Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhteenmuutto kaduttaa, mitä tehdä? :(

Vierailija
28.08.2016 |

olen seurustellut miesystäväni kanssa 5 kuukautta ja kuukausi sitten muutimme yhteen yhteiseen kotiin. yhteiselostamme ei kuitenkaan tule mielestäni mitään ja haluan erota. mutta miten selitän tämän miehelle? ja mistä saisin nopeasti uuden asunnon, kun menin jo irtisanomaan oman kämppäni vuokrasopimuksen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaduttaa?

Vierailija
2/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikkiksella pieni pippeli? Olet ansainnut mahtipeeniksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaduttaa?

Tuntuu, että kemia meidän väliltämme on kadonnut kokonaan. Vielä kuukausi sitten olin kyllä innoissani siitä, että saan jakaa hänen kanssaan kodin mutta nyt minä tiedän etten tasan tarkkaan halua yhteistä kotia hänen kanssaan. Hän ei vain ole minulle oikea ihminen.

Vierailija
4/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs läksit. Vuokraat uuden mistä saat, eihän siinä muukaan auta, vai? Älä kuitenkaan sano sille, ennen kuin sulla on sopimus taskussa, niin vältyt oikuttelulta.

Vierailija
5/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se vain täytyy erota ja etsiä uusi asunto. Ja ensi kerralla seurustella ensin ehkä hieman kauemmin kuin 5kk ennen kuin lyö hynttyyt yhteen.

Vierailija
6/6 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs läksit. Vuokraat uuden mistä saat, eihän siinä muukaan auta, vai? Älä kuitenkaan sano sille, ennen kuin sulla on sopimus taskussa, niin vältyt oikuttelulta.

En kyllä haluaisi pitkittää eroa ja odottaa eropommin pudottamista siihen asti kunnes saan uuden asunnon. Miesparka luulee, että meillä kaikki hyvin ja haaveilee yhteisestä lomamatkasta ulkomaille... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme