuikkasin pöyristyneenä toisen piilarin nopeasti silmään ja häivyin.
Viipyi muuten melkein puoli tuntia istunnollaan. Sen verran tunsin kaveria että kehtasin sanoa suorat sanat.

Kertokaahan tekin!

Kommentit (471)

Vierailija
41/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena likkana juotiin kaverin kanssa valkovenäläisiä ja toikkaroitiin tuhannen tuiterissa kohti keskustaa kun äkisti alkoi tulla tosi heikko olo ja mentiin meikäläiselle. No, yritin olla oksentamatta ja kaveri hakkasi selkään että "kyl se siit helpottaa", ja hihitteli ja laski housut kinttuun ja lorotti matolleni. Jatkoi siitä yksin juhlimaan...

Toisen kerran porukkaa oli etkoilla luonani ja tämä samainen kusijatar jäi poikaystävänsä kanssa kämppääni kun tuli taas hieman huono olo. Oli talvi, ja  yöllä kotiintullessani ikkunat olivat apposen auki ja kesyrotillani viiksikarvoissa jääpuikkoja. Pahoittelivat kyllä jälkeenpäin, ja taisin jotain mutista "kovin raikkaasta kämpästä".

Vierailija
42/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain-75 kirjoitti:

Lapsuudestani muistuu mieleen sellainen tapaus, että oli minun syntymäpäiväni ja täytin 5v. Meille tuli eräs sukulaisperhe kylään ja he toivat minulle nuken lahjaksi. Kesken kaiken tuon perheen tyttö alkoi vaatimaan, että hänen on saatava se nukke omaksi. Hänen vanhempansa yrittivät selittää tytölle, että eihän se käy, koska se on minun nukkeni, että tyttö voi myöhemmin saada kaupasta itselleen sellaisen nuken ja että minä tulen surulliseksi, jos hän ottaa sen minulta pois. Myös minun vanhempani yrittivät saada tätä tyttöä uskomaan, että eihän lahjaa voi pois ottaa ja että voimme vaikka leikkiä sillä nukella yhdessä. Se ei sille tytölle sopinut, vaan hän jatkoi mankumista koko sen ajan, kun he olivat meillä. Muutenkin hän käyttäytyi todella huonosti, esim. rikkoi tavaroita, haukkui muita vieraita ja kävi vähän väliä omin luvin ottamassa tarjolla olevia herkkuja niin että lopulta hänet piti viedä vessaan oksentamaan. Sitten kun tämä perhe lopulta lähti kello kymmenen aikoihin illalla, niin se tyttö sai kovan itkukohtauksen, koska hän tahtoi sen nuken itselleen ja hänen vanhempansa antoivat periksi niin että hän sitten lähti se nukke mukanaan, vaikka se oli käyty kaikessa hiljaisuudessa piilottamassa huoneeseeni ja josta se oli pakko hakea hänelle, koska hän itki ja raivosi niin kovasti. Tämä tyttö oli silloin 13v ja hän oli totaalisen hemmoteltu kakara toisin kuin 10v siskonsa, Hän on nykyäänkin aikuisena samanlainen tyranni, jonka on saatava kaikki, mitä hän haluaa.

Tää on ihan törkeyden huippu, mikä joitain aikuisia vaivaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vierailulla (ensimmäistä kertaa) mies, jonka kanssa mulla oli seksisuhde. Mies pyysi lupaa katsoa minun jääkaappiini. No annoin mä sen sinne katsoa, mutta outoa se oli. Toinen oli kun äitini silloinen miesystävä ja äitini tulivat yöksi mun asunnolle, kun muuta yöpaikkaa ei ollut. No tämä kyseinen mies oli yöllä salaa syönyt lapseni jugurtit.

Vierailija
44/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena likkana juotiin kaverin kanssa valkovenäläisiä ja toikkaroitiin tuhannen tuiterissa kohti keskustaa kun äkisti alkoi tulla tosi heikko olo ja mentiin meikäläiselle. No, yritin olla oksentamatta ja kaveri hakkasi selkään että "kyl se siit helpottaa", ja hihitteli ja laski housut kinttuun ja lorotti matolleni. Jatkoi siitä yksin juhlimaan...

Toisen kerran porukkaa oli etkoilla luonani ja tämä samainen kusijatar jäi poikaystävänsä kanssa kämppääni kun tuli taas hieman huono olo. Oli talvi, ja  yöllä kotiintullessani ikkunat olivat apposen auki ja kesyrotillani viiksikarvoissa jääpuikkoja. Pahoittelivat kyllä jälkeenpäin, ja taisin jotain mutista "kovin raikkaasta kämpästä".

Mitä hittoa? Selviskö sun rotat hengissä? Ne kun helposti vilustuvat. :/

Vierailija
45/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ilmoitti, että yksi hänen kaverinsa on tulossa meille kohta kylään, että voisinko pitää tälle kaverille seuraa siihen saakka, kunnes mieheni ehtii paikalle. Ovikellon soidessa menin avaamaan tälle kaverille ovea. Ehdin hädin tuskin aukaista oven, kun äijä ruiskautti spermat suoraan rinnuksilleni ja totesi: "sori, tulinko pahaan aikaan."

Vittu hajosin :D

Vierailija
46/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain liikelahjaksi pullon samppanjaa ja sanoin säästäväni sen johonkin merkkitapaukseen. Paikalla ollut (työ)kaveri seurasi minua kotiin ja istuskellessamme iltaa kävi salaa siemaisemassa koko pullollisen sillä aikaa, kun yhdessä joimme pullon tavallisempaa viiniä. Sitä en tiedä, kuinka hän onnistui avaamaan pullon minun huomaamattani. Kaveri ei ollut käynyt kylässä luonani tuota ennen eikä ole käynyt tuon jälkeen, joten vierailun tarkoituksesta ei jäänyt epäselvyyttä.

Vielä omituisemmaksi tuon vierailun teki se, että kaveri oli onnistunut ottamaan kunnolla jo ennen kylään tulemistaan ja tuli lahjapullollisesta niin humalaan, ettei jaksanut itse soittaa taksia, saati sitten kävellä siihen. Tuossa talossa oli kameravalvonta, ja jos joku asukas sattui kääntämään valvontakanavan päälle, hän voi seurata tarkkaa mustavalkokuvaa ja ääntä siitä, kuinka nelikymppinen nainen punnertaa selvästi nuoremman näköistä (mutta samanikäistä, täytyy mainita), röyhelökauluksista homomiestä taksiin ja selittää kuljettajalle, että en minä tämän osoitetta tiedä, mutta jossain Espoossa se kai asuu ja varmaan osaa jossain vaiheessa kertoa osoitteensakin. Kaveri sammalsi taksikuskille, että "en mä mikään homo ole, ei kun hetero, usko nyt", ja nukahti. Oli kuulemma lopulta päässyt perille kotiinsa, en usko että muistaa reissusta kovin paljon.

:D Nauroin tälle tarinalle! Miten tuon työkaverin salajuopottelu oli edes mahdollista, vetikö siis koko pullon kerralla vai miten?! Tämä olisi ihan valmis juonitiivistelmän jonkun kesäteatterin farssiksiksi ;D

Kaveri oli aika harjaantunut alkoholin nauttija, joten huoneenlämpöisenkin samppanjan salajuominen onnistui kyllä. Asunnossani pystyi kulkemaan ympyrää huoneesta toiseen niin, että vaikka oli minne menossa, sinne pääsi keittiön eli pullon kautta. Ja häntähän kiinnosti kaikki, erityisesti "parempien" vaatteiden kaappini, iso kosmetiikkalokerikkoni, huonekasvini ja esimerkiksi kylpyhuoneen peilikaappi, jonka sotilaallista järjestystä hän kävi monta kertaa ihailemassa. Minulla ei pullon kohtalosta huolimatta ole hänestä pahaa sanottavaa; hän oli sellainen kliseinen, käsiään kyynärpäistä lähtien heilutteleva, perhosen lailla liikkuva kliseisen höpsö homppeli, jolla oli  kultainen sydän. Työ vei meidät lopulta erilleen, joten en ole kuullut hänestä vuosiin. Harmi. Tähän kesäteatteriin kuului muuten ensimmäinen näytös, joka veti vertoja tuolle loppukohtaukselle, mutta se on jätettävä kertomatta, jottei kumpaakaan tunnisteta.

Vierailija
47/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies ei riisunut kenkiään vaan marssi suoraan eteiseen paskaisissa työkengissään. Olisi tehnyt mieli heittää niskaperseotteella takaisin rappukäytävään.

On muuten tosi yleistä. Eikö ne ajattele, että matonpesuista voi tulla isompi lasku asiakkaalle, kuin siitä itse asiasta, jonka vuoksi heidät pyydettiin?

Kuinka ne tuollaisia osaisivat ajatella? Poikamiehet ei edes huomaa jos matto on paskainen, tai äiti pesee sen. Sitten sen peseekin vaimo. Koko aikana mies ei huomaa, että matolle tapahtuu jotakin tai että se on välillä poissa.

Meillä oli huoltomies jäljistä päätellen saapastellut paitsi matoilla, myös keittiön työtasoilla. Ilmastointia säädettiin.

Vierailija
48/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi vieras vessassa niin että ovi oli ihan selällään. Aikuinen ihminen siis.

Vierailija
49/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuli poikaystävineen katsomaan uutta vauvaani. Poikaystävällä oli mukana laatikollinen olutta jota sitten antaumuksella maisteli. Lauantai-ilta se taisi olla eikä poikkis ihan mahdottomaan humalaan ehtinyt itseään meillä juoda mutta hormonihuuruisen tuoreen äidin mielestä se tuntui silti vähän kummalliselta.

Vierailija
50/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein vieras on ollut sellainen henkilö joka mitään sanomatta meni jääkaapille. Tuli sisään, otti vaatteet pois, meni syömään. Kävi kaapit läpi ja söi. En siinä osannut sanoa siihen mitään.

Joissain kaveripiireissä se voi olla ihan okei käydä ovi auki paskalla tai mennä vaan toisten kaapeille, mutta mä olen niin yksityinen ihminen, että en kestä tuollaista käytöstä.

Arvostaisin sitä jos omin päin ei mentäisi toisten kaapeille, en tajua miten joku kehtaa. Minäkin käyn 1-2 kertaa viikossa kaupassa, jos joku päättää sieltä vaan syödä multa loppuu ruoka. Kovin mielelläni en usein tee kävellen muutman kilometrin reissua kauppaan.

Kamalia on myös ne vieraat jotka eivät ymmärrä lähteä pois. Vaikka kuinka vihjaa vähän suoremminkin niin ei lähde.

Vierailija
51/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme kyllä maalla mutta jotenkin ihmetyttää että monille on itsestännselvää että myös koira on tervetullut kylään (sisälle). Yksi söi poikani lenkkarit iltapuhteena eteisessä odotellessaan kun me muut söimme päivällistä. Saimme kyllä uudet lenkkarit seuraavana päivänä mutta eihän tuo kivaa ole. Toinen koira (eri vieraat) juoksi ympäri kämppää ja ehti ahmia suklaata rasiasta, jäi silti henkiin. Kolmas pureskeli vauvan leluja ja omistajat vain naureskelivat, ehdin pelastaa ne suuremmilta tuhoilta. Mulla on ymmärrystä sille että lapset vähän sotkevat ja ehkäpä joskus jotain rikkovatkin mutta että koirat! Nykyisin on kaksi kissaa, pahoitellen ilmoitan että koirat saavat jäädä ulos...

Vierailija
52/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö te tosissaan rullaa jo valmiiksi pois lattioilta niitä kalliita mattoja ynnä muita kirahvin taljoja, kun olette huoltomiehen soittaneet paikalle? Työmies ei voi alkaa (turva)kenkiä riisumaan työaikana ja jos siellä on ne lampaanperseet ja jääkarhut lattioille levitettynä niin luultavasti hän silloin päättelee, ettei se haittaa jos niiden päältä kävelee kerran ei ole edes viitsitty pois kerätä.

Vierailija
53/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eräs moukkamainen tuttavaperhe jotka aina ovat tulossa kylään ruokailun toivossa. Usein ovat oikein kiristäneet nälkäremmiä ennen vierailua niin että varmasti mahtuu paljon mahaan! Perheen isä ja aikuinen poika syövät kuin kokonainen komppania. Aikuinen tytär on nirso, valittaa usein ruuasta, mutta syö myös paljon (ja jättää loput lautaselle.) Aikuset lapset tulevat ilmeisesti mukaan koska omaa sosiaalista elämää ei ole. Saman perheen isä kävelee aina meillä kengät jalassa sisällä, kotona heillä otetaan kengät pois eteisessä. Kun perheen äiti eli meidät kutsutiin joskus heille syömään vastavierailulle, nykyisin ruuantajoamistehtävä on vain meidän perheellä. Miksikö jaksan? Jaa, aina en jaksakaan. Kai vaan jotenkin käy sääliksi kun ovat niin yksinäisiä ja traagisia ihmisiä. Eivät kai parempaan pysty.

Vierailija
54/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen tuttu ensi kertaa käymässä ollessaan sanoi menevänsä suihkuun ja kävi kääntämässä veden virtaamaan. Istahti sitten pöydän ääreen ja jäi siihen muina miehinä. Kysyin että etkös ollu suihkuun menossa ja jos et niin kävisitkö laittamassa hanan kiinni. Selitti, että heillä New Yorkissa täytyy vettä valuttaa aika pitkään ennen kuin sieltä tulee kuumaa. Meillä oli just tehty putkiremppa ja kuumaa vettähän tulee kiertosysteemin takia heti. Epäili ja kävi kokeilemassa, ihmetteli kovin että miten on mahdollista.

Ei tuo nyt kamalan töykeältä kuulosta, koska kyseessä on ollut tietämättömyys.

No ehkä tämä kertomus menikin tuohon outoa/kummallista -kategoriaan...

Vierailija
55/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni käyttää aina melkoisen punaista huulipunaa huulillaan, ja mikäs siinä, kunhan ne huulipunan värit pysyisivätkin vain hänen huulillaan, mutta kerran jos toisenkin hänen kyläilynsä jälkeen olen joutunut pesemään vaalean olohuoneen sohvan koristetyynyn päällisen, kun hänen huulipunansa punaväriä on hänen sormistaan laamintunut myös tyynyyn.

Vierailija
56/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista huoltomiehistä.. Meille tultiin asentamaan tiskikonetta, olin laittanut maton sivuun, mielestäni hyvin kauas tästä tiskikoneen paikasta, niin eikös se toinen mennyt niillä kuraisilla saappaillaan siltikin seisomaan sen maton päälle. Ja oli näköjään ottanut parit askeleetkin siinä. Argh :( Eikö yhtään voi katsoa missä kävelee.

Vierailija
57/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tosi väsyneitä kun kuopus oli n. 2 kk ikäinen. Järjestimme ristiäiset kotona ja monta päivää oli siivottu, leivottu jne. Yksi kummeist auttoi onneksi laittamaan tarjoilut esille jne. No, ristiäiskutsuun oli merkitty aika, siis esim klo 14-16, mikä siis tarkoittaa, että neljältä se on sitten kiitos ja näkemiin. Vauva itkeskeli ja kello lähestyi neljää, jolloin vieraat alkoivat lähteä. Juhlat olivat mukavat, mutta olin helpottunut. Mutta yksi vanha ystävä sen kun istua tapitti, kello oli lähes seitsemän kun hän lähti kotiin. Välillä mies kantoi itkevää vauvaa edes takaisin kun minä yritin seurustella (toki imetin välillä). Esikoinenkin alkoi näyttää väsymisen merkkejä. Tiskit olisi pitänyt laittaa jne. Teki mieli sanoa, että voisitko jo lähteä, mutta en kehdannut. Tämä ystävä oli itse lapseton.

Vierailija
58/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen ystävä oli kylässä ja kävi vessassa. Menin hänen jälkeensä, ja pöntöstä tervehti järkyttävät paskaraidat. Siis en käsitä kenen hän ajatteli ne pesevän? Harja oli kyllä selvästi esillä.

Siis tämä järkyttää mua kerta toisensa jälkeen. Esim. Työpaikan vessassa tätä näkee niin usein! Miksi ei aikuiset ihmiset osaa ottaa muita huomioon?!

Työpaikalla ton ymmärrän jotenkin, kun syyllisiä voi olla monia. Mutta me oltiin ainoat ihmiset paikalla, mä en käsitä miksi ko. ystävä halusi näyttää minulle paskaansa. :D

Vierailija
59/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on venähtänyt pikainen kaupungilla kahvilla käynti yövierailuksi. Siis vieras itse kutsui itsensä ensin kylään luokseni koiranpentuilmeellä. Sitten ei tajunnut millään lähteä vaikka haukottelin jo melkein leuat sijoiltani ja sanoin, että pitäis pian mennä nukkumaan. Ja lopulta sanoi, että kello on niin paljon, ettei viitsisi enää kotiin mennä. Seuraavana päivänä oli vaikea saada sitä hereille ja siltikin se vain istua tönötti keittiössä. Lopulta sanoin vain suoraan, että saatanko hänet bussipysäkille.

Koko hommassa kiukutti, että olin tavannut kyseisen henkilön vain pari kertaa, olin väsynyt 12 tunnin työpäivästä ja olin jo silloin kahvilla sanonut, että mulle on tulossa vieraita aikaisin seuraavana päivänä. Sain tuon tunkeutujan usutettua bussiin juuri ennen vieraiden tuloa. Kiva siinä sotkuiseen kämppään kutsua. Onneksi noi toiset vieraat oli läheisiä ystäviä.

Jos tunnistat itsesi tästä tekstistä, niin toivottavasti olet oppinut jo jotain tapoja. Itse en tuon jälkeen ole yhteyttä pitänyt tähän henkilöön. En kertonut kaikkein ärsyttävintä juttua tarinassa, kun muuten olisi ollut liian tunnistettava.

Vierailija
60/471 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin yksiössä opiskelijakaupungissa, kun kaverini oli tulossa samaan kaupunkiin valintakokeisiin. Kokeita oli useammat, joten hän ilmoitti olevansa neljä yötä, kahdestaan yksiössä, ilman hetkenkään rauhaa... Parasta oli, kun kaverini pyysi, että voisinko välillä lähteä käymään jossain, että hän saisi olla rauhassa. Ihan yhtä pöyristyttävä tyyppi on nykyisinkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme