pojalle nimeksi Edvin.
Ristiäiset tulossa parin viikon päästä. Mitä mieltä nimestä Edvin? Tykkäämme mieheni kans kovasti nimestä mutta vielä toista nimeä mietitään..
Sukunimemme on tyyliä " Virtanen "..
Kommentit (21)
Tosi kiva nimi, eikä kuulosta miltään väkisin väännetyltä hienostonimeltä, vaikka onkin vähän erikoisempi. Mun mielestä sopii myös hyvin suomalaisiin sukunimiin.
Edvin Tönkkönen. Kauniisti siinä nimi soi.
Tosi kiva nimi. Jos saataisiin poika, niin varmaan annettaisiin Edvin nimeksi. Tosin ehkä toiseksi nimeksi, koska siihen on paljon helpompi keksiä nimi eteen kuin perään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva nimi, mutta ruotsalainen.
Höpö höpö, anglosaksilaista alkuperää.
Kaunis vanha suomalainen nimi ! Ihana Edvin.
Edvin on kaunis nimi. Nimeä on annettu Suomessa tasaiseen tahtiin ainakin 1800-luvun lopusta lähtien.
Pidän kovasti kyseisestä nimestä. Isoisoisäni oli Edvin ja jos joskus saan pojan, niin aion nimetä hänet isoukin mukaan.
Tuli heti mieleen Edvin Laine. Minusta nimi on kaunis.
Edvin on hyvä, perinteinen nimi. Mielestäni Edvinin toiseksi nimeksi kävisi hyvin suomalainen kolmetavuinen nimi esim. Ilmari, Jalmari, Oskari, Valtteri.
Todella kaunis nimi! Toiseksi nimeksi sopisi mielestäni vaikka Alvar tai Olavi.
Hieno nimi. Yleinen Ruotsissa vaikka taitaa olla iha suomalainen alunperin. Edvinille varmaan tulee helposti joku lempinimi.
Kiitos mielipiteistänne.
Ihania ehdotuksia toiseksi nimeksi !!
Kaunis nimi, mun kummipojan nimi on Edvin eikä hänelle ainakaan vielä ole tullut mitään lempinimeä (on nyt 14v).
Esim. Edvin Alvari, Edvin Samuel, Edvin Mikael, Edvin Kristian, Edvin Viljami, Edvin Aslak, Edvin Sebastian, Edvin Helmeri, Edvin Johannes, Edvin Adolf, Edvin Aleksanteri, Edvin Benjamin, Edvin Ilmari, Edvin Pietari, Edvin Oskari ja Edvin Rafael.
Onko ehkä liian harvinainen ?? Itse en tunne yhtään Edviniä. Voi tulla vähä ihmettelyjä ehkä nimestä..
Oii, ihana ! pidän kovasti nimestä Edvin. Juuri näitä oikein vanhoja nimiä kun aletaan uudelleen antamaan niin on paljon kivempiä mielestäni kun keksityt uudet nimet ku halutaan vaan erilaista..
Vähän ehkä hankala lausua? Ihan kiva nimi sinänsä. Edvin Laine tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ehkä liian harvinainen ?? Itse en tunne yhtään Edviniä. Voi tulla vähä ihmettelyjä ehkä nimestä..
Jos on niin tietämätön, että ei tiedä nimeä Edvin, niin aivan sama kyllä, koska ei sille junttiudulle silloin mitään mahda. Samat ihmiset varmaan ihmettelevät ruskeaa sokeriakin.
Oii, ihana ! pidän kovasti nimestä Edvin. Juuri näitä oikein vanhoja nimiä kun aletaan uudelleen antamaan niin on paljon kivempiä mielestäni kun keksityt uudet nimet ku halutaan vaan erilaista..
Kiva nimi, mutta ruotsalainen.