Miten pääsee 55-vuotiaana nollasta 500 000 euroon
Voisiko joku kertoa tuon kuvion mulle, kun juttu ei ole luettavissa ilmaiseksi?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b9e1723f-997a-4d1f-85ff-733c076181f5
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään.
Mä kanssa aattelen noin. Tarvii olla joko kymppitonnin kuukausitulot tai sitten saada perintö.
Hah, joo, tuo nainen laittaa vähintään 5000 €/kk sijoituksiin. Helppoa ihan jokaiselle.
Miten pääsee 55-vuotiaana nollasta 500 000 euroon
Vierailija
19.04.2026 | 21:59
Voisiko joku kertoa tuon kuvion mulle, kun juttu ei ole luettavissa ilmaiseksi?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b9e1723f-997a-4d1f-85ff-733c076181f5
OSTA LOKKI OMA LEHTI!
Joku vit un iso perintö ja alkanut sitten sen saatuaan sijoittamaan eli ostelemaan osakkeita ja rahastoja. Hienoa journalismia taas pas kalehdiltä.
Hah, joo, tuo nainen laittaa vähintään 5000 €/kk sijoituksiin. Helppoa ihan jokaiselle.
80% suomalaisista ei tienaa edes bruttona noin paljon.
Voi paska mikä artikkeli.
Minä sijoitan nyt 66v eläkeläisenä 100e 1840e nettoeläkkeestä. Vähän on matkaa puoleen miljoonaan vielä
Vierailija kirjoitti:
Joku vit un iso perintö ja alkanut sitten sen saatuaan sijoittamaan eli ostelemaan osakkeita ja rahastoja. Hienoa journalismia taas pas kalehdiltä.
Kaikilla on sijoittamalla mahdollisuus rikastua!
Kokoomus
Nii ja jos olis laittanut 10 000 kuukaudessa ni olis kohta miljoona, tai jos olis laittanut 100 000 kuukaudessa....puhumattakaan että koko miljoonan kuukaudessa!
Hiukan mietin, että miten tuo nainen kehtaa naamallaan antaa tuon haastattelun? En ole kateellinen vaan ihmettelen aidosti, että miten kehtaa?
Subilla just näkyy kotimaine ohjelma missä näytetään tuo vaurastuminen. Tyhjästä ja köyhistä oloista aloittivat.
Mikä nollasta aloittaminen se nyt on olevinaan jos tonnilla aloitti.
Huomenna IS "tässä ammatissa on pulaa työntekijöistä lyhyt koulutus ja palkka 6000 euroa kuussa"..Onhan näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Joku näköjään kumminkin vielä iltapaskan linkkejä avaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna IS "tässä ammatissa on pulaa työntekijöistä lyhyt koulutus ja palkka 6000 euroa kuussa"..Onhan näitä juttuja.
Mutta toihan on eri asia. Noissa jutuissa kyse on lyhyestä koulutuksesta ja palkka 6 000e/kk.
How to become a millionaire?
First, get a million dollars!
-Steve Martin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on sijoittamalla mahdollisuus rikastua!
Kokoomus
On se vaan merkillistä tuo sijoittaminen kun kaikki vaan voi voittaa eikä kukaan häviä. Muistuttaa uhkapeliä kun ei kellään ole mahdollisuutta siihen monimutkaiseen tietoon mitä pitäisi olla että tietää mihin laittaa rahansa.
Et mitenkään.