Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

average nainen ja deittailu

N28
22.08.2016 |

Tein tuttavanaisen kanssa profiilit eräälle treffisivustolle, olemme molemmat olleet jo vähän pitempään sinkkuina. Kaverini on mielestäni ihan hyvännäköinen, mutta tavallinen nainen, sellainen perusnätti kai. Itse olen korkeintaan tavallisen näköinen, oikeastaan vähän rumakin ja ylipainoinen, mutta lihavuutta ei huomaa kasvoistani: Poskipääni ovat korkeat ja kasvoni suhteellisen kapeat, monella normaalipainoisellakin naisella on pyöreämmät kasvot mitä minulla.

En ehkä ihan täysin vakavissani suhtautunut tuohon profiilin tekoon, koska viimeksi yrittäessäni tehdä aloitetta sain aika ikävät pakit eräältä herrasmieheltä, mutta kirjoitin kuitenkin pitkän ja asiallisen kirjoituksen itsestäni. Laitoin sitten kokeeksi pelkän kasvokuvan, koska olen alkanut epäillä, että syy miesten torjuntaan on myös naamassani eikä vain ylipainossa. Kuva oli selkeä lähikuva, mutta olin siinä meikattuna. Näytin omasta mielestäni ihan ok:lta kuvassa, en miltään missiltä, mutta meikin ansiosta ehkä jopa aavistuksen söpöltä. Aloin odotella kommentteja, joita tietysti kuvittelin suorastaan satavan niin kuin kaverini oli innoissaan jo lupaillut...

No, yli kaksi kuukautta on mennyt, ja eipä ole juuri tullut yhteydenottoja, asun vieläpä yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. :) Kaverikin asuu samalla paikkakunnalla ja on kertonut kuinka hänelle lähetellään joka päivä hirveä määrä viestejä, niin kehuja, pervoiluja kuin ihan asiallisiakin viestejä. Kuulemma liikaa valinnanvaraa eikä tiedä kenen kanssa juttelisi tai lähtisi ulos. Painotan nyt vielä, että kaverini ei ole todellakaan mikään huippukaunis, mutta kuitenkin paremman näköinen kuin minä, tavallisen nätti.

Tiesin siis, että en ole kedon kaunein kukka, mutta en kyllä osannut odottaa saavani vain kourallisen viestejä kahdessa kuukaudessa siinä missä kaverilleni viestitellään joka päivä kymmeniä viestejä. Kaikki saamani viestit ovat myös aivan ihmeellisiltä tyypeiltä, joiden kanssa en voisi kuvitellakaan tapaavani. Miehet ovat joko jotain "hoono soomi" ulkomaalaisia, äidin luona asuvia työttömiä peräkammarinpoikia, avohoitotapauksia tai muuten vain huomattavasti poikkeavia tai jopa ahdistavan kummallisia yksilöitä. Kaverini miehet taas ovat sellaisia tavallisia tai ihan kivan näköisiä, työelämässä olevia ja reippaalta vaikuttavia, useat myös akateemisia. En sano, että välttämättä vaatisin akateemista kumppania, mutta olisihan se kiva, jos voisin ihan tieteelliseltäkin pohjalta keskustella mahdollisen kumppanin kanssa mm. oman alani asioista, ja pistihän se silmään, että itselleni ei kirjoittanut yksikään korkeasti koulutettu mies.

Sanotaan, että naiselle kuin naiselle on kauhea määrä ottajia joka nurkan takana, mutta ei tämä kyllä pidä ollenkaan paikkaansa, jos tällainen tavallinen pottunenäinen, mutta meikkaava, nätisti pukeutuva, fiksu ja akateeminen työssäkäyvä "lipeäkalanaama" nainenkaan ei kiinnosta ketään asiallisen oloista, normaalia miestä. Itselleni kun todellakin kelpaisi ihan tavallisen näköinen tai jopa ns. rumakin mies, kunhan vain kiinnostuksen kohteet kävisivät yksiin ja siellä korvien välissä liikkuisi jotain ja sydänkin olisi paikallaan. Nyt kyllä tuntuu, että joko miehet ovat h*lvetin kranttuja tai sitten olen itse susiruma. Hieman toivoton fiilis.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua lähestyvät vain psykopaatit/muut narsistit ja hyvksikäyttäjät? Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja huolehdin itsestäni muutenkin. Olen nuori, hoikka, siro ja lisäksi kauniskasvoinen. Luonteeltani olen kuitenkin ujo, epäsosiaalinen, melko herkkä ja empaattinen. Elämäni on ollut vaikeaa ja olen kuullut ihmisiltä että silmistäni näkee että olen kokenut paljon pahaa. Minua on käytetty lapsena hyväksi, olin koulukiusattu vanhempani olivat alkoholi-ongelmaisia narsisteja eikä minulla ole sukulaisia tai isovanhempia. Olen täysin yksin.

Tuntuu vain niin kurjalta olla yksin tässä maailmassa ja ainoat minusta kiinnostuneet ihmiset ovat psykopaatteja tai haluavat muuten vain satuttaa minua. Mistä voisin löytää rehellisen, luotettavan ja hyväsydämisen miehen? En enää jaksa tätä yksinäisyyttä, haluan rakastaa sekä olla aidosti rakastettu. N20

Hyväksikäyttäjät osaavat tunnistaa helposti potentiaaliset uhrit, eli lähestyvät kilttejä, ujoja ja empaattisia ihmisiä. Sinunkin pitää kovettaa itsesi, älä ole kiltti kaikille. 

Vierailija
102/103 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huohh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, kaikki yhteyttä ottaneet miehet on kummallisia ja sönköttäviä avohoitotapauksia, keskusteluun osallistujat kaikki taas katkeria, tyhmiä ja tasapainottomia ämmiä, jotka ei ymmärrä mistään mitään, ei ne osaa edes keskustella eikä perustella mitään. Sitten ap tekee analyysiä vielä keskustelijoiden psyykkisestä voinnista, kuka on ahdistunut ja kuka traumatisoitunut...Kauheen kivasti kyllä juttelee muista ihmisistä. Onneksi hän itse on oikea loistoyksilö, fiksu ja takuulla oikeassa. Muut ne vain tulkitsee hänen hienoa ja sivistynyttä persoonaa virheellisesti.

:D 

Lue nyt mitä se edes kirjoitti. Ap ei haukkunut palstalaisia ämmiksi vaan tarkoitti että te haluatte painaa hänet siihen katkeran ämmän muottiin. Sitähän tässä aika moni näyttäis tekevän vieläkin, kun näemmä muut saa vapaasti väärinkäsittää Ap:n sanomisia ja parjata häntä, mutta jos hän sanoo jotain takaisin niin on heti se "loistoyksilö". Jestas, ihmiset oikeesti... 

Joo ei sanonut katkeraksi ämmäksi tarkalleen, mutta toisessa viestissä haukkui erästä kirjoittajaa katkeraksi ja kirjoitukset on kautta linjan olleet ap:llä negatiivissävytteisiä toisia kirjoittajia kohtaan. Hän on koettanut painaa muita kirjoittajia itseään alemmas kuten myös näitä yhteyttä ottaneita miehiä. Kuten jo todettu, sekin oli todella erikoista, miten ap "vainusi" yhden viestin perusteella mielenterveysongelmia niin täällä kuin treffipalstalla. Joustavuutta tai itsetutkiskelua ei hänen viesteistään löytynyt, vaikka hän nimeomaan pyysi itseään koskevaan ongelmaan apua. Sitä vastoin hän alkoi kaivelemaan kanssaihmisten "virheitä". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, et siis yrittänytkään etsiä seuraa nettideiteistä vaan ongelma oli ettei tullut yhtä paljoa viestejä miehiltä kuin kaverillesi oli tullut. Sanot vielä itsestäsi että olet "korkeintaan tavallisen, oikeastaan vähän rumakin ja ylipainoinen". Jostain syystä kaikilla naisilla on aina tämä kummallinen ominaisuus ettei voi tehdä muuta kuin odottaa että mies bongaa juuri sinut, itse ei voi lähettää viestejä miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme