Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "jahtasi" kaasupolttimen kanssa

Vierailija
10.09.2016 |

Mies toi eilen töistä kaasupolttimen, että sai tehtyä creme bruleetä jälkkäriksi. No, laitoin äskön tiskejä koneeseen ja kaasupoltin oli tiskipöydällä. Mies otti polttimen, laittoi päälle ja alkoi lähestyä mua ihan vitsillä. Peräännyin ja mies lähti ihan kunnolla seuraamaan mua sen kanssa kielloista huolimatta. Pelästyin ja menin saunaan ja laitoin oven kiinni. Meidän saunan ovi on täyspuinen eikä siitä siis näy läpi. Jäin heti siihen oven taakse seisomaan ja mies sit laitto polttimen täysille ja hirveällä liekillä työnsi sen saunan oven alta niin, että se poltti mun nilkkaa. Kiljahdin ja hyppäsin saunan jakkaralle. Mies sammutti polttimen heti ja avasi saunan oven. Tulin pois mitään sanomatta ja purskahdin sit hirveään itkuun. Mies tuli mun luo ihmetellen, että ei tommosesta voi suuttua ei niin pieni aika kerkee edes polttaan.

Mutta mitä vittua ei nyt kyse ollukkaan siitä, että olis sattunut vaan siitä että se jahtaa mua jollain helvetin kaasupolttimella ja vielä isolla liekillä polttaa jalkaa ja lopuksi ihmettelee, että miks suutuit. Mies on aina ollut tommonen pelle ja idiootti mut en koskaan uskonut tollasta. Oli pakko tulla avautumaan kun tuli niin vitun paha mieli :(

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs normaali huumorintajua on nykyään jonkun väkivaltaisen hullun merkki. AV ei pettänyt tälläkään kertaa!

Vierailija
82/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whoa! Onneksi AP selvisi TÄPÄRÄSTI, vaikka murhanhimoinen psykopaatti jahtasikin LIEKINHEITTIMEN kanssa!

Juuh, elikkäs vähän nyt suhteellisuudentajua noihin juttuihin....

Mitä luulet, miten alistava perheväkivalta yleensä alkaa? Se alkaa juuri noin, vitsin varjolla, toisen alistaminen ja satuttaminen "ei tosta voi suuttua", uhri oppii ettei hänen tunteillaan ole väliä.

Kyllä, suhteellisuuden tajua sinullekin. Vaikka mies olisi jahdannut heinäsirkka kädessään, normaali ihminen ymmärtää lopettaa kun toinen on hysteerinen, pelokas, itkuinen tai pakenee kauhuissaan toiseen huoneeseen.

Jos saa jonkun hysteria/paniikkikohtauksen leikkimielisestä vitsistä, niin kannattaa mennä päätohtorille, koska sellainen ei ole ihan normaalia. Henkilölle itsellekin mukavampi, kun ei tarvitse pelätä kohtausta esim. kaupassa tai muualla ihmisten ilmoilla.

Minun on vaikea kuvitella normaalia elämää, jossa puoliso jahtaa yhtään minkään kanssa esimerkiksi kaupassa. Sanoisin että kohtaus siinä vaiheessa on enemmän kuin normaalia ja kyllä päätohtoria kaipaa enemmän se jahtaaja kuin jahdattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin poliisille nettivinkillä. se jää nähtäväksi saako aloittaja miesvihan lietsomisesta syytteen.

Vierailija
84/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä käyttäytyi erään riidan aikana huutaen ja aggressiiviseksi, ei silloin (vielä) käynyt käsiksi. Kun oli rauhoittunut, sanoin, että minua pelotti käytöksensä. Hän sanoi "Mä halusinkin pelotella." Myöhemmin muuttuikin sitten riidoissa myös väkivaltaiseksi. Ero hänestä oli parasta, mitä elämässäni on tapahtunut. Kunpa olisin eronnut jo tuolloin kun "vain vähän peloitteli." Jätä Ap miehesi. 

Vierailija
85/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän miesvihaprovo nro 847.

0/5

Lopeta tuo joutava ruikutus. M34

Vierailija
86/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi yhdentekevää onko liekkipelottelija mies vai nainen, yhtä sairasta touhua miten päin vain. Ei tästä miesvihaprovoa saa kuin erittäin kierolla mielikuvituksella.

Vierailija
87/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, alkaako nimesi M? Ja miehesi T?

Jos näin, JUOKSE!

Vierailija
88/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, että tällaisen sanotaan olevan “vain leikkiä”, varsinkin kun tekijänä on mies tai poika. Tällaisten tekojen taustalla on tarkoituksena saada toinen kokemaan mm. pelkoa ja avuttomuutta eli tekijä “käsittelee” omia kokemuksiaan yrittämällä saada toisen kokemaan ne.

Kyllä. Mun "psykomieheni" on itse erittäin väkivaltaisesta ja samalla tunnekylmästä kodista ja hänellä on outoja arpia mm. päänahassaan tiettävästi lapsuuden ajoilta. Hänellä on tiettyjä todella creepyjä pakkomielteitä ja olen varma, että niiden on pakko juontaa juurensa hänen lapsuudestaan. Hän on siis muuten normaali ja ulkoisesti jopa menestynyt, mutta jotain outoa hänessä on. Sama koskee hänen veljeäänkin, joka tosin vaikuttaa täyspäisemmältä. Mutta mieheni aloitti tosiaan juuri samalla tavalla. Pitkään mentiin leikin varjolla, väkivalta oli (hänelle) hauskaa huumoria. Kunnes se muuttuikin ihan todelliseksi ja hän ihan tosissaan luulee, että hänellä on oikeus lyödä ja rikkoa tavaroita ym., jos hänestä siltä tuntuu ja etteivät mitkään säännöt tai lait koske häntä.

Ja edelleenkin vietät aikaasi tuollaisen miehen kanssa? M34

Vierailija
89/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, että tällaisen sanotaan olevan “vain leikkiä”, varsinkin kun tekijänä on mies tai poika. Tällaisten tekojen taustalla on tarkoituksena saada toinen kokemaan mm. pelkoa ja avuttomuutta eli tekijä “käsittelee” omia kokemuksiaan yrittämällä saada toisen kokemaan ne.

Taikka sit se on vaan tsoukki joka meni vähän liian pitkälle.

Missä kohtaa meni mielestäsi liian pitkälle? Normaaleiden ihmisten mielestä toisten pelottelu ei ole alunperinkään "tsoukki".

Vierailija
90/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whoa! Onneksi AP selvisi TÄPÄRÄSTI, vaikka murhanhimoinen psykopaatti jahtasikin LIEKINHEITTIMEN kanssa!

Mitä luulet, miten alistava perheväkivalta yleensä alkaa? Se alkaa juuri noin, vitsin varjolla, toisen alistaminen ja satuttaminen "ei tosta voi suuttua", uhri oppii ettei hänen tunteillaan ole väliä.

Kyllä, suhteellisuuden tajua sinullekin. Vaikka mies olisi jahdannut heinäsirkka kädessään, normaali ihminen ymmärtää lopettaa kun toinen on hysteerinen, pelokas, itkuinen tai pakenee kauhuissaan toiseen huoneeseen.

Jos saa jonkun hysteria/paniikkikohtauksen leikkimielisestä vitsistä, niin kannattaa mennä päätohtorille, koska sellainen ei ole ihan normaalia. Henkilölle itsellekin mukavampi, kun ei tarvitse pelätä kohtausta esim. kaupassa tai muualla ihmisten ilmoilla.

Minun on vaikea kuvitella normaalia elämää, jossa puoliso jahtaa yhtään minkään kanssa esimerkiksi kaupassa. Sanoisin että kohtaus siinä vaiheessa on enemmän kuin normaalia ja kyllä päätohtoria kaipaa enemmän se jahtaaja kuin jahdattava.

No hei haloo, esim. kadulla voi joku tyyppi mustassa sadetakissa, siis selvä "murhaaja", kulkea samaan suuntaan, eli "seurata". Vähemmästäkin alkaa puntti tutista ja jos on vielä yliherkkyys, niin siitähän voi joku kohtaus iskeä.

91/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei haloo, esim. kadulla voi joku tyyppi mustassa sadetakissa, siis selvä "murhaaja", kulkea samaan suuntaan, eli "seurata". Vähemmästäkin alkaa puntti tutista ja jos on vielä yliherkkyys, niin siitähän voi joku kohtaus iskeä.

Eivät nuo tilanteet ole mitenkään verrattavissa keskenään.Jos joku jahtaa kaasupolttimen kanssa ympäri asuntoa,on ihan tervettä itsesuojeluvaistoa pelätä kyseistä tilannetta.Ei siitä saa mitenkään väännettyä "yliherkkyyttä",joka johtaisi vainoharhaisuuteen arkielämässä.

92/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs normaali huumorintajua on nykyään jonkun väkivaltaisen hullun merkki. AV ei pettänyt tälläkään kertaa!

AP:n miehen toiminta on varmasti "normaalia huumorintajua",jos sattuu olemaa psykopaatti.Normaali-ihmisille se ei sitä ole.

Vierailija
93/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, alkaako nimesi M? Ja miehesi T?

Jos näin, JUOKSE!

Nimeni alkaa kyllä M-kirjaimella, mutta miehen ei T:llä

Vierailija
94/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol mikä miesviha tänää palstalla.

Vierailija
95/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, en ajatellutkaan oikeasti tarkemmin tota tilannetta. Nyt kun olen lukenut näitä kommentteja, tuli sellainen olo että pitäisikö ihan tosissaan lähteä.. Ollaan oltu pian 5 vuotta yhdessä joten tuntuu tosin vähän hölmöltä heittää kaikki pois ton takia. Mies oli illalla todella katuva ja hiljainen, näin hänestä että hän mietti tekoaan.

En tiedä mitä tehdä :(

Vierailija
96/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei (taaskaan) päätä tehdä mitään, oon varma et kyseessä on taas av:n perinteinen "avuton nainen" -provoilija. Tyyli täsmää. Mut ei siinä, onhan tää ihan viihdyttävää. Mammoille salapoliisipuuhaa lauantai-illalle. *smirk*

Vierailija
97/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mun exässä oli vähän samanlaisia piirteitä. Satutti usein leikin varjolla. Teki kaikenlaista sairasta. Kuulin kaveriltaan, että tunki kerran kuolleen hiiren perseeseensä. Lopulta sain erottua tuosta sekopäästä. Eron jälkeen alkoi heti seurustelemaan yhden naispuolisen kaverinsa kanssa. Toivottavasti on jättänyt sekopäiset juttunsa. Muussa tapauksessa: Laura jätä se hullu!

Vierailija
98/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et soittanut 112 ja kysynyt, että mitä tehdä, kun mies kävi käsiksi polttimen kanssa. Aika äkkiä saisi poliisin ovelle.

Jos elää idiootin kanssa, niin sille pitää näyttää paikkansa.

Ei, ei ja ei. 112 ei ole kyselylinja vaan hätänumero. Jos haluaa poliisin paikalle niin soitto poliiseille suoraan. On se kumma että ei ymmäretä milloin 112 numeroon soitetaan. Googlatkaa please...

Vierailija
99/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et soittanut 112 ja kysynyt, että mitä tehdä, kun mies kävi käsiksi polttimen kanssa. Aika äkkiä saisi poliisin ovelle.

Jos elää idiootin kanssa, niin sille pitää näyttää paikkansa.

Ei, ei ja ei. 112 ei ole kyselylinja vaan hätänumero. Jos haluaa poliisin paikalle niin soitto poliiseille suoraan. On se kumma että ei ymmäretä milloin 112 numeroon soitetaan. Googlatkaa please...

Uusavuttomille, www.112.fi

Vierailija
100/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias mutta 14vuotiaan tasolla. 

kohta lakaa hakkaaminen.