Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "jahtasi" kaasupolttimen kanssa

Vierailija
10.09.2016 |

Mies toi eilen töistä kaasupolttimen, että sai tehtyä creme bruleetä jälkkäriksi. No, laitoin äskön tiskejä koneeseen ja kaasupoltin oli tiskipöydällä. Mies otti polttimen, laittoi päälle ja alkoi lähestyä mua ihan vitsillä. Peräännyin ja mies lähti ihan kunnolla seuraamaan mua sen kanssa kielloista huolimatta. Pelästyin ja menin saunaan ja laitoin oven kiinni. Meidän saunan ovi on täyspuinen eikä siitä siis näy läpi. Jäin heti siihen oven taakse seisomaan ja mies sit laitto polttimen täysille ja hirveällä liekillä työnsi sen saunan oven alta niin, että se poltti mun nilkkaa. Kiljahdin ja hyppäsin saunan jakkaralle. Mies sammutti polttimen heti ja avasi saunan oven. Tulin pois mitään sanomatta ja purskahdin sit hirveään itkuun. Mies tuli mun luo ihmetellen, että ei tommosesta voi suuttua ei niin pieni aika kerkee edes polttaan.

Mutta mitä vittua ei nyt kyse ollukkaan siitä, että olis sattunut vaan siitä että se jahtaa mua jollain helvetin kaasupolttimella ja vielä isolla liekillä polttaa jalkaa ja lopuksi ihmettelee, että miks suutuit. Mies on aina ollut tommonen pelle ja idiootti mut en koskaan uskonut tollasta. Oli pakko tulla avautumaan kun tuli niin vitun paha mieli :(

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on fyysisesti vahvempi ja tod. Näk. Painavampi. Tämän vuoksi voi käydä kipeää kun ensi kerralla keksii jotain "hauskaa". Mulla broidi oli tollanen ja tiedoksi, sulla ei aina ole pakomahdollisuutta jos pitää kiinni. Joku sano, et oisit jääny paikalleen, joo helppo sanoo kun sua ei korvenneta, lyödä tai muuta, seiso vaan auktoriteettina, joo..erittäin teoreettinen ohje.

Vierailija
102/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee että miten hyvin tunnetaan kumppani kun viikon päästä tapaamisesta suunnitellaan yhteen muuttoa.Suosittelen parin vuoden tutustumista puolin ja toisin..se lutunen kaveri voi olla pian mister psycho killer!! Tai nainen manipuloiva hyväksikäyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy pelkäämään sitä miestä! Näytä koko ajan olevasi säikky, älä luota. Älä nuku samassa huoneessa ja sano perusteluksi, että pelkäät miehen tappavan sinut yöllä. Kun mies ottaa kahvipannun käteensä ja aikoo kaataa kahvia, niin huuda lujaa, että "älä polta sillä minua, älä polta". Älä mene keittiöön samaan aikaan, vaan vetoa siihen, että et halua palovammoja. Älä mene parvekkeelle, vaan sano, että pelkäät miehen lukitsevan sinut sinne tai pudottavan alas. Älä mene autoon, kun mies ajaa. Perusteluna se, että et voi tietää, koska mies päättää tappaa sinut autolla.'

Katso, miten pitkään sillä pitää hermot ja se ryhtyy luulemaan, että oikeasti pelkäät henkesi edestä.

Tää oli ihan paras :D

Vierailija
104/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, en ajatellutkaan oikeasti tarkemmin tota tilannetta. Nyt kun olen lukenut näitä kommentteja, tuli sellainen olo että pitäisikö ihan tosissaan lähteä.. Ollaan oltu pian 5 vuotta yhdessä joten tuntuu tosin vähän hölmöltä heittää kaikki pois ton takia. Mies oli illalla todella katuva ja hiljainen, näin hänestä että hän mietti tekoaan.

En tiedä mitä tehdä :(

Ihan vakavissasiko mietit,kannattaako tuollaisen tyypin kanssa jatkaa? Ja siis viisi vuotta olette olleet yhdessä,mutta nyt miehen huumorintaju on yhtäkkiä muuttunut sairaaksi?Vai onko aikaisemmin ollut vastaavaa,mutta lievempää? 

Tässä on nyt seitsemän sivua neuvottu jättämään hullu mies,ja kerrottu varoittavia tarinoita siitä,miten lähisuhdeväkivalta alkaa pienestä.Jos edelleen vakavasti pohdit suhteen jatkamista,ehkä olettekin miehen kanssa hyvä pari,toinen tykkää pelotella ja satuttaa,uhrin mielestä se on pikkujuttu jonka mielestä ei kannata suotta erota.

Vierailija
105/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kerran suhteen alkuaikana leikillään jahtasi minua puukapulalla ulkona. Minulla on erittäin vahva kamppailutausta, (taekwondo, potkunyrkkeily, krav maga, karate, personal defendo ja thai boxing) ja tietty koin tilanteen uhkaavana ja vaistojen varassa menin päin. Miehelle jäi murtunut nenä, vääntyneet sormet sekä kuraset vaatteet ja naama. Oppi ihan ekalla kerralla että ei kannata harrastaa tollasta pelleilyä ainakaan mun kanssa, tai saa pahemmin takasin.

Vierailija
106/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan miesvihalle ei saada loppua?

Vierailija
107/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et soittanut 112 ja kysynyt, että mitä tehdä, kun mies kävi käsiksi polttimen kanssa. Aika äkkiä saisi poliisin ovelle.

Jos elää idiootin kanssa, niin sille pitää näyttää paikkansa.

Ei, ei ja ei. 112 ei ole kyselylinja vaan hätänumero. Jos haluaa poliisin paikalle niin soitto poliiseille suoraan. On se kumma että ei ymmäretä milloin 112 numeroon soitetaan. Googlatkaa please...

Poliisilla ei ole enää omaa suoraa numeroa, on vain tuo 112.

Vierailija
108/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et soittanut 112 ja kysynyt, että mitä tehdä, kun mies kävi käsiksi polttimen kanssa. Aika äkkiä saisi poliisin ovelle.

Jos elää idiootin kanssa, niin sille pitää näyttää paikkansa.

Ei, ei ja ei. 112 ei ole kyselylinja vaan hätänumero. Jos haluaa poliisin paikalle niin soitto poliiseille suoraan. On se kumma että ei ymmäretä milloin 112 numeroon soitetaan. Googlatkaa please...

Mistä muka löytyy poliisin suora numero? Ennen oli joku 10022 tms., mutta eihän se ole ollut käytössä moneen vuoteen vaan yhdistyy 112:een. Poliisilaitosten yhteystiedoissa on tietysti puhelinnumerot, mutta ne on käytössä vaan virka-aikaan, eikä ole tarkoitettu mihinkään hälytysluontoisiin soittoihin.

Vierailija
109/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, en ajatellutkaan oikeasti tarkemmin tota tilannetta. Nyt kun olen lukenut näitä kommentteja, tuli sellainen olo että pitäisikö ihan tosissaan lähteä.. Ollaan oltu pian 5 vuotta yhdessä joten tuntuu tosin vähän hölmöltä heittää kaikki pois ton takia. Mies oli illalla todella katuva ja hiljainen, näin hänestä että hän mietti tekoaan.

En tiedä mitä tehdä :(

Näytä tämä ketju miehellesi. Jos onkin vain tosi tyhmä...

Vierailija
110/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tuli paha mieli! Minäkin olisin suuttunut. En voi sietää tuollaista pelleilyä. Hah hah, ihan vaan vitsinä jahtaillaan polttimella. Ärsyttävää, jos tuommoista jatkaa kielloista huolimatta.

Nojoo... Mutta mä tiedän, että toi todellakin oli vaan pelleilyä, se ei koskaan satuttaisi mua tahallaan. Mut oli kyllä niin typerästi tehty! Tokaisi vielä että mun pitäisi aloittaa vaikka joku kamppailulaji että saisin kovuutta.

Kuuluisat ja viimeiset sanat: mä tiedän, että hän ei todellakaan satuttaisi mua tahallaan.

Eli toisen jahtaaminen kaasupolttimella oli vain vahinko. Anteeksikaan ei pyytänyt.

Tuosta se alamäki sitten alkaa. Taitaa nauttia että saa aiheuttaa kipua. Se on vaarallinen piirre.

Vierailija
111/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti ap aika onni että miehen luonne paljastui nyt, kun teillä ei ole vielä lapsia. 5 vuotta ei ole mikään syy pysyä yhdessä. Olet nuori, ehdit hyvin löytää vielä paljon paremman miehen, joka ei todellakaan jahtaisi sinua polttimon kanssa. 

Vierailija
112/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi isoveljesi vai miehesi?

Parisuhteeseen kuuluu pelleily ja hölmöily, mutta molempien huumorintajuun sopivalla tavalla eikä niin kuin isoveli härnäisi pikkusiskoaan.

Vierailija
113/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi käyttäytyy kuin 11-vuotias poika leikkisi toisen 11-vuotiaan pojan kanssa. Tekee kaikkea typerää eikä ollenkaan tajua syy-seurauksia, kuten että saattaa satuttaa toista pahastikin. Tai sitten hänellä on väkivaltaisia taipumuksia joita hän näin aluksi harjoittaa tuollaisen "leikin" varjolla.

Tuo poliisin kutsuminen oli oikeastaan hyvä idea. Jos miehesi ei oikeasti näe siinä mitään pahaa että jahtaa ja polttaa sinua kaasupolttimella, hänellä on niin monen vuoden edestä kasvamista normaaliksi aikuiseksi ihmiseksi, että sitä kehitystä ei ihan pienellä vauhditeta. Jos jäät suhteeseen, saat varmaan varautua pelkäämään miestäsi ja olemaan ahdistunut milloin hän keksii seuraavan hassun leikin, jossa kohtelee sinua uhkaavasti ja väkivaltaisesti.

Mun mies oli samanlainen, kun tapasin hänet. Hän teki järkyttäviä ja väkivaltaisia juttuja muka huumorin varjolla ja se "huumori" oli jonkun 10-vuotiaan pojan tasolla, joka tekisi samoja juttuja siis jollekin kaverilleen.

Jos vaikka käperryimme romanttisesti vierekkäin katsomaan jotain leffaa, niin hän saattoi täysin yllättäen kolauttaa mua päähän omalla päällään siten, että se sattui ihan oikeasti. Hän myös nimitteli mua muka vitsikkäästi (oikeasti loukkaavasti) seksin aikana. Varoisin sinuna häntä ja jättäisin.

Olen tuon toisen ketjun "kenen mies sanoo näin vaimolleen?" aloittaja. Ja tosiaan se "hupiveikko" muuttui ihan oikeasti väkivaltaiseksi raskausaikana ja kohtelee mua kuin roskaa nykyisin. Varo oikeasti ja eroa.

Hyi. Taisit seurustella ihan oikein narsistin kanssa! Kai olet jo jättänyt tuollaisen? Itsesi ja lapsesi tähden.

Olemme siis eroamassa ja mies on muuttunut vain pahemmaksi ajan myötä ja hänestä on todella vaikeaa päästä eroon. Mä olin siisti, hyväpalkkainen, nätti, korkeakoulutettu nainen ja nykyään vietän viikonloput lähinnä yksin makuuhuoneessa patjalla istuskellen, kun siis en saa liikkua asunnossa ilman vinoilua ja kaikki huonekaluni patjaa lukuunottamatta on viety "tarpeettomina" pois. Mulla ei ole edes tuolia. Vain patja, muovilaatikoita ja kattolamppu ja mies ei välttämättä edes anna mun syödä keittiössä, vaan mun pitää tulla tänne patjan päälle syömään. Siis aivan sairasta.

Mutta kulissit on edelleen pystyssä, tosin ero laitettu vireille. Käyn töissä, palkka on ok, ei ole velkaakaan, mutta huonekaluja ei hänen asuntoonsa saa enää ostaa. Mun mieheni on jotenkin päästään sairas ja todella vaikea ja manipuloiva ihminen.

Tämä huolestuttaa minua! Joka tuon kirjoitit, niin minusta sinun pitäisi lähteä mahdollisimman pian, jättää enää tulematta tuohon asuntoon, paitsi poliisin kanssa hakea omat tavarasi. Jos mies tietää sinun pyrkivän eroon, niin olet vaarassa noin käyttäytyvän miehen lähettyvillä! Minä en uskaltaisi olla hetkeäkään tuollaisissa oloissa. Mene jonkun ystäväsi luo, vanhempiesi tai sisarustesi tai vaikka työkaverisi, ja hanki oma asunto, jonka osoitteen salaat, ettei mies saa tietää, ja muutat puhelinnumerosi salaiseksi. Tuollaiseen kohteluun ei saa alistua!!!

Vierailija
114/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan palstailua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whoa! Onneksi AP selvisi TÄPÄRÄSTI, vaikka murhanhimoinen psykopaatti jahtasikin LIEKINHEITTIMEN kanssa!

Juuh, elikkäs vähän nyt suhteellisuudentajua noihin juttuihin....

Mitä luulet, miten alistava perheväkivalta yleensä alkaa? Se alkaa juuri noin, vitsin varjolla, toisen alistaminen ja satuttaminen "ei tosta voi suuttua", uhri oppii ettei hänen tunteillaan ole väliä.

Kyllä, suhteellisuuden tajua sinullekin. Vaikka mies olisi jahdannut heinäsirkka kädessään, normaali ihminen ymmärtää lopettaa kun toinen on hysteerinen, pelokas, itkuinen tai pakenee kauhuissaan toiseen huoneeseen.

Jos saa jonkun hysteria/paniikkikohtauksen leikkimielisestä vitsistä, niin kannattaa mennä päätohtorille, koska sellainen ei ole ihan normaalia. Henkilölle itsellekin mukavampi, kun ei tarvitse pelätä kohtausta esim. kaupassa tai muualla ihmisten ilmoilla.

Minun on vaikea kuvitella normaalia elämää, jossa puoliso jahtaa yhtään minkään kanssa esimerkiksi kaupassa. Sanoisin että kohtaus siinä vaiheessa on enemmän kuin normaalia ja kyllä päätohtoria kaipaa enemmän se jahtaaja kuin jahdattava.

No hei haloo, esim. kadulla voi joku tyyppi mustassa sadetakissa, siis selvä "murhaaja", kulkea samaan suuntaan, eli "seurata". Vähemmästäkin alkaa puntti tutista ja jos on vielä yliherkkyys, niin siitähän voi joku kohtaus iskeä.

Eivät nuo tilanteet ole mitenkään verrattavissa keskenään.Jos joku jahtaa kaasupolttimen kanssa ympäri asuntoa,on ihan tervettä itsesuojeluvaistoa pelätä kyseistä tilannetta.Ei siitä saa mitenkään väännettyä "yliherkkyyttä",joka johtaisi vainoharhaisuuteen arkielämässä.

No leikistä suuttuminen ei kyllä ole mitään tervettä itsesuojeluvaistoa, vaan yliherkkyyttä. Vai oletko nyt oikeasti sitä mieltä, että APn mies yritti oikeasti tappaa APn tuolla hirmuisella polttimella?

Vierailija
115/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella sairaan oloinen mies. Tarttis kunnolla turpaansa..

+28 ja -2...jep, palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
116/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmoitin poliisille nettivinkillä. se jää nähtäväksi saako aloittaja miesvihan lietsomisesta syytteen.

Poliisi voi aloittaa tutkinnan perhevälivallasta. Aloittajan postaus ei ole miesvihaa. Sinun miesvihapakkomielteesi taas... no joo, on pakkomielle, jolla ei  mitään yhteyttä arkitodellisuuteen.

Vierailija
117/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sinut on pahoinpidelty. Nyt menet lääkäriin, päivystykseen tai yksityiselle kirjauttamaan vammasi. Pyydät valokuvaamaan. Kerrot vamman syntymekanismin ja tekijän.

Rikosilmoituksen voit tehdä netissä tai poliisiasemalla. Sinun ei tarvitse soittaa hätänumeroon, jos et nyt ole vaarassa. Älä jää kuitenkaan nyt yksin tämän asian kanssa. Kerro jollekin läheiselle ja pyydä mukaasi. Voitko mennä yöksi vaikka kaverille tai vanhemmille? Ota vähän tuumaustaukoa tähän parisuhteeseen. Että mitähän helvettiä just tapahtui. Ethän nimittäin halua, että parisuhdeväkivalta toistuu?

Vierailija
118/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastan palstailua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whoa! Onneksi AP selvisi TÄPÄRÄSTI, vaikka murhanhimoinen psykopaatti jahtasikin LIEKINHEITTIMEN kanssa!

Juuh, elikkäs vähän nyt suhteellisuudentajua noihin juttuihin....

Mitä luulet, miten alistava perheväkivalta yleensä alkaa? Se alkaa juuri noin, vitsin varjolla, toisen alistaminen ja satuttaminen "ei tosta voi suuttua", uhri oppii ettei hänen tunteillaan ole väliä.

Kyllä, suhteellisuuden tajua sinullekin. Vaikka mies olisi jahdannut heinäsirkka kädessään, normaali ihminen ymmärtää lopettaa kun toinen on hysteerinen, pelokas, itkuinen tai pakenee kauhuissaan toiseen huoneeseen.

Jos saa jonkun hysteria/paniikkikohtauksen leikkimielisestä vitsistä, niin kannattaa mennä päätohtorille, koska sellainen ei ole ihan normaalia. Henkilölle itsellekin mukavampi, kun ei tarvitse pelätä kohtausta esim. kaupassa tai muualla ihmisten ilmoilla.

Minun on vaikea kuvitella normaalia elämää, jossa puoliso jahtaa yhtään minkään kanssa esimerkiksi kaupassa. Sanoisin että kohtaus siinä vaiheessa on enemmän kuin normaalia ja kyllä päätohtoria kaipaa enemmän se jahtaaja kuin jahdattava.

No hei haloo, esim. kadulla voi joku tyyppi mustassa sadetakissa, siis selvä "murhaaja", kulkea samaan suuntaan, eli "seurata". Vähemmästäkin alkaa puntti tutista ja jos on vielä yliherkkyys, niin siitähän voi joku kohtaus iskeä.

Eivät nuo tilanteet ole mitenkään verrattavissa keskenään.Jos joku jahtaa kaasupolttimen kanssa ympäri asuntoa,on ihan tervettä itsesuojeluvaistoa pelätä kyseistä tilannetta.Ei siitä saa mitenkään väännettyä "yliherkkyyttä",joka johtaisi vainoharhaisuuteen arkielämässä.

No leikistä suuttuminen ei kyllä ole mitään tervettä itsesuojeluvaistoa, vaan yliherkkyyttä. Vai oletko nyt oikeasti sitä mieltä, että APn mies yritti oikeasti tappaa APn tuolla hirmuisella polttimella?

Oletko kenties ap mies tai muuten sadisti? Vai ihan tavallinen trolli?

Edelleenkään useimmille ihmisille väkivallan käyttö tai sillä uhkailu ei ole mitään leikkimielistä hassuttelua.

Ei täällä kukaan ole väittänyt,että ap:ta olisi yritetty tappaa,ainoastaan,että ihminen joka "vitsillä" vahingoittaa kumppaniaan ei ole päästään terve,eikä ap:n kannata odottaa että sattuu pahemmin,vaan lempata mies ennen kuin tuo hassunhauska pelottelu/satuttamisharrastus johtaa vakavampiin vammoihin.

Vierailija
119/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella sairaan oloinen mies. Tarttis kunnolla turpaansa..

+28 ja -2...jep, palstalla ei ole miesvihaa.

Pikemminkin psykopaattivihaa.Jos tuollainen "sietäisi saada turpiinsa"-kommentti olisi jossain "mies unohti viedä roskat"-tyyppisessä avauksessa,se olisi  kummallista.Tässä tapauksessa mies on satuttanut aloittajaa,eikä pidä itse tekoaan paheksuttavana,joten tuollainen kommentti on ymmärrettävä.

Vierailija
120/155 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kerran suhteen alkuaikana leikillään jahtasi minua puukapulalla ulkona. Minulla on erittäin vahva kamppailutausta, (taekwondo, potkunyrkkeily, krav maga, karate, personal defendo ja thai boxing) ja tietty koin tilanteen uhkaavana ja vaistojen varassa menin päin. Miehelle jäi murtunut nenä, vääntyneet sormet sekä kuraset vaatteet ja naama. Oppi ihan ekalla kerralla että ei kannata harrastaa tollasta pelleilyä ainakaan mun kanssa, tai saa pahemmin takasin.

Repesin aivan täysin :D

Reipas tyttö, niin sitä pitää!!!!!