Mies "jahtasi" kaasupolttimen kanssa
Mies toi eilen töistä kaasupolttimen, että sai tehtyä creme bruleetä jälkkäriksi. No, laitoin äskön tiskejä koneeseen ja kaasupoltin oli tiskipöydällä. Mies otti polttimen, laittoi päälle ja alkoi lähestyä mua ihan vitsillä. Peräännyin ja mies lähti ihan kunnolla seuraamaan mua sen kanssa kielloista huolimatta. Pelästyin ja menin saunaan ja laitoin oven kiinni. Meidän saunan ovi on täyspuinen eikä siitä siis näy läpi. Jäin heti siihen oven taakse seisomaan ja mies sit laitto polttimen täysille ja hirveällä liekillä työnsi sen saunan oven alta niin, että se poltti mun nilkkaa. Kiljahdin ja hyppäsin saunan jakkaralle. Mies sammutti polttimen heti ja avasi saunan oven. Tulin pois mitään sanomatta ja purskahdin sit hirveään itkuun. Mies tuli mun luo ihmetellen, että ei tommosesta voi suuttua ei niin pieni aika kerkee edes polttaan.
Mutta mitä vittua ei nyt kyse ollukkaan siitä, että olis sattunut vaan siitä että se jahtaa mua jollain helvetin kaasupolttimella ja vielä isolla liekillä polttaa jalkaa ja lopuksi ihmettelee, että miks suutuit. Mies on aina ollut tommonen pelle ja idiootti mut en koskaan uskonut tollasta. Oli pakko tulla avautumaan kun tuli niin vitun paha mieli :(
Kommentit (155)
"Oho, ihan vahingossa osuin suhun veitsellä, kunhan pelleilin, ei voinut sattua..."
Juu ei tahallista eikä halunnut satuttaa ..
Ei millään pahalla, mutta nekään väkivaltaiset miehet, jotka hakkaavat toisen sairaalakuntoon, eivät ikinä ole aikuisten oikeasti syylliaiä ja satuttaneet missään tapauksessa ainakaan tahallaan... ei kukaan väkivaltainen mies tunnusta olevansa väkivaltainen.
Aikuisten polttopalloa, oikein mukavalta kuulostaa. :)
Miehesi taitaa olla henkisesti täysi lapsi. Pelleilee ja vitsailee, mutta ei ymmärrä seurauksia? Voisit saada ihan kunnon herrasmiehen, joka hellii ja pitää hyvänä kaasupolttimella jahtaamisen sijaan. Mieti ap tätä ihan tosissaan, elämäsi voisi olla paljon parempaa kun lähtisit.
Tulee mieleeni se pariskunta, jossa mies kusi naisen niskaan saunan lauteilla "vitsinä". Taisi olla vanhempi pari vain. Mutta ap voi odottaa vastaavia kokemuksia itselleen jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käyttäytyy kuin 11-vuotias poika leikkisi toisen 11-vuotiaan pojan kanssa. Tekee kaikkea typerää eikä ollenkaan tajua syy-seurauksia, kuten että saattaa satuttaa toista pahastikin. Tai sitten hänellä on väkivaltaisia taipumuksia joita hän näin aluksi harjoittaa tuollaisen "leikin" varjolla.
Tuo poliisin kutsuminen oli oikeastaan hyvä idea. Jos miehesi ei oikeasti näe siinä mitään pahaa että jahtaa ja polttaa sinua kaasupolttimella, hänellä on niin monen vuoden edestä kasvamista normaaliksi aikuiseksi ihmiseksi, että sitä kehitystä ei ihan pienellä vauhditeta. Jos jäät suhteeseen, saat varmaan varautua pelkäämään miestäsi ja olemaan ahdistunut milloin hän keksii seuraavan hassun leikin, jossa kohtelee sinua uhkaavasti ja väkivaltaisesti.
Mun mies oli samanlainen, kun tapasin hänet. Hän teki järkyttäviä ja väkivaltaisia juttuja muka huumorin varjolla ja se "huumori" oli jonkun 10-vuotiaan pojan tasolla, joka tekisi samoja juttuja siis jollekin kaverilleen.
Jos vaikka käperryimme romanttisesti vierekkäin katsomaan jotain leffaa, niin hän saattoi täysin yllättäen kolauttaa mua päähän omalla päällään siten, että se sattui ihan oikeasti. Hän myös nimitteli mua muka vitsikkäästi (oikeasti loukkaavasti) seksin aikana. Varoisin sinuna häntä ja jättäisin.
Olen tuon toisen ketjun "kenen mies sanoo näin vaimolleen?" aloittaja. Ja tosiaan se "hupiveikko" muuttui ihan oikeasti väkivaltaiseksi raskausaikana ja kohtelee mua kuin roskaa nykyisin. Varo oikeasti ja eroa.
Vierailija kirjoitti:
Grillaa sen munakarvat sillä polttimella.
Joo, just näin ja totea sitten, jos se suuttuu, et "mitä ihemettä, eihän tollaisesta voi suuttua, eihän se polttanut, kuin vähän aikaa".
Aloita oikeasti joku kamppailulaji ja laita seuraavalla kerralla mies nippuun jollain itsepuolustusliikkeellä, niin jospa se oppisi. Voihan se tosin olla, että mies innostuu siitä ja alkaa "kiusoitella" ja pelotella kovemmin ja kovemmin jatkossa, muistuttaen omasta suuruudestaan (pienuudestaan).
En voisi ikinä kuvitella, että oma mieheni haluaisi pelotella minua tuolla tavalla. Joku mukissa olevalla ötökällä pelottelu, jota voisin pitää normaalina, on aika kaukana tuosta. Senkin jokainen normaalisti tunteva ja ajatteleva lopettaisi pyydettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies osoittanut olevansa sadistinen millään muilla tavoin?
Sairastahan tuo on, että pitää toisen satuttamista huvittavana. Jossei ymmärrä tehneensä väärin, niin lemppaa hänet pellolle alta aikayksikön.
Ei ole, ei koskaan tarkoituksellisesti satuttaisi mua ja tiedän sen. Toi oli miehelle vitsailua mutta ei ymmärrä sitä että musta toi ei ollut hauskaa. Tihrustin itkua keittiössä aikani ja mies tuli myöhemmin ihan vilpittömästi pyytämään anteeksi ja halasi. Ei tarkoittanut pahalla mut pahalta se silti tuntui...
Miehesi satutti sua ja teki sen tarkoituksella. Kokemasi kipu ei ollut kovimmasta päästä eivätkä saamasi vammat vakavia, mutta satutti se sua silti ja teki sen täysin tietoisesti. Se, että se oli hänestä hauska vitsi, ei ole lieventävä asianhaara. Itse asiassa se on aika pelottavaa.
Joku sanoi, että miehesi saattaa myöhemmin osoittaa väkivaltaisia taipumuksia. Tosiasia on, että toisen polttaminen on väkivaltaa. Pelon ja itkun vähätteleminen on sitä myös.
Jotain uupuu jätkän pääkopasta, jos ei ymmärrä lopettaa siinä vaiheessa kun toinen juoksee karkuun, piiloutuu ja itkee. Ikä ei ole selitys, 23 on jo sen ikäinen, että normaali järjenjuoksu pitäisi olla kehissä. Normaalilla empatiakyvyllä varustettu ihminen ymmärtää lopettaa ajoissa, vaikka olisikin käytännön pilojen harrastaja.
Vierailija kirjoitti:
Aloita oikeasti joku kamppailulaji ja laita seuraavalla kerralla mies nippuun jollain itsepuolustusliikkeellä, niin jospa se oppisi. Voihan se tosin olla, että mies innostuu siitä ja alkaa "kiusoitella" ja pelotella kovemmin ja kovemmin jatkossa, muistuttaen omasta suuruudestaan (pienuudestaan).
En voisi ikinä kuvitella, että oma mieheni haluaisi pelotella minua tuolla tavalla. Joku mukissa olevalla ötökällä pelottelu, jota voisin pitää normaalina, on aika kaukana tuosta. Senkin jokainen normaalisti tunteva ja ajatteleva lopettaisi pyydettäessä.
Muuten oikein hyvä idea, mutta mies harrastaa vapaaottelua, joten mulla ei olisi mitään mahdollisuuksia tolla saralla. Omasta harrastuksestaan keksikin että mun pitäisi harrastaa kamppailulajeja
Vierailija kirjoitti:
Minulla poikakaveri hyppäsi puskasta päälleni, kun ajoin pyörällä ohi. Kaaduin ja löin pääni (kypärä meni uusiksi), kädestä ja polvesta kuoriutui nahka. Jätkä ihmetteli miksi leikistä suutuin kun ei hän tarkoittanut että sattuisi. Kirsikkana kakussa ei tuntunut edes uskovan, että oikeasti sattui, vaan oletti että huvikseen yritän saada huomiota.
Eipä olla oltu yhdessä kymmeneen vuoteen... tuo tapaus itse asiassa oli niitä ensimmäisiä aavistuksia mikä hänellä ajatusmaailma pohjimmiltaan oli.
Mistä päin miehesi oli? Millä alalla työskenteli? Siis mun mieheni teki alussa vastaavia temppuja ja on lähes "psyko" nykyisin mua kohtaan, kun en tajunnut erota ajoissa. Oisko sama mies kyseessä jopa?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei ole mitään tekemistä minkään sadismin kanssa. Tuon ikäiset pojat käyttäytyvät useimiten kuin 11-vuotiaat. Ei pienintäkään kykyä ennakoida seuraamuksia millekään asialle. Selityksenä yleensä "mut mä luulin"...
"Pojat on poikia..." Oikeesti mitä hittoa, toivottavasti sä et oo kasvattanut etkä tule kasvattamaan yhtäkään....
25-vuotias mies ei todellakaan saa olla ala-asteikäisen tasolla. Varmaan moni 11-vuotiaskin osaisi kyllä tuota paremmin arvioida tekonsa seurauksia.
Ap, älä tosiaankaan jää katselemaan mitä mies seuraavaksi keksii...
Nojoo... Mutta mä tiedän, että toi todellakin oli vaan pelleilyä, se ei koskaan satuttaisi mua tahallaan. Mut oli kyllä niin typerästi tehty! Tokaisi vielä että mun pitäisi aloittaa vaikka joku kamppailulaji että saisin kovuutta.[/quote]
Huomaatko että miehesi on jo satuttanut sinua tahallaan? Tuli perääsi vaikka näki että pelkäät ja vielä laittoi liekkiä kovemmalle. Vahingossa ei voi tehdä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käyttäytyy kuin 11-vuotias poika leikkisi toisen 11-vuotiaan pojan kanssa. Tekee kaikkea typerää eikä ollenkaan tajua syy-seurauksia, kuten että saattaa satuttaa toista pahastikin. Tai sitten hänellä on väkivaltaisia taipumuksia joita hän näin aluksi harjoittaa tuollaisen "leikin" varjolla.
Tuo poliisin kutsuminen oli oikeastaan hyvä idea. Jos miehesi ei oikeasti näe siinä mitään pahaa että jahtaa ja polttaa sinua kaasupolttimella, hänellä on niin monen vuoden edestä kasvamista normaaliksi aikuiseksi ihmiseksi, että sitä kehitystä ei ihan pienellä vauhditeta. Jos jäät suhteeseen, saat varmaan varautua pelkäämään miestäsi ja olemaan ahdistunut milloin hän keksii seuraavan hassun leikin, jossa kohtelee sinua uhkaavasti ja väkivaltaisesti.
Mun mies oli samanlainen, kun tapasin hänet. Hän teki järkyttäviä ja väkivaltaisia juttuja muka huumorin varjolla ja se "huumori" oli jonkun 10-vuotiaan pojan tasolla, joka tekisi samoja juttuja siis jollekin kaverilleen.
Jos vaikka käperryimme romanttisesti vierekkäin katsomaan jotain leffaa, niin hän saattoi täysin yllättäen kolauttaa mua päähän omalla päällään siten, että se sattui ihan oikeasti. Hän myös nimitteli mua muka vitsikkäästi (oikeasti loukkaavasti) seksin aikana. Varoisin sinuna häntä ja jättäisin.
Olen tuon toisen ketjun "kenen mies sanoo näin vaimolleen?" aloittaja. Ja tosiaan se "hupiveikko" muuttui ihan oikeasti väkivaltaiseksi raskausaikana ja kohtelee mua kuin roskaa nykyisin. Varo oikeasti ja eroa.
Hyi. Taisit seurustella ihan oikein narsistin kanssa! Kai olet jo jättänyt tuollaisen? Itsesi ja lapsesi tähden.
Vierailija kirjoitti:
Jotain uupuu jätkän pääkopasta, jos ei ymmärrä lopettaa siinä vaiheessa kun toinen juoksee karkuun, piiloutuu ja itkee. Ikä ei ole selitys, 23 on jo sen ikäinen, että normaali järjenjuoksu pitäisi olla kehissä. Normaalilla empatiakyvyllä varustettu ihminen ymmärtää lopettaa ajoissa, vaikka olisikin käytännön pilojen harrastaja.
Mä olen siis väkivaltaisen "psykomiehen" vaimo ja mun mies teki alkuaikoina vastaavia juttuja vitsillä. Hän oli kuulemma myös huvikseen tappanut kymmeniä pikkulintuja lapsena ja ei edelleenkään tuntenut mitään tunnontuskia. Siinä vaiheessa, kun sain tietää, olin jo raskaana.
Olisin vetänyt kuonoon. Ja itseasiassa omaa miestäni olenkin. Sen mielestä oli hauska idea pimeässä ulkona käydä takaapäin mun päälle ja karjaista. Meidän takapihalla ei ole valoja ja talon sijainnin vuoksi se on oikeasti erittäin pimeä yöllä ja siksi tykkään kuvata siellä revontulia. En jäänyt katsomaan kuka se oli vaan potkaisin sääreen ja kun päästi vähän irti kyynärpää rintakehään, käännyin ja tirvaisin nokkaan ennenkuin tunnistin kuka siinä oli. Mies tajusi itse siinä, että ihan oma moka pimeässä kello 2 yöllä hiipiä ja hyökätä takaapäin. Ei oo sen jälkeen saanut mitään hyviä ideoita. Nykyään jos tulee seuraamaan kuvaamista tulee asiallisesti ja yleensä kauempaa huikkaa että meneekö kuva pilalle vai kärsiikö tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Taisit seurustella ihan oikein narsistin kanssa! Kai olet jo jättänyt tuollaisen? Itsesi ja lapsesi tähden.
Olemme siis eroamassa ja mies on muuttunut vain pahemmaksi ajan myötä ja hänestä on todella vaikeaa päästä eroon. Mä olin siisti, hyväpalkkainen, nätti, korkeakoulutettu nainen ja nykyään vietän viikonloput lähinnä yksin makuuhuoneessa patjalla istuskellen, kun siis en saa liikkua asunnossa ilman vinoilua ja kaikki huonekaluni patjaa lukuunottamatta on viety "tarpeettomina" pois. Mulla ei ole edes tuolia. Vain patja, muovilaatikoita ja kattolamppu ja mies ei välttämättä edes anna mun syödä keittiössä, vaan mun pitää tulla tänne patjan päälle syömään. Siis aivan sairasta.
Mutta kulissit on edelleen pystyssä, tosin ero laitettu vireille. Käyn töissä, palkka on ok, ei ole velkaakaan, mutta huonekaluja ei hänen asuntoonsa saa enää ostaa. Mun mieheni on jotenkin päästään sairas ja todella vaikea ja manipuloiva ihminen.
Todella sairaan oloinen mies. Tarttis kunnolla turpaansa..
Toisen ihon polttaminen on väärin. Toisen jahtaaminen on väärin. Kun toinen kieltää tekemästä jotain itselleen ja toinen tekee sen silti, sekin on väärin. Kunnioita ja rakasta itseäsi Ap ja lähde, ansaitset paljon parempaa.