Mies "jahtasi" kaasupolttimen kanssa
Mies toi eilen töistä kaasupolttimen, että sai tehtyä creme bruleetä jälkkäriksi. No, laitoin äskön tiskejä koneeseen ja kaasupoltin oli tiskipöydällä. Mies otti polttimen, laittoi päälle ja alkoi lähestyä mua ihan vitsillä. Peräännyin ja mies lähti ihan kunnolla seuraamaan mua sen kanssa kielloista huolimatta. Pelästyin ja menin saunaan ja laitoin oven kiinni. Meidän saunan ovi on täyspuinen eikä siitä siis näy läpi. Jäin heti siihen oven taakse seisomaan ja mies sit laitto polttimen täysille ja hirveällä liekillä työnsi sen saunan oven alta niin, että se poltti mun nilkkaa. Kiljahdin ja hyppäsin saunan jakkaralle. Mies sammutti polttimen heti ja avasi saunan oven. Tulin pois mitään sanomatta ja purskahdin sit hirveään itkuun. Mies tuli mun luo ihmetellen, että ei tommosesta voi suuttua ei niin pieni aika kerkee edes polttaan.
Mutta mitä vittua ei nyt kyse ollukkaan siitä, että olis sattunut vaan siitä että se jahtaa mua jollain helvetin kaasupolttimella ja vielä isolla liekillä polttaa jalkaa ja lopuksi ihmettelee, että miks suutuit. Mies on aina ollut tommonen pelle ja idiootti mut en koskaan uskonut tollasta. Oli pakko tulla avautumaan kun tuli niin vitun paha mieli :(
Kommentit (155)
Eikö AP pelkää, että psykopaatti murhaa sen esim. yöllä unissaan? Siis kun jo yhdestä murhanyrityksestä selvisi viimetingassa. Itse en uskaltaisi jäädä odottelemaan seuraavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät, ettei mies satuttaisi, niin miksi juoksit paniikissa turvaan?
Niin. Koska pelkäsit, että satuttaa sua.
Itse vastaavissa tilanteissa olleena en ole niinkään pelännyt sitä, että mies oikeasti tahtoisi vahingoittaa minua, vaan että hän ei jotenkin hoksaa, että minulla ei enää todellakaan ole hauskaa, minuun oikeasti sattuu ja että "leikistä" aiheutuu jo vamma. Leikkimieli on jäänyt jonnekin ala-astepoikien leikkien asteelle, ei osaa asettua toisen tunteisiin ja asemaan. Paljon vakavia vammautumisiakin sattuu maailmassa ihan pilan päiten, kun ei nähdä, milloin mennään liian pitkälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät, ettei mies satuttaisi, niin miksi juoksit paniikissa turvaan?
Niin. Koska pelkäsit, että satuttaa sua.Itse vastaavissa tilanteissa olleena en ole niinkään pelännyt sitä, että mies oikeasti tahtoisi vahingoittaa minua, vaan että hän ei jotenkin hoksaa, että minulla ei enää todellakaan ole hauskaa, minuun oikeasti sattuu ja että "leikistä" aiheutuu jo vamma. Leikkimieli on jäänyt jonnekin ala-astepoikien leikkien asteelle, ei osaa asettua toisen tunteisiin ja asemaan. Paljon vakavia vammautumisiakin sattuu maailmassa ihan pilan päiten, kun ei nähdä, milloin mennään liian pitkälle!
Siksi normaaleilla ihmisillä ei olekaan tapana pilan päiten jahdata muita kaasupolttimen,tai muun vahinkoa aiheuttavan esineen kanssa.Saati sitten "ihan vähän vaan" polttaa toiselle nilkkaan palovammaa.
Omituisia nuo,jotka jaksavat vääntää "murhayrityksestä".Kenen mielestä olisi oikeasti hauska pila,jos puoliso alkaisi vaikka kesken ruuan laiton uhkailla keittiöveitsen kanssa?
Härnääminen ja pelleily on eri asia kuin väkivallalla uhkaaminen/ pelottelu.
Eihän tuollaista käytöstä tule missään tapauksessa hyväksyä keneltäkään. Muistan kun deitti "huumorilla" kohdisti veistä minuun päin. Eipä tarvinnut enää nähdä kyseistä tyyppiä. Itse otan tosissani kyseiset jutut, ei ne tyhjästä tule. Huumorin varjolla pahoinpidellä toista? Uskomatonta chaissea.
Sinulla olisi voinut olla päälläsi pitkälahkeiset tekokuituhousut, jotka hulmahtavat liekkeihin vähästäkin kipinästä. olisi tullut todella pahat palovammat. Ei kuullosta oikein järkevältä tyypiltä. Oletteko olleet kauan yhdessä. Onko mahdoton ajatus, että jättäisit hänet, koska häneen et voi luottaa koska hän selkeästi alisti sinut pekosi varaan ja oli väkivaltainen sinua kohtaan. Miten teillä muutoin menee, onko hän hellä vai karkea.
Mitä ap olet tehnyt nyt ja mitä ajatteleet tilanteesta, kun olet lukenut näitä kommentteja?
MINÄKIN PELKÄSIN ENNEN MIESTÄNI, NYKYÄÄN EN ANNA SEKSIÄ TAI LEIVO HÄNELLE. KÄYKÖÖN VIERONAISISSA, MINUA EI HAITTAA. PELKÄYSKIN JATKUU.
Soita kriisipäivystykseen. Pahoinpitely tai sen yritys. Tajuaa mieskin miten ääliö on eikä tarvitse sitten myöhemmin miettiä missä raja kulkee pahoinpitelyn suhteen. Nyt kuumotti vähän, ensi kerralla jo oot rakoilla??
Vierailija kirjoitti:
Mies toi eilen töistä kaasupolttimen, että sai tehtyä creme bruleetä jälkkäriksi. No, laitoin äskön tiskejä koneeseen ja kaasupoltin oli tiskipöydällä. Mies otti polttimen, laittoi päälle ja alkoi lähestyä mua ihan vitsillä. Peräännyin ja mies lähti ihan kunnolla seuraamaan mua sen kanssa kielloista huolimatta. Pelästyin ja menin saunaan ja laitoin oven kiinni. Meidän saunan ovi on täyspuinen eikä siitä siis näy läpi. Jäin heti siihen oven taakse seisomaan ja mies sit laitto polttimen täysille ja hirveällä liekillä työnsi sen saunan oven alta niin, että se poltti mun nilkkaa. Kiljahdin ja hyppäsin saunan jakkaralle. Mies sammutti polttimen heti ja avasi saunan oven. Tulin pois mitään sanomatta ja purskahdin sit hirveään itkuun. Mies tuli mun luo ihmetellen, että ei tommosesta voi suuttua ei niin pieni aika kerkee edes polttaan.
Mutta mitä vittua ei nyt kyse ollukkaan siitä, että olis sattunut vaan siitä että se jahtaa mua jollain helvetin kaasupolttimella ja vielä isolla liekillä polttaa jalkaa ja lopuksi ihmettelee, että miks suutuit. Mies on aina ollut tommonen pelle ja idiootti mut en koskaan uskonut tollasta. Oli pakko tulla avautumaan kun tuli niin vitun paha mieli :(
Ihan oikein sinulle
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap:lle kuuluu?
Ap tässä, näytin miehelle tämän keskustelun ja meni tosi hiljaiseksi. Pidin vielä saarnan, että olisi voinut käydä todella huonosti ja onneksi selvittiin nyt vähällä. Tuo oli täysin huumoria mieheltä, mä TIEDÄN sen. Yhdessä ollaan, en halunnut erota tuon takia. Toivon, että tuo mun keskenkasvuinen mieheni tuosta aikuistuu nyt ja miettii jatkossa mikä on hauskaa ja mikä ei. Kaasupoltin lähti tänään takaisin töihin eikä sitä täällä taloudessa koskaan enää nähdä. Creme bruleet on nyt kokkailtu. Vaikka hyviä oli
No, vieläkös se rakkaus kukoistaa?
Kyllä tuosta nyt ainakin murhasyyte tulee!