Saara Aallon 'Chandelier' X Factor UK:ssa
Onko jo nähtävillä jossain? Etsin youtubesta ja brittilehtien sivuilta, mutten löytänyt. Luulisi tulevan julki piankin?
Kommentit (50)
Pop-tähdeksi Saarasta ei ole, mutta ehkä joku agentti löytää hänet musikaaleihin. Saaralla voisi olla hieno ura Lontoon teattereissa.
Odotan mielenkiinnolla klippiä Youtubeen.
Toivottavasti Simon Cowell tykästyy Saaraan, siitähän voisi syntyäkin jotain. Yksi Saaran ongelmista on ollut hyvien biisien puute.
Vierailija kirjoitti:
Jimillä nyt
höpö höpö siellä on talent usa
Kyllä on katkeraa porukkaa koko palsta täynnä peukutuksista päätellen. Saaran ongelma on vain ja ainoastaan se, ettei Suomen kaltaisessa musiikin kehitysmaassa osata tuottaa hänelle sopivia biisejä, joten itse ainakin vilpittömästi toivotan hänelle parempaa menestystä Brittien musiikkimarkkinoilla. Sen hän kaiken vaivannäkönsä jälkeen ansaitsee.
Niin sitä pitää. Diadra mukaan pyrkimään sitten seuraavalle kaudelle.
Saaran ongelma on se että se luulee olevansa maailmanluokan tähti ja käyttäytyy sitten sen tason maneereilla. Kukaan ei vaan tykkää sen laulusta ja se on sikaärsyttävä. Ja teennäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on katkeraa porukkaa koko palsta täynnä peukutuksista päätellen. Saaran ongelma on vain ja ainoastaan se, ettei Suomen kaltaisessa musiikin kehitysmaassa osata tuottaa hänelle sopivia biisejä, joten itse ainakin vilpittömästi toivotan hänelle parempaa menestystä Brittien musiikkimarkkinoilla. Sen hän kaiken vaivannäkönsä jälkeen ansaitsee.
Muissa maissa kannustetaan ihmisiä uskomaan itseensä ja yrittämään vielä vastoinkäymisten jälkeenkin. Suomessa esiintyvää artistia pidetään tyrkkynä ja julkisuushakuisena ja ihmetellään että mikä se oikein kuvittelee olevansa. Mitenköhän nämä kritisoijat itse hoitaisivat esim laulajan hommat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muissa maissa kannustetaan ihmisiä uskomaan itseensä ja yrittämään vielä vastoinkäymisten jälkeenkin. Suomessa esiintyvää artistia pidetään tyrkkynä ja julkisuushakuisena ja ihmetellään että mikä se oikein kuvittelee olevansa. Mitenköhän nämä kritisoijat itse hoitaisivat esim laulajan hommat?
Joo, se on ihan kamalaa ja kaikilta pois jos joku menestyy ja vielä laulajana, herranen aika. Esiintyvä nainen kertakaikkiaan on arveluttava ja löyhämoraalinen, sekä tyrkky tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä onko se heti katkeruutta, jos on eriävä mielipide. Tottakai toivon, että hän menestyisi ja, jos hän pääsee ohjelmassa pitkälle niin veikkaan, että kyllä täällä koko Suomi tapittaisi ohjelmaa. Se ei kai silti poista sitä tosiasiaa, että aika monen mielestä häneltä puuttuu karisma täysin. Täydellinen laulutaito ei korvaa karismaa tai tunnetta.
Omasta mielestäni myös hänessä on jotakin..pikkutyttömäistä ja se on ehkä häiritsevää, kun puhutaan kohta 3-kymppisestä artistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on ihan kamalaa ja kaikilta pois jos joku menestyy ja vielä laulajana, herranen aika. Esiintyvä nainen kertakaikkiaan on arveluttava ja löyhämoraalinen, sekä tyrkky tottakai.
Juuri näin. Sillä yhdelläkin on niin suuret luulot itsestään, kun se julkaisee jatkuvasti uusia levyjä vaikka me täällä keskustelufoorumilla ollaan jo monta kertaa todettu että se ei osaa mitään ja musiikki on ihan kamalaa ja sen naama on ruma ja kroppa kamala. Miten se kehtaa?
Vierailija kirjoitti:
Saaran ongelma on se että se luulee olevansa maailmanluokan tähti ja käyttäytyy sitten sen tason maneereilla. Kukaan ei vaan tykkää sen laulusta ja se on sikaärsyttävä. Ja teennäinen.
Millainen olet itse esiintyjänä?
Siinä linkki esitykseen ja haastikseen. Mitä mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olet itse esiintyjänä?
Huono. Kuten hänkn. Siksi en tungeksan väkisin lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Diandra näytti taitonsa aikoinaan Idolsissa, mutta hälle tehdyt biisit ovat kauniisti sanottuna kuraa. Ääntä ja taitoa olisi paljon, paljon parempaankin, eikä mihinkään keskikastin räppiartistien fiittaajiksi.
Ihan yhtä teennäinen kuin aiemminkin. En vaan tykkää, jokin aitous puuttuu, tuo haastiskin oli niin kliseinen kuin olla voi... :( Joitakin nuotteja kun tulee niin, että hän ei koko ajan "purista" ja yritä niin pirusti, nanosekunnin ääni on vapaa ja kauniskin. Sitten taas yliyrittämistä ja pingottamista :( Voi Saara, relaa!!! Ole ihan vaan itsesi, älä yritä olla se joku ihme tyyppi, joka haluaisit olla.
Toinen samanlainen oli se Karoliina Kallio vai mikä oli se hyvin laiha tyttö kuka lauloi niissä euroviisuissakin sen Waldo'sin rinnalla(?) - kaikki kisat yritti läpi ja ei onnannu - karisma puuttui vaikka teknisesti miten hieno osaaja olisikin.
Mutta kaikkea hyvää Saaralle, toivottavasti Disney on kuulolla ja pääsee vaikka musikaalia vetämään Disneyworldiin kesäksi. Kohta alkaa ikää ja yritystä olla liikaa muuhun breikkaamiseen.
Aivan mahtava laulu ja laulaja! En ennen ole ollut esityksistään oikein mitään mieltä mutta tästä lähtien seuraan miten hänellä menee ja kannustan!!
Täytyy olla TODELLA hyvä englanti että voi laulaa uskottavasti natiivien mielestäkin. Siksipä suomalaiset eivät ole pahemmin menestyneet englanniksi ja jos ovat niin ei hyvän kielen vuoksi vaan siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Diandra näytti taitonsa aikoinaan Idolsissa, mutta hälle tehdyt biisit ovat kauniisti sanottuna kuraa. Ääntä ja taitoa olisi paljon, paljon parempaankin, eikä mihinkään keskikastin räppiartistien fiittaajiksi.
Ei vika ole lauluissa. Diandralla ei ole minkäänlaista karismaa eikä edes selkeätä omaa tunnistettavaa laulutyyliä. Hän on vaan söpö tyttö joka on hyvä laulamaan.
Jimillä nyt