Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup : lääkityksesi?

Vierailija
07.09.2016 |

Eli mitä lääkkeitä syöt päivittäin?
Ja mitä otat tarvittaessa?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että palstan mammat on niin hulluja kun on tuollaiset lääkitykset että pääsee edes näppikselle..

Vierailija
42/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyrica, Lamictal, Panadol, Loratadin, Zolt, Triptyl, Ketipinor, Seroquel Prolong, Montelukasti, Pronaxen tablerreina, muina Symbicort, Artelac, Cerilan, ja 6 eri lisäravinnetta säännölliset. Panacod, Atarax, Sirdalud, Tramal, Valavir ja avaavia astmalääkkeitä (Atrovent, Ventoline) ja kortisoni - ja perusvoiteita. Jotain varmaan unohtu, onko se tällä lääkityksellä ihme :D

Mitä sairastat?

Bipolaarihäiriö, pari persoonallisuushäiriötä, astma, allergioita, hermovaurio, postherpeettinen neuralgia, kulumia, fibromyalgia, nivelpussin tulehdus, kuiva silmä-syndrooma ja mitä noita nyt on. LEPRA varmaan seuraavaksi! Ai niin joo ja Circadin eli pirun kallis melatoniini menee sit vielä. Kela ei enää korvaa esim Triptyliä, ja kipulääkärin määräämää vahvaa b-vitamiinia, lääkkeisiin menee n 2000 euroa vuodessa. Kulujen peittämiseen saan 155 euroa kuussa eläkkeensaajan hoitotukea, sairaseläkkeellä oon.

Epävakaa persoonallisuushäiriö? Ei millään pahalla mutta osa noista ongelmista ja lääkityksistä saattaapi mennä pershäiriöstä johtuvan huomionhakuisuuden piikkiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepram, opamox paniikkiin, ahdistukseen, masennukseen

Vierailija
44/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symbicort aamuin illoin.

tarvittaessa,panacod,lyrica,triptyl,tramal,panadol,burana,nordflex,sirdalud ja jotain tulehduskipulääkkeitä.

Vierailija
45/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escitalopram Actavis 10mg.Ahdistukseen ja paniikkihäiriöön.

Vierailija
46/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihania lääkkeitä. Bentsot, kipulääkkeet yms. Mutta toisaalta myös paskaa ko niistä jää riippuvaiseksi.

Vierailija
47/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana 400 mg tarvittaessa. Kauhistelen noita lääkityksiä, mielialalääkkeitä, hermokipulääkkeitä, jestas sentään. 

Eikö sitä voi antaa tunteiden tulla ja olla ilman keinotekoista mielialan nostoa? Unilääkkeet, antaa unen tulla luonnollisesti. Mihin niitä rauhoittavia tarvitsee, tavalliseen elämiseen. Ettekö kestä omia tunteitanne MIKSI HALUAT HUUMATA ITSESI? Kerro.

Vierailija
48/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Concerta tarvittaessa, eli kun pitää keskittyä esim. opiskeluun. Olen niin onnellinen, etten tarvitse enää masennus-, uni- ja rauhottavia lääkkeitä... ainakaan tällä hetkellä :)

Vierailija
49/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deprakine, duloxetine, ketipinor, stella, minipillerit. Tarvittaessa diapam, propral, sirdalud, zolt ja burana + panadol.

Vierailija
50/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deprakine, duloxetine, ketipinor, stella, minipillerit. Tarvittaessa diapam, propral, sirdalud, zolt ja burana + panadol.

Järkyttävää, ei edes vanhuksilla ole moista lääkelistaa. On täällä porukka....

Vierailija
51/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propral 10 mg, tarvittaessa. En enää tarvitse.  Joskus otan puolikkaan.   ent" panikki häiriö".

Vierailija
52/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö säännöllisesti mitään lääkkeitä. Ibuprofeenia käytän kuukautiskipuihin. Ja jos sillä on mitään merkitystä niin olen 48-vuotias.

Vierailija
53/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat sekoittaa pääsi, hirveät määrät mielialalääkkeitä, aivan sekopäistä.

Vierailija
54/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexedrine, stillnoch ja opamox.

Vierailija
55/137 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, tai ainakin pitäisi napsia Voxra ja Salazopyrin. Tarvittaessa burana, melatoniini, propral, ketipinor.

