Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nonni, sinne meni taas 650€ vuokraan. Sai vuokranantajakin juopottelu rahansa. Vituttaa oikeasti!

Vierailija
31.08.2016 |

Ja minä "saan" taas jatkaa ihanasti asumista tässä vitun läävässä! On sellasia pikku juttuja tässä talossa, mitä pitäs vähän niinku rempata mutta kun ei kuulemma vuokranantajalla oikein "ole sitä rahaa" että vois jotain paskaa tässäkin tehdä !! Joo ei vissiin ole!

Miks mä maksan 650€ vuokraa?? Sen takiahan mä maksan että vuokranantaja huolehtii että talossa on kaikki ok, sellaset jutut mitkä sille kuuluu !!

On kiva maksaa tyhjästä, siitä, että on joku rosonen katto pään päällä !!

Esim. jääkaappi on ihan kivikautinen ja hajoamassa. Oon monta kertaa nätisti sanonu, voisitko ostaa uuden. "Joo tottakai" kuuluu vastaus ja mitään ei oo kuukausiin tapahtunu.

No ostin sitten jumalauta soikoon ite jääkaapin vähistä rahoista ja heivasin tuon vanhan romun makkariin. Nyt on mitta täysi ja uuden asunnon haku edessä, kun on muitakin asioita mitä sen pitäs tehdä, en halua sanoa enempää kun en halua että mua tunnistetaan tästä !!

Vuokralla asuminen on kyllä täyttä paskaa, etten voi sanoin kuvaillakaan tätä tunnetta !!!!!!!!!!!!

Ihanaa kun on iso talo missä asua ja suht halvalla kun miettii et tälläsestä maksais jo etelässä päin jopa tonnin, mutta ei kauaa hymyilytä kun asiat on retuperällään ja vuokranantajaa ei kiinnosta muuta kuin se, että saa lypsettyä multa rahat !!!!!!!!!

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs kirjoitti:

Teille jotka vuokraisäntiä kadehditte: monella vuokrantajalla on sellainen tilanne, että saa hädin tuskin omat pois. Tuottoprosentti on asunnoissa melkoisen matala.

Meillä on vasta hankittu pienkerrostalo (pitkäaikaiseksi sijoitukseksi ja miehelle työksi korjauksineen ja huoltohommineen jne.) Kassavirta on tällä hetkellä ja vielä aika pitkään eteenpäin negatiivinen eli minun työtulostani maksetaan koko ajan, jotta ihmiset saavat asua kodeissaan. 

Itseasiassa kiinteistösijoittaminen on varsin tuottoisaa näinä aikoina. Talojen hinnat eivät ole nousseet vuosiin, mutta vuokrat ovat. Teen itse yhden kiinteistösijoittajan kirjanpitoa, hänellä ainakin ihan tosi hyvä tuotto. Vuokraa siis n 20 yksiötä Helsingin keskustassa.

Luulisi, että osaat kirjanpitäjänä myös laskea sen rahan mikä niiden asuntojen hankintaan on mennyt. Tuskin ihan helpolla vuokrauksesta tulee kannattavaa.

Kyllä, varsinkin pkseudulla asuntosijoittaja on hätää kärsimässä. Vuokralaisia ei meinaa millään saada.

Vierailija
82/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja miehelläni on 7 vuokra-asuntoa ja olemme alla 40v. Emme ole senttiäkään rahaa perineet tai vanhemmilta muutenkaan saaneet, kaikki on tienattu ja hommattu järkevillä sijoituksilla ja työnteolla. Mun mielestä kyllä ei kuulu pätkääkään vuokralaisillemme mihin me tuhlaamme vuokratuotot. Ei myöskään sinulle kuulu yhtään vaikka vuokraisäntäsi/-emäntäsi vetäisi ne viivoina nenäänsä. Pakko sinun ei ole siinä asua. Elämässä on vaihtoehtojakin.

Niin, jos haluaa rahastaa ihmisiä heidän elämänsä välttämättömyyksillä. Asuntosijoittaminen on alhaista touhua, oma koti kuuluu jokaiselle.

Ruoka on myös välttämättömyys; pitäisikö sitä saada ilmaiseksi ja kaupat kieltää?

Ei kukaan ole puhunut ilmaisuudesta. Mutta kyllä, bisneksen tekeminen ruualla on myös väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemasi vuokra omakotitalosta on niin alhainen, että ei kai sillä uutuuttaan kiiltävää priimaa voi odottaakaan. Jos vuokraat asunnon "siinä kunnossa kun se on", niin sitten asia on niin ja turha odottaa remontteja.

Jos haluat asua talossa pitkään, voit ehdottaa vuokranantajalle, että remontoit taloa itse ja omistaja maksaa materiaalit. Jos hän ei halua maksaa, mieti kuinka paljon viitsit sijoittaa omaan asumisviihtyvyyteesi. Itse olen maalannut yms. omallakin kustannuksella, kun kuitenkin olen asunnossa vuosikausia asunut.

Jos taas asumisen taso on mielestäsi surkea ja vuokra korkea, miksi et vain muuta pois? Turha siinä on hermojaan menettää.

Vierailija
84/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Vuokralla asuminen on täyttä paskaa!! Paskakolmion vuokran hinnalla maksellaan komeesti 160m2 talon lyhennyksiä, rahaa jää vielä sähköön ja veteenkin ennen kuin ollaan samoissa vuokran kanssa. Vesilaskumme oli 120% nykyistä korkeampi vuokralla asuessamme! Ap:lla on se hyvä puoli että asuu omakotitalossa vuokralla. Itselläni eniten ahdistusta vuokralla asuessa aiheutti paskanaapurit seinien takana. Samaten se, että ihan sama kuinka sortumispisteessä kämppä olisi ollut, koskaan mitään ei kunnostettu tai mistään välitetty omistajan puolelta. Nykyään olen oman itseni herra. Jos jokin talossani mättää, hoidan sen rahalla kuntoon. Myös siivousintoni on noussut potenssiin sata, kun saa luututa omia vastarempattuja nurkkia eikä vuokraluukun homeläjiä. Ihmiset pelottelivat etukäteen velkavankeudesta; minä koin olevani vuokralla vankeudessa. Joka vuosi panikoit, paljonko se taas saa päähänsä nostaa vuokraa. Meillä suurin kertanosto vuokraan oli 80e/kk. Nyt koen määrääväni omaa elämääni eikä asuntolaina ahdista yhtään. Maksan sitä ilolla.

Vierailija
85/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vielä itse samaa, kuten muutama muukin ja kuten ap on myös maininnut.

Eli ap sanoi asuvansa omakotitalossa, vuokranantajan ei siis tarvitse maksella mitään yhtiövastikkeita. Vuokranantaja saa 650€ kokonaisuudessaan. Siitä jotku pikku verot pois niin hyvin tienaa.

Ja näköjään ap:n vuokranantaja on myös pihi, kerta ei suostu edes jääkaappia ostamaan uutta. Tuskin muutenkaan pahemmin kämppäänsä aikoo remontoida, kerta sanoo ettei ole rahaa ja jo jääkaapin ostaminenkin tuottaa vaikeuksia.

Vituttaisi muakin asua tuollasessa.

Vierailija
86/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni myös aiemmin vuokraan 610€/kk. Nyt omistusasunto miehen kanssa ja oma osuus vastikkeista ja lainasta on 370€/kk. Jää enemmän rahaa elämiseen ja säästöön.

Vierailija
87/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

650e /kk omakotitalosta on muuten älyttömän halpa vuokra missä vaan Suomessa. Ap missä asut? Luulisin että jossain muuttotappio alueella? Kannattaa alkaa katsella omaa kotia.. Kerro alue ja hintahaarukka niin me mammat voidaan kimpassa etsiä sulle netistä kiva ja edullinen talo.

Vierailija
88/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Pohjanmaalla asun ja tältä alueelta pitäisi talonkin löytyä. Hinnaltaan saisi olla max. 190 tuhatta. Mutta ei ole nyt saumaa ostaa taloa. Se mua tässä nyt tympäseekin. 

Ja tosiaan, vuokranantajani saa tuon vuokrarahan kokonaisuudessaan itselle. Me vuokralaiset maksetaan kaikki kulut tässä asuessamme, eli sähköt, vedet, jäte,nuohous jne. Ainoastaan kiinteistöveroa ei tietenkään meidän tarvitse maksaa. 

En valittaisi niinkään tuosta jääkaappi asiasta, jos tietäisin, että vuokranantaja joutuu maksamaan esim. yhtiövastiketta. Mutta kun ei joudu maksamaan mitään kuluja tästä, muuta kuin verot ja sitäkään ei tartte maksaa kun kerran vuodessa (vuokratuloista tuskin veroja lähtee joka kuukausi?) Siksi vituttaa, kun ei edes yhtä jääkaappia voi ostaa tänne, vaikka käytettyä, mutta ei niin ei!

Ihan sama miten rempallaan tämä talo olisi, niin tuo ei varmana tekisi mitään tälle. Kai nyt vuokralainenkin saa jotain vaatia?

Esim. olkkarin kaks isoa ikkunaa pitäisi vaihtaa. Niistä tulee vetoa ja joudumme lämmittämään puilla useammin ja enemmän. Tuo on iso asia ja täällä on talvella paljon kylmempi olla. Puita menee todella paljon kun vertaa vaikka siihen, että itse olen asunut saman suuruisessa talossa aikaisemmin, jossa ikkunat oli kunnossa. Talossa oli lämpimämpää asua ja asumisviihtyvyys korkeampi. 

Mutta ei ole alkanut ikkunoita vaihtamaan, koska "raha"... Että vituttaa maksaa vuokraa, kun sen eteen ei voi jotain tuokaan edes tehdä.

Ulkomailla aika vasta kävi, että näyttää sitä rahaa olevan. Käyttäkööt rahansa mihin lystää, kunhan ensin remppaa tätä taloa kuntoon sen vertaa, mitä pitää. Luulisi että tuollainen on vuokranantajan velvollisuus, yhtä lailla kuin vuokralaisten velvollisuus on maksaa vuokransa ajallaan ja pitää asunto siistinä.

AP

Vierailija
89/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kirjoitti:

Teille jotka vuokraisäntiä kadehditte: monella vuokrantajalla on sellainen tilanne, että saa hädin tuskin omat pois. Tuottoprosentti on asunnoissa melkoisen matala.

Meillä on vasta hankittu pienkerrostalo (pitkäaikaiseksi sijoitukseksi ja miehelle työksi korjauksineen ja huoltohommineen jne.) Kassavirta on tällä hetkellä ja vielä aika pitkään eteenpäin negatiivinen eli minun työtulostani maksetaan koko ajan, jotta ihmiset saavat asua kodeissaan. 

Siis pitäisikö mielestäsi vuokra-asunnon tehdä satasia tuottoa kuukaudessa? Yhtiövastikkeesta ja lainasta mussuttavat vuokraisännät ja emännät eivät ymmärrä, että vuokralainen maksaa koko ajan Sinun lainaasi pois. Vuosien saatossa vuokraisännälle kertyy kymmenien tuhansien edestä varallisuutta, jota vuokralainen on avittanut maksamaan. Kun sijoitusasunto on velaton, sen voi myydä kerrytetyllä tuotolla, joka vuokralaiselta on saatu. Ja siihenkö päälle pitäisi vielä maksaa ylimääräistä? Ahneudella ei ole rajaa. 

Vierailija
90/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi maksoin vuokraa 28 neliön kaksiosta 630 € / kk. Muutettuani pois omistaja vielä iloisena kertoi, että sai nostettua vuokraa seuraavalle.

Toivottavasti tuo 650 € omakotitalosta ei ap:stä tunnu enää niin pahalle.

Vierailija
91/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kirjoitti:

Siis pitäisikö mielestäsi vuokra-asunnon tehdä satasia tuottoa kuukaudessa? Yhtiövastikkeesta ja lainasta mussuttavat vuokraisännät ja emännät eivät ymmärrä, että vuokralainen maksaa koko ajan Sinun lainaasi pois. Vuosien saatossa vuokraisännälle kertyy kymmenien tuhansien edestä varallisuutta, jota vuokralainen on avittanut maksamaan. Kun sijoitusasunto on velaton, sen voi myydä kerrytetyllä tuotolla, joka vuokralaiselta on saatu. Ja siihenkö päälle pitäisi vielä maksaa ylimääräistä? Ahneudella ei ole rajaa. 

Ja sinunko mielestäsi ihmisten pitäisi käyttää mahdollisesti satoja tuhansia euroja ihan vain jotta he voisivat vuokrata sinulle asunnon edullisesti? Asuntovelka on yhä useammalla sitä 25-30 v luokkaa, joten kovin todennäköisesti et ehdi vuokraisännällesi/-emännällesi koko asuntoa kustantaman.

Vierailija
92/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä fantasiamaailmassa nää "osta oma talo" -ihmiset elää? Voi kuinka yksinkertaista se oliskaan vaan hakea se laina pankista

No onhan se. Oma moka, jos on paskonut raha-asiansa sille mallille, ettei saa pankista lainaa. :D

Paskonut? Tiedätkö sä, että uuden lain mukaan asuntolainaa ei edes saa ellei ole omia säästöjä? Ei ole ihan niin simppeliä että vaan marssii sinne pankkiin ja pyytää lainaa.

Vierailija
93/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Pohjanmaalla asun ja tältä alueelta pitäisi talonkin löytyä. Hinnaltaan saisi olla max. 190 tuhatta. Mutta ei ole nyt saumaa ostaa taloa. Se mua tässä nyt tympäseekin. 

Ja tosiaan, vuokranantajani saa tuon vuokrarahan kokonaisuudessaan itselle. Me vuokralaiset maksetaan kaikki kulut tässä asuessamme, eli sähköt, vedet, jäte,nuohous jne. Ainoastaan kiinteistöveroa ei tietenkään meidän tarvitse maksaa. 

En valittaisi niinkään tuosta jääkaappi asiasta, jos tietäisin, että vuokranantaja joutuu maksamaan esim. yhtiövastiketta. Mutta kun ei joudu maksamaan mitään kuluja tästä, muuta kuin verot ja sitäkään ei tartte maksaa kun kerran vuodessa (vuokratuloista tuskin veroja lähtee joka kuukausi?) Siksi vituttaa, kun ei edes yhtä jääkaappia voi ostaa tänne, vaikka käytettyä, mutta ei niin ei!

Ihan sama miten rempallaan tämä talo olisi, niin tuo ei varmana tekisi mitään tälle. Kai nyt vuokralainenkin saa jotain vaatia?

En ymmärrä tätä valitusta ollenkaan. Jos kerran noin kauheaa on, mikset vain muuta? Jos ei samalla vuokralla löydykään parempaa, niin ehkä huomaat, että nykyinen vuokra onkin aika matala?

Ei kuulu sinulle ollenkaan, mitä kuluja vuokranantajalla talosta on ja mihin hän rahansa käyttää. Ymmärrätkö? Olet tehnyt vuokrasopimuksen noilla ehdoin. Miksi teit sopimuksen, jos talo ei miellytä?

Jos sinulla olisi talo, antaisitko sen uppo-oudon perheen käyttöön tuosta vain, ilmaiseksi? Veikkaan, että kohtalaisen vuokran haluaisit itsekin.

Esim. olkkarin kaks isoa ikkunaa pitäisi vaihtaa. Niistä tulee vetoa ja joudumme lämmittämään puilla useammin ja enemmän. Tuo on iso asia ja täällä on talvella paljon kylmempi olla. Puita menee todella paljon kun vertaa vaikka siihen, että itse olen asunut saman suuruisessa talossa aikaisemmin, jossa ikkunat oli kunnossa. Talossa oli lämpimämpää asua ja asumisviihtyvyys korkeampi. 

Mutta ei ole alkanut ikkunoita vaihtamaan, koska "raha"... Että vituttaa maksaa vuokraa, kun sen eteen ei voi jotain tuokaan edes tehdä.

Ulkomailla aika vasta kävi, että näyttää sitä rahaa olevan. Käyttäkööt rahansa mihin lystää, kunhan ensin remppaa tätä taloa kuntoon sen vertaa, mitä pitää. Luulisi että tuollainen on vuokranantajan velvollisuus, yhtä lailla kuin vuokralaisten velvollisuus on maksaa vuokransa ajallaan ja pitää asunto siistinä.

AP

Vierailija
94/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valittaisi niinkään tuosta jääkaappi asiasta, jos tietäisin, että vuokranantaja joutuu maksamaan esim. yhtiövastiketta. Mutta kun ei joudu maksamaan mitään kuluja tästä, muuta kuin verot ja sitäkään ei tartte maksaa kun kerran vuodessa (vuokratuloista tuskin veroja lähtee joka kuukausi?) Siksi vituttaa, kun ei edes yhtä jääkaappia voi ostaa tänne, vaikka käytettyä, mutta ei niin ei!Ihan sama miten rempallaan tämä talo olisi, niin tuo ei varmana tekisi mitään tälle. Kai nyt vuokralainenkin saa jotain vaatia?Esim. olkkarin kaks isoa ikkunaa pitäisi vaihtaa. Niistä tulee vetoa ja joudumme lämmittämään puilla useammin ja enemmän. Tuo on iso asia ja täällä on talvella paljon kylmempi olla. Puita menee todella paljon kun vertaa vaikka siihen, että itse olen asunut saman suuruisessa talossa aikaisemmin, jossa ikkunat oli kunnossa. Talossa oli lämpimämpää asua ja asumisviihtyvyys korkeampi. 

AP

En ymmärrä tätä valitusta ollenkaan. Jos kerran noin kauheaa on, mikset vain muuta? Jos ei samalla vuokralla löydykään parempaa, niin ehkä huomaat, että nykyinen vuokra onkin aika matala?

Ei kuulu sinulle ollenkaan, mitä kuluja vuokranantajalla talosta on ja mihin hän rahansa käyttää. Ymmärrätkö? Olet tehnyt vuokrasopimuksen noilla ehdoin. Miksi teit sopimuksen, jos talo ei miellytä?

Jos sinulla olisi talo, antaisitko sen uppo-oudon perheen käyttöön tuosta vain, ilmaiseksi? Veikkaan, että kohtalaisen vuokran haluaisit itsekin.

Vierailija
95/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, arvatkaapas mitä meidän vuokraisäntä teki??? Väärin, olemme asuneet tässä samassa jo 10 vuotta, niin. Nyt tehtiin pintaremonttia meille vain ja lautalattiat. Vuokra nousi ja heti mutta nyt se vastaus VAIN MEILLE.  Se on aina tiedetty että ukko on pihi ja kauhea jäärä mutta tämä oli törkeä teko, kymmenessä vuodessa vuokramme on noussut jo 220 euroa ja asumme pienessä kyläpahasessa.

Vierailija
96/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralaiseni ovat vapaaehtoisesti maksaneet sijoitusasuntolainojani pois kymmenillä tuhansilla euroilla.

Kiitos siitä heille.

Voin antaa joskus lapsilleni käteisellä omarahoitusosuuden omistusasuntoon jos käteistä tarvivat.

Vierailija
97/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valittaisi niinkään tuosta jääkaappi asiasta, jos tietäisin, että vuokranantaja joutuu maksamaan esim. yhtiövastiketta. Mutta kun ei joudu maksamaan mitään kuluja tästä, muuta kuin verot ja sitäkään ei tartte maksaa kun kerran vuodessa (vuokratuloista tuskin veroja lähtee joka kuukausi?) Siksi vituttaa, kun ei edes yhtä jääkaappia voi ostaa tänne, vaikka käytettyä, mutta ei niin ei!Ihan sama miten rempallaan tämä talo olisi, niin tuo ei varmana tekisi mitään tälle. Kai nyt vuokralainenkin saa jotain vaatia?Esim. olkkarin kaks isoa ikkunaa pitäisi vaihtaa. Niistä tulee vetoa ja joudumme lämmittämään puilla useammin ja enemmän. Tuo on iso asia ja täällä on talvella paljon kylmempi olla. Puita menee todella paljon kun vertaa vaikka siihen, että itse olen asunut saman suuruisessa talossa aikaisemmin, jossa ikkunat oli kunnossa. Talossa oli lämpimämpää asua ja asumisviihtyvyys korkeampi. 

AP

Etkö osaa lukea? Mähän aloituksessani sanoin, että uuden asunnon haku on edessä. Tarkoittaa sitä, että etsin uutta asuntoa. Luuletko että sormia napsauttamalla pystyn muuttamaan?

Kokoajan etsin, eli kyllä, aion muuttaa. Toivottavasti selveni jo tuokin asia sulle.

AP

Vierailija
98/123 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-asunnoissa just hyvä puoli on se, että niistä pääsee vaivatta irti.

Vuokralaiselle ei kuulu se, mihin vuokranantaja rahansa käyttää. Sinä vaan hankit uuden asunnon, jos tekemäsi sopimus ei miellytä enää.

Nimenomaan näin. Vuokralla asuminen on helppoa ja voi esimerkiksi muuttaa jos naapuriin muuttaa kusipäitä tai saa työpaikan toiselta puolelta kaupunkia, Suomea tai maapalloa.

Toki omassa asunnossa rahaa kerryttää itselleen, mutta jos tarkoituksena ei ole koskaan myydä tuota asuntoa, niin et sinä rahaasi pääse myöskään realisoimaan. Vastike ja lyhennys lienevät pitkälti samat ja lainasta eroon pääsemiseen menee pitkään. Samoin menee mahdollisesti asunnosta eroon pääsemiseen ja aina on riski, että asunnolle sattuu jotain tai joku viereen rakennettava pakolaiskeskus romahduttaa asunnon arvon, jolloin et voi sitä enää edes myydä ja sinun on käytännössä pakko asua siinä.

Sinkkuna ja vailla hajua siitä mihin paikkakuntaan haluan sitoutua, asun mieluusti vuokralla. Vuokrakämpän laatu on täysin oma valinta, joten kannattaa muuttaa pois jos ei miellytä. 650 eurolla saa jo hyviä kämppiä.

Sen takia se omistusasunto hankitaan jostain helvetin kaukaa vuokrahelveteistä, järki hoi. Ero edelliseen kotiin on VALTAVA, kun tässä vertaan alueita ja taloja keskenään. Aiempi oli tapahtumarikas ghetto ja naapurit häiriköiviä kuspäitä, nykyinen alue siisti ja hiljainen.

Suklis likes XD

Vierailija
99/123 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nykyinen on månsterin oma.

Vierailija
100/123 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta jos tarkoituksena ei ole koskaan myydä tuota asuntoa, niin et sinä rahaasi pääse myöskään realisoimaan."

Aikamoinen älynväläys XD Omassa asuminen on kuitenkin tuhat ja sata kertaa ihanampaa kuin vuokralla, oikeastaan niitä kahta asumismuotoa ei voi edes verrata keskenään. Omassa teet juuri sellaisia muutoksia kuin haluat ja kaikki on myytävissä jos itse päätät niin. Vuokralla ulkopuolinen sanelee ehdot ja et saa hankkiutua edes jääkaapista eroon, vaikka se olisi sata vuotta vanha romuläjä. Ei vuokra-asumista suklikselle/månsterille kiitos! XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi