Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Tatun exä Taru on näyttelijä Olivia Wilden suomi-versio 😍
Katoin kans et tosi paljon samoja kasvonpiirteitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Jennillä oo semmonen loropillu mikä laihoilla on, ettei keskivertomuna tunnu juuri missään.. Tatua sanotaan ällöksi mutta siitä on jo 3 naista ollut kiinnostunut tuolla, plus Silja. :D Ihme ettei helppo -Ninnu oo käynyt kiinni, mutta taitaa olla noiden pikkupoikien perään enemmän.
Jotku naiset kiinnostuu ällöistä miehistä ja jotku naiset lähtee tällasiin ohjelmiin. Mulle yks ja sama asia.
Aivan, miks sitte kommentoit ees.
Vissii oikeesti kysyt etkä ymmärrä.. "tatua sanotaan ällöksi mutta jo 3 naista ollut kiinnostunut", niin varmaan nyt on kun ohjelmaan lähtevät naiset jakaa tuon ihmistyypin joka lähtee realityyn ja tykkää ällömiehistä.
Sinä et ymmärtänyt. Kysyin miksi kommentoit jos asia on yhdentekevä. Hoidata lukihärösi kuntoon, kiitos ja hei.
Otappa oma vinkkisi vastaan, pässi :D ei yhdentekevä, vaan ÄLLÖMIEHISTÄ KINNOSTUJAT = (ovat yhtä kuin) TUOHON OHJELMAAN MENIJÄT. Eli kaksi asiaa - nämä mainitsemani - ovat minulle yksi asia.
Todennäköisesti oot samaa settiä joten et tuu ymmärtään tästäkään :Dd
Haha ja ämmä suuttui, kuinka ollakaan. Ulina alkoi, rupesiko pää oikein punoittaa? Kannattaa hoitaa tuo itsetunto myös kuntoon ;)
...niin :D sul on selvästi ollu lapsena vaan yks lelu ja sekin naulattuna lattiaan. Hyvää torstaita sinnekin, päivänsäde :)
Taisit juuri kuvailla itsesi. Huono itsetunto paistaa tänne ja nuoren naisen tyhmyys. :) Sitä samaa hei sinne :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis nelosjaksohan siel olis nyt nähtävissä netissä. eikö kukaan kato?
Ei si pysty vielä katsomaan hölömö.
Ai ei? Kyllä pystyy jos ei oo niin HÖLÖMÖ mitä sinä.
Tuo kommentti on laitettu klo 22.38 ja silloin sitä uutta jaksoa EI pystynyt vielä katsomaan, vaan klo 22.55. HÖLÖMÖ sinä edelleen 😁
Kyllä pystyi vitun HÖLÖMÖ. Silloin juuri tsekkasin sen ja kirjoitin viestini tänne.mitä jos keksisit välillä muutakin kuin kopioida toisilta sanoja.
No miksiköhän mulla on aina ollut siinä joku laskuri "ohjelma katsottavissa 8 min 13 s päästä klo 22:55" tms. ja niin kuuluisi olla muillakin? Ja kukakohan tässä on kopioinu sanoja, kun ite toistelet tota alun perin lainaamas viestin 'hölömöä'? 😁
No sinä, voi sinä olet kopioinut, kun tuota edeltävältä sivulta otit sanan "hölmö"(viesti "Oletpa sinä hölmö" ja aloit hölömötteleen itse. ei jesta kun joku voi olla lapsellinen 😂
Hei oikeesti, sinä toivottavasti provo, tekemisen puutteessa oleva perseilijä! Voitko ystävällisesti jättää kommentoimatta mitään, kun kaikki sun kommentointi saa aikaan vaan myötähäpeää ja pilaa keskustelua? Kiitos.
Bannia riitelijöille, kyllä on säälittävää touhua!
Mä pohdin sitä että mistä Silja on muka kuullut huhun että hänen exä tulee seuraavaksi (kohtaus kun pakkaa hermona laukkuaan)
Kun käsittääkseni olivat ilman puhelimia tuolla koko ajan ja Siljakin painotti blogissaan että oli rankkaa olla ''eristettynä vieraiden ihmisten keskellä''.
Huhu ei ole kiertänyt talossa asujien keskellä koska Silja ja Jyri tästä kertovat kaikille että ovat kys. huhun kuulleet? Onko heillä sitten ollut mukana ''salaa'' puhelin tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti, sinä toivottavasti provo, tekemisen puutteessa oleva perseilijä! Voitko ystävällisesti jättää kommentoimatta mitään, kun kaikki sun kommentointi saa aikaan vaan myötähäpeää ja pilaa keskustelua? Kiitos.
Ja sunko sit ei? Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mä pohdin sitä että mistä Silja on muka kuullut huhun että hänen exä tulee seuraavaksi (kohtaus kun pakkaa hermona laukkuaan)
Kun käsittääkseni olivat ilman puhelimia tuolla koko ajan ja Siljakin painotti blogissaan että oli rankkaa olla ''eristettynä vieraiden ihmisten keskellä''.
Huhu ei ole kiertänyt talossa asujien keskellä koska Silja ja Jyri tästä kertovat kaikille että ovat kys. huhun kuulleet? Onko heillä sitten ollut mukana ''salaa'' puhelin tai jotain?
Veikkaan, että ovat saaneet kännykän käyttöön vaikka esim tunniksi päivässä. Tatullakin on lapsia, niin aika extremeksi menis jos ei ohjelman kuvausaikana sais ollenkaan käyttää nettiä/puhelinta. Tai jos tulis joku hätätapaus. :D Aika naiivia ajatella, että olis muka oikeasti "eristyksissä".
Ja voihan olla, että Silja on ennen matkaa kuullut joltain tutulta Gustin lähtevän reissuun tuona ajankohtana. Veikkaan kanssa, että Silja tiesi Jyrin osallistuvan myös ohjelmaan, koska ennen matkaa blogissaan kertoi etsivänsä Hipolle hoitajaa reissun ajaksi. Joku oli sitten kommentoinut, että miksei Jyri voi hoitaa niin Silja oli vastannut ettei Jyrillä ole asuntoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis nelosjaksohan siel olis nyt nähtävissä netissä. eikö kukaan kato?
Ei si pysty vielä katsomaan hölömö.
Ai ei? Kyllä pystyy jos ei oo niin HÖLÖMÖ mitä sinä.
Tuo kommentti on laitettu klo 22.38 ja silloin sitä uutta jaksoa EI pystynyt vielä katsomaan, vaan klo 22.55. HÖLÖMÖ sinä edelleen 😁
Kyllä pystyi vitun HÖLÖMÖ. Silloin juuri tsekkasin sen ja kirjoitin viestini tänne.mitä jos keksisit välillä muutakin kuin kopioida toisilta sanoja.
No miksiköhän mulla on aina ollut siinä joku laskuri "ohjelma katsottavissa 8 min 13 s päästä klo 22:55" tms. ja niin kuuluisi olla muillakin? Ja kukakohan tässä on kopioinu sanoja, kun ite toistelet tota alun perin lainaamas viestin 'hölömöä'? 😁
No sinä, voi sinä olet kopioinut, kun tuota edeltävältä sivulta otit sanan "hölmö"(viesti "Oletpa sinä hölmö" ja aloit hölömötteleen itse. ei jesta kun joku voi olla lapsellinen 😂
Et oo tosissas :DDD
No se oli kyl niin paskasti näytelty ku pakkas laukkuja :D ja meinas itekki revetä. Että tais olla käsinkirjoitettu juttu.
Ja eihän se mihkää lähteny vaikka se Gusti sinne tulikin :D
Nimenomaa, tarkkasilmäsethä näki et siihe sofian ja tatun "pano" kohtaan oli leikattu tatun ja jennin kuhertelu. Welcome to reality :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaakohan jenni ja taru puuhailla siel hotlassa.
Tatu*
Nythän siellä olis ollu Tarukin 😁
Apua. Mitähän sanoja tänne uskaltaa kirjoittaa, ettei joku vaan ole jo kyseistä sanaa käyttänyt ja syytä minua sitten matkimisesta. Pitänee kehitellä kokonaan oma kieli, mutta kuka sitä sitten ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Jennillä oo semmonen loropillu mikä laihoilla on, ettei keskivertomuna tunnu juuri missään.. Tatua sanotaan ällöksi mutta siitä on jo 3 naista ollut kiinnostunut tuolla, plus Silja. :D Ihme ettei helppo -Ninnu oo käynyt kiinni, mutta taitaa olla noiden pikkupoikien perään enemmän.
Jotku naiset kiinnostuu ällöistä miehistä ja jotku naiset lähtee tällasiin ohjelmiin. Mulle yks ja sama asia.
Aivan, miks sitte kommentoit ees.
Vissii oikeesti kysyt etkä ymmärrä.. "tatua sanotaan ällöksi mutta jo 3 naista ollut kiinnostunut", niin varmaan nyt on kun ohjelmaan lähtevät naiset jakaa tuon ihmistyypin joka lähtee realityyn ja tykkää ällömiehistä.
Sinä et ymmärtänyt. Kysyin miksi kommentoit jos asia on yhdentekevä. Hoidata lukihärösi kuntoon, kiitos ja hei.
Otappa oma vinkkisi vastaan, pässi :D ei yhdentekevä, vaan ÄLLÖMIEHISTÄ KINNOSTUJAT = (ovat yhtä kuin) TUOHON OHJELMAAN MENIJÄT. Eli kaksi asiaa - nämä mainitsemani - ovat minulle yksi asia.
Todennäköisesti oot samaa settiä joten et tuu ymmärtään tästäkään :Dd
Haha ja ämmä suuttui, kuinka ollakaan. Ulina alkoi, rupesiko pää oikein punoittaa? Kannattaa hoitaa tuo itsetunto myös kuntoon ;)
...niin :D sul on selvästi ollu lapsena vaan yks lelu ja sekin naulattuna lattiaan. Hyvää torstaita sinnekin, päivänsäde :)
Sä oot tainnut olla lapsena kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaa, tarkkasilmäsethä näki et siihe sofian ja tatun "pano" kohtaan oli leikattu tatun ja jennin kuhertelu. Welcome to reality :D
Jotenkin hauska, kun viesti alkoi "nimenomaa", se kun tuntuu ohjelman perusteella olevan myös sofian ahkerasti käyttämä sana. Sopi siis tähän huomioon kuin nenä päähän :D
Vierailija kirjoitti:
No se oli kyl niin paskasti näytelty ku pakkas laukkuja :D ja meinas itekki revetä. Että tais olla käsinkirjoitettu juttu.
Ja eihän se mihkää lähteny vaikka se Gusti sinne tulikin :D
Joo tais olla niin, että tuotanto vihjasi näille Gustin saapumisesta. Ja sitten Matti laitettu tönkösti kysymään, että mitä puuhaavat, kun Silja muka paniikissa pakkaa :D
Veikkaan että Taru säätää ensi jaksossa jonkun miehen kanssa. Ehkä Ode tai Luca?
Munkin mielestä se oli ihan selvästi käsikirjotettu se Siljan laukkujen pakkaaminen :D
Siis tuo taru, joka tuli tatun exänä, on se kenen kaa silja on puhunut useasti hengailevansa :D instassa joku boston_icequeen mikä olikaan. Monia yhteiskuviakin on. Pienet on piirit kyllä :D