Vierailija
56/137 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia määriä lääkkeitä monet käyttävät. Minun äitini on 82v, eikä tarvitse muuta lääkettä kuin Primaspania eli se on samaa ainetta kuin asperiini.

Vierailija
57/137 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään säännöllistä enää pariin vuoteen. Joku särkylääke muutaman kerran vuodessa päänsärkyyn tai flunssan lihaskipuihin.

Vierailija
58/137 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalia määriä lääkkeitä monet käyttävät. Minun äitini on 82v, eikä tarvitse muuta lääkettä kuin Primaspania eli se on samaa ainetta kuin asperiini.

No kiva äidillesi.

Kaikkien elämä ei kulje samaa polkua.

Vierailija
59/137 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa, ootteko te kuinka nuoria? Miksi ette hoida itseänne? Mitä syötte ja miten paljon harrastatte liikuntaa? Oletteko kokeilleet mitään vaihtoehtoja terveysongelmiinne? Levottomiin jalkoihin voi auttaa esim. magnesium ja kunnon venyttely iltaisin sekä hieronta. Huh, miten paljon te käytätte lääkkeitä kun olette vanhoja, kun nyt jo syötte niitä, eikö teitä hirvitä pilata elimistöänne jo nuorena? Mä käytän ainoastaan panadolia päänsärkyyn, jos on pakko, eli jotain pari kertaa vuodessa yhden. Pyrin ehkäisemään päänsärkyä syömällä oikein, liikkumalla ja käymällä säännöllisesti hierojalla. N48

Kummallista, että yläpeukkuja tulee kun syö kaikenlaisia myrkkyjä ja alapeukkuja, jos ilmoittaa ettei käytä lääkkeitä. Lääkkeiden syömisessä ei ole mitään hienoa, niitä pitäisi käyttää vain kun on kyse vakavasta sairaudesta tai kovasta kivusta, jota ei sillä hetkellä muuten saa pois.

Vierailija
60/137 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa, ootteko te kuinka nuoria? Miksi ette hoida itseänne? Mitä syötte ja miten paljon harrastatte liikuntaa? Oletteko kokeilleet mitään vaihtoehtoja terveysongelmiinne? Levottomiin jalkoihin voi auttaa esim. magnesium ja kunnon venyttely iltaisin sekä hieronta. Huh, miten paljon te käytätte lääkkeitä kun olette vanhoja, kun nyt jo syötte niitä, eikö teitä hirvitä pilata elimistöänne jo nuorena? Mä käytän ainoastaan panadolia päänsärkyyn, jos on pakko, eli jotain pari kertaa vuodessa yhden. Pyrin ehkäisemään päänsärkyä syömällä oikein, liikkumalla ja käymällä säännöllisesti hierojalla. N48

Kummallista, että yläpeukkuja tulee kun syö kaikenlaisia myrkkyjä ja alapeukkuja, jos ilmoittaa ettei käytä lääkkeitä. Lääkkeiden syömisessä ei ole mitään hienoa, niitä pitäisi käyttää vain kun on kyse vakavasta sairaudesta tai kovasta kivusta, jota ei sillä hetkellä muuten saa pois.

Voi kuule ...

Ihmiset nyt vaan on erilaisia. Ovat kokeneet eri asioita ja kokevat ne eri tavoin. Ei ole olemassa yhtä kaavaa siitä, miten elämässä edetään ja miten pitäisi voida.

Lääkkeet on se viimeinen vaihtoehto, luuletko olevan helppoa marssia aina vaan uudelleen ja uudelleen lääkäriin, kun olo on niin paha.

Mulle on sanottu, että mun pitäs hyväksyä se että aivojeni välittäjäaineissa on vikaa, jonka vuoksi masennus tulee toistuvasti ja tästä syyst syön todennäköisesti loppuelämäni ajan masennuslääkettä.

Kerro sinä miten minä korjaan ne välittäjäaineet ilman lääkitystä?

Levottomiin jalkoihin sanon vaan sen verran että se voi olla todella invalidisoiva sairaus. Kokeile valvoa viisi yötä putkeen jalkojasi heilutellen 20min unenpätkiä välissä.. Siinä vaiheessa sitä kokeilee kyllä kaiken mahdollisen, kävelee lumihangessa polvia myöten ja seisoo kuumassa suihkussa, hakkaa jalkoja kun hierontakaan ei auta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi