Gallup : lääkityksesi?
Eli mitä lääkkeitä syöt päivittäin?
Ja mitä otat tarvittaessa?
Kommentit (137)
Tyroksiini 125 mikrogrammaa, aiemmin oli armour thyroid tuon tilalla ja se toimi paremmin, mutta sitä ei enää saa niin helpolla. :-(
Joka päivä Thyroxin 75 mikrogrammaa (kilpirauhasen vajaatoiminta).
Tarvittaessa, eli käytännössä joka päivä, Prometatsiini 15 mikrogrammaa (uniongelmat).
Sifron oliko 0.088 mg? Levottomat jalat
Deprakine. Tarvittaessa (eli usein): Propral, Sumatriptan, Burana ja Panadol.
Paniikkihäiriöinen migreenikko.
Sertralin 150mg ja Diapam 10-20mg
Ei mitään, paitsi joskus jonkun satunnaisen buranan niskasärkyyn tai kipeään leukaan. Purentaongelma, mutta omat hampaat. Mummi 57v
Kertokaas mistä ne alspeukut tuli?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, rva 48 v
En ole kuullutkaan suurimmasta osasta noista mainitsemistanne lääkkeistä, enkä edes tiedä mihin niitä käytetään. Olisi kiva jos vastaajat voisivat kertoa mihin vaivaan lääkettä käyttää, voisin oppia jotain :)
Sifrol 0,088
(levottomat jalat)
Venlafaxin 75mg
(toistuva masennus, ahdistus)
Tarvittaessa :
Opamox 15mg (ahdistukseen, käytännössä menee ehkä 1-2 tbl kuukausessa)
Burana 600mg (kipuun)
Joka päivä:
Thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan
Histec allergiaan ja ihottuman kurissa pitämiseksi
Monivitamiinivalmiste paikkaamaan allergioiden takia yksipuolista ruokavaliota
Lisäksi kerran viikossa Trexania vaikean atopian hoitoon ja siitä seuraava päivänä foolihappoa sivuvaikutusten ehkäisemiseksi.
Tarvittaessa syön särkylääkkeitä (ibuprofeeni ja parasetamoli), joskus Duactia tukkoisuuteen. Lisäksi minulla on hätävarana Prednisolonia, jos ihottuma äityy oikein pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sifron oliko 0.088 mg? Levottomat jalat
Mulla kans. Joskus harvoin joudun ottamaan toisenkin tabletin puolenyön aikaan jos ei jalat anna rauhaa :( onko sinulle ollut apua?
Joka päivä: duloxetine, serenase, ketipinor. Tarvittaessa burana menkka/pääkipuun.
En enää mitään. Lasketaanko e-pillereitä? Nykyään mua ällöttää kaikenmaailman lääkkeet.
Otan 2 cl huippuluokan viskiä joka ilta. Merkki vaihtuu. Ei tule lenssuja eikä vatsatauteja.
Voxra, Risperdal ja Sertralin
t. crazy person