Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "jahtasi" kaasupolttimen kanssa

Vierailija
10.09.2016 |

Mies toi eilen töistä kaasupolttimen, että sai tehtyä creme bruleetä jälkkäriksi. No, laitoin äskön tiskejä koneeseen ja kaasupoltin oli tiskipöydällä. Mies otti polttimen, laittoi päälle ja alkoi lähestyä mua ihan vitsillä. Peräännyin ja mies lähti ihan kunnolla seuraamaan mua sen kanssa kielloista huolimatta. Pelästyin ja menin saunaan ja laitoin oven kiinni. Meidän saunan ovi on täyspuinen eikä siitä siis näy läpi. Jäin heti siihen oven taakse seisomaan ja mies sit laitto polttimen täysille ja hirveällä liekillä työnsi sen saunan oven alta niin, että se poltti mun nilkkaa. Kiljahdin ja hyppäsin saunan jakkaralle. Mies sammutti polttimen heti ja avasi saunan oven. Tulin pois mitään sanomatta ja purskahdin sit hirveään itkuun. Mies tuli mun luo ihmetellen, että ei tommosesta voi suuttua ei niin pieni aika kerkee edes polttaan.

Mutta mitä vittua ei nyt kyse ollukkaan siitä, että olis sattunut vaan siitä että se jahtaa mua jollain helvetin kaasupolttimella ja vielä isolla liekillä polttaa jalkaa ja lopuksi ihmettelee, että miks suutuit. Mies on aina ollut tommonen pelle ja idiootti mut en koskaan uskonut tollasta. Oli pakko tulla avautumaan kun tuli niin vitun paha mieli :(

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ap, sun typerä poikaystäväs syyllisty tossa mun mielestä jo ihan rikokseen.. Kerro sun vanhemmilles tosta. Tai teidän yhteisille kavereilla. Mä en todallakaan jättäis tota tohon, vaan hankkisin äijän vaikeuksiin ja vastuuseen teoistaan..

Vierailija
62/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte kerrostalossa niin olisit kirkunut! Saunassa äänet kuuluu hyvin, olisit huutanut niin kovaa kuin lähtee APUA APUA ÄLÄ POLTA MUA SATTUUUUU!!!!!!

Naapurit olis varmaan soittaneet poliisit paikalle, niin olisit voinut selittää tapahtumat niin kuin ne meni. Ei siitä mitään seurauksia olisi tullut, mutta ehkä mies harkitsisi seuraavalla kerralla kahdesti. Ja varmaan hävettäisi kulkea pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska ja suojele itseäsi ja pysy jatkossa siitä kaukana. Tollainen käytös kertoo jo jotain aika vakavaa siitä miehestä. 25.v ei käyttäydy enää noin. Käy sääliksi sua, oot nuori 23.v tyttö ja sua ei saa kohdella noin. Tiedä arvosi. Jos jäät ton miehen kanssa, sulle voi aikainsaatossa tapahtua paljon pahempia juttuja. Toi teko oli vitsinä jo todella huonoa ja paha!! Mieti mitä se tulee tekeen sulle sit joskus suutuspäissään, kerta "vitsilläkin" on jo tommonen..

Vierailija
64/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whoa! Onneksi AP selvisi TÄPÄRÄSTI, vaikka murhanhimoinen psykopaatti jahtasikin LIEKINHEITTIMEN kanssa!

Juuh, elikkäs vähän nyt suhteellisuudentajua noihin juttuihin....

Vierailija
65/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on miehen käsitys hauskuudesta niin enpä haluaisi olla paikalla kun tulee riitaa. Jos toista voi satuttaa huvikseen, sitä voi satuttaa vielä enemmän kun vituttaa. Jos nauttii toisen pelosta, niin pelon aiheuttaminen ei tule loppumaan. Voi olla taukoa ja rauhallista välillä, jos uhri on aikeissa lähteä, mutta taas se alkaa jos ei lähdekään. Joka kerta kertoimia tulee vain lisää.

Vierailija
66/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tuli paha mieli! Minäkin olisin suuttunut. En voi sietää tuollaista pelleilyä. Hah hah, ihan vaan vitsinä jahtaillaan polttimella. Ärsyttävää, jos tuommoista jatkaa kielloista huolimatta.

Nojoo... Mutta mä tiedän, että toi todellakin oli vaan pelleilyä, se ei koskaan satuttaisi mua tahallaan. Mut oli kyllä niin typerästi tehty! Tokaisi vielä että mun pitäisi aloittaa vaikka joku kamppailulaji että saisin kovuutta.

Jos miehesi siis pitää sinua herkkänä nössönä joka tarvitsisi harjoittelua ikävien tilanteiden kohtaamisesta, niin luuletko että hän tulevaisuudessa käyttäytyy 1) enemmän 2) vähemmän niin kuin tässä?

Jos mies käyttäytyy kuin pahainen pikkukakara, saatko itsestäsi irti käyttäytyi kuin toruva äiti? Esim että tuossa tilanteessa et olisi lähtenyt karkuun, vaan tomerasti jäänyt huutamaan miehelle mitä hemmettiä hän kuvittelee tekevänsä, nyt pois se ennen kuin jotakuta sattuu. Vielä vaikka kunnon Justiina päälle ja kaulimen kanssa itse uhkaat miestä jos ei meinaa lopettaa. Jotain tuollaista käytöstäkö hän sinusta yrittää haastaa?! Vai olisiko hänen pitänyt tuoda töistä toinenkin kaasupoltin, koska hänestä olisi ollut hauskaa että te molemmat jahtaatte toisianne asunnossa ja suhuttelette toisianne kaasupolttimella kuin ne olisivat pahaisia vesipyssyjä?

Joo, siis sekopäämies kyllä, mutta tulin juuri kirjoittaan että mun reaktio olisi ollut ihan taatusti tuo yllä kuvattu. Olisin siis karjunut että "mitä jumalauta sä oikeen meinaat, nyt käpälistä veke se töhötin, onko sulla aivot pehmenny!!??" Enkä olisi mihinkään karkuun juossut, vaan osoittanut auktoriteetin pysymällä paikallani ja olemalla äkäinen. Jos on tommonen taukki kuin ap:n äijä, niin ap:n reaktio saa sen vaan vähättelemään omaa toimintaansa. Enkä myöskään suosittele väkivallalla uhkaamista/tekemistä takaisin, koska silloin tää "duudsoni" saa vain oikeutuksen toilailuilleen. Mikäli siis ap:llä riittää voimia ja halua ryhtyä kasvattaan lapsimiestä, se täytyy tehdä ryhtymällä juurikin niiden rajojen äkäiseksi vetäjäksi. Täytyy ryhtyä "äidiksi", joka sanoo miehelle mikä on sallittua ja mikä ei. Itse  en jaksais.

Vierailija
67/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whoa! Onneksi AP selvisi TÄPÄRÄSTI, vaikka murhanhimoinen psykopaatti jahtasikin LIEKINHEITTIMEN kanssa!

Mitä luulet, miten alistava perheväkivalta yleensä alkaa? Se alkaa juuri noin, vitsin varjolla, toisen alistaminen ja satuttaminen "ei tosta voi suuttua", uhri oppii ettei hänen tunteillaan ole väliä.

Kyllä, suhteellisuuden tajua sinullekin. Vaikka mies olisi jahdannut heinäsirkka kädessään, normaali ihminen ymmärtää lopettaa kun toinen on hysteerinen, pelokas, itkuinen tai pakenee kauhuissaan toiseen huoneeseen.

Vierailija
68/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, että tällaisen sanotaan olevan “vain leikkiä”, varsinkin kun tekijänä on mies tai poika. Tällaisten tekojen taustalla on tarkoituksena saada toinen kokemaan mm. pelkoa ja avuttomuutta eli tekijä “käsittelee” omia kokemuksiaan yrittämällä saada toisen kokemaan ne.

Vierailija
69/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy pelkäämään sitä miestä! Näytä koko ajan olevasi säikky, älä luota. Älä nuku samassa huoneessa ja sano perusteluksi, että pelkäät miehen tappavan sinut yöllä. Kun mies ottaa kahvipannun käteensä ja aikoo kaataa kahvia, niin huuda lujaa, että "älä polta sillä minua, älä polta". Älä mene keittiöön samaan aikaan, vaan vetoa siihen, että et halua palovammoja. Älä mene parvekkeelle, vaan sano, että pelkäät miehen lukitsevan sinut sinne tai pudottavan alas. Älä mene autoon, kun mies ajaa. Perusteluna se, että et voi tietää, koska mies päättää tappaa sinut autolla.'

Katso, miten pitkään sillä pitää hermot ja se ryhtyy luulemaan, että oikeasti pelkäät henkesi edestä.

Tää nyt oli typerintä ikinä. Mistäs tiedät, jos vaikka mies sitten toteuttaisikin ap:n pelot? Tai sitten mies vaan ihmettelee et mitä ihmet se nainen yhä tekee tässä suhteessa jos pelkää noin. Pienet tsänssit siihen, että mies oikeesti tajusi vaaratilanteen, ja ottaa opikseen.

Vierailija
70/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on tullut kärpäsestä härkänen.

Vierailija
71/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei ole mitään tekemistä minkään sadismin kanssa. Tuon ikäiset pojat käyttäytyvät useimiten kuin 11-vuotiaat. Ei pienintäkään kykyä ennakoida seuraamuksia millekään asialle. Selityksenä yleensä "mut mä luulin"...

Täytyy kyllä olla aika pahasti jälkeenjäänyt,jos 25-vuotias ei ymmärrä,ettei ihmisiä pelotella ja satute ihan vaan vitsinä.Ei,todellakaan normaali 25-vuotias ei käyttäydy kuin pieni lapsi,joka ei oikeasti ymmärrä asioiden syitä ja seurauksia.Jos mies ei aloituksen tilanteessa koe tehneensä mitään väärää,täytyy olla jotenkin luonnevikainen.

Vierailija
72/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, että tällaisen sanotaan olevan “vain leikkiä”, varsinkin kun tekijänä on mies tai poika. Tällaisten tekojen taustalla on tarkoituksena saada toinen kokemaan mm. pelkoa ja avuttomuutta eli tekijä “käsittelee” omia kokemuksiaan yrittämällä saada toisen kokemaan ne.

Taikka sit se on vaan tsoukki joka meni vähän liian pitkälle.

Vierailija
73/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoituksena saada toinen kokemaan mm. pelkoa? Ehkä ap:n mies onkin ISIS-jäsen

Vierailija
74/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen huumorintaju miehellä. Ei tollasta voi oikeen ottaa vitsillä

Tuollainen toiminta ei ole mitään "huumorintajua".

Vierailija
75/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on itse asiassa hirvittävää.

Vierailija
76/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet, miten alistava perheväkivalta yleensä alkaa? Se alkaa juuri noin, vitsin varjolla, toisen alistaminen ja satuttaminen "ei tosta voi suuttua", uhri oppii ettei hänen tunteillaan ole väliä.

Kyllä, suhteellisuuden tajua sinullekin. Vaikka mies olisi jahdannut heinäsirkka kädessään, normaali ihminen ymmärtää lopettaa kun toinen on hysteerinen, pelokas, itkuinen tai pakenee kauhuissaan toiseen huoneeseen.

Jos saa jonkun hysteria/paniikkikohtauksen leikkimielisestä vitsistä, niin kannattaa mennä päätohtorille, koska sellainen ei ole ihan normaalia. Henkilölle itsellekin mukavampi, kun ei tarvitse pelätä kohtausta esim. kaupassa tai muualla ihmisten ilmoilla.

Vierailija
77/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkitsetko hänet tästä jatkamalla suhdettanne...

Todennäköisesti "pulla" on uunissa hetimiten.

Vierailija
78/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla se sama mies joka hitsasi vauvanhuoneessa niitä taideteoksia ja metallihäkkyröitä.

Vierailija
79/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mun "psykomieheni" on itse erittäin väkivaltaisesta ja samalla tunnekylmästä kodista ja hänellä on outoja arpia mm. päänahassaan tiettävästi lapsuuden ajoilta. Hänellä on tiettyjä todella creepyjä pakkomielteitä ja olen varma, että niiden on pakko juontaa juurensa hänen lapsuudestaan. Hän on siis muuten normaali ja ulkoisesti jopa menestynyt, mutta jotain outoa hänessä on. Sama koskee hänen veljeäänkin, joka tosin vaikuttaa täyspäisemmältä. Mutta mieheni aloitti tosiaan juuri samalla tavalla. Pitkään mentiin leikin varjolla, väkivalta oli (hänelle) hauskaa huumoria. Kunnes se muuttuikin ihan todelliseksi ja hän ihan tosissaan luulee, että hänellä on oikeus lyödä ja rikkoa tavaroita ym., jos hänestä siltä tuntuu ja etteivät mitkään säännöt tai lait koske häntä.

Vierailija
80/155 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs on tullut kärpäsestä härkänen.

Eikö kumppanin pelottelu ja palovamman aiheuttaminen ole härkänen jo valmiiksi?