Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup : lääkityksesi?

Vierailija
07.09.2016 |

Eli mitä lääkkeitä syöt päivittäin?
Ja mitä otat tarvittaessa?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thyroxin, kilpirauhasen vajaatoiminta

Concerta, ADD

B12-vitamiini, vegaaniruokavalio

Zopinox, tarvittaessa unettomuuteen

Vierailija
22/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor 75mg unta helpottamaan ja mielialaa tasoittamaan. Lisäksi melatoniini 3mg.

Tarvittaessa diapam 2-5mg ja propral 10mg. Jälkimmäiset ahdistukseen ja tykytykseen.

Minä siis ahdistusherkkä joka menetän yöuneni jos ahdistaa kovasti. Normaalia elämää vietän lääkkeistä huolimatta! 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mistä ne alspeukut tuli?

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, rva 48 v

Varmaan kun kysyttiin lääkkeistä niin lääkkeetön tuli ketjuun, ohiksena.

Vierailija
24/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x Apsenor 300mg. Popral... olikohan 40mg (en jatka mennä katsomaan)

Vierailija
25/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mistä ne alspeukut tuli?

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, rva 48 v

Siitä ettet osaa lukea. Tässä keskustelussa on kyse siitä, että mitä lääkkeitä käyttää. Tässä ei ole tarkoitus ilmottautua jos ei käytä mitään lääkkeitä.

Vierailija
26/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Concerta, ADD
B12-vitamiini, vegaaniruokavalio

Vitamiinit ei ole lääkkeitä.

Vierailija
27/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medicinet ja sepram aamuisin,1-3 diabam tarv., stella iltaisin ennen nukkumaan menoa. 337

Vierailija
28/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

B Complex. Kipuun tujumpaa myrkkyä eli Panadol Extra.

Vierailija
29/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
30/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi jos lääkkeenne loppuisivat ja kaikki apteekit menisi kiinni ja lisää lääkkeitä ei enää koskaan saisi mistään?

Itse tulisin hulluksi. Valvoisin liikaa, pimahtaisin jossain vaiheessa kokonaan. Masennus saisi yliotteen, ahdistus pitäisi neljän seinän sisällä j lopettaisin työnteon, lihoisin valaaksi ja ... en tiedä.

(Levottomat jalat ja masennus)

Vierailija
31/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyrica, Lamictal, Panadol, Loratadin, Zolt, Triptyl, Ketipinor, Seroquel Prolong, Montelukasti, Pronaxen tablerreina, muina Symbicort, Artelac, Cerilan, ja 6 eri lisäravinnetta säännölliset. Panacod, Atarax, Sirdalud, Tramal, Valavir ja avaavia astmalääkkeitä (Atrovent, Ventoline) ja kortisoni - ja perusvoiteita. Jotain varmaan unohtu, onko se tällä lääkityksellä ihme :D

Vierailija
32/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Concerta, ADD
B12-vitamiini, vegaaniruokavalio

Vitamiinit ei ole lääkkeitä.

Mä lasken kyllä lääkkeeksi omalla kohdallani, piikkinä, reseptillä, kroonisen sairauden tukihoito. - eri

Vierailija
33/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Multivita Raskaus ja Imetys

-Vitaplex Omega 3

-Colon Clear Maitohappobakteerit

-Sana-sol D-vitamiini

-B12-vitamiini + foolihappo

Tarvittavien listalla ei tällä hetkellä mitään, välttelen kaikkia särkylääkkeitä yms nyt raskausaikana. :) 

Vierailija
34/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyrica, Lamictal, Panadol, Loratadin, Zolt, Triptyl, Ketipinor, Seroquel Prolong, Montelukasti, Pronaxen tablerreina, muina Symbicort, Artelac, Cerilan, ja 6 eri lisäravinnetta säännölliset. Panacod, Atarax, Sirdalud, Tramal, Valavir ja avaavia astmalääkkeitä (Atrovent, Ventoline) ja kortisoni - ja perusvoiteita. Jotain varmaan unohtu, onko se tällä lääkityksellä ihme :D

Mitä sairastat?

Vierailija
35/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuisi jos lääkkeenne loppuisivat ja kaikki apteekit menisi kiinni ja lisää lääkkeitä ei enää koskaan saisi mistään?

Itse tulisin hulluksi. Valvoisin liikaa, pimahtaisin jossain vaiheessa kokonaan. Masennus saisi yliotteen, ahdistus pitäisi neljän seinän sisällä j lopettaisin työnteon, lihoisin valaaksi ja ... en tiedä.

(Levottomat jalat ja masennus)

Oon miettinyt samaa, varsinkin kun matkustaa. Luulen että ahdistuisin ja valvoisin tai sitten psyykkaisin ja yrittäisin vierottautua koska viime kuukausina olen lääkkeitä saanut vähennettyä. Vielä en siihen valmis kuitenkaan ole. Lääkkeet ovat kainalosauvana.

(ahdistunut uneton)

Vierailija
36/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentasa 1g x 4

Vierailija
37/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin:

voxra

sepram

abilify

xanor

leponex

melatoniini

thyroxin

sillonku jaksaa ottaa lääkkeet. 27v vaikeasti masentunut psykoottisilla oireilla sekä ahdistuneisushäiriöstä kärsivä.

Vierailija
38/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thyroxinia olen ottanut 6 vuotta, mutta ei se vaan toimi minulla, tai annostusta ei saada kohdilleen.

Vierailija
39/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairastat?

Bipolaarihäiriö, pari persoonallisuushäiriötä, astma, allergioita, hermovaurio, postherpeettinen neuralgia, kulumia, fibromyalgia, nivelpussin tulehdus, kuiva silmä-syndrooma ja mitä noita nyt on. LEPRA varmaan seuraavaksi! Ai niin joo ja Circadin eli pirun kallis melatoniini menee sit vielä. Kela ei enää korvaa esim Triptyliä, ja kipulääkärin määräämää vahvaa b-vitamiinia, lääkkeisiin menee n 2000 euroa vuodessa. Kulujen peittämiseen saan 155 euroa kuussa eläkkeensaajan hoitotukea, sairaseläkkeellä oon.

Vierailija
40/137 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra 150 mg masennukseen, melatoniini 6 mg uniongelmiin, Tuulix allergioihin. Bentsot toistaiseksi tauolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi