Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa miehesi on pessyt wc-pönttönne? Kauan olette olleet yhdessä?

Vierailija
08.09.2016 |

Meillä mies ei ole kertaakaan pessyt meidän vessaa. Ties minkä näköinen olisi, jos mä en sitä puhdistaisi kerran viikossa. Ja kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 krt/8 vuotta. Ja ei ollut miehellä tapana ennen parisuhdettakaan. Miehen poikamiesboksin pytty oli pinttynyt sellaiseksi, että sen olis yhtä hyvin voinut räjäyttää maan tasalle. Ei lähtenyt puhtaaksi muuttosiivouksessa. Oli kyllä aika turn off.

Vierailija
62/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan, yhdessä ollaan oltu 14 vuotta. Jarrujäljet kyllä pesee ja putsaa mutta varsinaista vessanpesua ei ole tehnyt koskaan. Sen sijaan mä en ole pessyt pyykkiä tai imuroinut kuin pari kertaa tämän saman 14 vuoden aikana, mies hoitaa ne. Meillä on aika hyvät rutiinit siivoustoimenpiteille, toinen tekee toiset ja toinen toiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tainnut pestä vessaa kertaakaan meidän yhdessä asumisen aikana. Paitsi jos olen värjännyt hiuksia, niin sitten siivoan omat sotkuni. Pyykkihuoltokin on pääosin miehen työmaata. Minä hoidan aikalailla muun siivouksen. Yhdessä ollaan asuttu 2 vuotta.

Vierailija
64/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 kertaa. 5 vuotta.

Vierailija
65/65 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siitä lukua pidä, ei niitä ihan älyttömästi ole mutta enemmän kuitenkin kuin 0. Yhdessä ollaan oltu parikymmentä vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi