Ystäväni päätti tehdä abortin kun sai kuulla odottavansa kaksosia
Vahinkoraskaus. Ensin meinasi pitää, mutta päättikin mennä aborttiin kun ultrassa paljastui kaksosraskaudeksi.
Terve ihminen, mukavuusabortti. Meillä taas kolme vuotta lapsettomuutta takana.
Toivottavasti ystävä ei enää kykene saamaan lapsia abortin takia.
Kommentit (106)
No tiedätkö syytä tälle abortille?se syy voi olla mikä tahansa.mielestäni ei voi tuomita ja varmasti noi vahinkoraskaukset onkin tosi vaikeita.mikään ehkäisy ei ole täysin varma ja sillon joutuu tekee abortin.voi olla ettei kroppa olisi kestänyt raskautta tai taloudellinen tilanne ei salli lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti aloittaja ei saa koskaan lapsia.
En ymmärrä tällaisia sydämettömiä kommentteja, kun ap on tullut purkamaan ahdistustaan tänne. Ilmeisesti aika moni palstalainen on tehnyt abortin, kun menee niin tunteisiin ja pitää "kostaa" sanoillaan. Ylipäätään en tiedä, onko meikäläisen hyvä lukea AV:tä, kun ihmisillä tuntuu olevan vain ilkeitä ajatuksia toisistaan eikä minkäänlaista kunnioitusta eri lailla ajattelevia tai asioita tuntevia ihmisiä kohtaan. Suosittelen jokaiselle jonkin sortin terapiaa, jossa käy läpi omaa pahaa oloaan, jottei tarvitse purkaa sitä muihin. Olisi maailma paljon mukavampi paikka elää.
Ai ei ole minkäänlaista kunnioitusta eri lailla ajattelevia ihmisiä kohtaan? Etköhän itse(kin) syyllisty samaan hyvä tavaton.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti aloittaja ei saa koskaan lapsia.
Ainahan voi adoptoida.
'
( =D =D )
Vierailija kirjoitti:
On siinä ollut lääkärillä kestämistä. Katsoa ensin ruudulta kahden pienen sydämen sykkimistä / liikkumista ja tietää että kohta pienet elämänliekit sammutetaan
Ei lääkäri tommosia ajattele. Se on äidin päätös.
Vierailija kirjoitti:
Minä suoraan sanottuna oksennan kohta. En olisi uskonut että täällä on näin paljon henkilöitä joiden mielestä lapsensa murhannut ( siis abortoinut) on suorastaan sankari.
Pidätkö sankarina tätä mahoa, jonka puolesta kukaan ei ole raskaana, synnytä, ja luovuta lapsiaan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä suoraan sanottuna oksennan kohta. En olisi uskonut että täällä on näin paljon henkilöitä joiden mielestä lapsensa murhannut ( siis abortoinut) on suorastaan sankari.
Toki minua oksettaa se oululaisnainen, joka antoi vastasyntyneiden lastensa kuolla ja pakasti heidät. Hän sai rangaistuksena. Abortti ei ole murha. Ne oululaisnaisen teot olivat. Kerro yksikin esimerkki, jossa suomalaisnainen on saanut murhasyytteen abortin tehtyään. Tai edes joku lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
No tiedätkö syytä tälle abortille?se syy voi olla mikä tahansa.mielestäni ei voi tuomita ja varmasti noi vahinkoraskaukset onkin tosi vaikeita.mikään ehkäisy ei ole täysin varma ja sillon joutuu tekee abortin.voi olla ettei kroppa olisi kestänyt raskautta tai taloudellinen tilanne ei salli lapsia.
Ei joudu.
Julma ihminen... minä tekisin mitä tahansa saadakseni ihanat kaksoset...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka huoraisit? Tekisit terrori-iskun? Viettelisit naapurin kahden kaksosten isän? Tappaisit syntyvät yksösesi, vain siinä toivossa, että seuraavat olisi kaksoset? Kävisit kidnappaamassa laitokselta jonkun toisetn ihanat kaksoset?
Kirjoitit, että teet mitä tahansa saadaksesi ihanat kaksoset. Entä, jos syntyvät kaksoset eivät olisikaan ihania? Olisivat moniallergisia, valvottaisivat monta vuotta. Entä jos toinen tai molemmat ihanista kaksosista olisi vaikeasti vammaisia, entä jos heillä jommalla kummalla ihanalla olisi sairaus, joka johtaisi kuolemaan alle kouluikäisenä. Entä jos muuten ihanat kaksoset syntyisivät raiskauksen seurauksena? Sellaisetko ihanat kaksoset sinä haluaisist ja tekisit mitä tahansa ne saadaksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vahinkoraskaus. Ensin meinasi pitää, mutta päättikin mennä aborttiin kun ultrassa paljastui kaksosraskaudeksi.
Terve ihminen, mukavuusabortti. Meillä taas kolme vuotta lapsettomuutta takana.
Onko kantasuomalainen? Eräissä kulttuureissa kaksoset ovat kirous joilla on jotain tekemistä noituuden kanssa. Sama porukka teurastaa albinoita taikakaluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiselle hirviölle ihan oikein, ettet saa lapsia. Opettaisit vain heille saman hirviömäisen ajatusmaailman.
Ikävää että ystäväsi tekee abortin, mutta se on silti hänen oma asiansa.
Mutta sinun asenteesi ap ei silti ole ihan terve. Ymmärrän kyllä sinua harmittaa omasta puolestasi, mutta silti.. ei ole ystäväsi vika ettet itse kykne lisääntymään.
Meillä meni taasen yli 4 vuotta kunnes saatiin tuo ihana tyttö tehtyä, muutama keskenmenokin tuli, joten turhautuminen ymmärrän kyllä. Koita silti tehdä työtä tuon katkeruutesi kanssa.
Ehkä ystäväsi olisi pitänyt vauvat jos ilmapiiri ei olisi ollut näin aborttimyönteinen.
Miten joku voi abortoida kaksoset? Sitä en tajua. Yksi lapsi ei ole minusta mitään erityistä, sen voi saada koska vain uudestaankin, mutta kaksoset? Niitä ei suoda kovin usein. Olisin niin ylpeä, jos mulla ois kaksoset, että seisoisin vaikka päälläni, että mentäisiin eteenpäin. Olen tehnyt abortin, mutta jos siellä ois ollut kaksoset niin en ois pystynyt. Hullua kun ajattelee, sillä kaksosissahan vasta hommaa on. Mutta se ois ollut tilaisuus joka harvoille annetaan ja olisin tuntenut, että mun on pakko ryhtyä siihen. Yksittäisiä lapsia nyt pukkaa hedelmällisille ihmisille vähän vahingossakin, mutta... Kaksoset saadaan oikeastaan aina vahingossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka huoraisit? Tekisit terrori-iskun? Viettelisit naapurin kahden kaksosten isän? Tappaisit syntyvät yksösesi, vain siinä toivossa, että seuraavat olisi kaksoset? Kävisit kidnappaamassa laitokselta jonkun toisetn ihanat kaksoset?
Kirjoitit, että teet mitä tahansa saadaksesi ihanat kaksoset. Entä, jos syntyvät kaksoset eivät olisikaan ihania? Olisivat moniallergisia, valvottaisivat monta vuotta. Entä jos toinen tai molemmat ihanista kaksosista olisi vaikeasti vammaisia, entä jos heillä jommalla kummalla ihanalla olisi sairaus, joka johtaisi kuolemaan alle kouluikäisenä. Entä jos muuten ihanat kaksoset syntyisivät raiskauksen seurauksena? Sellaisetko ihanat kaksoset sinä haluaisist ja tekisit mitä tahansa ne saadaksesi?
Usein kaksoset syntyy keskosina. Keskosia ei kenenkään auta toivoa. Siihen kun liittyy niin paljon muutakin kuin "söpöt, pienet minivauvat".
Vierailija kirjoitti:
Ottaako noin koville abortin tehneet? Tietoisuus että olette lopettaneet elämän saa teidät raivoisasti puolustuskannalle.
Ei kun se on niin päin, että ottaako abortin tehneet noin koville? Että pitää alkaa yleensä näissä ketjuissa haukkua murhaajaksi ym.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi abortoida kaksoset? Sitä en tajua. Yksi lapsi ei ole minusta mitään erityistä, sen voi saada koska vain uudestaankin, mutta kaksoset? Niitä ei suoda kovin usein. Olisin niin ylpeä, jos mulla ois kaksoset, että seisoisin vaikka päälläni, että mentäisiin eteenpäin. Olen tehnyt abortin, mutta jos siellä ois ollut kaksoset niin en ois pystynyt. Hullua kun ajattelee, sillä kaksosissahan vasta hommaa on. Mutta se ois ollut tilaisuus joka harvoille annetaan ja olisin tuntenut, että mun on pakko ryhtyä siihen. Yksittäisiä lapsia nyt pukkaa hedelmällisille ihmisille vähän vahingossakin, mutta... Kaksoset saadaan oikeastaan aina vahingossa :)
Jatkan vielä, että serkullani on kaksoset ja nämä syntyivät täysiaikaisina ja ovat olleet kuin normaalit lapset konsanaan. Meidän suvussa ei terveysongelmia lapsuusaikana ole muutenkaan koettu, joten mitään syytä odottaa niitä kaksosistakaan ei olisi odotettavissa. Mutta luojan kiitos en ole saanut kaksosia, en olisi kyllä jaksanut. Mutta en silti olisi abortoinutkaan. Sitten ois vain voinut syyttää kohtaloa (eikä itseään) siitä, että on niin paska fiilis.
Olisiko niistä voinut abortoida vain toisen, jos ei kaksosia jaksa?
Tottakai ultrataan! Mistäs sitä muuten varmaksi voisi tietää kuinka pitkällä raskaus oikeasti on.