Kuinka monta kertaa miehesi on pessyt wc-pönttönne? Kauan olette olleet yhdessä?
Meillä mies ei ole kertaakaan pessyt meidän vessaa. Ties minkä näköinen olisi, jos mä en sitä puhdistaisi kerran viikossa. Ja kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä.
Kommentit (65)
16v yhdessä. Ekat 6 v asuttiin kerrostalossa ja mies oli pariin otteeseen työttömänäkin, niin silloinhan tuo on vessaa pessyt.
Sitten ostettin remonttikuntoinen talo ja siivoukset jäi enempi minulle. Ei tuo vieläkään pahasti katso jos pyydän moisen homman hoitamaan ennen vieraiden tuloa tms. ja ymmärtää kyllä pestä samalla peilit, vaihtaa pyyhkeet ja hakea varastosta lisää paperia vessan kaappiin.
Nykyinen pytty on yhdessä asennettu ja just pari viikkoa sitten yhdessä ihmeteltiin mistä kohtaa löydetään tulovesisihti, kun säiliön täyttövirtaus oli korvin kuullen selkeästi heikentynyt.
2 kertaa, 6 vuotta yhdessä joista yhdessä asuttu vuosi. Vessan siivous on minun vastuullani, imurointi miehen.
Useammin kuin minä, kertoja en ala laskemaan. Vuosi asuttu yhdessä, ei kai tää mee alkuhuuman piikkiin :p
Vierailij
</p>
<p> Laitatko tämän tekstin myös avioerohakemukseesi? On siellä käräjäoikeuden työntekijöillä hilpeät työpäivät, kun lukevat palstamammojen avioerohakemuksia.[/quote kirjoitti:Tottakai kultaseni, jos vain niin haluat. Paperit jo oottaa sua keittiön pöydällä.
Suunnilleen kerran viikossa. Meillä on käytännössä omat vessat ja kumpikin siivoaa viikottain omansa.
Aina kun huomaa sen tarvitsevan siivousta.
13 vuott yhdessä.
Ehkä kerran pari, ja yhdessä 15 vuotta. On paljon asioita joita mies ei ole tehnyt monesti, mutta en minäkään ole koskaan tarkastanut onko autossa öljyt tai rengaspaineet kohdillaan, en ole kuin kerran vaihtanut renkaat autoon. Minä huollan aina liesituulettimen ja pesen lattiakaivot, vessat ja käsienpesualtaat. Mutta minä en ole se joka asentaa lamput, tekee halot ja paljon muuta... Tasa-arvoa on myös se että myöntää että tämä asia ei minulta suju, tasa-arvoa on sekin että tämä sujuu minulta paremmin kuin sinulta.
Lähes joka viikko, molemmat kaksi vessaa.
Mies on muuten sotkuinen, vaatteet lattioilla, mutta vessat hän puunaa.
Yhdessä 3 vuotta, asuttu yhdessä 1 vuosi. Tänä aikana minä olen pessyt vessat tasan kaksi kertaa. Silloin miehellä oli kiireistä töissä.
Ikämme ovat 48 ja 49.
Mies pesee kerran viikossa + tarvittaessa, koska mua alkaa aina oksettaa vessaa pestessä. En yleensä ole pöpökammoinen tai pelästy pienestä, mutta pöntön pesu saa laattareaktion heräämään jostain syystä. Kiitos mies!
Tuhansia kertoja. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta. Hän pesee alakerran vessan, minä yläkerran. Ja slakerta on puhtaampi, sillä sitä käyttävät myös vieraamme ja diksi hän pitää sitä AINA puhtaana.
Meillä on sääntö, että kukaan ei jätä vessanpyttyä paskaiseksi ulostamisen jälkeen tai tulee satikutia. Ts mieheni oletettavasti on pessyt pyttyä ja ainakin siivouksen yhteydessä.
Meillä mies pesee vessat kerran viikossa. Yhteen ollaan muutettu 19 vuotta sitten. Ekat 13 vuotta asuttiin niin että oli yksi vessa, jonka jälkeen muutettiin asuntoon jossa kolme vessaa. Tästä kun laskee niin mies on pessyt 1612 kertaa vessanpytyn. Aika huima määrä. Me yleensä siis siivotaan yhdessä, jolloin mies koitaa vessat ja kylppärit.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta, kun asioi kakkoshädällä. Eli usein! Minä en aikuisen ihmisen paskoja ala siivoamaan eikä miehen tarvitse minun. Kylppärin suihkuttelun ja lavuaarin putsaa viikoittain se, kumpi joutaa. Useammin jopa mies, kun siivoilee parran ajon roiskeita.
Roiskiiko sun ukkos aina paskat pitkin kupolia?
Ei meillä ainakaan joka kerta jää mitään jynssättävää, toki joskus ja silloin jynssää se kenet paskat. viikkosiivouksen yhteydessä pesen aina mina kun teen sen oman mieleni mukaan, kyllä se äijäkin pesis jos minä en sitä tekisi.
Lähes joka kerta. Inhoaa imuroimista, joten putsaa mielummin. Yhdessä jo lähes 15 vuotta.
2 kertaa
16 vuotta.
Hänen mielestä edes minun ei pitäisi niin usein vessaa siivota (kerran kahdessa viikossa pesen, neljä ihmistä käyttää yhtä vessaa)
Jännä kysymys. Mies pesee vessat keskimäärin kerran viikossa kunnolla. Jarrutusjäljet (omat tai vieraiden) pesee niihin törmätessään.
Meillä vessojen pesu on siis pääosin miehen vastuulla. Kyllä minäkin pesen joskus, samoin lapset. Jarrutusjäljet jokainen perheenjäsen putsaa heti.
Jos kotityöt pitäisi jakaa "naisten ja miesten töihin", olisin automaattisesti luullut, että vessanpesu on niitä yleisesti miesten työnä pidettäviä juttuja.
Paljon useammin kuin minä. Sanotaan että vuodessa mies pesee pöntöt 360 kertaa ja minä 5. 18 vuotta kulunut näin.
PS. En ole ikinä näiden 18 vuoden aikana pessyt kylppäriä, mies aina.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli aloituksen pointti? Ketju johon kokoontuu naiset, joille elämän sisältö on kotityöt ja niiden luetteleminen?
Sinusta on ilmeisesti tosi hauskaa jättää pönttöön omat paska viirut/ roiskeet ja kusinorot pöntön reunalle toisten siivottavaksi? Itse kerran törmäsin mieheen, jonka vessa oli aivan oikeasti aivan hirveässä kunnossa. Istuimen ympärille oli paska roiskeet kuivuneet ja samanlaista pöntön sisältö. Ei tiennyt mihin reunaan sitä istuisi, ja mies oletti että minä siivoaisin hänen sotkut kun hän ei "osaa" opetuksista huolimatta... Luojan kiitos en mennyt sen kanssa yhteen. Jopa isäni ja veljeni ymmärtää tämän kun äiti heille sanoi siivota omat sotkunsa käytön jälkeen.
95%:sesti, nainen taas ehkä juuri ja juuri sen viimeisen 5%..
0 kertaa ja yhdessä oltu 25 vuotta.
Johtuu siitä että olen ollut nyt 20 vuotta kotiäiti/kotirouva niin teen kotihommat jo päivällä ja illat on vapaat.
Jos molemmat on kotona niin minä pesen yhä ne vessat ja mies tekee muuta esim. imuroi.
Nytkin mies laatoittaa keittiön välitilaa uusiksi...