Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Jyri onkin ihan jees tän perusteella! Ainoa mikä häiritsee on vähän kuivat vitsit, jotka on usein vähän ylenkatsovia..
Se oli kyllä hauska ja ihana se Toffen suudelmatempaus! :D Aloin vasta nyt neljännessä jaksossa pitää Toffesta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun Salla tuli mukaan, niin Jyri kuvasi häntä "keskiverroksi" tai "ihan ok näköiseksi", kun joku miehistä kyseli Sallan ulkonäöstä. Mielestäni Salla on noista naisista ehdottomasti kaunein ja nimenomaan luonnonkaunis. Näyttää paljon Janni Hussilta. Sen sijaan Silja on todella valjun näköinen, eikä varsinkaan ilman laittautumista näytä miltään. Mutta mulla ja Jyrillä on varmaan vähän erilainen maku...
Juuri luon tuota av:n toista ketjua ripsienpidennyksistä, jossa vouhkataan kuinka kauheat ja luonnottomat pidennykset on. Sallalla on ripsienpidennykset ja hyvin useassa otoksessa ohjelman aikana hänellä on myös meikkiä (ainakin silmämeikkiä, sellaiset vaaleat "lokinpaskat"). Ja kulmatkin on varmasti pigmentoitu tai värjätty. Joten kyllä Silja on ainakin luonnollisempi, vaikka kauniimpi ei olisikaan.
Jooh eli nyt lisää rikollisia saatu peliin gustin myötä.. mitä tästäkin tulee
http://im.mtv.fi/image/6083618/landscape16_9/1024/576/4655fb5c56ce92a5c…
The truth of life of silja
Vierailija kirjoitti:
Varmasti katuu ja haluais perua ton reissun ku kaikkien tietoon tuli ton todellinen luonne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun Salla tuli mukaan, niin Jyri kuvasi häntä "keskiverroksi" tai "ihan ok näköiseksi", kun joku miehistä kyseli Sallan ulkonäöstä. Mielestäni Salla on noista naisista ehdottomasti kaunein ja nimenomaan luonnonkaunis. Näyttää paljon Janni Hussilta. Sen sijaan Silja on todella valjun näköinen, eikä varsinkaan ilman laittautumista näytä miltään. Mutta mulla ja Jyrillä on varmaan vähän erilainen maku...
Juuri luon tuota av:n toista ketjua ripsienpidennyksistä, jossa vouhkataan kuinka kauheat ja luonnottomat pidennykset on. Sallalla on ripsienpidennykset ja hyvin useassa otoksessa ohjelman aikana hänellä on myös meikkiä (ainakin silmämeikkiä, sellaiset vaaleat "lokinpaskat"). Ja kulmatkin on varmasti pigmentoitu tai värjätty. Joten kyllä Silja on ainakin luonnollisempi, vaikka kauniimpi ei olisikaan.
Jos Silja oikeasti on ohjelmassa paljon ilman meikkiä, niin kuin blogissaan kertoi, ja niin kuin nopealla vilkaisulla myös itse jaksoista näkee, niin todellakin hän näyttää yllättävän hyvältä ottaen huomioon että usean suomalaisen iho alkaa tuollaisessa helteessä punoittamaan enemmän, aurinkorasva kiiltämään, ja noin kirkas luonnonvalo ei muutenkaan anna tippaakaan armoa, vaan paljastaa kasvojen jokaisen uurteen ja näppylän. :D
Siljalla ei näytä olevan edes ripsien pidennyksiä ja kulmatkin on vaaleat, mutta Sallasta kyllä näkee jo kauas, että ehostettu on. Nätti tyttö toki hänkin, minusta hieman persoonallisella tavalla.
KAMALA se Oden: Sä oot mun bööna. :DD Yäk! Itse olisin Ninnuna ottanut jalat alleni, jos mies olisi tuossa vaiheessa tuollaista laukonut.
Vierailija kirjoitti:
Onpa Sofia jotenkin eri näköinen tuossa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oden nännit on ällöttävät
Totta, sokeritoppatyypiset tissit ovat epämiehekkäät, miehen nännipihan on oltava tasainen, josta nänni kauniisti erottuu niinkuin esim. Jaakolla ja Danilla hottiksissa, molemmilla seksikkät rinnukset.
Alapeukutuksista päätellen näyttää siltä, että naiset eivät juurikaan välitä tai ymmärrä miesten nänneistä mitään, toisin kuin homot. Monet miehethän tykkäävät, kun nänneillä leikitään ja kiihottuvat siitä, eivät toki kaikki, mutta monet naiset sivuuttavat miesten nännit täysin, naisille sitä vastoin tuskin kävisi, että mies jättäisi heidän rintansa huomioimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mustakin salla on tosi kaunis!
Jenni ja silja taas olivat vähän ei minkään näköisiä.
Molemmilla naamat ihan punasia ja palaneita :D
Vierailija kirjoitti:
Silja ei todellakaan ole ruma, mutta onhan hän oikeasti todella nuoren tytön näköinen. Ja niinkuin onkin. Raju on käsi kuvien muokkaamisessa ja contouringissa
Se kohtaus missä Silja 'juoruilee' Tatun munan koosta oli tosi myötähäpeällistä katsoa ..:D
Lisäksi Silja veti sitä röökiä jotenkin tosi epävarman oloisena, näki että tuntee sarjassa olevansa ns. pakotettu siihen kun kaikki muutkin polttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oden nännit on ällöttävät
Totta, sokeritoppatyypiset tissit ovat epämiehekkäät, miehen nännipihan on oltava tasainen, josta nänni kauniisti erottuu niinkuin esim. Jaakolla ja Danilla hottiksissa, molemmilla seksikkät rinnukset.
Alapeukutuksista päätellen näyttää siltä, että naiset eivät juurikaan välitä tai ymmärrä miesten nänneistä mitään, toisin kuin homot. Monet miehethän tykkäävät, kun nänneillä leikitään ja kiihottuvat siitä, eivät toki kaikki, mutta monet naiset sivuuttavat miesten nännit täysin, naisille sitä vastoin tuskin kävisi, että mies jättäisi heidän rintansa huomioimatta.
Mä suorastaan toivon, että miehet jättäisi mun rinnat rauhaan. Mutta takaisin aiheeseen...
Vierailija kirjoitti:
KAMALA se Oden: Sä oot mun bööna. :DD Yäk! Itse olisin Ninnuna ottanut jalat alleni, jos mies olisi tuossa vaiheessa tuollaista laukonut.
Sama! Ois ollu "ehenn muuten ole!" ja meikäläisen mallinen reikä seinässä
tkkj kirjoitti:
Lisäksi Silja veti sitä röökiä jotenkin tosi epävarman oloisena, näki että tuntee sarjassa olevansa ns. pakotettu siihen kun kaikki muutkin polttaa
:---------------DDDD Sipu on vetäny röökiä sieltä 13-14 vuotiaasta asti, että se siitä epävarmuudesta
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen punanaamainen possun näköinen suomalainen, aivan kuten miehensäkin. Plus tuo röökin vetäminen ällöttää ja rumentaa entisestään.
Mua ärsyttää se, että esim tatusta ei näytetä kertaakaan, mitä se ns. normaalisti juttelee näille naisille tai vaikka siljan kanssa kahdestaan. Kaikki kohtaukset joko kännissä jotain heittoja tai muuten vaan "vitsejä". Mä olisin niin halunnut nähä, miten sen ja siljan suhde sytty, mutta eihän noista kohdista saa ihmisestä mitään oikeata kuvaa :/
Minusta Tatu ei ole niin ällöttävä ja hirveä kuin täällä annetaan ymmärtää. Ajattelin erilaiseksi, tasokkaaksi ja niin edelleen... Jatkuvat seksijutut ovat toki kamalia ja mautonta kuultavaa, ja ne laskevat pisteitä, samoin kuin jokaisen naisen läpi käyminen... Mutta muuten luonteeltaan Tatu vaikuttaa ihan kivalta ja rennolta: Haluaa välttää draamaa, on kaikille ystävällinen, kehui esim Sallaa kauniisti, hymyilee, tuntuu tulevan kaikkien kanssa toimeen.
Esim. Luca on paljon pahempi. Hänessä näkee inhottavia luonteen piirteitä: mustasukkaisuutta, äkkipikaisuutta, itsekeskeisyyttä, ajattelemattomuutta, jopa ilkeyttä. Miksi hän valitti Oden kiroilemisesta, kun itse puhuu usealle törkeästi ja huomioi vain omat tunteensa? Hyvä vastaus muuten Odelta, joka taisi vain ärsyttää riitaa haastavaa Lucaa.