Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa miehesi on pessyt wc-pönttönne? Kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
08.09.2016 |

Meillä mies ei ole kertaakaan pessyt meidän vessaa. Ties minkä näköinen olisi, jos mä en sitä puhdistaisi kerran viikossa. Ja kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun asioi kakkoshädällä. Eli usein! Minä en aikuisen ihmisen paskoja ala siivoamaan eikä miehen tarvitse minun. Kylppärin suihkuttelun ja lavuaarin putsaa viikoittain se, kumpi joutaa. Useammin jopa mies, kun siivoilee parran ajon roiskeita.

Vierailija
22/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoppa, muillakin sama tilanne. Miksei miehet tykkää vessanpesusta? Mikä siinä ei nappaa? 😮 Ap

Siksi kun siellä kotona on palvelija tekemässä sen. Lakkaa olemasta palvelija ja vaadi siisteyttä.

t: 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen yhtä usein kuin minäkin. 3 vuotta yhdessä. Siivoojahan sen yleensä pesee, mutta joskus tarvii itsekin.

Vierailija
24/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miesvihan lietsontaa , jälleen kerran.

Vierailija
25/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa, yhdessä 4 v ja avoliitossa.

Mies on muutenkin laiska tekemään mitään hommia kotona :/ Äitinsä passannut pilalle.

Vierailija
26/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten naiset ihmettelevät palstalla, miksi sinkkunaisten on vaikeaa löytää miestä.

Tällä omalla miesten mitätöinnillä ja vähättelyllä kusette paitsi omille nilkoillenne, myös kaikkien sinkkunaisten muroihin.

Vierailija
27/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai kertaakaan. Asentanut on muutaman, sekä vaihtanut huuhtelukoneiston. Montako olet itse asentanut?

Vierailija
28/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan asuttu yhdessä 18 v. ja vähintään kerran viikossa, koska hän hoitaa meillä viikkosiivouksen. Viikkosivousten välissä pestään tarpeen mukaan ja se pesee, joka on "luonut" sen tarpeen.

En ymmärrä vessanpönttöjen ällöämistä, varsinkaan tiiveissä suhteissa. Ihmiset erittää mitä erittää, vessassa liplattaa juokalepoinen, puhdas vesi. Kun on käyty läpi synnytykset yhdessä, hoidettu lasten ja toistemme mahataudit yhdessä, niin mitä dramaattista siinä vessanpöntössä on?

Vierailija
29/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaa olen ihmetellyt meillä kotona. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta, ennen lapsia hän kyllä pesi vessaa, ei mielellään mutta sentään joskus pesi.

Kun muksut tuli mukaan kuvioihin, tyssäsi vessan pesu ja moni muukin kotityö siihen paikkaan. Näillä on nyt sitten menty viimeiset 13 v.

Kun sanon miehelle, että hänkin voi siivota vessaa, väittää että juuri sen siivosi (siis kaatoi puhdistusainetta pönttöön ja jynssäsi sen röörin). Kun sitten kysyn, että pesitkö lavuaarin, pyyhitkö peilit, vaihdoitko käsipyyhkeet, pesitkö pöntön lauteet, itse pöntön ja lattian, saadaan aikaan riita, jossa hän syyttää minua siitä, etten halua siivota vessaa. -No shit sherlock, kuka v..ttu siitä tykkäisi?

Kun tähän sitten lisätään se, että laskut, ruoka ja lasten menot maksatetaan pääsääntöisesti minulla vaikka olen pienempi tuloinen ja vielä vittuillaan kun rahat on vähissä kuun lopussa, alkaa olla tässä liitossa aika lailla semmonen 50-luvun meininki. (paitsi että mun pitää vielä jaksaa käydä täyspäiväisesti töissä ja äijä ei tosiaankaan elätä mua ja lapsia)

Eroa olen miettinyt paljon, mutta en voi tehdä sitä lapsille. Käytännössä näyttelen muksuille, että kaikki on hyvin. Seksin suhteen on tauko, varmaan tulee pitkä sellainen.. mutta jos mut vaan nähdään kodinkoneena ja siivousrobottina, niin tasan käyttäydyn sen mukaan.

Odotan, että äijä lähtee/ lähden itse kun lapset on muuttaneet pois kotoa.

Vierailija
30/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat pestään, mies varmaan pessyt useammin.

Yhdessä 24v

Sama täällä !  Mies on muutenkin parempi pitämään huolta kotitöistä kuin mä. Mä vasta mietin, että pitäis imuroida, niin mies on jo sen tehnyt :)

'

Vierailija
31/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoppa, muillakin sama tilanne. Miksei miehet tykkää vessanpesusta? Mikä siinä ei nappaa? 😮 Ap

Olen mies, ja pesen meillä aina vessan, mutta pölyjen pyyhkiminen ei nappaa.

Vierailija
32/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota ole joutanut laskemaan. Sen tiedän että paljon useammin kuin minä. 14. vuosi naimisissa menossa. Pesee myös ikkunat aina, mä en oo tainnu pestä kertaakaan. Muutenkin on siisteydestä tarkempi. Mä taas vastaan pääsääntöisesti ruoanlaitosta, pyykeistä ja lasten kuskaamisesta lääkäreille ja harrastuksiin. Ihan tässä molemmille riittää työmaata, ei tartte kummankaan laskea.

Vierailija
33/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitta alkaa olla täynnä kirjoitti:

No samaa olen ihmetellyt meillä kotona. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta, ennen lapsia hän kyllä pesi vessaa, ei mielellään mutta sentään joskus pesi.

Kun muksut tuli mukaan kuvioihin, tyssäsi vessan pesu ja moni muukin kotityö siihen paikkaan. Näillä on nyt sitten menty viimeiset 13 v.

Kun sanon miehelle, että hänkin voi siivota vessaa, väittää että juuri sen siivosi (siis kaatoi puhdistusainetta pönttöön ja jynssäsi sen röörin). Kun sitten kysyn, että pesitkö lavuaarin, pyyhitkö peilit, vaihdoitko käsipyyhkeet, pesitkö pöntön lauteet, itse pöntön ja lattian, saadaan aikaan riita, jossa hän syyttää minua siitä, etten halua siivota vessaa. -No shit sherlock, kuka v..ttu siitä tykkäisi?

Kun tähän sitten lisätään se, että laskut, ruoka ja lasten menot maksatetaan pääsääntöisesti minulla vaikka olen pienempi tuloinen ja vielä vittuillaan kun rahat on vähissä kuun lopussa, alkaa olla tässä liitossa aika lailla semmonen 50-luvun meininki. (paitsi että mun pitää vielä jaksaa käydä täyspäiväisesti töissä ja äijä ei tosiaankaan elätä mua ja lapsia)

Eroa olen miettinyt paljon, mutta en voi tehdä sitä lapsille. Käytännössä näyttelen muksuille, että kaikki on hyvin. Seksin suhteen on tauko, varmaan tulee pitkä sellainen.. mutta jos mut vaan nähdään kodinkoneena ja siivousrobottina, niin tasan käyttäydyn sen mukaan.

Odotan, että äijä lähtee/ lähden itse kun lapset on muuttaneet pois kotoa.

Laitatko tämän tekstin myös avioerohakemukseesi? On siellä käräjäoikeuden työntekijöillä hilpeät työpäivät, kun lukevat palstamammojen avioerohakemuksia.

Vierailija
34/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee sen kerran viikossa ja ollaan nyt asuttu jotain neljä vuotta yhdessä. Eli karkeasti 52x4 = 208 kertaa.

Vierailija
35/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on ollut yhteistyössä eli ollut vetämättä pönttöä pesuaineen koko vaikuttamisajan verran. Viisi vuotta yhdessä.

Vierailija
36/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30 vuotta yhdessä ja mieheni ei ole pessyt kertaakaan vessan pönttöä yhteiselomme aikana.

Vierailija
37/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta yhdessäolon alusta asti, eli melkein kymmenen vuoden ajan on mieheni pessyt vessan.

Itse en pese kylppäriä tai vessaa, imuroin ja pyyhin pölyt kylläkin.

Vierailija
38/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä miehiä varmaan ällöttää kun miettii kuinka vaimorakkaan ulosteet ja emätineritteet on siellä lillunu.

Vierailija
39/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta yhdessä, vuosi saman katon alla. Mies pesee meillä vessan. Aika harvoin tosin, ei joka viikko.

Vierailija
40/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että mies olisi kertaakaan pessyt wc-pönttöä, tai ehkä joskus kauan sitten, jos olen siihen painostanut. Olin jokin aika sitten useamman kuukauden työreissulla ja täytyy sanoa, että kertaakaan sinä aikana ei ollut mies vaivautunut pesemään pönttöä ja näky oli kyllä aivan kamala kun palasin kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi