Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa dissaaminen

Vierailija
12.07.2024 |

Laitoin muutamat kaverit pois julkaisuistani, kun hekään eivät julkaise tai en näe heidän julkaisujaan. Miksi olla facebookissa, jos ei julkaise mitään?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut facessa itse reilut 10 vuotta ja täytyy myöntää että alkuvuosina jaoin ihan hirveesti kaikenlaisia juttuja. Tätä nykyä vaan sellaisia asioita, joilla on itselleni merkitystä, esim. matkakuvia, luontokuvia, oma lemmikki, hengelliset julkaisut. Ja ehkä korkeintaan kerran viikossa julkaisen.

Vierailija
2/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ollut facessa itse reilut 10 vuotta ja täytyy myöntää että alkuvuosina jaoin ihan hirveesti kaikenlaisia juttuja. Tätä nykyä vaan sellaisia asioita, joilla on itselleni merkitystä, esim. matkakuvia, luontokuvia, oma lemmikki, hengelliset julkaisut. Ja ehkä korkeintaan kerran viikossa julkaisen.

Kerran viikossa julkaiseminen on aika tiheään mielestäni. Jos edelliset julkaisut poislukien naamakuvan vaihtaminen on vuosi sitten, niin omia julkaisuja en viitsi esitellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on se paikka missä toivotan hyvät joulut ja ja onnittelen syntymäpäivänä. Kaikki muu on ekstraa. Harkinnut kyllä sieltä poistumista 

Vierailija
4/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa parhaimmat ystäväni eivät tykkää julkaisuistani. On jotenkin noloa tuollainen dissaus ja panee ajattelemaan että ovatkohan edes oikeasti ystäviäni.

Vierailija
5/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jäädytän sellaisen kuukaudeksi, joka lataa ruokakuvia, rintavakoja, puolison kainalossa lässyn läätä, viinibileitä joka viikonloppu, laatuaikaa, auton ratissa naaman kuvaamista ja milloin mitäkin. Ja tämä on ihan päivittäin tapahtuvaa. 

Vierailija
6/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en peukuta negatiivisiä työjuttuja, kun en tykkää kuunnella niitä livenäkään.

Vierailija
7/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se facebook ole ollut vuosikausia suurimmalle osalle käyttäjistä paikka, josta katsotaan lähinnä jonkun pienen ravintolan lounaslista ja aukioloajat tms. 

Päivittäin postaajat luultavasti lähinnä vanhuksia tai vuoteen 2008 jumittuneita jääriä.

Vierailija
8/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on tapa olla yhteyksissä lapsuuden kavereihin. Ne jotka ei julkaise mitään käyvät kyllä peukuttamassa, mutta se on vähän uteliaisuutta, kun ei itse kerro itsestaan mitään.

Vierailija
9/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook on se paikka missä toivotan hyvät joulut ja ja onnittelen syntymäpäivänä. Kaikki muu on ekstraa. Harkinnut kyllä sieltä poistumista 

Tietäistikö/muistaisitko syntymäpäivät ilman facebookia? Niin, et varmaankaan.

Vierailija
10/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, sillä erotuksella että julkaisen kerran kahteen vuoteen. Facebook on lähinnä lisännyt sosiaalisia paineita ja ahdistusta, etenkin kun niin moni ottaa sen edelleen noin tosissaan kuin ap.

Vierailija
11/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, sillä erotuksella että julkaisen kerran kahteen vuoteen. Facebook on lähinnä lisännyt sosiaalisia paineita ja ahdistusta, etenkin kun niin moni ottaa sen edelleen noin tosissaan kuin ap.

Vai tosissaan, yhteydenpito on vuorovaikutteisia anyway...voihan sitä mainita joskus jotain itsestään että tietaa kaverin olevan hengissä.

Vierailija
12/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se facebook ole ollut vuosikausia suurimmalle osalle käyttäjistä paikka, josta katsotaan lähinnä jonkun pienen ravintolan lounaslista ja aukioloajat tms. 

Päivittäin postaajat luultavasti lähinnä vanhuksia tai vuoteen 2008 jumittuneita jääriä.

Höh no ei todellakaan!

Menu tutkitaan ravintolan omilta sivuilta eikä mistään tyhmästä facebookista!

Paikkaa ei v'ltt enää ole edes olemassakaan kun sieltä selaa!

Vierailija
13/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tosissaan, yhteydenpito on vuorovaikutteisia anyway...voihan sitä mainita joskus jotain itsestään että tietaa kaverin olevan hengissä.

Anyway...oi olet oppinut englantia, oi.

( anglismit on ahterista)

Vierailija
14/17 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 17 vuotta facebookissa joten ei enää kiinnosta julkaista siellä juurikaan.

Silti sillä on paikkansa esimerkiksi tapahtumien ja ravintoloiden hakemisessa, kirpputorina ja erilaisten ryhmien kautta keskusteluissa. Itse rajaan muun muassa aktiiviset uskontojulistajat pois syötteestä.

Vierailija
15/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissailen yhtä serkkua ja kaveria, kun hekään eivät julkaise sellaista joka näkyisi minulle. Kaverini kanssa kyllä olen yhteyksissä puhelimitse, joten hän tietää asiat muutoinkin.

Vierailija
16/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa pois sieltä! Turhaa puuhaa! Ketä kiinnostaa ?

Vierailija
17/17 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ja ystävät ovat ympäri Suomen, näppärä tapa pitää yhteyttä heihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi