Nonni, sinne meni taas 650€ vuokraan. Sai vuokranantajakin juopottelu rahansa. Vituttaa oikeasti!
Ja minä "saan" taas jatkaa ihanasti asumista tässä vitun läävässä! On sellasia pikku juttuja tässä talossa, mitä pitäs vähän niinku rempata mutta kun ei kuulemma vuokranantajalla oikein "ole sitä rahaa" että vois jotain paskaa tässäkin tehdä !! Joo ei vissiin ole!
Miks mä maksan 650€ vuokraa?? Sen takiahan mä maksan että vuokranantaja huolehtii että talossa on kaikki ok, sellaset jutut mitkä sille kuuluu !!
On kiva maksaa tyhjästä, siitä, että on joku rosonen katto pään päällä !!
Esim. jääkaappi on ihan kivikautinen ja hajoamassa. Oon monta kertaa nätisti sanonu, voisitko ostaa uuden. "Joo tottakai" kuuluu vastaus ja mitään ei oo kuukausiin tapahtunu.
No ostin sitten jumalauta soikoon ite jääkaapin vähistä rahoista ja heivasin tuon vanhan romun makkariin. Nyt on mitta täysi ja uuden asunnon haku edessä, kun on muitakin asioita mitä sen pitäs tehdä, en halua sanoa enempää kun en halua että mua tunnistetaan tästä !!
Vuokralla asuminen on kyllä täyttä paskaa, etten voi sanoin kuvaillakaan tätä tunnetta !!!!!!!!!!!!
Ihanaa kun on iso talo missä asua ja suht halvalla kun miettii et tälläsestä maksais jo etelässä päin jopa tonnin, mutta ei kauaa hymyilytä kun asiat on retuperällään ja vuokranantajaa ei kiinnosta muuta kuin se, että saa lypsettyä multa rahat !!!!!!!!!
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olisi oikein, että vuokra-asunto siirtyisi vuokralaisen omaksi, kun vuokraa on maksettu esim. puolet asunnon käyvästä hinnasta. Asuminen on ihmisoikeus, eikä sen tarkoitus saa olla lihottaa jonkun kukkaroa.
Että ostaisin sijoitusasunnon joka maksaa 120 000? pyytäisin vuokraa 600 euroa kuussa (josta minulle ei jäisi välttämättä käteen mitään jos asunto on ostettu lainarahalla). 10 vuoden päästä omistusoikeus siirtysi jollekin muulle ja minulle jäisi lainaa vaikka kuinka paljon maksettavaksi. Oletko tyhmä?
Kiitos että huomautit että vuokrahan olikin jo napsahtanut tilille.
Nyt täytyy rientää paikallisen kautta pitkäripaiseen!
AP varmaan reissuillansa maksaa yöstä motellissa ja itkee kun ei samaan hintaan kuulukaan aamupala seisovasta pöydästä, silkkilakanat ja allasosaston ilmainen käyttö. Jos haluat vuokra-asunnon, jossa kodinkoneet ovat uusia ja seinäpinnat uudenkarheita, vuokraa sellainen asunto, jossa näin on. Mutta varaudu siihen, että vuokrakin on silloin korkeampi.