Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus näköjään sattuu

Vierailija
01.09.2016 |

Mun ketju poistui jonkun muun aloitteesta. Ilmeisesti ihmiset uskottelevat, että Suomessa kukaan (ainakaan kantasuomalainen) ei elä nöyryyttävässä suhteessa, jossa puolisoa rajoitetaan kuin vankia.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun turvakodissa oli vain yksi paikka, siellä on yksi paikka ikuisesti? Soita sinne nyt heti ja kysy milloin voit tulla.

Vierailija
42/47 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista nostella jalkoja ettei lattia kulu liikaa,miehes kumminkin tutkii lattiaa suurennuslasilla.

Joo. Mies myös syyttää kaikista mahdollisista vaurioista minua, vaikken ole koskaan rikkonut mitään. Mies sen sijaan on särkenyt paikkoja ja naarmuttanut varomattomalla toiminnallaan lattiaakin. Itse olen vain aiivonnut ja pitänyt paikkoja kunnossa sekä korjannut joitain vaurioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt pois sieltä.  Tilaa aika soskuun jos sinulla ei ole rahaa.  Saat asunnon ja elämiseen rahaa.  Kenekään ei tarvitse sietää tuollaista alistamista.

Vierailija
44/47 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

provona niin rasittava ettei jaksa ketjua seurata. Hakeeko ap tyksistymiseensä hupia kehittämällä täysin avuttoman ihmisen? Kirjoitat liian nokkelaksi ollaksesi sellainen. Hauskaa päivänjatkoa provoillen - jos se nyt on elämässäsi tosiaan paras hupi.

Vierailija
45/47 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo s-postiosoite ja ilmoita se täällä. Jos oikeasti haluat ja tarvitset apua, niin teet sen, etkä vain kakistele siellä. Aikaisemmissa ketjuissa ihmiset ovat ilmoittaneet voivansa auttaa. Ota apu vastaan, jos et kerta ole trolli.

Vierailija
46/47 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sua voi auttaa, jos et halua apua. Jos oot "tottunut" ja jopa ihan tyytyväinen tilanteeseesi, niin jää sinne sitten. Sitä ei kenellekkään toivoisi, mutta loppupeleissä vastuu itsestäsi on sinulla. Voimia! 

Vierailija
47/47 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP, mites meni päivä? Saitko aikaiseksi lähteä vai jatkuuko ulina huomenna?