Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aallon 'Chandelier' X Factor UK:ssa

Vierailija
28.08.2016 |

Onko jo nähtävillä jossain? Etsin youtubesta ja brittilehtien sivuilta, mutten löytänyt. Luulisi tulevan julki piankin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEA LAULU!! Saara on löytänyt itsensä, ei ole enään niin teennäinen kuin ennen:) disney prinsessaksi saa toki haluta, mutta ihmisiä me kaikki vain olemme, nyt saara antoi jo ripauksen itseään ihmisenä.  Ennen vaihdoin kanavaa kun näin hänet, mutta nyt.... jotain on muuttunut parempaan suuntaan.

Vierailija
42/50 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on TON näkönen? Ihan pakko tuijottaa sen naamaa, kun se on niin kummallisen näköinen. On sen näköinen, ettei siitä saa millään pakkelilla nätin näköstä. Ja sit sen hampaatkin on suuret, kuin epäonnistunut hampaitten kuorittaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukavaa ja ajatuksia herättävää katsella tuon Saaran hienon esityksen läsnäolevien kuuntelijoiden reaktioita verrattuna näihin kotimaisiin. Ihmisten ilmeet olivat niin kannustavia ja iloisia. Ei näkynyt kateuden ja pelon sekaisia katseita, lytistäviä ilmeitä, että mikähän tuo nyt sitten luulee olevansa. Ihan näytti siltä, kuin olisivat olleet iloisia toisen onnistumisesta. 

Ollaan me kyllä aika erikoisia ihmisiä täällä Suomessa. Pakko myöntää.

Vierailija
44/50 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ikinä luovuta tuon julkisuushakuisuutensa kanssa.. Antaisi olla jo kun ei ihmisiä k i i n n o s t a

kummasti sen keikat tuntuu silti olevan lähes aina loppuunmyytyjä, vaikka ihmisiä ei k i i n n o s t a ! 

Vierailija
45/50 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muuten voitti sen x- Factorin.

Vierailija
46/50 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Kateellisia haukkujia täällä vaan. Toivottavasti ette ole äitejä oikeasti, kasvaa vielä jälkikasvulle samanlainen äly.

Vierailija
47/50 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto on nyt youtubessa xFactor kuunneltu viikon sisällä 2,5 miljoonaa kertaa.

Hyvä on ja toivottavasti tulee maailmanlaajuiseksi tähdeksi.

Minä niin mielelläni näkisin teidän Saaraa mollaavien naamataulut ja saisitte laulaa luikauttaa pienen laulunpätkänkin minulle englanniksi tai ruotsinkielikin käy!

Vierailija
48/50 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto on aika tavallisen Suomalaisen naisen näköinen, mutta ääni on kuin maailman luokan tähdellä. Jos ei sitä itse tajua, niin voi luottaa tuomaireiden arvioon. Pidetään peukkuja Saaralle!

Vierailija
49/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on kaunis, lämmin, säteilevä, karismaattinen ja hyvä laulaja. Tämä on minun, ja varmasti monen muunkin mielipide. Sitten jos ja kun hänestä tulee tähti maailmalla, Suomessa jonotetaan hänen esityksiinsä ja yhteiskuviin ja lapset kehuskelevat nimmareilla. Ensin pitää menestyä maailmalla, jotta huomattaisiin ja arvostettaisiin meillä. Minusta Saara edustaa maatamme erinomaisesti!

Vierailija
50/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on kaunis, lämmin, säteilevä, karismaattinen ja hyvä laulaja. Tämä on minun, ja varmasti monen muunkin mielipide. Sitten jos ja kun hänestä tulee tähti maailmalla, Suomessa jonotetaan hänen esityksiinsä ja yhteiskuviin ja lapset kehuskelevat nimmareilla. Ensin pitää menestyä maailmalla, jotta huomattaisiin ja arvostettaisiin meillä. Minusta Saara edustaa maatamme erinomaisesti!

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Aivan upea ääni, toivon kovasti että Saara pääsee toteuttamaan haaveensa ja hänestä tulee vielä suuri tähti, ääntä siihen ainakin riittää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi