Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Silja ei katso tatun toilailuja läpi sormien vain sen takia että on ns. saamassa haluamansa. Sillä tarkoitan tietysti hänen ihannoimaansa aikuisen elämää. Hän on vielä niin nuori, että ehtisi kyllä löytää ihan kunnon vain hänestä kiinnostuneen miehen. Vai onko heillä vapaa suhde?
Mä oon kuullu kans noist tatun pokailuista! Tiiätsä noist enemmän???
Kerro mitä sä oot kuullu!
Mitähän ranta-exille nykyään kuuluu :D
Kukaan sattumoisin törmännyt kehenkään?
Tuli vaan yhtäkkiä mieleen tämäki ohjelma, jota tuli jopa hävettävän paljon seurattua... :D
Ainiin tämäki! Oon kyllä ihan unohtanu tän ohjelman. Massaan on nämäki "julkkikset" hukkunu, liekkö kukaan ollut otsikoissa tai ylipäänsä julkisuudessa ohjelman jälkeen?
Laura ja Silja vissiin ystävystyneet, ainaki Siljalla oli blogissaan joku aika sitte juttua.
Ja ei ne Tatu ja Silja näemmä olekaan eronneet ..
Ninnu seurustelee temppari Jessen kanssa. Mistä nämä toisensa löytävät, huoh.
Jenniä ei oo kyl näkyny. Eikös sillä nyt tammikuussa oo ollu/tulee olemaan toinen oikeudenkäynti?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee jakson? Eikö tää ala vasta ens viikolla?
telkasta
Ninnu taitaakin olla naisiin päin... Instan mukaan seurustelee jonkun lesbon kanssa.
Tää hlö on ihan sairas, uskokaa! Kertoisin, mut uskokaa kun sanon, tunsin hänet harjoitteluajoilta, Hangossa, joutui pois epäterveen käytöksen vuoksi...tosi sairas tyyppi...ekan muksun isä ulkomaalainen, hlön perhe asui silloin jossain karibialla tai...en luota häneen, ei ole muuttunut vaikka neuvoin olemaan rehellinen, hänellä on liian suuret luulot itsestään...jättäkää huomiotta jos haluatte oikeuden voittavan...
Mä oon kuullu kans noist tatun pokailuista! Tiiätsä noist enemmän???