Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa miehesi on pessyt wc-pönttönne? Kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
08.09.2016 |

Meillä mies ei ole kertaakaan pessyt meidän vessaa. Ties minkä näköinen olisi, jos mä en sitä puhdistaisi kerran viikossa. Ja kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 keraa, 10 v yhdessä

Vierailija
2/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kerran tai pari. 7 vuotta yhdessä. Mä siivoan wc:n koska osaan sen homman paremmin, ja wc:n siisteys on niitä harvoja paikkoja kodissa, joiden siisteydestä en halua tinkiä. Ukko sitten esim. imuroi ja pyyhkii pölyjä. Ne hän tekeekin usein huolellisemmin kuin minä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan yhdessä asuttu noin 20v.

Vierailija
4/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty laskemaan, hän pesee sen monta kertaa viikossa.

Ollaan oltu yhdessä vuosia.

Edelliset kumppanit eivät tehneet kotona mitään, sellaiset kuuluu laittaa kiertoon.

Vierailija
5/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa. Kolme vuotta asuttu yhdessä. Mä olen vastaavasti laittanut ruokaa neljä kertaa. Teen mielelläni kaikki muut kotityöt yksin, jos toinen hoitaa ruokahuollon.

Vierailija
6/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen hommaa se paskojen jynssääminen kyllä on. Miehen homma on vuorata pönttö kunnon paskalla. Ei kai sitä huvikseen kannata jynssätä kerran viikossa.

Vierailija
7/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit...

0 kertaa.

4 v yhdessä.

Vierailija
8/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa, muillakin sama tilanne. Miksei miehet tykkää vessanpesusta? Mikä siinä ei nappaa? 😮 Ap

Vierailija
9/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen ja edellinen kerta tais olla pari viikkoa sitten

Vierailija
10/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pestään, mies varmaan pessyt useammin.

Yhdessä 24v

Vierailija
11/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tää, me vasta 1,5 vuotta yhdessä mutta kertaakaan ei ole tainnut pestä :D

Yleensä ärsyttää jos toinen ei tee kotitöitä tai tuntuu että teen aina itse jotkut hommat, kuten vessan pesun. Taitaapa olla ettei se vain tunnu siltä, vaan näin oikeasti on, ja muilla myös :D miehet perkele!

Vierailija
12/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. 28 vuotta yhdessä.

Mutta eipä tuo häiritse, en minäkään ole rassannut öljykattilaa (tai mitä ihmettä sille pitäisi tehdäkään).

En ylipäänsä usko sellaiseen, että kotityöt tehdään yhdessä. Tehtävät jaetaan kullekin erikseen, ja niistä vastataan niin kauan kunnes sairaus tai kuolo korjaa.

Vierailija
13/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee joka päivä omat jälkensä, ja vähintään kerran viikossa muuten. Eipä tulisi mieleenkään että omassa kodissa olisi joku paikka, jota mies ei pysty pesemään.

Vierailija
14/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli aloituksen pointti? Ketju johon kokoontuu naiset, joille elämän sisältö on kotityöt ja niiden luetteleminen?

Vierailija
15/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. 28 vuotta yhdessä.

Mutta eipä tuo häiritse, en minäkään ole rassannut öljykattilaa (tai mitä ihmettä sille pitäisi tehdäkään).

En ylipäänsä usko sellaiseen, että kotityöt tehdään yhdessä. Tehtävät jaetaan kullekin erikseen, ja niistä vastataan niin kauan kunnes sairaus tai kuolo korjaa.

Paljonko aikaa kuluu 30 vuodessa öljykattilan "rassaukseen" vrt vessan pesuun? Ja sitten kun se kuolo korjaa, ollaan sormi suussa kun ei osata maksaa laskuja tai käyttää pesukonetta. Vittu mitä ääliöitä.

Vierailija
16/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies pesi pöntön yhden kerran kun odotin esikoista 9 kuulla, kahden seuraavan lapsen raskausaikoinakin sain pestä paskat itse. Ja yhdessä oltiin 13 vuotta.

Vierailija
17/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä muista että olisi pessyt. Asuttu 2v yhdessä.

Vierailija
18/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 15 vuotta, mies pessyt useammin kuin minä. Minä kyllä pesen lavuaarit ja tasot yms. useammin kun mies koska mielestäni ei pese niitä niin tarkkaan kun haluaisin.

Vierailija
19/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100-200 kertaa, viisi vuotta yhdessä.

Vierailija
20/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka viikko. Itse olen pessyt ehkä kaks kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme