Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni päätti tehdä abortin kun sai kuulla odottavansa kaksosia

Vierailija
25.08.2016 |

Vahinkoraskaus. Ensin meinasi pitää, mutta päättikin mennä aborttiin kun ultrassa paljastui kaksosraskaudeksi.

Terve ihminen, mukavuusabortti. Meillä taas kolme vuotta lapsettomuutta takana.

Toivottavasti ystävä ei enää kykene saamaan lapsia abortin takia.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niistä voinut abortoida vain toisen, jos ei kaksosia jaksa?

Kiinnostaa minuakin, teknisesti on varmasti mahdollista, mutta miten muuten voiko toisen jättää ja toisen pitää?

Vierailija
82/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa minuakin, teknisesti on varmasti mahdollista, mutta miten muuten voiko toisen jättää ja toisen pitää?

Onko paikalla ketään joka tietäisi. Google ei tiedä mitään. Ilmeisesti laillisia esteitäkään ei ole, vaikka molemmat sikiöt olisivat täysin terveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäääkkkk. Ei voi muuta sanoa että abortti on kamalaa julmien touhua

Vierailija
84/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se toiseen maailmansotaan liittyvä elokuva jossa äiti joutuu päättämään kumpi lapsista saa elää ja kumpi joutuu natseille. Siis tuosta osakeskeytyspohdinnasta

Vierailija
85/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan itsekin kaksosia (3. ja 4 . lapsi) ja tavallaan ymmärrän, miten on päätynyt aborttiin. Itsellekin asia oli suuri järkytys. Toki yhtä lasta tehtiin tarkoituksella, mutta ei käynyt mielessäkään, että niitä tulisi kaksi. Shokista toipuminen viel kuitenkin aikansa, joten aborttiratkaisu on helposti varsinkin tällaisessa tapauksessa hieman hätiköity. Itse itkin päivän verran, etten pysty, mutta nyt en vaihtaisi tätä yksösraskauteen mistään hinnasta.

On kuitenkin vain ja ainoastaan ystäväsi asia, mitä hän päättää. Itsekin olen jonkin verran aborttivastainen, jos ei "kunnollista" syytä ole, mutta se asia vain täytyy hyväksyä, ettei toisen puolesta voi päättää.

Vierailija
86/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin ketjun asiattomaksi.

Vierailija
87/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä asiaa ihmettelen: Abortin saa tehdä raskausviikolle 12 asti ilman erikoislupaa. Ensimmäinen kunnallinen ultraääni on ainakin mulla vasta raskausviikolla 13. Luulin, että vain lapsen vaikeavammaisuus/sairaus on sellainen erikoissyy jolla abortin voi saada kun tuo 12 viikkoa on ylittynyt. Onko kaksosraskaus myös sellainen syy? Vai oletteko menneet yksityiselle ultraan ottaaksenne selvää?

Vierailija
88/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin terveen vauvan saa abortoida erikoisluvalla vielä rv 20

Vierailija
89/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mitä se toiselle kuuluu mitä ihminen omalle keholleen tekee? Itse tunnen erään joka teki abortin kun oli tilanne ettei pystynyt lasta pitämään. Itki ja oli surullinen siitä. Minä olin tukena. Mukavaa kun on eräs yhteinen kaveri joka paasaamaan kuinka abortti on lapsen tappamista... Tämmöset minäkeskeiset ihmiset ottaa niin pattiin. Loppu onneksi siihen kun kerroin rehellisesti oman mielipiteeni. Ensikerralla en ole yhtä rauhallinen jos vielä suunsa avaa.

Vierailija
90/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajien kokoontumisajot täällä. Tahraatte kätenne viattoman lapsenne verellä.

Vierailija
91/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiaa ihmettelen: Abortin saa tehdä raskausviikolle 12 asti ilman erikoislupaa. Ensimmäinen kunnallinen ultraääni on ainakin mulla vasta raskausviikolla 13. Luulin, että vain lapsen vaikeavammaisuus/sairaus on sellainen erikoissyy jolla abortin voi saada kun tuo 12 viikkoa on ylittynyt. Onko kaksosraskaus myös sellainen syy? Vai oletteko menneet yksityiselle ultraan ottaaksenne selvää?

Kyllä meidän kunnassa tehdään ensimmäinen ultra jo rv7-10. Alkuraskaudenultra neuvolalääkärillä siis.

Vierailija
92/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, eetä abortti on väärin, ellei kyseessä ole raskaana oleva lapsi/narkkari/mielenterveydeltään epävakaa..

Olisi voinut antaa pienet lapset adoptioon!

Vierailija
93/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että oma abortti tuntuisi helpommalta kestää jos tietää jonkun toisen tehneen vielä pahemmin, abortoinut kaksoset

Vierailija
94/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen se toiseen maailmansotaan liittyvä elokuva jossa äiti joutuu päättämään kumpi lapsista saa elää ja kumpi joutuu natseille. Siis tuosta osakeskeytyspohdinnasta

Niin hauska juu... feikki se leffa, aina halunnut pistää oman puodin pystyyn nimellä Sofien Valinta

Ei kettu joku uskoo tuohon vaikka tuo leffa taisi olla silloin paksuinta mitä tötteröstä tuli ulos. Elokuva perustuu ainoastaan sodan jälkeen syntyneen kirjoittajan muistoihin sodan ajalta.

Vierailija
95/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkoraskaus. Ensin meinasi pitää, mutta päättikin mennä aborttiin kun ultrassa paljastui kaksosraskaudeksi.

Terve ihminen, mukavuusabortti. Meillä taas kolme vuotta lapsettomuutta takana.

Toivottavasti ystävä ei enää kykene saamaan lapsia abortin takia.

toivon ap, että SINÄ ET SAA KOSKAAN LASTA. Olet itseäsi täynnä oleva paskakasa, niinkuin yleensä kaikki lapsettomat vinkujat, jotka ei osaa lasta omin avuin tehdä.

Vierailija
96/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin mäkin tehnyt mutten kertonut siitä kaltaisellesi "ystävälle".

Vierailija
97/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella että oma abortti tuntuisi helpommalta kestää jos tietää jonkun toisen tehneen vielä pahemmin, abortoinut kaksoset

Jos saisit tietää, että sinulla oli kaksonen mutta äiti poisti hänet että voisi kesittyä vain sinun yhden ja ainoan hoitamiseen.

Niin mitä olisit mieltä?

Vierailija
98/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä toinen sikiö surkastutetaan jonkinlaisilla myrkyillä, koska kaavintaa tai lääkkeitä ei voi tietenkään tehdä. Suomessa tosin taitaa olla mahdoton tai ainakin erittäin harvinainen ja omakustanteinen juttu, jos molemmat sikiöt on terveitä.

En kyllä usko, että kenenkään moraali riittäis tohon.

Vierailija
99/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit tietää, että sinulla oli kaksonen mutta äiti poisti hänet että voisi kesittyä vain sinun yhden ja ainoan hoitamiseen.

Niin mitä olisit mieltä?

Mitäpä luulisit? Olisin järkyttynyt, vihainen, pettynyt, surullinen.

Vierailija
100/106 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kipeitä nämä "olisit laittanut adoptioon"-kommentaattorit. Olen tässä 25 vuotta vatvonut, että miksi minua ei haluttu, millainen perheeni olisi ollut ja haluaisin tietää enemmän juuristani. Lapsena nämä asiat sattuivat todella paljon ja teininä vielä enemmän. Vietin käytännössä koko lapsuuteni toivoen, etten olisi syntynyt. Nyt kun on omia lapsia, ei riitä ymmärrys biologista äitiä kohtaan yhtään. Ei se nyt vaan ole niin, että joku ostaa orpokodista lapsen ja kaikki elävät onnellisina elämänsä loppuun asti. "Vauva" on aborttiviikoilla täysin loinen, jolla ei edes keskushermosto pelaa. Sama kun söisi matokuurin. Se ei ole lapsi ennenkuin on ulkona ja silloinkin se on muihin nisäkkäisiin verrattuna avuton lötkö monta kuukautta vailla hajua ajasta tai paikasta. Jos ei oikeasti ole varma kyvyistään lasten kanssa, on armeliainta ottaa se pilleri ja hoitaa asia pois. Adoptioon lakaisu on sille lapselle satoja kertoja pahempi asia verraten aborttiin. Abortoitavalla ei ole kipuaistia tai käsitystä mistään vs. Mietit koko elämäsi miksi olit riippakivi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi